Ermanno
op 29 juli 2017
bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: augustus 2017
Je zoekt voor een reis voor je kinderen voor normale vluchturen en lieft rechtstreekse vluchten ,zodra je voorschot betaalt krijg je plots vlucht met tussenstop, erna betaal ik 2de schijf en weer veranderen ze uren van de vlucht , heen vlucht plots tussenstop en komen we om middernacht aan in kos en terugvlucht is plots ook naar middernacht verschoven terwijl je met kleine kinderen zit en specifiek op die dingen gaat letten , het is een tactiek van hun en ik noem het wan praktijken ,mensen ik geef je een goede raad vermijd deze vliegmaatshappij zoveel mogelijk zeker als je klein kinderen hebt , ze misleiden jullie met de vlieguren en ben er 100% van overtuigd dat ze het voor expres doen om mensen te lokken , en ze zijn zo goed ingedekt dat je er niks aan kunt doen. Ik vind heel erg dat de regering hier niks aan doet , en ik merk op forum dat veel mensen zelfde probleem hebben. Vuil smerige dieven
Susanne
op 29 juli 2017
bestemming: Turkije / Fethiye, reisperiode: juli 2017
Prima reis voor een leuke prijs. Alles goed verlopen, alle vluchten netjes op tijd, leuk hotel.Ik zou er zo weer boeken.
Fhylicia
op 29 juli 2017
bestemming: Italië, reisperiode: juli 2017
Hotel is tegen alle verwachtingen in. Komt totaal niet overeen met wat Corendon beschrijft. Na geklaag en meerdere telefoons, berichtjes appjes worden er beloftes gemaakt maar na 3 dagen nog steeds geen oplossing en geen enkel reisleiding op locatie aangetroffen wat wel door Corendon per bericht beloofd word. Schandalig ben je Corendon. Nooit en nooit meer boekingen bij jullie en nooit meer hotel Hopps Italie
Patrick.
op 27 juli 2017
bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juli 2017
Verwacht als er iets mis gaat tijdens de vakantie , niks van deze waardeloze organisatie. Personeel zeer onbekwaam. Het ergste is dat ze liegen in je gezicht. NOOIT MEER CORENDON !!
M en M
op 26 juli 2017
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juli 2017
Via corendon in hotel. Dagtrip naar chrissi island geboekt voor 47 euro p.p. leek ons wel wat. Helaas in bus erna toe kregen we pas te horen dat alle restaurantjes gesloten waren op eiland. Eenmaal op eiland. Waren er maar beperkt strandbedjes ook deze waren hoog opgestapeld en mochten niet gebruikt worden. Golden beach een kant van eiland waaide het Veel te hard. Spiegelglad om in zee te komen. Uiteindelijk bij gesloten restaurantjes op grove kiezel gezeten. Onder afdak om een beetje schaduw te hebben. Dan is 47 euro wel erg duur. Geef als advies. Breng de mensen op de hoogte hiervan zodat ze zelf de keus hebben om wel of niet te gaan. Verder waren we te vrede over Jullie organisatie.
N.
op 25 juli 2017
bestemming: Macedonië, reisperiode: juli 2017
Begon al met verplaatsing van heen en terugvlucht, beide zeer ongunstig. Daarnaast wilde wij klacht indienen bij Corendon in het hotel (over hygiene van zwemwater, was trouwens een 5sterren hotel), hadden ze geen klachtenformulier, moesten we maar in Nederland regelen.. uiteindelijk na veel problemen toch klachtenformulier gekregen, moest deze eerst ondertekend worden, alvorens deze kon worden ingevuld door ons. Hierna werd door corendon doodleuk op het formulier geschreven dat alles dagelijks getest werd en dat de uitslagen goed waren.
Er was geen enkele manier om achteraf pas te tekenen...
Voor ons nooit meer corendon!
Bos
op 25 juli 2017
bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: mei 2017
Ben al eerder zonder problemen met dit walgelijke clubje mee geweest. Fouten maken is niet erg maar wel hoe je er mee omgaat. Schandalige manier vandoen. NOOIT meer met corendon. Laat je niet verleiden voor die paar grijp stuivers. Liever iets meer betalen voor kwaliteit en service.
Marika van Eijsden-Straver
op 24 juli 2017
bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juli 2017
In eerste instantie alles prima maar na de aardbeving vonden wij de informatie die wij kregen te beperkt. Ons hotel was gelukkig veilig verklaatd maar..ook wij hadden onze zorgen en angsten. Nadat wij door een medewerkster van Corendon bezocht waren, werd de frustratie alleen maar groter. Natuurlijk waren wij niet gewond maar wel heel erg geschrokken. Het zou echt fijn zijn geweest als er iemand van Corendon met ons gesproken had over de situatie en als er ook met ons een soort noodplan besproken was geworden. Wat te doen als er naschokken kwamen, wat te doen als er opnieuw een beving kwam, etc. Helaas moesten wij genoegen nemen met....bij jullie geen gewonden dus jullie komen op de tweede plaats.
Wouter
op 24 juli 2017
bestemming: Turkije / nvt, reisperiode: augustus 2014
Zijn nooit vertrokken. na 12 uur wachten werd ons toegezegt dat we het geld terug kregen als we naar huis zouden gaan. je raad het we hebben noit iets gehad van cor en don. Alleen van de eigen rechtsbijstand
Jongen
op 22 juli 2017
bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: augustus 2017
We moeten nog vertrekken maar nu al slecht. De vertrektijd is zonder enige communicatie meer dan 15 uur later gezet. Klantenservice geen reactie en een klachtenformulier nergens te vinden op de site
Martijn
op 22 juli 2017
bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juli 2017
Voor de tweede keer op kos. Helaas waren we getroffen door een aardbeving. Was hebben die avond buiten door gebracht. Rond 8 uur savonds werden we opgehaald door Corendon. Netjes naar een ander hotel gebracht. De aanspreek punten van corendon waren uiters vriendelijk.
Joan
op 20 juli 2017
bestemming: Turkije, reisperiode: juli 2017
Het hotel was perfect, maar daar heeft Corendon niets mee te maken natuurlijk. Het begon bij ons met de bijboeking van 2 dagen. We hadden geboekt in november, maar wilden er een paar dagen bijnemen, dit was in maart, wat blijkt eerste dossier geannuleerd en een tweede aangemaakt met als resultaat bye bye vroegboekkorting. Ook onze vluchturen zijn gewijzigd, en zo te horen en te lezen is dat schering en inslag. Ter plaatse geen hostess aanwezig in het hotel, veel te laat de info voor het vertrek naar huis. Zeer zwakke luchthavenbegeleider. Corendon never again!!
Marja Tijm
op 19 juli 2017
bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2017
We hadden alleen een vlucht geboekt. Op vakantie zijn wij bestolen van id kaarten. Na telefonisch contact met klanten service werd er overlegd wat men voor ons kon doen. Wij werden snel terug gebeld met de mededeling dat wij met de vlucht mee terug mochten met het rapport van de politie en een copy van onze id.
Dit heeft ons een hoop romslomp bespaard omdat wij nu niet naar het consulaat hoefde te gaan. Kortom, prima, vriendelijke service!!
Tirsa
op 19 juli 2017
bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: juli 2017
De busreis duurde ipv 130min. Zoals op de website ruim 4,5 uur dit omdat Corendon 7 hotels in 1 bus propt. Wij waren de een na laatste die afgezet werden. Bij vertrek werd ons door de begeleider Erhan max. 3 uur beloofd. Na 15min in de bus te hebben gezeten kwamen we bij een afgesproken eettent waar we chips en frisdrank konden kopen. Wij waren met 2 babies die de gehele reis niets voedzaamers konden eten dan chips.Op de airport Bodrum is ook geen eten te koop. Loze beloftes en niets waar Corendon je tegemoet wil komen. Voor de terugreis werden er wederom 6 hotels in de bus gepropt en ruim 1.5uur gerekend voor het ophalen van de gasten. 1e drie dagen van de 10 verreiste kinderen gehad wij boeken nooit meer met corendon.
