Schrijf een review

Reviews over Corendon

Url:
Aangesloten bij: ANVR / SGR / Calamiteitenfonds
Type reizen: strandvakantie
Postbus 349, 1170 AH Badhoevedorp NL
023 751 06 06

Logo van Corendon

Pagina 11 van 18 met 1750 resultaten

op 28 april 2017 bestemming: Turkije / icemeler, reisperiode: mei 2017

Nog niet op reis en nu al problemen hebben geboekt voor rechtstreeks en hebben nu al een tussen stop. Terug reis is ook al verzet naar de heel laat op de avond en komen pas in morgen uren aan... en wat schets mijn verbazing op de website staat dat we vroeg in de avond naar huis dus ook voor 12 uur weer in nederland zijn. Heb de consumenten ingeschakeld of ik corendon niet voor de schade kan laten opdraaien als ik de vlucht annuleer wegens misleiding. Zou het ook niet handig zijn om radar in te schakelen....

  • Algemeen 3
op 28 april 2017 bestemming: Egypte, reisperiode: april 2017

Een Nijlcruise geboekt. Fantastische reis, alles prima geregeld. Late aankomst in Hurghada, maar keurig naar hotel gebracht aldaar. Om 22.30 uur was er zelfs nog eten voor ons. Volgende ochtend vertrek om 7 uur naar Luxor. Mooie rit door de woestijn en langs de Nijl. Kan je meteen het echte leven aldaar zien. Gids, Nederlands sprekend, stond ons op te wachten. Goede boot, mooie hut, heerlijk bed, vriendelijk personeel, heerlijk eten! Duidelijk programma voor de bezoeken asn de high lights. Al met al heerlijke dagen!!!! Enigste minpuntje is de laatste dag: in de ochtend nog naar de tempel van Luxor en daarna opfrissen op de boot. Goed lunchpakket mee voor de 5 uur durende reis naar Hurghada. Wel door de mooie woestijn weer. Echter pas om 22.30 uur met vliegtuig naar Amsterdam . Aankomst 4.30 uur, min of meer gebroken.... verder niets dan lof!!!!!!

  • Algemeen 8




op 25 april 2017 bestemming: Portugal, reisperiode: mei 2017

Een reis verkopen die om 04:00 uur vertrekt en dan als je geboekt hebt je vliegtickets krijgen waar op staat: vertrek 15:05 uur. Kost mij dus een dag zon. Had ik dit eerder geweten dan had ik naar een gunstigere vakantie door gezocht. Nooit meer CORENDON!!!!

  • Algemeen 4
op 25 april 2017 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: april 2017

Wegens familieomstandigheden moesten we helaas eerder naar huis. Hoe Corendon ons hierbij heeft begeleid is bijzonder!

  • Algemeen 10
op 22 april 2017 bestemming: Spanje, reisperiode: april 2017

Via vakantie discounter geboekt aangegeven vliegtijd 05:25 echter dis was slechts van korte duur kort daarna vertrokken wij om 20:15 vanaf Schiphol kwamen om 02:30 in de nacht aan in ons hotel torablanca alleen een dag van deze vakantie is dan al aan je neus voorbij gegaan in het hotel kregen wij de sleutel van de kamer maar ze hadden ook een avondmaal voor ons nog staan nu dat was een en al koude stuken vlees en koude groenten al om al niet om over naar huis te doen schrijven dan ons verblijf daar was niets op aan te merken alles was all inclusief echter onze terug reis was volgens corendon zaterdag erna om 23:59 dus dan zijn ze nog binnen de tijd zoals ze zeggen bij corendon echter niets is minder waar als je dan op de site voor stoelreservering kijkt op de dag van vertrek dan staat daar een vertrek tijd van 00:15 in de nacht dus op zondag corendon kan en wil hier geen juist antwoord op geven men zegt ja kijk wij geven de juiste tijd aan. Verder onze laatste dag heb je dan ook alleen maar recht op een ontbeid en niet op een lunch en avond maaltijd terwijl je pas zondag om 00:15 vliegt vanaf de plaats malaga ook dit verhaal haalt niets uit bij corendon terwijl wij aangeven van zaterdag tot zaterdag te hebben geboekt en per slot van rekening ook onze eerste dag geen maaltijd hadden gehad door dat wij pas zo laat aan kwamen in ons hotel.
Het enigen dat corendon aangeeft kijk u kiest voor een goedkopen vakantie dan had u maar met Transavia of klm moeten vliegen nu al om al hotel goed eten en drinken alleen corendon zeer slecht en hun hostes ook niet bereid tot een juiste oplossing onze keus is volgende keer iets duurder klm of Transavia maar corendon NEE.

  • Algemeen 4
op 22 april 2017 bestemming: Turkije / Turkije Belek, reisperiode: april 2017

Bedlakens die stuk waren. Airco werkte niet.

-Overal nog werken, hierdoor lawaai.

- Er was geen enkele pool bar open aan het zwembad buiten of binnen, alsook niet aan het strand. Enkel een ijskast met water.

- De boot die de mensen naar het strand moest brengen werkte de eerste 4 dagen niet.

- Geen enkele waterglijbaan was in gebruik. Sommige zwembaden waren vuil en moesten nog gepoetst worden.

- Het olympisch waterzwembad mocht niet in gezwommen worden, rode vlag.

-Handdoeken moest men zelf nemen er stond niemand niet.

- Ijscreme bar buiten was gesloten. Er was enkel ijscreme te verkrijgen binnen aan koffiebar tussen 14.30 en 17 uur. In de eetruimte was er nooit ijs te verkrijgen voor na het eten.

-Als men iets wou drinken aan het zwembad moest men helemaal naar de Irisch pub in het hotel, om dit zelf te gaan halen.

-Eten in restaurant deel nog gesloten en zeer ééntonig.

- In à la carte restaurant moest men betalen voor de een fles wijn. Goedkoopste fles 30 euro. Je kon er niet gewoon een glas wijn krijgen zoals in de eetzaal. Wij drinken niet een volle fles op. Er liepen katten rond in het restaurant ?? Deze kwamen tegen je benen wrijven.