M.R.Braam
op 18 juli 2017
bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: mei 2017
Wij gaan al jaren op vacantie met CORENDON , maar beetje bij beetje wordt het ieder jaar een beetje minder over de gehele linie , zeker snelle kortzichtige jongens in de directie ,jammer , want zo blijft er weinig over van het eens zo trotse CORENDON .
Rudy
op 17 juli 2017
bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: juli 2017
Bij deze wens ik ook onze slechte ervaringen met Corendon te melden.
Op 15 mei boekten we rechtstreekse vluchten:
C(N)D 611 Maastricht-Faro op 8/7 en
C(N)D 612 Faro-Maastricht op 15/7.
Ons gezelschap bestond uit 6 volwassenen en een baby van 1 jaar.
De miserie begon met de vluchtwijzigingen.
Op 22/6 werd de terugvlucht uitgerekt van de oorspronkelijke 8:40-11:05 naar 7:45-13:40
Op 28/6 werd de heenvlucht verlaat van 13:50-16:20 naar 14:35-16:55
Alle rechtstreekse communicatie met Corendon moest telefonisch verlopen. Na je ingave van een keuze-menu wordt je iedere keer steevast in een eindeloze wachtrij gedropt: “Er zijn nog méér dan 5 wachtenden voor u”.
Ook de terugvlucht moesten we telefonisch herbevestigen tijdens de reis, met dezelfde wachtrij tot gevolg. Leuk hoor, op een zonnige (vakantie)dag! Negeren van herbevestigen kan leiden tot de éénzijdige annulatie van de vlucht!
Rechtstreeks contact met Corendon leert ons dat 20kg bagage 34€ H/T kost; geen 30€ zoals bij de bevestiging door Corendon gemeld. Ik las een vreemde opmerking dat je geen toeslag moet betalen indien je vanuit Duitsland vertrekt. Ook een kinderwagen was uit den boze, alsook babyvoeding aan boord brengen.
Bij het inchecken in Maastricht vernamen we dat de parking gratis is. Onze parkeer-arrangementen van 40€ waren dan ook al voor niets. Waarom wordt dit niet vooraf gemeld???
De heenvlucht naar Faro vertrok, zoals gevreesd, nog een half uur later dan verwacht, zogezegd door het luchtverkeer rond Faro.
Na de landing op Faro zag ik echter maar ongeveer om de 30 minuten een vliegtuig bewegen...
De terugvlucht sloeg echter alles!
Eerst was er de lichte ongerustheid voor de geldigheid van onze tickets, die je niet kon herbevestigen via e-mail of app. Dan het ongemak en het verlies van 1 vakantiedag, verergerd door de vluchtwijziging, zodat we om 4u op moesten om de vlucht te halen.
Toen we op het vliegtuig zaten werd er doodleuk een tussenstop in Brussel aangekondigd.
In Brussel aangekomen stapte een aantal passagiers uit het toestel en kwam er een nieuwe lading, niets-vermoedende passagiers, aan boord. Wij werden verzocht te blijven zitten met de riemen los, wegens voltanken. Toiletbezoek was niet toegestaan. Het verschonen van een baby was niet toegestaan. Drankjes werden niet rondgedeeld (na 3u!).
De airco stond niet aan, zogezegd wegens ecologische verordeningen van Brussels Airport. Later kwam ik te weten dat Corendon de huur voor het airco-systeem, aangeboden door Brussels Airport, niet wenst te betalen.
Eén van onze vrienden werd onwel. Ze werd naar de uitgang begeleid, zodat ze wat frisse lucht, gemixt met kerosine kon inademen. Nadien kreeg ze toch een bekertje ijswater in haar handen geduwd. Ik zei tegen de stewardess dat het niet netjes was om ons zo lang in een ongekoelde ruimte te laten wachten zonder ook maar een beker water, kregen mijn vrouw en ik buiten beeld ook een beker water toegestopt. Gezien bovenstaande ervaring, die door Corendon waarschijnlijk als perfect normaal en regulier zal worden bestempeld (“zie de 5 pagina’s kleine lettertjes, meneer!”), maar die ik misleidend vind en zonder ook maar het geringste respect naar de passagiers toe. Ik hoop maar dat ze niet komen aandraven met een 50€-voucher voor een volgende rampvlucht.
Cora
op 16 juli 2017
bestemming: Bulgarije, reisperiode: juni 2017
Dit jaar voor de derde keer naar Bulgarije. Nu naar Paradise Beach. Het hotel stond op een prachtige locatie, gelijk aan het strand. Prachtige gerenoveerde kamer waar we op het balkon uitkeken op de zee. Mooi zwembad en prima animatie. Alleen was het eten niet goed. De eerste week lauw tot koud. Mijn man en ik zijn van de veertien dagen zeven dagen niet goed geweest, diarree en misselijk, twee dagen lagen we op bed. De laatste week kwamen er meer gasten en had je warmer eten alleen durfden wij niet veel meer te eten. We hebben geleefd op brood, salade en fruit. het is dat er niemand in het restaurant Engels sprak want ik heb ze wel eens willen vragen of ze hun baan wel leuk vonden, de meesten keken nl niet echt blij, de tweede week kwamen er wat sympathieker personeel bij gelukkig. een top hotel dus op een top locatie. Met een flinke aanpassing in de organisatie, klantvriendelijkheid en controle op de voeding zou het echt een goed hotel kunnen worden. Helaas leek het dat ze met klachten niks deden. De geplande excursie met Corendon liep niet goed, we hebben een uur in de hete zon op de bus gewacht maar waren vergeten, na een telefoontje toch nog opgehaald maar konden niet meer naast elkaar zitten omdat we bij een andere bus werden ingepropt, geen excursies meer geboekt daarna. Hotel, kamer, locatie en schoonmaak zeker een dikke 9, maar de rest gewoon een 3. Gelukkig hebben we er zelf wat van gemaakt met een laadje vol middeltjes voor de maag gekocht bij de apotheek in Bulgarije, want daar hebben ze vanalles voor.
Peter
op 15 juli 2017
bestemming: Portugal / Algarve, reisperiode: juli 2017
Belde naar hen met de vraag voor een aanpassing. Ze wilden me niet helpen omdat ik via een reisbureau had geboekt. Het reisbureau had me juist doorverwezen naar hun nummer omdat ze het zelf niet konden aanpassen.
Support cordendon wilde niet eens luisteren en begonnen kwaad een verhaal af te steken mbt tot extra kosten etc. Waarop ze gewoon de telefoon neergooiden.
En ja, ik was beleefd, was zelfs bereid de extra kosten te betalen voor mijn aanpassing. Maar ze luisterden zelfs niet.
Heb nog nooit zo een brutale support meegemaakt bij eender welke firma. Eerste en laatste keer dat zij mijn geld krijgen.
Peter O
op 14 juli 2017
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juli 2017
We hebben een vlucht geboekt rond het middaguur. Wel duurder maar dan kunnen we rustig op vakantie en met de trein naar Schiphol. Belt Correndon op met de mededeling dat de vluchttijden zijn veranderd. Vertrek 5 uur vanaf Schiphol. Vertrek 23.59 vanaf Heraklion. 2 nachten niet slapen. Extra kosten voor een taxi. Stress. Als we dit hadden geweten dan hadden we niet bij Correndon geboekt. Oplichters!
K.boskers
op 14 juli 2017
bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juni 2017
Prachtige vakantie met groep van 10 personen, alles goed geregeld door corendon. leuk hotel (caribian bay) mooi strand en goed weer
R b
op 14 juli 2017
bestemming: Bulgarije, reisperiode: juni 2017
Hotel Paradise Beach, mooi hotel maar de vriendelijk en servicegerichtheid mag absoluut beter. Ook de Engelse of Diitse taal is een ramp, men spreekt nagenoeg alleen Bulgaars, wat leidt tot onbegrip.
Mieke
op 13 juli 2017
bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: november 2015
Behulpzaam en vriendelijk vliegtuigpersoneel, transfer van het vliegveld naar het hotel verliep vlot en we hadden een ruim en schoon appartement en dat alles op een schitterend zonnig eiland met bijzondere zwarte lavastranden
Gerda T'joen
op 12 juli 2017
bestemming: Bulgarije / Bulgarihe, reisperiode: juli 2017
Wij vonden het hotel zeer mooi en proper maar het eten was echt niet goed mooie kamers leuke badkamer echt netjes en bovenal,wil ik u nog mededelen dat we heel tevreden zijn van de hostess jeanette toen we een probleem hadden heeft zij alles in werking gesteld om het op te lossen wij zijn haar daarvoor echt dankbaar ze verdiend een pluim wij zijn altijd zeer tevreden van corendon en hopen in het vervolg nog veel te kunnen reizen met ze want nu zijn we allebei op rust hebben dus veel vrije tijd en hoppen nog veel te kunnen reizen aan goeie prijzen prijs qualiteit heel belangrijk heb al veel reclame gemaakt voor Corendon er vertrekken nu al 4 families door ons met ze op vakantie tot binnenkort op een andere reis dank u van harte
May
op 12 juli 2017
bestemming: Turkije, reisperiode: juni 2017
Wij hebben app Horizon geboekt omdat wij goede beoordelingen hadden gelezen en klopte helemaal.Heetlijke vakantie gehad in super hotel.Fijn zwembad en strand vlakbij.En vriendelijk personeel.Kortom fantastisch.
Ineke
op 12 juli 2017
bestemming: Turkije, reisperiode: juni 2017
Prachtig hotel zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en heel schoonhotel dat verdient om genoemd te worden Hotel Laguna Beach Alya resort .
Diana
op 12 juli 2017
bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: mei 2017
Ben al medere keren in Egypte geweest, maar voor de eerste keer in Hotel Dana Beach, maar wat een geweldig hotel is dit. Ik ga zeker terug naar dit hotel.
De kamers zijn mooi en schoon de service is geweldig als je op het strand komt komen ze meteen naar je toe wat je wild drinken dat is ook bij de receptie. Het eten is ontzettend goed je kan kiezen uit 5 verschillende restaurants het ontbijt is erg goed. En avonds is er life muziek wat erg gezellig is.
voor mij nu enkelt nog maar hotel Dana Beach als ik weer naar Egypte ga.
Trudy
op 12 juli 2017
bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: juli 2017
Waarom heeft ik een 8 aan Corfu.... Tja, ....je komt in een eiland waar op de eerste plaats lekker de zon schijnt,maar als je hier nog onbekende weggetjes inslaat buiten de toeristische gebieden,gebeurd het zomaar dat je op een verlaten rotsstrand arriveerde, en er per ongeluk ook nog 3 bedjes for free staan om neer te vallen!
Kijk om je heen en dan wordt je overweldigd door de prachtige natuur die Corfu te bieden heeft!
Tja als je dan lekker bent bijkomen van al dit moois,slinger je het weggetje weer op en kom je uit bij een familie taverne,zo lief met hun blauw geblokte tafelkleden,en waar gastvrijheid hoog staat aangeschreven!
En waar hun kannetje koude witte wijn nog 3 euro kost....
Ja mensen echt waar anno 2017 in CORFU.....
OVER DE REISORGANISATIE CORENDON KAN IK OOK GEEN NEGATIEF PUNTJE VINDEN,RUIM VLIEGTUIG MET PRIMA SERVICE AAN BOORD.
KEURIG ALLES GEREGELD!
Jannie van der Boon
op 12 juli 2017
bestemming: Macedonië / Struga, reisperiode: juni 2017
Een prachtig land in een fantastisch hotel. Zeker voor herhaling vatbaar. Hotel Makpetrol te Struga
Ina
op 12 juli 2017
bestemming: Griekenland / Lygaria, reisperiode: juni 2017
De mensen buiten de accomodatie hebben ons nog laten genieten van de vakantie. Corendon, wat een slechte organisatie. Begon al met de vliegreis. 12 uur vertraging, kan gebeuren, maar nul info of hulp. Ter plaatse geen telnr. Als we bellen voor adres accomodatie, wordt gezegd dat die niet meer bestaat!
Wordt afgewisseld. Reisleider wil je niet helpen want hij heeft een vrije dag.
Wij vliegen nooit weer met Corendon!
Ben b
op 10 juli 2017
bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: juni 2017
Veel vertraging eerst op alicante toen nog naar malaga tussenstop heel veel boze mensen aan boord al kreeg je maar een consumptie voor het on gemak nog nooit mee gemaakt bij corendon
M Fremaut
op 10 juli 2017
bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: juni 2017
De beschrijving van het hotel klopte helemaal niet. bij klachten over een excursie nemen ze je niet serieus. bepaalde hotels worden nog aangeboden op de website terwijl deze al maanden gesloten zijn. telefonisch niet bereikbaar bij klachten.
Stephan
op 10 juli 2017
bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juli 2017
Voor de zoveelste keer genaaid door corendon je boekt een vlucht met vertrek 12;00 1 week van tevoren aangepast naar 20;00 savonds weer een dag gepikt va je. van de 8 dagen hou je er bij corendon 6 over pure misleiding op de site bij het boeken. verder all inclusive hotel stella maris hotel en personeel goed wel duur want all inclusive is geen all in teveel dingen niet inbegrepen na eerder klote vakantie bij corendon voor ons geen corendon meer.
En nog iets bij corendon wordt je vlieg reis vaak door partner maatschappijen uitgevoerd dit kan een turk zijn onur air of bij small planet litouwen met personeel wat vaak geen tot slecht engels spreekt en niet altijd even klantvriendelijk is goede tip vlieg transavia en boek bij andere touroperator maar mijdt corendon voor u eigen bestwil
Gerard
op 10 juli 2017
bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: juni 2017
Ik geef een 6 omdat we een fijne vakantie hebben gehad in t Banu Hotel in Marmaris. Maar over de manier van werken niet te spreken! In Februari geboekt met vertrektijd 3 uur en terug om 15:15. In mei vertrektijd heenreis veranderd naar 7 uur...kan natuurlijk. Paar uur voor mogelijkheid uitprinten tickets veranderd naar 10:30 en vliegen naar Dalaman ipv Bodrum en zie ik op dag van vertrek dat die vlucht Bodrum gewoon is vertrokken om 7 uur.
Gaat me ook om de manier waar op gecommuniceerd wordt.. .niks dus.....behalve dat de terugreis gewijzigd werd naar 23:59 (2:15 vliegen) en dan nog een klein dingetje qua vriendelijkheid van de stewardessen vergeleken met transavia of tui, kunnen ze nog wat van leren. Het zijn allemaal wel luxe probleem zeg ik altijd omdat er vele mensen niet eens vakantie kunnen vieren en mensen nogal snel klagen over bijv eten, wat er te weinig is ed, wij kijken maar wat er wel is en prijs/kwaliteit verhouding vaak oke. Maar ook wij zijn niet van plan weer met Corendon te vliegen.
Ken
op 8 juli 2017
bestemming: Nederland / Rotterdam, reisperiode: augustus 2017
Via klanten service is niet mogelijk telefonisch contacht maken te druk en veel wacht tijd.