-Slechts enkel 1 à la carte restaurant open. Toen we dit wilden reserveren, zeiden ze dat er geen plaats was. Toen ik vermelde dat er iemand jarig was die dag, was het ineens wel mogelijk??? Toen we gingen eten de avond erna waren er nog plaatsen vrij.



- Elke morgen om 8.30 stonden ze de gang te stofzuigen.

- Elke morgen om 9 uur kwamen ze de mini-bar al aanvullen?? Wij slapen graag eens uit op vakantie!!!!

Op woensdag wilde we met een taxi naar Belek. Dit was niet mogelijk omdat de taxi chauffeurs staakte doordat ze een conflict hadden met het hotel. Wij konden ons gewoon niet verplaatsen vanuit het hotel ?? Toen wij contact probeerde op te nemen met de agent van corendon nam er niemand op?? Er hing ook geen papier met de uren wannneer hij in het hotel was ??



Wij begrijpen dat niet alle bars buiten konden open zijn doordat het zo vroeg is op het seizoen, maar dit was gewoon schandalig. Wij hadden onze vakantie wel anders voorgesteld, en vinden het niet normaal dat wij zover moesten lopen voor iets te drinken of een snackje.

Snacks was enkel patisserie tussen 15.30 en 17 uur. De snack’s aan het strand of zwembad waren gesloten. Wij moesten op de middag speciaal terug wandelen (boot werkte nog niet) van het strand 2km verder om in het hotel te komen eten ???

De animatie was ook zeer pover.

Kajak en windsurfen was ook niet in gebruik.

Wifi werkte maar enkel in begin van de week. Zodra er meer volk kwam konden we niet meer op wifi zelfs aan het onthaal.

Dit hotel zouden ze beter pas een maand later openen. Corendon nam wel ons geld aan maar de service was echt beneden alle pijl.

  • Algemeen 4
op 18 april 2017 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: april 2017

Miami Beach hotel is een waardeloos hotel met slecht eten, kleine k kamer. als je de geboekte kamer wilde moet je 4 euro per dag bij betalen. Geen goede service en is de 3 sterren niet waard. Door kordaat optreden van OMER BILGIN de ter plaatse reisadviseur konden wij de volgende dag naar Sayanora hotel wat ook 3 sterren heeft maar 4 waardig is. geweldig hotel en goede service

  • Algemeen 4
op 16 april 2017 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: april 2017

Zeer mooie vakantie het gegeven uur vande vlucht bleef goed geen problemen zeer goed hotel prijs kwaliteit zijn we zeer tevreden we gaan nu al vijf jaar op vakantie met corendon en onze volgende reis is terug met corendon grtj vanuit belgie van tevreden gasten

  • Algemeen 9
op 13 april 2017 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: mei 2017

Moeten nog op reis vlucht nu al 3 keer veranderd gebeld ja ook dat lul verhaal over annuleringskosten ben niet gek kost ons 2dgn 200€ dus fijne service Corendon.voor ons geen Corendon meer.

  • Algemeen 1
op 5 april 2017 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: mei 2017

Corendon misleidt klanten door de prijsopgave goedkoper voor te doen dan in de totaalprijs staat aangegeven. Dat is de boel verdraaien.

  • Algemeen 1
op 3 april 2017 bestemming: Cyprus / Kyrenia, reisperiode: juni 2014

Niet afgesproken,tussenlanding in Turkije en daar meer dan een uur in een bloedheet vliegtuig moeten wachten in de stank van de Kerotine

  • Algemeen 4
op 28 maart 2017 bestemming: Gambia, reisperiode: januari 2017

Onbetrouwbaar, slechts op geld uit, doet niets met klachten.laat mensen gaan en ze weten dat het onveilig is.nooit meer

  • Algemeen 2
op 27 maart 2017 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: augustus 2016

De terugvlucht kon niet plaatsvinden. Wel met Corendon maar niet met Transavia. 1 dag eerder teruggegaan. Later werdcde tijd weer veranderd zonder dat dat werd meedegedeeld. Na bellen reis naar 15 dagen omgezet en na herhaaldelijk aandringen en zeuren toch de prijs van de dag gekregen. Wasceen fout in het systeem. Reisleider erg ageessief bij verkopen. Je moest direct geslissen want hij kwam niet meer langs. Klacht ingediend en na 6 maanden nog niets gehoord. Voor ons geen Corendon meer.

  • Algemeen 5
op 26 maart 2017 bestemming: Gambia / Kololi Beach, reisperiode: februari 2017

Heerlijke vakantie. Prachtig land. Bij Corendon vlucht en Djembe hotel geboekt. Beide super. Ik heb veel gevlogen maar was zeer te spreken over de vlucht

  • Algemeen 9
op 25 maart 2017 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: maart 2017

Corendon is op en top service. Ze verdienen een dikke pluim, de reisagent ter plaatse (Ahmed) heeft alles voor je over.

  • Algemeen 10
op 23 maart 2017 bestemming: Turkije, reisperiode: juli 2016

Geen problemen gehad met Corendon. Heen en terugreis keurig op tijd.Dit jaar weer naar Turkije MET Corendon.

  • Algemeen 9
op 21 maart 2017 bestemming: Griekenland, reisperiode: april 2017

Ben nog niet weg, maar een bekend verhaal zoals ik op uw site kon lezen. Lokken met mooie vluchten, maar uiteindelijk moet ik op heen- en terugweg s'nachts op pad. Valt niet mee als je met de trein reist. Slecht verhaal.

  • Algemeen 2
op 20 maart 2017 bestemming: Spanje, reisperiode: april 2017

Ik moet nog op reis, de vertrektijd was 05:30 en is nu 20:15, hierdoor mis ik een dag vakantie, daar komt bovenop dat de terugvlucht wel blijft staan 9:30, waardoor jemookmal midden in de nacht terug komt. En als je dan vraagt of je een dag eerder kan vertrekken zeggen ze doodleuk dat er 40% annuleringskosten bijkomen, voor mij bij deze al, nooit meer corendon

  • Algemeen 1
op 20 maart 2017 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: juli 2017

Voor de gratis omboekgarantie geef ik Corendon een 10. Onze zomervakantie van Turkije omgeboekt naar een ander vakantieland was binnen enkele minuten geregeld. Volgend jaar weer bij Corendon met omboekgarantie boeken.