Gordon
op 7 juli 2017
bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: juli 2017
In december 2016 hebben wij voor het eerst bij Corendon geboekt vanwege de vroege heenvlucht van 07:00, weliswaar onder voorbehoud, op 20 juli. Begin juni ging ik op mijn Corendon het restantbedrag betalen en zag toen dat de heenvlucht nu zou zijn om 10:30. Natuurlijk ook onder voorbehoud. Met deze aanpassing kon ik enigszins leven. van de week kreeg ik de tickets binnen en wat schetst mijn verbazing. We vliegen nu heen om 16:15. En dat kan nog wel later worden. Kortom zijn wij nu een dag kwijt door steeds veranderde vertrektijden. Vervolgens Corendon hierover benaderd en gevraagd om enige empathie/financiele tegemoetkoming maar er wordt simpel gezegd dat de vertrektijden kunnen wijzigen tot 2 weken voor vertrek (met een hoop voorwaarden etcetc). De voorpret is in ieder geval weg. Corendon bedankt. De volgende tip zou ik Corendon willen geven: Vermeld geen vluchttijden meer. Dan kun je reizigers ook NIET misleiden.
Janssen
op 7 juli 2017
bestemming: Italië / mazaro del vallo, reisperiode: juni 2017
Dit hotel mazaro del vallo maakt zijn all inclusive formule totaal niet waar. Koud eten, weinig tot geen variatie met eten, teveel vis bijna geen vlees,slecht engels sprekend personeel, all inclusive enkel van 10-10 uur.Alles komt uit automaten sterke drank alleen maar rum en gin. De rest is tegen betaling.
Geen buitenterras enkel tafel en IKEA houten stoelen die voor geen meter zitten.Bovendien veel te weinig stoelen.Animatie zwaar onder de maat. In stadje geen vertier. Hostess slechts enkel voor de verkoop van veel te dure excursies en geen oog voor gasten. WIFI kost 2 euro per dag, is niet meer van deze tijd.Kamers zijn schoon en netjes.Rond het zwembad ligt zand op nogal wat momenten veel zand in het zwembad.Na een weekje heb je het wel gehad bij hotel hopps. Dit alles wordt niet door corendon aangegeven in beschrijving van de reis.Zo corendon dikke vette onvoldoende!
Piet
op 6 juli 2017
bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: juli 2017
Zijn nog niet vertrokken, pas over 10 dagen . Het gezeik begint nu al door de vlucht een halve dag te verlaten . Mijn vakantieplezier is nu al over. Nooit meer corendon.
Bernard S.
op 5 juli 2017
bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: juli 2017
Tot nu toe zijn tijden van ons vlucht met twee kleine kinderen al 4x gewijzigd in belachelijke tijde van 4.00 uur in de nacht en ik heb nog 6 dagen te gaan tot mijn echte vlucht./ Klote firma mijn vakantie is nu al verziekt. Bedankt Corendon nooit meer mee jullie vliegen.....
AM
op 5 juli 2017
bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: juli 2017
Mijn vriendin had ruim dag van te voren geboekt voor vlucht van antalya naar dusseldorf. Na online betaling zou je dan alle documenten ontvangen in een mail. Wel ontvangen maar met haar reserveringsnummer kon ze niet inloggen want was niet juist volgens systeem. Ruim 1.5 uur in de wacht gezeten nog steeds bandje zijn meer dan 5 wachtenden voor u. Andere nummers geprobeerd die op website gemeld staan ook geprobeerd zelfde verhaal. Tussendoor een whatsapp gestuurd want daf zou binnen 2 uir beantwoord worden. Na ruim 6 uur kwam er een berichtje wij zullen u morgen een reactie geven op uw berichtje vanwege de drukte pffff. Op website staat duidelijk vermeld dat er binnen 2 uur een reactie komt nou vergeet het dus maar. Schrijven ze dat je maar telefonisch contact op moet nemen met center. Inmiddels vriendin op vliegveld gearriveerd en moet het maar uitzoeken waar ze moet zijn etc... ik vind het een vorm van oplichting. Na betaling kan je het uitzoeken en wordt er gewoon niet geantwoord op je reacties. Of callcwnter heeft te weinig personeel of leiding heeft overal lak aan als maar omzet gegenereerd wordt. Eerste en laatste boeking via corendon das toch niet raar hè?!!
Marcel
op 5 juli 2017
bestemming: Griekenland, reisperiode: juni 2017
We zouden om half twee vliegen met onze koffer incheck kregen we te horen dat we twee uur vertraagd zijn nou dat kan gebeuren we werden naar gate D66 om half vier geen vliegtuig te zien geen personeel van corendon te zien een half uur later vlucht vertraagd naar tien voor half twaalf nog steeds niemand gezien van corendon toen zijn we wat gaan eten toen kwamen ze eindelijk van corendon met diner coupons we hadden wel gegeten maar goed hebben we eten en drinken gehaald voor in het vliegtuig en vervolgens kwam er weer een melding dat het vliegtuig was vertraagd naar twee uur snachts niemand van corendon wist wat er aan de hand was en hielden zich allemaal dom
Erik
op 2 juli 2017
bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: juli 2017
Top tijd in Turkije gehad. Ook resort was geweldig. Vluchten zeer slecht. Belabberde communicatie, op het laatste moment wijzigingen en zowel heen als terug vertraging. Nooit meer corendon!
Jvandevliet
op 2 juli 2017
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juli 2017
Organisatorisch gaat er nogal wat mis bij Corendon. De operator legt de verantwoordelijkheid direct naast zich neer maar dit blijkt toch niet helemaal terecht. Een informatief gesprek leerde me dat de lollige Cor en Don in werkelijkheid de realiteit van Corendon's bewind niet eens benaderen. Als consument hoef je daar, ondanks lage prijzen, niet onverdeeld gelukkig mee te zijn
Linda
op 1 juli 2017
bestemming: Bulgarije / Burgas, reisperiode: juni 2017
Nooit meer naar hotel naar hotel Paradise Beach zo'n onbeschofte boeren nooit niet meegemaakt zat geen enkele leiding in hoteliedereen deed maar op met hun gsm constant te sms niks intresse in toeristen geen letter engels spraken ze echt onbeschoft volk ook corendon trok op niks de bus was gewoon weg als we aankwamen met 3kleine kinderen in de hitte daar stonden we nee nooit meer
Miranda
op 1 juli 2017
bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: juni 2017
We hebben alles los geboekt. Vliegtickets via Corendon en ons hotel via booking.com. Vrijdag 30 juni 2017 zouden we weer naar huis gaan. Eenmaal op het vliegveld werden we omgeroepen en moesten we in een andere rij gaan staan. We hoefden ons absoluut geen zorgen te maken. Met ons waren er meerdere. We hoorden al van andere passasiers dat er problemen waren bij Corendon. Naar een tijdje wachten kregen we het bericht dat we niet mee konden met onze vlucht, welke wij al maanden van te voren geboekt hebben. Het aller ergste en dat maakte mij ook zo boos, is hoe je te woord wordt gestaan Door de dames van Corendon. Ze zeggen dat ze van niks weten en beloven zo bij je terug te komen met meer informatie. We zijn de dames een paar keer zelf op wezen zoeken maar we werden net zo makkelijk Door hen weer afgewimpeld. Uiteindelijk zijn we terecht gekomen in een all incl. Hotel. Dit wilde we uiteraard niet. We hadden geen keus. Dames van Corendon ook niet meer gezien. Bij aankomst zaten er alleen maar jongen in het hotel en kregen we een kamer in de kelder. De kamer was zo slecht en vies. Hier laat je nog geen eens je hond in slapen. Deze kamers word ook niet verhuurd Door het hotel. Vind het schandalig van Corendon dat je z'n kamer krijgt via Corendon. Vervolgens krijgen we een mail dat ze overboekt zijn en met het tijdstip van de nieuwe vlucht. Verder staat er niks in. Niet hoe laat we opgehaald worden, vluchtnr. Etc. Na veel vragen bij de receptie en bellen , blijkt het de volgende dag naast de receptie te hangen. Er is dus een dame van Corendon geweest?? Was wel zo netjes, als we dit hadden geweten, zodat ze ons kon bij praten. Eind van de ochtend zagen we wel ineens een dame van Corendon. Zij heeft ons netjes te woord gestaan en begrijpen nu het probleem. Al deze irritaties hadden verkomen kunnen worden als we op de luchthaven netjes te woord werden gestaan Door de leidinggevenden op locatie. Wij werden door haar (vrouw met het korte haar) schofterig behandeld. We vliegen vanavond met Transavia hier hebben we nog nooit problemen mee gehad en hopen dat Corendon nu wel alles goed heeft geregeld. Door deze stress en slapeloze nacht zijn we weer aan vakantie toe. Voor ons nooit geen Corendon meer.
Barbara schaaf
op 30 juni 2017
bestemming: Macedonië / Nieuwerkerk aan Den ijssel, reisperiode: juli 2017
Mijn zusje gaat met 2 kleine kinderen voor het eerst vliegen met deze maatschappij. De eerste reistijd was in de middag toen werd het kwart voor acht inmiddels is het verlaat naar 22.45 heeeeeeeel erg handig met 2 kleintjes. Gewoon weg walgelijk corendon . Ze pikken een hele dag en zal op de terugweg wel vervroegd worden. Zodat ze ook daar weer winst op maken . De laatste tijd is precies 1 week voor vertrek. Walgelijk walgelijk walgelijk. Wat een geldklopperij deze maatschappij bah bah
N V
op 30 juni 2017
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juni 2017
Bij dezen wil ik Laura Pompies onze reisleidster van Corendon nogmaals heel hartelijk bedanken voor alle moeite die ze voor mij gedaan heeft nadat mijn bril zoek was geraakt. deze is wonder boven wonder weer gevonden en Laura heeft enorm veel moeite gedaan om te helpen hem weer terug in Limburg op MAA te krijgen. ZOOOOOO ontzettend blij dat hij weer terecht / en terug was. Ze is zo betrokken bij haar gasten. Heel erg hartelijk dank Laura. gr XXX Nelly
Rabbers.
op 30 juni 2017
bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: juni 2017
Een vette 1 ze zijn nu aan het kijken voor omboeken..
Brugman
op 30 juni 2017
bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: juli 2017
Veranderen vluchttijden zoals het hun uitkomt. Boek niet bij deze reisorganisatie!
Barbara schaaf
op 30 juni 2017
bestemming: Turkije / Nieuwerkerk aan Den ijssel, reisperiode: juni 2017
Het hotel top bodrum bay maar de vluchten! !!! Ik kan niets anders zeggen dan dat dit ZEEER zeker de laatste keer bij deze organisatie is . Vluchten die heen en weer gezet worden zo pikken ze al een halve dag . Dan de terugweg 12 uur voor vertrek een mail dat de terug vlucht vervroegd is uiteindelijk blijkt dat er van 3 vluchten 1 vlucht gemaakt is echecht schandalig deze maatschappij zou op zn vingers getikt moeten worden wegens misleidende informatie. Voor vertrek krijg je te horen dat er een tussenstop gemaakt wordt dit hield in dat we uit het vliegtuig moesten in bussen zonder airco gezet werden in een temperatuur van 34 graden kleine sauna was er niks bij . Er zaten veel mensen met kleine kinderen bij ons op de vlucht. De piloot maakte het excuus dat corendon er niets aan kon doen ja ja het vliegtuig moest nog schoongemaakt worden alsof we blind waren en dat niet gezien hadden. Volgens de piloot moesten we het vliegtuig uit omdat er getankt moest worden en dat we van de organisatie op het viegveld eruit moesten. Smoes op smoes op smoes. Dan het personeel ooooo mijn god wat een ongeïnteresseerd zooitje was dat arrogantie ten top de helft begrijpt het simpelste Engels geen eens dan zattracties er een kak madam bij die zowel Nederlands als turks sprak maar je doodgewoon negeerde als je wat zei of vroeg . Uiteindelijk hebben we bijna de dubbele reistijd gehad dan we hadden moeten hebben. ECHT NOOOOOOOIT MEER . Ik betaal liever wat meer en vlieg met een echte organisatie.
Gil
op 29 juni 2017
bestemming: Spanje, reisperiode: mei 2017
Zo geweldig goed dat wij komend jaar weer met Corendon naar het zelfde hotel in Islantilla gaan.
Fam den Oude
op 29 juni 2017
bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juni 2017
Snap werkelijk niet dat men dit hotel aanprijst. Nog nooit zo hotel meegemaakt. Je bent als asielzoeker of gedetineerde beter af in Nederland.
Herrie heel de dag, eten is ver ondermaats. Kamers pfffff. Kortom nooit boeken voor dit hotel. Corendon onwaardig. Regelrecht een hel. Zon zee, drugs, drank en herrie. Duitsers die heel de dag schreeuwen. 1 beveiliger die 3 woorden zegt in 14 dagen maar verder niets doet.
Femmie Mulder
op 28 juni 2017
bestemming: Sri Lanka / rondreis, reisperiode: mei 2017
Het land was mooi, maar een engelstalige reisgids niet te verstaan
Monique
op 28 juni 2017
bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juli 2017
Omdat de vluchttijden altijd zo veranderd worden dat je van 8 dagen maar 6 dagen over houdt.
Reis zou niet geboekt zijn als de werkelijke vluchttijden vermeld stonden...
MISLEIDING
Henk en Ria
op 28 juni 2017
bestemming: Spanje / El Rompido, reisperiode: juni 2017
Laatste keer Corendon :-(. Alles slecht geregeld! Vluchttijden en zelfs vluchtnrs. (Ineens een tussenlanding!) veranderen waardoor je ipv 8 maar 6 dagen hebt. Hotel wist niks van ophaaltijd bus. Hostess komt niet voor 2 personen. Etcetc... volgende keer weer Sunweb!
Jessica
op 22 juni 2017
bestemming: Portugal / Alvor, reisperiode: juli 2017
Door heenvlucht annulering en er niets aan willen doen
Robert Henkens
op 21 juni 2017
bestemming: Turkije, reisperiode: juni 2017
Luidruchtig en opgefokt cabine personeel en dat op een nachtvlucht
Mees
op 21 juni 2017
bestemming: Turkije, reisperiode: juli 2017
Omdat je vluchttijden altyd zo veranderd worden dat je van 8 dagen maar 6 dagen over houdt allerlaatste keer bij Corendon geboekt
Riesjart
op 18 juni 2017
bestemming: Spanje / Andalusia, reisperiode: juli 2017
Januari geboekt, maar cor en don annuleren de vlucht nadat definitieve betaling in juni is gedaan met als reden te weinig boekingen. Vervolgens geen fatsoenlijke alternatieven wat data er rondom zit alles al vol. Raar verhaal dus en nu in juni nauwelijks nog iets leuks te boeken. Wel geld terug maar verder alleen domme excuusjes. Niet boeken bij cor en don dus. Erg onbetrouwbaar.
Marijevdzweep
op 18 juni 2017
bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juni 2017
Marble Stella Maris. Je moet bijbetalen bij veel zaken . Krijgt een bekertje water I.p.v. Een flesje. Veel steile hellingen op resort. Onprofessioneel personeel. Wij moesten drie keer nr een andere kamer klimmen omdat ze stress bezette kamers aan ons door gaven. Eten is niet gevarieerd genoeg naar mijn mening. De gebakjes en zoetigheid zijn gewoon echt niet lekker. Voor kids is het wel een gezellig resort. De douche is nieuw maar het is een waterballet!! Water loopt door de hele badkamer....etc etc...
Adriana van galen
op 18 juni 2017
bestemming: Bulgarije / Zonnestrand (Sunny Beach), reisperiode: juni 2017
Paradise beach. Zeer slecht en onklantvriendelijk hotel... eten zeer slecht.personeel spreekt zo goed als geen engels. .kijken boos. Inchecken slecht. Deur wil nier open en ze krijgen de pasjes niet werkend..drie dagen voor vertrek wilden ze ons al vd kamer afgooien .uitchecken niet goed verwerkt...eten wordt gebracht..geen eigen keuken. Lijkt wel een gaarkeuken.......nooit boeken...tevens ver uit centrum. Hotel oogt ook nog in het echt zeer ongezellig...enkel zwembad is goed en de pas genoteerde kamers. ..Nog nooit zo onklantvriendelijk behandeld..Komen ze er niet uit dan gaan ze gewoon weg...