  • Algemeen 8
op 18 maart 2017 bestemming: Nederland / Maastricht, reisperiode: mei 2017

Eerst lokken ze je met gunstige vliegtijden en directe vluchten naar je bestemming om hun vliegtuig vol te krijgen, de daadwerkelijke tijden en routes wijken totaal af, dus nooit meer boeken bij corendon.

  • Algemeen 4
op 18 maart 2017 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: augustus 2016

Zeer mooi hotel. Vriendelijk personeel. Dit jaar weer geboekt maar omgezet naar een ander land. Turkije is voor mij geen vakantieland meer.erg jammer?

  • Algemeen 8
op 14 maart 2017 bestemming: Mexico, reisperiode: mei 2014

Niet alles was netjes aangegeven en uitgelegd aan ons (groepsreis) en onze reisleider.

  • Algemeen 6
op 12 maart 2017 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: juni 2014

Corendon had het goed geregeld. Jammer dat Turkije een hekel heeft aan Nederlanders en ze uitmaakt voor nazi's en fascisten. Nooit meer naar Turkije! Bovendien zijn er veel betere landen. In Turkije loop je voedselvergiftiging op en word je belazerd.

  • Algemeen 7
op 8 maart 2017 bestemming: Sri Lanka / rondreis, reisperiode: februari 2017

Slechte reisleider die meer uit was op provisies en zijn beklag deed over het overvolle programma. Daarnaast zeer matige hotels waar we werden ondergebracht en die niet vermeld werden in het reisprogramma

  • Algemeen 5
op 3 maart 2017 bestemming: Turkije / TORBA, reisperiode: mei 2017

VELE KEREN MET CORENDON GEVLOGEN NAAR TURKIJE. ZEER POSITIEF ZOALS VLUCHT EN HOTELS. IN MEI 2017 WEER TURKIJE GEBOEKT.

  • Algemeen 9
op 2 maart 2017 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: maart 2016

Een excursie geboekt bij corendon waarbij we volledig verzekerd zouden zijn, echter na een zwaar auto ongeluk bij deze excursie wil Corendon niets van zijn aansprakelijkheid weten. Nu in 2017 zijn we nog met advocaten in de weer om de aansprakelijkheid. U bent gewaarschuwd!! Correndon neemt geen aansprakelijkheid op zich bij de bij hen geboekte excursies, wat ze ook in hun folder vermelden! Ook de ziekenhuiskosten in NL zijn volledig voor uw eigen kosten!

  • Algemeen 3
op 26 februari 2017 bestemming: Curaçao / st willibrord, reisperiode: mei 2017

Ik moet nog weg, heb in november 2016 geboekt, zie de reis nu voor 225 euro goedkoper staan, gelijk gebeld, krijg ik als tegemoetkoming parkeerkorting op schiphol aangeboden, terwijl ik geen auto heb. helaas dat was alles wat ze me konden aanbieden. ik moet nog weg maar heb er nu eigenlijk al geen zin meer in. klantenservice bij corendon/stip dus 0,0 !

  • Algemeen 1
op 13 februari 2017 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: januari 2017

Het hotel was aftands. De kamers vielen uit elkaar en waren ontzettend smerig. Er zaten vlekken op de muren waarvan ik niet wil weten wat het was.
Het eten was ontzettend smerig en 8 dagen lang hetzelfde. En dan ook nog hetzelfde met de lunch en diner. En wat over was van de lunch ging naar de middagsnack en kwam dan weer terug bij het diner. Ranzig!
En als klap op de vuurpijl op het hotel terrein lastig gevallen door 3 Egyptenaren. Ze omringden me en zaten aan me.
En het enige waar Corendon mee komt is een standaard mail waarin ze verwijzen naar de ANVR voorwaarden. En dat de reisleiding ter plaatse me niet hoeft te vertellen dat er een klachtenformulier ingevuld moet worden om je klacht behandeld te krijgen. En ze proberen zich er van af te maken met een kortingsbon van 50 euro voor een volgende reis.

  • Algemeen 1
op 2 februari 2017 bestemming: Turkije / diverse plaatsen, reisperiode: mei 2016

Het boeken en contact met Corendon als zeer positief ervaren alsmede de geboekte hotels waar wij in 2016 verbleven voldeden aan onze wens. kortom Corendon heeft zijn zaakjes keurig voor elkaar, hebben voor mei 2017 al een boeking staan naar Turkey, ik snap niet dat er zoveel negative reacties worden geschreven.

  • Algemeen 8
op 31 januari 2017 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: juli 2016

Na aanleiding van meerdere reizen van corendon, komt er een terug kerend probleem. We moesten een visa van corendon kopen die 15 euro duurder was dan bij het loket van de inreis documenten. Bij navraag word er verteld dat dit te maken heeft met bagage verzekering. Deze heb ik van mij zelf, dus hier begint de oplichting al. Daarna het grote terug kerende probleem van corendon, ze hebben bij bijna alle hotels de slechste kamers. Nooit de kamers met zee of andere mooie uitzichten , maar aan de steegjes en achterkant van het hotel, waar in de morgen vroeg, leveranciers en ander vrachtwagens hun ding doen....uitlaatgassen en draaiende motoren die je wakker maken....niet erg lekker.als je dit mee hebt gemaakt weet je waar de prijs op gebaseerd is. En dan heb je nog te veel betaald. Wij boeken nu via check 24, hier krijg je goekopere reizen en wel de kamer met zee zicht...kan ik iedereen aanraden..

  • Algemeen 4
op 30 januari 2017 bestemming: Gambia / Kololi Beach, reisperiode: januari 2017

Zeer slechte ervaring met Corendon. Nu gaan wij 9 maart weer naar Gambia, maar niet met COR EN DOM

  • Algemeen 2
op 26 januari 2017 bestemming: Gambia / Cape Point (Bakau), reisperiode: januari 2017

Zwaar opgelicht waardeloze service wij gaan nooit meer weg met corendon

  • Algemeen 1
op 22 januari 2017 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: september 2016

We zijn met het hele gezin naar Ibiza geweest overstroomde kamers twee dagen geen stroom terug in Nederland n klacht gelegd. Super slecht mee omgegaan. Jammer dat ze dit niet snappen. Terwijl ze zo aan de weg willen timmeren.