P. de Boer
op 17 juni 2017
bestemming: Griekenland / Griekenland, reisperiode: juni 2017
Goede vlucht vooral terugweg was het personeel erg aardig in het vliegtuig. accommodatie was ook prima. We hebben ook de auto via corendon geboekt maar daar was wat onduidelijkheid over aangezien ze twee adressen doorgeven. Wel een aanrijding gehad en had wat meer menselijk begrip verwacht van de maatschappij. Is nimmer gevraagd of wij ook iets mankeren!!!
G. Eren
op 15 juni 2017
bestemming: Turkije, reisperiode: mei 2017
Oplicter
Vakantie geboekt in mei en wij zijn terug gekomen met een klachten ze hebben niks gedaan niet meer boeken van CORENDON
S. Gurses
op 15 juni 2017
bestemming: Turkije, reisperiode: mei 2017
Bodrum HOLLYDAY resort spa 5 ster Hotel . Maar zure soep koud eten en vieze kamers onze kamer was vol met dikke stof laag Niet meer boeken van Corendon 👎🏻
Olga Disbudak
op 15 juni 2017
bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: juni 2017
Opgelicht door corendon uit mijn eigen zak moest ik ander hotel vinden en betalen. Heel slechte. Heel mijn vakantie is verpest en het was maar voor een week.
Familie Bollema
op 12 juni 2017
bestemming: Griekenland / Ixia, reisperiode: juni 2017
Tijdens onze vakantie hebben we Karien van Corendon bij Avra Beach mogen ontmoeten. Toen vonden we het al een aardige dame. Op de laatste dag van onze vakantie, we waren al op het vliegveld, moest mijn man opgenomen worden in het ziekenhuis . 1 telefoontje naar Karien en zij stond voor ons klaar in het ziekenhuis. Met raad en daad heeft ze ons goed geholpen. Als tolk optreden tussen de arts en mijn man en voor ons weer een kamer regelen in Avra Beach. Karien heeft ons avonds laat naar het hotel gebracht en later nog even gebeld hoe het nu ging. Haar nummer achtergelaten mocht er nachts hulp nodig zijn. Ook de volgende dag heeft ze een paar keer gebeld hoe het met ons ging.
Corendon wat mogen jullie blij zijn met zulk personeel. Wij hebben dit ENORM gewaardeerd. Kunt en wilt u onze dank nogmaals aan haar overbrengen?
De schepper
op 12 juni 2017
bestemming: Spanje / islantina, reisperiode: juni 2017
Hotel marble ama is allinclusief maar je moet veel zaken bijbetalen. bij terugkeer naar faro met drie volle bussen geen corendon hostes dus trek je plan. eten was ook maar minnetjes en dikwijls bijna koud. maar een keer avondanimatie op een hele week. geboekt met de blauwe vogel, dus nooit geen blauwe vogel of corendon meer
Andries
op 12 juni 2017
bestemming: Griekenland, reisperiode: juni 2017
Doordat we een combivlucht terug hebben kunnen we geen stoelen reserveren, ivm een gezondheid is het belangrijk om extra ruimte te reserveren, extra betalen voor ons is geen probleem, dit kon dus nu niet geregeld, zeer slecht van de organisatie, volgens mij kun je zoiets wel makkelijk regelen. Erover gebeld, niet serieus genomen, mail gestuurd, op 9 mei, tot op de dag van vandaag geen reactie ontvangen. Waardeloos dat je zo met je klanten omgaat en geen begrip hebt voor de situatie. En dan maar zeggen dat we op het vliegtuig wel kunnen reserveren maar als er dan al anderen zitten ivm die combivlucht dan hebben we een probleem. Dus onze ervaring kwa helpen zeer slecht.
Wendy Asselman
op 10 juni 2017
bestemming: Turkije, reisperiode: augustus 2017
Reis geboekt via Corendon omdat de vertrekuren en de prijs wel interessant LEKEN. Vertrekuur 6:00 in de ochtend. Heeft zo maanden op de website gestaan. Van zodra je het volledige bedrag betaald hebt wordt ineens het vertrekuur met bijna 9 uur verlaat. Das een volledige dag dat je kwijt bent + had ik €26 kunnen uitsparen voor het hondenhotel. Als je hen aanspreekt is hun commentaar: vertrekuren kunnen steeds gewijzigd worden!! Nadien reageren ze gewoon niet meer op verdere mails. Spijtig dat ze op deze wijze hun klanten misleiden. Laatste keer dat we met Corendon op reis gaan.
Frank de Vries
op 10 juni 2017
bestemming: Spanje, reisperiode: juni 2017
Wij vliegen gemiddeld drie keer per jaar en hebben nog nooit met corendon gevlogen. Ik vind de maatschappij erg onprofessioneel overkomen en totaal niet klantvriendelijk. Als ik zo de andere reviews lees ziet corendon de klant ook niet als het belangrijkste maar de omzet.
Gie Vanheers
op 9 juni 2017
bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juni 2017
Vertraging bij vertrek, vertraging bij uitstappen en vertraging bij terugreis. En voor de rest chaos en personeel dat niet weet wat te doen.
Dick van de Wakker
op 9 juni 2017
bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: mei 2017
Een waardeloze firma met onbeschoft en leugenachtig personeel.Op heenreis 2.45 uur en op terugreis 4 uur vertraging, ondertussen even in Turkije geweest
Inna
op 8 juni 2017
bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: mei 2017
Allen goedkope slechte/vieze vakantieaanbod.
Dick van de Wakker
op 7 juni 2017
bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: mei 2017
Bij vertrek 23-5-2017 2.40 uur vertraging. Bij terugkomst 06-06-2017 werd 07-06-2017 ruim 4 uur vertraging . Totaal op heenreis geen info waarom er vertraging was
Dk
op 7 juni 2017
bestemming: Bulgarije / Zonnestrand (Sunny Beach), reisperiode: augustus 2015
Al twee keer meegemaakt dat Corendon na het boeken opeens de vluchttijden wijzigt in ons nadeel. Je boekt om om 05:00 uur in de ochtend te vliegen en wanneer je betaald hebt is de vliegtijd opeens om 17:15 uur. Weg een hele dag zon. Daarnaast een onbeschofte klantenservice
Degeest Marc
op 7 juni 2017
bestemming: Bulgarije / Zonnestrand (Sunny Beach), reisperiode: juni 2017
Geboekt voor een superior room wat bleek we kregen een kamer aan de achterkant voorzien van een onnodige kitchenette met kookplaat want we hadden A.I. De vloerbekleding bestond uit een vieze tapijt niet meer van deze tijd, in het begin klamme matras wegens niet verlucht voor de opening van het seizoen , kluisje werkte niet, ligbed aan strand te betalen, WEL proper hotel , eten viel ook mee, mocht wel warmer, onvriendelijk receptiepersoneel.
Sandra
op 1 juni 2017
bestemming: Turkije, reisperiode: juli 2017
Na weken zoeken voor onze zoon zijn elektronische rolstoel mee te nemen kregen we het antwoord, soory zijn stoel is te zwaar en kan niet mee op het vliegtuig
Cathalene
op 1 juni 2017
bestemming: Bulgarije / Zonnestrand (Sunny Beach), reisperiode: mei 2017
Plaatjes op de website goed. Wat krijg je een kamer met een bed verder niets.Nog geen handdoek of rolletje wc papier etc.Van kamer geruild ,alle gasten trouwens krijg je een kamer incl.5 bouwvakkers met ook niets aan de drukke weg.Eten ook matig.Corendon is voor mij verleden tijd!!!!
Mw Koster
op 30 mei 2017
bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: april 2017
Omdat de " All Inclusive service"waar dik voor betaald is er ieder geval niet was, veel geld voor eigenlijk alleen een ontbijt waarna het restaurant werd afgesloten tot 19.00 uur dan het avond eten wat ook niet goed was ,iedere dag hetzelfde opgewarmd en direct ook weer afgekoeld , over de snacks in het zwembad , dat was een koude hamburger of een klein stukje stokbrood met tonijnsalade, de ijskaart hing er maar er was voor de kinderen geen ijsje te krijgen, het klachtenformulier na de reisleiding hierover dit alles ingelicht te hebben wel 2 x niets hieraan te hebben gedaan ..ook geen cola light, nu na correspondentie met de organisatie negatief behandeld want er word naar mijn mening gesuggeeerd dat ik aan het "liegen ben" dit accepteer ik echt niet, want hij zegt dat de reisleiding daar regelmatig luncht, maar voor de gasten WAS ER GEEN LUNCH , echt heel slordig!
Er was ook een vies kinderbadje en de zwembadbar was toen ook nog niet klaar enzovoort.... ik hoop opbergrip maar niet zo'n antwoord.
Anoniem
op 26 mei 2017
bestemming: Tunesië / Hammamet, reisperiode: mei 2017
Omdat er 'een' personeelslid werkt waar je u tegen zegt. Deze man 'Karim', zorgt dat mensen de vakantie van hun leven krijgen. En dus daardoor altijd via Corendon zouden willen gaan boeken. Karim dank u. Deze man moet gewaardeerd worden.
Trudy kempkens
op 26 mei 2017
bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: april 2017
Alles was geweldig de angels onmisbaar ligging centraal eten prima kamers sfeervol en bedden heerlijk nadeel je kunt het treffen dat je kamer hoog ligt en dat is een hele klim heel jammer.
Joke
op 26 mei 2017
bestemming: Bulgarije / sunny beach, reisperiode: juli 2017
Wij hebben de reis geboekt voor 12 dagen, de vlieguren stonden er bij en dan hadden we ook echt 12 dagen dus boeken, maar nog geen uur later stond er op de boeking de tijden van de heen vlucht er al niet meer op alleen de terug reis nog wel, kreeg ik van de week een telefoontje van D-Reizen dat Corendon kon niet vliegen op de dag van onze boeking of het een dag later mocht, als het niet in mijn nadeel is dan geen probleem zei ik, wat kreeg als tegen bod 9/5 dag nog over van de vakantie, als tegen prestatie mocht ik dan de anderen dag s-morgens om 8 uur vliegen wat betekend dat ik met kind midden in de nacht mijn bed uit moet, maar ik had dan wel 10 dagen, ik heb ze een mail gestuurd maar moest bellen of een app sturen dat heb ik gedaan maar volgens hun kunnen ze er niets aan doen want vliegtijden kunnen altijd veranderen volgens hun, ik zei dan geef als coulance maar extra beenruimte omdat we die toch nog bij moeten boeken, niet dus. je loopt bij Corendon tegen een betonnen muur op en service is ver te zoeken
Ca van staveren
op 22 mei 2017
bestemming: Turkije, reisperiode: juni 2015
Als trouwe klant , 2 x per jaar ...er nu klaar mee dat ze niets met je klacht doen , en Martijn lekker blokkeren op Facebook , Toppie man !nooit meer met Corendon , ga nu heerlijk met tui !
Agnes Coelingh
op 21 mei 2017
bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: mei 2017
Alles met elkaar wat wij hebben meegemaakt komt het niet hoger uit. Dit gaat alleen over de vliegreis, niet over de accommodatie.
Peter
op 20 mei 2017
bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: mei 2017
Vliegtuig keurig op tijd. Personeel vriendelijk en hotel dik in orde.
Ron
op 18 mei 2017
bestemming: Spanje, reisperiode: juni 2017
Omdat we besodemieterd zijn voor vertrek
Johan
op 11 mei 2017
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2017
De vakantie omgeboekt van Turkije naar Griekenland. Alles prima geregeld behalve de vluchttijden die kloppen nooit bij Corendon. Deze praktijken bij Transavia nog niet meegemaakt.
Jean
op 10 mei 2017
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2017
Omdat correndon op de site het vertrek uur 6u10 zet en wij om deze reden ook boeken en wanneer je on line wilt inchecken staat er bij vertrek 14u20 en daar is geen compensatie in mogelijk maar je betaald er wel voor !!!!
Simone
op 7 mei 2017
bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: mei 2017
Elke dag vielen we van de ene verbazing in de ander hoe slecht het was. Even wat punten op een rij:
* Het eten was koud, soms aangebrand en elke dag hetzelfde
* personeel erg onvriendelijk
* Wifi was slecht en alleen in de lobby
* Schimmel op het plafond
* Er staat niemand meer achter de bar om 22.30, terwijl de bar tot 23.00 uur open zou zijn
* Drankjes bestellen duurde ontzettend lang
* Lift die kapot was, werd niet gemaakt
* Gezamenlijke ruimtes en wc's waren erg vies
* Personeel nam pauze smiddags terwijl wij broodjes bij het zwembad wilden bestellen, we moesten maar even 20 min wachten, terwijl dit doorlopend open zou moeten zijn
* Het zwembad was vies en op het begin van onze vakantie mochten we er niet eens in zwemmen
* Corendon zij dat het centrum 15 min lopen was, dit is 30 min
* Het bier en de wijn was s'middags op
* Op de site staat dat je 100 p.p. borg moet betalen, dit is alleen voor jongeren, waardoor wij vervolgens met 500 euro contant op vakantie liepen voor niks.
* 5 lunchpakketten bestellen en er maar 4 krijgen
* Lunchpakketten bestellen zonder kaas, en met kaas krijgen
* Ze zetten dat er een fitness is, maar weten hier vervolgens geen info over
* Ze geven aan dat het 4 sterren heeft, maar eigenlijk zijn het er maar 3
Hoe kan Coredon ons zoiets verkopen, verder doen ze niks voor ons en proberen ze ons steeds af te wimpelen
Wat wel leuk was, was dat je zo andere klagende mensen leerde kennen ;) en nog een positief punt
Marjan
op 7 mei 2017
bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: april 2017
We zitten er nog maar helaas nooit meer met corondon je wordt bij een snackbar uitgezet en de Hostess zij 12.oo uur kom ik terug nou nou ze is er nog niet 7 dagen de appartement die konden wij gebruiken die wij geboekt hadden maar zaterdag voor 1 dag in een andere kamer.Oke gedaan wilden wij zondag terug nee nog 1 dag ja ja Correndon kwam dinsdag u mag wel na een Hotel nee wij hebben een appartement gehuurd!!!we zitten boven de lucht kanaal van de patatzaak we houden maar de deur dicht. De mensen zijn vriendelijk. We willen zelf koffie of thee zetten maar er is niks nee Correndon zakken vullen en niet lullin. O ja de badkamer moet je je adem inhouden anders pas je er niet in brrrr
Marlou
op 7 mei 2017
bestemming: Griekenland, reisperiode: juni 2017
We moeten nog op reis en hebben nu al problemen met corendon. We boeken altijd via een andere maatschappij en dit keer via corendon vanwege de gunstige vliegtijden voor onze kids. 1 dag Voor de betaling staat er nog dat wij om 05:00 vertrekken zoals wij dat graag wouden. En 1 dag naar de betaling is het ineens veranderd naar 18:15 dit is wel heel erg toevallig dat dit gebeurd! Wij hebben contact met ze opgenomen en worden niet Sirieus genomen en er word geen oplossing gezocht! Wij hebben 14 dagen vakantie geboekt Inplaats van 12 dagen omdat er dan andere vluchttijden waren en nu krijgen we dit gezeik! De kans dat ze de terug weg ook veranderen was ook nog eens groot! Bedankt corendon voor de slechte service!!!!!!