  • Algemeen 5
op 20 januari 2017 bestemming: Gambia / cape point, reisperiode: januari 2017

Vliegtuig voor de 6 uur vliegen te klein. Accommodatie was erg slecht.
Ocean Bay was een slecht hotel.Eten was erg slecht,Kamers stonken etc etc.

  • Algemeen 2
op 20 januari 2017 bestemming: Gambia / Kape Point, reisperiode: januari 2017

Slecht hotel, slecht eten, Corendon geeft het aan op de website als 5 sterren, 1 ster max!

  • Algemeen 2
op 19 januari 2017 bestemming: Gambia / Kololi Beach, reisperiode: februari 2017

De reis naar Gambia hebben wij helaas niet kunnen maken vanwege de situatie daar. Wel mochten we bij Corendon al 30 dagen van tevoren kosteloos annuleren of omboeken. Gekozen voor annuleren en dit werd snel en vriendelijk gedaan. Ondanks dat de reis dus niet doorgaat (kan Corendon ook niets aan doen) een goede recensie!

  • Algemeen 8
op 18 januari 2017 bestemming: Gambia / cape point, reisperiode: februari 2017

Er is een negatief reisadvies. Wij vertrekken 13 februari 2017 en horen niets of we geld terug krijgen of kunnen om boeken.

  • Algemeen 1
op 18 januari 2017 bestemming: Gambia / Banjul, reisperiode: januari 2017

Corendon stuurt mensen de dood in. Ze denken alleen maar aan geld en ondanks duidelijke berichten dat er in Gambia levensgevaarlijke sitiuaties onstaan werken ze niet mee aan omboeken of annuleren. Nu is er eindelijk een negatief reisadvies terwijl ik daar dan volop in de shit had gezeten maar heb zelf geannuleerd van te voren omdat ik nog niet dood wil. Ze weigeren ook maar iets te betalen.............. BOEK NOOIT BIJ DEZE OPLICHTERS. ZE WILLEN ALLEEN JE GELD ZIEN GELD GELD GLELD

  • Algemeen 1
op 16 januari 2017 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: februari 2017

Reis naar Ibiza geboekt in dec krijg je 5 weken voor vertrek te horen dat wegens "werkzaamheden" aan het hotel kan de reis niet doorgaan!!!
hotel gaat pas in april open??!! Aangeboden alternatief was kosteloos annuleren of een andere bestemming met bijbetaling.
Zware teleurstelling. Dit was 1 x en nooit meer slechte zaak corendon!!

  • Algemeen 1
op 11 januari 2017 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: februari 2016

De vertegenwoordiger ter plaatse kwam dag na aankomst en deelde ons mede dat hij niet vasn plan was nog een keer te komen tijdens ons verblijf omdat we ook geen reisje bij hem boekten. Klacht ingediend en gelijk gekregen en zoalsbij iedereen 50 euro voucher. Die kun je nooit gebruiken want als er een korting is vervalt die voucher en ze hebben altijd 50 euro korting op de site dan sinterklaaskorting dan voorjaarskorting maar altijd 50 euro die je krijgt na een klacht om van je af te zijn wetende dat je nooit kunt incasseren.Advies boek niet dan heb je ook geen klachten

  • Algemeen 3
op 10 januari 2017 bestemming: Curaçao / Jan Thiel, reisperiode: november 2016

Goede vlucht met KLM, Goed appartement maar weinig schoonmaak
Geen contact kunnen maken met Corendon. We werden bij vliegveld opgehaald door lokaal busje. Bij welkomstmeeting kwam er geen touroperator opdagen,half uur gewacht. Uiteindelijk gebeld maar was heel vaag. Daarna ook geen nieuwe info in map. Op zich kun je je prima zelf redden op Curaçao maar voor sommigen misschien minder prettig.

  • Algemeen 7
op 9 januari 2017 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: december 2016

Hotel goed echter vroegen 80 €p.p galadiner oudjaar bij boeking onvermeld gelaten!!

  • Algemeen 8
op 4 januari 2017 bestemming: Gambia / Kotu Beach, reisperiode: december 2016

Wij gaan al jaren naar volle tevredenheid met Corendon op vakantie, dit keer ging er iets mis. Koffer niet aangekomen in Banjul. Dat er een koffer kwijt raakt kan uiteraard gebeuren maar van belang is of en hoe het probleem opgelost wordt. Maar wat blijkt als er iets verkeerd gaat dat Corendon je gewoon aan je lot overlaat niets regelt en dat maar moet zien hoe je het oplost. Corendon neemt geen enkele verantwoordelijkheid. Bij vermissing van koffer zijn er regels en voorschriften hoe de verantwoordelijke maatschappij moet handelen. Deze regels hebben ze bij Corendon lak aan. Nu we al een paar dagen weer thuis zijn en nog steeds de koffer niet hebben maar eens geïnformeerd bij de klanten service. Blijkt dat service niet echt in het woordenboek staat bij Corendon het enige wat de dame te melden had was ga maar naar je reisverzekering, of naar Swissport op Schiphol . Wij staan hier buiten en doen niets voor jullie. Een nette touroperator/ vliegtuigmaatschapij geeft ingeval van vermissing direct een vergoeding zodat de noodzakelijke spullen kunnen worden aangeschaft, Corendon doet gewoon lekker niets. Als je met Corendon op reis gaat moet je dus hopen dat alles goed gaat mocht er iets verkeerd gaan dan heb je dubbel pech want Corendon lost het niet op

  • Algemeen 1
op 27 december 2016 bestemming: Gambia / Kotu Beach, reisperiode: december 2016

Lieve Corendon,

Wat prijzen jullie de last minute reizen toch mooi aan, sporen jullie aan om direct te kopen. Dat Gambia een mooie plek was om heen te gaan, waren het al snel met jullie eens net voor de kerst. Maar waarom nemen jullie niet de verantwoordelijkheid om de ‘echte’ situatie ook voor te leggen, zodat je als ‘last minute consument’ een echt beeld kan vormen. Wij hebben de grootste moeite met geloven dat jullie je hier niet verantwoordelijk voor voelen en ons écht daarheen willen sturen, wanneer het vreemdelingenlegioen een ‘dag van bloed’ heeft aangekondigd. Naja, dit was voor ons de eerste keer een lastminute met een reisorganisatie… en misschien ook wel echt de laatste.
Jammer dat jullie niet willen en kunnen omboeken!

Groet, Een last minute consument.

  • Algemeen 1
op 20 december 2016 bestemming: Griekenland / Rethynon, reisperiode: september 2016

Corendon had overboekingen en vervolgens zit je in een hutje ver afgelegen. En ze willen je afschepen met een cent. Vreselijke behandelingen en onacceptabele vergoedingen.

  • Algemeen 1
op 18 december 2016 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: december 2016

Goed verzorgde reis met klm naar Bali met klm bijna geen vertraging goed verzorgd in het vliegtuig we mochten na opstijgen naar ruimere plek dat was veel beter de gewone economyclass zijn best krap vooral op zo n lange vlucht een tip is ga van te voren je stoelen reserveren direkt bij klm via bv mail chat hiermee voorkom je dat je niet bij elkaar kunt zitten .bij aankomst in Denpasar opgewacht Door reisleiding en vervolgens naar hotel gebracht Ibis Style een vrij nieuw hotel met mooie kamer en heerlijk bed ook de douche is heel goed het ontbijt is goed verzorgd met lekkere croissants een ei kan naar wens gebakken of gekookt ook lekkere koffie.De reisleiding die de dag na aankomst in het hotel zou komen voor uitleg is niet op Komen dagen beetje jammer.wij hebben via een in Nederland geregelde gids die ook Nederlands spreekt veel gezien .
Seminyak zelf is vrij druk met veel scooters en toeterende taxichauffeurs ,het strand was niet druk het zeewater heel warm maar Door zeer sterke stroming niet geschikt om te zwemmen .Wij hebben een fijne 11 daagse reis gehad.we gingen met een groot klm toestel 777-300 en terug met Sky team ook onderdeel van klm zeer zorgzame stewardessen en stewards.

  • Algemeen 8
op 18 december 2016 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: oktober 2016

Wij vinden dat Corendon zijn zaakjes goed op een rijtje heeft. Geen vertraging tijdens de vluchten. En op Kos ook alles goed geregeld de transfers heen en terug.

  • Algemeen 8
op 18 december 2016 bestemming: Gambia / Kotu, reisperiode: december 2016

Onze eerste vliegervaring met Corendon naar Gambia was echt alleen maar positief. Zowel heenals terug perfect op tijd . We zijn met Transavia nog nooit zo vroeg geland in Nederland. En dat is fijn omdat je dan voor 24.00 uur weer thuis bent. Aardige crew en vooral het broodje Kwekkeboom kroket was weer een lekker begin van het thuisgevoel. Dank voor de goede service.

  • Algemeen 8
op 15 december 2016 bestemming: Sri Lanka, reisperiode: december 2016

De reis en verzorging was tot het uitchecken een 9
vanaf het uitchecken12 uur in de middag tot het moment van vliegen02.00 uur nachts geen drinken en eten meer dit staat bij corendon in de algemene voorwaarden ,maar niet op bij de advertentie om te boeken jammer duidelijk is anders

  • Algemeen 7
op 11 december 2016 bestemming: Sri Lanka / Colombo, reisperiode: november 2016

Uitgeprinte Boardingpas bleek bij aankomst ongeldig;
Stoelen aan boord dreamliner ec. class niet echt comfortabel
Vreemde volgorde catering:
heenvlucht:
's middags een warme?? lunch met suikerzoete tiramisu
's avonds alleen een vette, bremzoute pizza (kartonpizza volgens it. reisgenoot) , erg zoute kaas en mierzoete stroopwafel-toetje iedere NL snakte toen naar een warme maaltijd !!!!! Kan dat anders ????
Terugweg kregen we om 02.30 uur 's nachts een warme maaltijd terwijl iedereen wil slapen !!!!!!!
Kan iemand dat catering syst. omdraaien??

  • Algemeen 6
op 4 december 2016 bestemming: Turkije / Kemer, reisperiode: oktober 2014

Zijn verschillende keren met Corendon gevlogen plus naar div best. hotel plus vlucht
Kan niets anders zeggen als niets dan lof over beiden . super.
we verheugen ons nual op portugal v.a. MAA.

  • Algemeen 8
op 3 december 2016 bestemming: Spanje, reisperiode: november 2016

Fijne service in hotel Marble Stella Maris. Alleen het staartje was minder we moesten bij vertrek nog toeristenbelasting betalen. Was ons niet verteld, we werden verwezen naar de website, daar stond een fout seizoenprijs. Graag op de factuur vermelden in het vervolg!

  • Algemeen 8
op 21 november 2016 bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: november 2016

Prima reis naar de 'Gouden duinen'. Rondreis met hoogtepunt bij zonsondergang en- opgang op en dromedaris door de Sahara. Geweldig mooi. Alles prima geregeld. Zelfs een Nederlands sprekende Marokkaanse gids. (Brahim Ennadim) Meer dan we hadden verwacht.

  • Algemeen 8
op 20 november 2016 bestemming: , reisperiode: november 2016

Ten eerste wil in de bemanning van vlucht Amsterdam naar fuerteventura Cnd713 op 30 oktober erg bedanken!!!
Zonder jullie was ik waarschijnlijk niet op vakantie gegaan.
Ik was die dag echt niet lekker en jullie hebben mij zo tot rust gesteld dat ik toch ben in gestapt.

BEDANKT MEIDEN! !!

De reis op zich was ook super mooi leuk hotel (oasis village in correlejo ).
Het is zeker niet super mooi en luxe.
Maar dec prijs is daar ook zeker naar.
Ze zijn bezig de kamers op te knappen.
Resort is mooi aangelegd.
Eten is niet slecht maar kan iets beter.
Wij hebben dan ook voor een goedkoper all in hotel gekozen zodat we ook uit konden gaan eten.
Hotel is echt een aanrader mits je niet te kieskeurig bent.