Lies van Smaalen
op 5 mei 2017
bestemming: Turkije / Calis, reisperiode: mei 2017
Omdat wij met name de Reisleiding goed en betrokken vinden
Femke
op 5 mei 2017
bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: april 2017
De reis zelf is prima georganiseerd, maar de excursies zijn duur en geven niet wat ze beloven. Zo heb ik een wandeling gedaan van 10km die al €28,- kostte, waar vervolgens nog een aparte lunch moet worden aangekocht van €10,-. En zo veel krijg je er niet voor terug... Ook de boottocht beloofde dat wij zouden aanmeren op Marathonissi, wat niet is gebeurd. Daar heb ik €30,- voor betaald en de lunch was minimaal: droge rijst, twee stukjes gehakt, droog sneetje brood en 1 tomaat en komkommer. Niet eens de lokale producten als feta, olijf en tzaziki aanwezig. Al met al best teleurstellend voor die prijzen.
Jan Rintjema
op 4 mei 2017
bestemming: Bulgarije / Boergas, reisperiode: mei 2017
In eerst instantie voor Turkije geboekt. Wegens de gekte daar tegen Nederlanders omgeboekt naar Bulgarije. Tijden de omboeking hebben we de vertrektijden 16.40u doorgekregen. Tot onze verbazing werd dit met het versturen van de tickets plotseling 19.30u. Corendon verschuilt zich vervolgens achter de kleine lettertjes voor chartervluchten en met het excuus wat wilt u ook voor die prijs. Corendon speelt dit natuurlijk slim want nu kom je na 24.00u in het hotel en scheelt het hun een hele dag hotelboeking voor een vol vliegtuig terwijl ze de klant voor 8 dagen laten betalen. Dit riekt naar misleiding
Maatje
op 2 mei 2017
bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: juli 2017
Ik wil Corendon bedanken voor de goede service van de omboekgarantie. Snel en kosteloos om kunnen boeken van Turkije naar Griekenland. Heel erg goed geregeld!
Sas
op 2 mei 2017
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: april 2017
Prima vlucht, geen minpunten!
Sharon
op 1 mei 2017
bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: april 2017
We hadden de reis geboekt voor maart. In januari kregen we telefoon dat het hotel pas open ging april, terwijl er dikomt geadverteerd werd met deze superaanbieding naar ibiza. Na enige telefoongesprekken en overleg de vakantie kunnen verplaatsen naar 1 april . Ik weer blij tot dat ik enige tijd later weer telefoon kreeg dat ditmaal onze auto huur er uit was gehaald. Vanaf 1 april deden jullie dat niet meer, zucht. Al met al heb ik de gesprekken niet altijd als even leuk ervaren, geen begrip geen passen service en in mijn ogen geen goede tegemoet koming of juiste informatie hoe ik de auto Huur nu het beste kon doen. Uiteindelijk is dit via een link gebeurt op de website van corendon en hier klopt geen snars van. Ten eerste verschil qua prijs ik was nu bijna 200 euro kwijt ipv 80. En daar komt bij dat ik de allrisk verzekeringen heb genomen die mij werd aangeboden. Kom ik de auto afhalen schijn't het niet goed te zijn en moest ik een andere (deze stond niet vermeld op de site en daar kwam bij dat ik ineens borg moest betalen voor bezinepomp, ik had een vol halen vol in leveren deal genomen en nergens stonder vermeld dat ik 150 euro borg moest betalen ook dit kwam pas bij het verhuurbedrijf te sprake. En dan nog de ruimbagage, 2 keer 2 kilo geboekt stond niet op de ticketsite dus uiteindelijk op schiphol van alles erbij moeten halen om aan te tonen dat wije dit toch echt betaalde hadden en ook voor de terugreis hebben wij dit moeten voorleggen bij feite reisleiding zodat we niet nogmaals voor het zelfde probleem kwamen te staan. Al met al heb ik een nare ervaring met corendon waarin ook niet passend gereageerd wordt en als ik de fb site bekijk zijn er vele met mij die dit ervaren. Aan de manier hoe jullie op mensen reageren mag zeker gewerkt worden. Daarom geef ik jullie 3 sterren. Aan de service en hoe jullie met jullie problemen omgaan, en uiteindelijk maken jullie van jullie probleem een klant zijn probleem en wordt er ook nog eens niete netjes gereageerd. Dit moet en kan anders!! Succes
Henk N
op 30 april 2017
bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: april 2017
De organisatie, het parkeren van de auto en de hulp van de plaatselijke mensen in Hurghada van Corendon is prima. Wij vlogen de heenreis met Nesma Airlines. Ik had het geluk dat ik tijdig op Schiphol was om een long leg seat te boeken (€30) anders had ik echt opgevouwen gezeten. Weinig voorzieningen aan boord. Een plakje cake, water en een klein kopje koffie. Terugweg weer de mazzel om als een van de eersten te kunnen inchecken en dus weer een long leg seat. Totdat bleek dat het om een totaal ander toestel ging van een andere (Arabische)maatschappij. Stewardessen hielpen goed zodat de lange mensen toch een goede plek kregen. Prima vluchten verder. Voor mijn gevoel vlieg ik echter liever met een meer gerenommeerde maatschappij waarbij ik voor de tijd kan inchecken.
Clau
op 29 april 2017
bestemming: Spanje / Marbella, reisperiode: april 2017
Reistijden binnen 30 min al veranderd + het leek wel een Spaans bejaarden tehuis . Roc Marbella park moet echt beter omschreven worden , het past totaal niet in het corendon concept . Deze vakantie was een weggegooid geld vakantie het eten is er vreselijk 7 dagen per week 3 x per dag het zelfde koude eten . Als je hier 1 week bent geweest ben je in 1 x het respect voor oudere mensen verloren . Ze duwen kinderen weg om overal voor aan te komen ze zijn ongemanierd het was echt de vreselijkste vakantie ooit . Shutle bus naar strand zoals beschreven die rijd niet een , en die naar Marbella centrum kunnen 20 mensen in dus alle Spaanse oudjes gaan voor busje rijd 1 x per uur voor een hotel met 600 kamers TOP geregeld , dus niet .
Willy Hulsenboom
op 28 april 2017
bestemming: Turkije / icemeler, reisperiode: mei 2017
Nog niet op reis en nu al problemen hebben geboekt voor rechtstreeks en hebben nu al een tussen stop. Terug reis is ook al verzet naar de heel laat op de avond en komen pas in morgen uren aan... en wat schets mijn verbazing op de website staat dat we vroeg in de avond naar huis dus ook voor 12 uur weer in nederland zijn. Heb de consumenten ingeschakeld of ik corendon niet voor de schade kan laten opdraaien als ik de vlucht annuleer wegens misleiding. Zou het ook niet handig zijn om radar in te schakelen....
Lyde de Graaf
op 28 april 2017
bestemming: Egypte, reisperiode: april 2017
Een Nijlcruise geboekt. Fantastische reis, alles prima geregeld. Late aankomst in Hurghada, maar keurig naar hotel gebracht aldaar. Om 22.30 uur was er zelfs nog eten voor ons. Volgende ochtend vertrek om 7 uur naar Luxor. Mooie rit door de woestijn en langs de Nijl. Kan je meteen het echte leven aldaar zien. Gids, Nederlands sprekend, stond ons op te wachten. Goede boot, mooie hut, heerlijk bed, vriendelijk personeel, heerlijk eten! Duidelijk programma voor de bezoeken asn de high lights. Al met al heerlijke dagen!!!! Enigste minpuntje is de laatste dag: in de ochtend nog naar de tempel van Luxor en daarna opfrissen op de boot. Goed lunchpakket mee voor de 5 uur durende reis naar Hurghada. Wel door de mooie woestijn weer. Echter pas om 22.30 uur met vliegtuig naar Amsterdam . Aankomst 4.30 uur, min of meer gebroken.... verder niets dan lof!!!!!!