  • Algemeen 7
op 17 november 2016 bestemming: Griekenland / drongen, reisperiode: juni 2015

We zijn er zeer goed ontvangen klein hotel maar gemoedelijk.
Zeer lekker eten onze reis is goed verlopen personeelbdat ons wegwijs maakte bij aankomst op vlieghaven verdiende een pluim.

  • Algemeen 9
op 14 november 2016 bestemming: Spanje, reisperiode: oktober 2016

De reis in het vliegtuig was wel redelijk. Het hotel, Torreblanca in Fuengirola, was ronduit slecht. Geen vier sterren waardig. Gordijnen in kamer waren kapot, er werd beslist niet goed schoongemaakt. Onderlaken zat met bloedvlekken. Kasten sloten niet goed. Bleef zand in het bad liggen omdat deze ook niet schoongemaakt werd. Laatste dag ontbijt: oud brood, werkelijk niet te eten. Diner matig. Mijn man en ik vinden het heel jammer dat we deze ervaring hebben!!

  • Algemeen 6
op 14 november 2016 bestemming: Indonesië / Sanur, reisperiode: oktober 2016

Een negen voor vriendelijkheid en behulpzaamheid,toch paar puntjes,bij aankomst op vliegveld,keurig door mensen van Corendon opgewacht,vervolgens met busje van vliegveld naar bestemming artotel in sanur,bij inchecken direkt al paniek,geen eten ondanks halfpension,halfpension kent artotel niet,alleen voor Corendon dus gehele staf opgetrommeld over hoe en wat nu,een voucher uitgeschreven en zo konden we nog iets eten,heel weinig keus,omdat het geen restaurant is,maar goed,frisdrankje vooraf,simpel hoofdgerecht en klein toetje na,ontbijt erg goed,aardig personeel is konstant bezig met je het naar de zin te maken,alles kan,volgende avond weer eten,geen buffet en weer voucher laten zien,weer allerlei managers om je heen voor goedkeuring,om lang verhaal kort te maken we hebben meer buiten de deur gegeten dan in hotel,gaat ook bijtijds dicht en dan is het pech hebben,mijn advies is dan ook stop met halfpension,hun kunnen dit niet waarmaken en gast moet qua eten toch z'n heil zoeken elders,vraag me dan ook af of er nog een tegemoetkoming wordt verstrekt door het buiten het hotel te eten,verder mooi hotel,vriendelijke bediening,moet nog veel gebeuren qua inrichting,wij hebben met Corendon een fijne vakantie gehad,op bovenstaande na.

  • Algemeen 9
op 13 november 2016 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: mei 2016

Alles is oke het eten is oke klant vriendelijk by vera miramar mei gaan we weer terug

  • Algemeen 9
op 9 november 2016 bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: september 2016

We zijn met 3 volwassenen in september met Corendon naar Madeira gevlogen vanaf Amsterdam. We hadden een upgrade voor onze stoelen genomen , en het was echt heel ruim. Het vlieg personeel was buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. Aangekomen in Madeira, zaten we al na korte tijd in de bus die ons naar ons hotel Duas torras bracht,ook daar waren we heel tevreden over het eten en de kamer met uitzicht op zee (was door ons geboekt) Na een geweldige vakantie werden we aan het einde weer keurig op het vliegveld afgezet ,en de terug vlucht was net zo prima als op de hen vlucht. Onze hartelijke dank voor deze heerlijke vakantie en we zullen zeer zeker weer bij Corendon onze volgende reis boeken.

  • Algemeen 10
op 6 november 2016 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: oktober 2016

Vriendelijk personeel, terugreis kregen we zelfs allemaal een glaasje water. Genoeg beenruimte. Hotel was top!

  • Algemeen 8
op 4 november 2016 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juni 2016

Wij kunnen er nu nog boos om worden. Reis naar mallorca palmanova hotel ibersol son caliu mar. Die was zo slecht alles vies luidruchtig slechte animatie althans voor de Nederlanders omdat alles in het Frans Russisch Pools vreselijk veel lawaai door animatie team mensen ergerde zich kapot.
Slechte bedden zo kan ik nog wel even door gaan. En waar wij nu zo boos over worden dat wij en met veel mensen hierover heeft geklaagd bij corendon en wat schuchter onze verbazing. Dit hotel wordt weer aangeprezen als zijnde een mooi en goede 4 sterren hotel. Hier snappen wij helemaal niets van.
Maar Corendon wast bij klachten hun handen in onschuld en je kunt verder maar uitzoeken. Jammer dat zei hier niets van geleerd hebben. Schande.

  • Algemeen 2
op 2 november 2016 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: oktober 2016

Wat hier allemaal lees is niet normaal wij gaan al van 2009 met corendon op reis alles is altijd corect verlopen als de vliegtijden veranderd waren zijn we altijd op de hoogte gebracht en is er een oplossing gevonden in ons voordeel de vlucht uren kunnen altijd veranderen het staat zelfs in hun contrakt je moet alles goed lezen .het staat al van begin dit jaar op de site van eindhoven airport te leen dat ze bepaalde dagen niet meer naar antalya vliegen ik blijf trouw aan corendon de prijs is laag kijk maar eens op andere reisburos dat weet je wel beter.

  • Algemeen 9
op 28 oktober 2016 bestemming: Spanje / Las Palmas, reisperiode: december 2016

Onze reis door hun gecancelled, daarna boden ze geen gelijkwaardig alternatief, wat in strijd is met de ANVR regels. Eindresultaat: we hebben geen vakantie en kunnen nu niets meer boeken (de prijzen zijn inmiddels enorm gestegen). Corendon is super klant onvriendelijk, echte oplichters. Aanrader aan iedereen, blijf ver weg van deze criminelen.

  • Algemeen 1
op 27 oktober 2016 bestemming: Griekenland / Chersonnissos, reisperiode: oktober 2016

Alles perfect geregeld.
Mooie vliegtuigen veel beenruimte.
Aardig personeel.

  • Algemeen 9
op 21 oktober 2016 bestemming: Griekenland, reisperiode: oktober 2016

Klantonvriendelijkheid. Dag voor vertrek krijg je te horen dat vluchttijd voor terugreis is verplaatst naar 23.30 uur. Er tegen in bezwaar gaan is niet mogelijk. Je wordt van kastje naar de muur gestuurd en men kan alleen maar naar de voorwaarden verwijzen. Als ik een nachtvlucht wil had ik deze wel geboekt! 's Nachts 4.00 uur thuiskomen en om 8.00 uur weer aan het werk of naar school! Waardeloze maatschappij waar wij zeker nooit meer mee vliegen. Cabinepersoneel was trouwens ook zeer onvriendelijk.

  • Algemeen 2
op 21 oktober 2016 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: oktober 2016

Waardeloos hotel (Diamond of Bodrum)beslist geen 5 sterren, vuil, koud eten (niet één keer was het warme eten warm en dit werd geweten aan een technisch probleem dat er 6 maanden geleden ook al was!), onattent personeel. Na een klacht van ons kregen we bloemblaadjes op het bed en een schaal fruit maar onder de bedden lag nog steeds vuil en borrelnootjes van een eerdere kamerbewoner en ook de badkamerspiegel, de ramen etc. waren nog gewoon vuil. Weer gemeld bij de dame van Corendon en er werd dus weer niks mee gedaan. Deze dame weer ook alles aan het einde van het seizoen.De gangen en openbare ruimtes waren niet tot nauwelijks verlicht hetgeen gevaarlijk is temeer daar de gang naar onze kamer een talud had. Slechte info van Corendon dame over Hamam. Zou bij het hotel duur en vies zijn en die zij adviseerde in Gúmbet zeer goed en voordelig. De Hamam was nou net het enige schone en goede in het hotel. De hamam die Corendon aanbeviel was heel erg vies, iedereen lag in 1 ruimte en de mannen lagen allemaal scheten te laten. Het gezichtsmasker werd er ca. 3 minuten op gelaten, voor iedereen werd - zonder schoon te maken - dezelfde kwast en dezelfde pot gebruikt en de sponsjes bij het afhalen van het masker werden ook zonder schoon te maken voor iedereen gebruikt. Massage nog een 15 minuten (afspraak bij de standaard behandeling is 20 min.). Echt waardeloos voor de 24 euro. In het hotel was geen enkel entertainment of animatie. Het excuus wat overal vcoor werd gebruikt was dat het einde seizoen was. Onzin want toen wij weggingen kwamen er nog steeds mensen aan. Ook de gasten van o.a. Sunweb klaagden steen en been en hebben dezelfde ervaringen als wij. Er is op izne kamer (en van meerdere personen) gestolen, bij ions oorbellen en geld. Na melding bij de dame van Corendon kregen we te horen dat er niks aan te doen was en dat we maar een kluis hadden moeten huren. Navraag bij de winkjeleirs in Bosdrum leerde ons (helaasd de laatste avond) dat we aangifdte hadden meotn doen bij de politie en dat er dan wel degelijkw at aan gedaan wordt. Blijkbaar wist deze dame dat maar had men geen zin in "gedoe" in het hotel.Nooit meer naar dit hotel en met Corendon??????

  • Algemeen 3
op 19 oktober 2016 bestemming: Spanje / Fuerteventura, reisperiode: december 2016

Hondse behandeling.

  • Algemeen 1
op 13 oktober 2016 bestemming: Bulgarije / Nessebar, reisperiode: augustus 2016

Het hotel was te groot voor het zwembad, ligbedjes, parasols en de eetgelegenheid. ook was de lobby veel te klein voor zo veel mensen.
en corendon verplaats zomaar de vliegreis in plaats van vroeg in de middag gingen we laat in de avond. midden in de nacht kwamen we aan.
de reacties die ik van hun kreeg over mijn klachten vond ik echt te simpel en heb dat niet terug gezien in hun advertentie.
NEE NOOIT MEER CORENDON, en zal mijn mening ook zeker met iedereen delen wie het maar wil horen.
ik zal ook nooit iemand aanraden om met corendon te reizen

  • Algemeen 4
op 12 oktober 2016 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: september 2016

Op de CORENDON website staat dat ze via een bingo formule betere kamers op een voordeliger prijs kunnen aanbieden. Dus wij hadden een 4sterren met een all inclusive, rustige kamer met balkon aangegeven.
Helaas zijn we bij onze eerste nacht al gestoken in een zogezegd upgraded room/ familie kamer.
Dit was de kamer uit ieders NACHTMERRIES!!!, beddengoed vol vlekken, vieze kamers, meubels die uit elkaar hangen, wespennest aan de voordeur, geluidsoverlast van de golfcarts die mensen wegbrachten naar hun kamers. Je kon de hele conversaties mee volgen van de buren, de muren hadden evengoed niet aanwezig kunnen zijn,.....
Bij ochtendval zijn wij uiteraard gaan klagen, maar werden behandeld alsof wij ons alles ingebeeld hadden. Gelukkig had ik voldoende foto's en hebben we toch een 2 e kamer gekregen, maar deze was helaas absoluut zelfs niet 1 ster waardig! Pas toen ik CORENDON eiste om naar een ander hotel te gaan, kregen we wat volgens hun een super deluxe kamer is. Wij waren al gewoon blij dat het al iets properder was als de vorige 2 kamers, maar nog steeds GEEN 4 sterren waard!!!!
Het hotel Aegean view is zwaar verouderd, is jullie benoeming tot beste hotel 2014 en 2015 absoluut NIET waard! Ten eerste zijn wij 4-5 dagen van ons verlof kwijt!! Het strafste van al is dat wij hier geen gehoor over krijgen van CORENDON

  • Algemeen 1
op 10 oktober 2016 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: september 2016

Prijs kwaliteit van hotel prima.Service Corenton top. Hostess Ieriene krijgt een dikke pluim voor haar goede uitleg, geen opdringerig gedoe om excursies te verkopen. We kunnen Corendon aan ieder aanbevelen. Reisden met drie vanuit Brussel.

  • Algemeen 9
op 9 oktober 2016 bestemming: Spanje / Puerto de la cruz, reisperiode: september 2016

Reis was goed gegaan. Hotel om te huilen. Niet aan te raden blue sea puerto.. Veel stuk op hotelkamer eten heel slecht!!

  • Algemeen 4
op 8 oktober 2016 bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: oktober 2016

Helaas staking in Griekenland. Daar kan Corendon niets aan doen. Maar de manier waarop ze vervolgens hun klant aan hun lot overlaten, in een woord schandalig. Wel lekker je vakantieeuros incasseren maar bij een probleem zijn ze niet thuis. Nooit meer Corendon een intrieste reisorganisatie.

  • Algemeen 2
op 8 oktober 2016 bestemming: Spanje, reisperiode: september 2016

Geweldig hotel met zeer vriendelijk personeel . En dat voor die prijs. Kortom een dikke tien. Schoon ! En wat je vraagt niks is te veel. Drie alacard restaurants . Vis restaurant van grote klasse top gastheer . Kortom fantastisch.

  • Algemeen 9
op 6 oktober 2016 bestemming: Spanje / Costa de la Luz, reisperiode: augustus 2016

Corendon kort je vakantie in met een volle dag en weigert daar iets tegen over te zetten. Misleidende informatie op de website, fouten op de heen en terugreis, communicatie slecht, klantonvriendelijke hut. Als de centen binnen zijn bij Corendon, doen ze geen moer meer voor je. Nooit meer Corendon. Firma list en bedrog.

  • Algemeen 2
op 6 oktober 2016 bestemming: Griekenland, reisperiode: oktober 2016

Weer genaaid door corendon. Heb samen met mijn vrouw 8 kg handbagage Moet 35 euro bijbetalen omdat het handvat van de koffer te groot was mocht niet mee als handbagage dank voor je service Corendon

  • Algemeen 1
op 6 oktober 2016 bestemming: Turkije / Bitez, reisperiode: september 2016

Ik ben met mijn vrouw , zwager en zijn vriendin naar 3s beach resort geweest en het was bar en boos.
Eten heel slecht, kamers vies, personeel slecht, spreekt geen Engels en doet geen moeite om contact te zoeken.
Wij waren verbaasd dat dit hotel een voldoende krijgt.
Corendon moet de site van dit hotel naar 2 sterren reduceren want meer is het niet waard en de hostes van Corendon vertelde ons dat wij de eerste waren met deze klachten, daar zijn we op in gegaan maar er is niets met de klachten gedaan.
We zeiden ga maar nu naar het restaurant en kijk naar het raam waar wij net hebben ontbeten, nou ja ontbeten droog brood met jam want meer was er niet.
Dat raam was al maanden niet schoongemaakt, het vuil met etensresten lag vol, ranzig.
Dit is maar een fractie van het verhaal maar het cijfer is en blijft een 4, dan ben ik nog mild.

  • Algemeen 4
op 4 oktober 2016 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: september 2016

We hadden een 4x Bingoreis naar Kreta geboekt en kwamen terecht in Erini beach, dit hotel is nog geen 1x waard. Na 2 nachten zijn we naar 2 een ander hotel gegaan. Dit was een 3x hotel maar het was de enige optie, we konden daar maar 5 nachten verblijven en zijn daarna na een 4x hotel gegaan waarvoor we moesten bijbetalen. Noot meer een Bingo reis voor ons!

  • Algemeen 1
op 3 oktober 2016 bestemming: Griekenland / Tigaki, reisperiode: juli 2016

Goed appartement, mooie omgeving, en een super goede prijs.

  • Algemeen 9
op 3 oktober 2016 bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: augustus 2016

Over het hotel tevreden, over Corenden TOTAAL NIET TEVREDEN

Bij het boeken vermeld Corendon geen vertrekuren deze krijg slechts 2 weken op voorhand door. Let dus goed op als je prijzen vergelijkt!

Hadden we dit op voorhand geweten dan hadden we voor de 75euro prijsverschil met een andere organisatie geboekt en hadden we 2dagen gewonnen.

Aangekome om 00:30 in het hotel en omstreeks 10u terug in het hotel moeten vertekken. Maw 2 volle dagen verloren.

MAW CORENDON NOOIT MEER:
- Geen eerlijke communicatie omtrent uren (vind dit oplichting van de klant: PRIJS)
- Geen service bij klachtenbehandeling
- tijdens de vlucht wordt er enkel Engels en Turks gesproken

  • Algemeen 3
op 29 september 2016 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: september 2016

Service,en houding van personeel van Corendon beneden alle peil.
Vakantie geboekt met bestemming Turkeye.Een van onze belangrijkste voorwaarde was reizen vanuit Eindhoven, gezien de afstand en vervoer naar en vanuit Eindhoven naar woonplaats.
Geboekt en betaald via reisbureau.Prima ! twee dagen nadien bericht dat we niet vanuit Eindhoven konden vertrekken, maar via Schiphol.Corendon vloog niet meer vanuit Eindhoven naar Antalya.Achteraf hoorde we dat het vliegtuig niet vol zat. Nou ja, zeg. Maar blijkbaar mag dit? Dit was flinke domper en andere reis geboekt weer via reisbureau,vanuit Eindhoven.(complimenten voor hun service).
Eenmaal in het vliegtuig richting Turkeye viel het ons op dat het cabinepersoneel nogal shagerijnig en ongeinteresseerd keek.Ze keken niet alleen zo, ze waren het ook.Onvriendelijk,ongeduldig , op het botte af. Afijn, wat de reden ook moge zijn, het was heel onplezierig. Hotel en service van het hotel, prima !
Daags na aankomst zou de hostess komen met info etc. Zij kwam ruim 15 min te laat.Dat is haar vergeven, zoiets kan gebeuren,maar haar houding was beneden alle peil.Ze duwde ons een folder in de hand met uitstapjes en vroeg of we nog vragen hadden.Intussen keek ze in het rond.Ze was totaal niet geinteresseerd in ons. Na 10 min vertrok mevr weer. Waren we daarvoor van het strand af gegaan om haar niet voor niks te laten komen? Geen uitstapje via haar geboekt.Het interesseerde haar geen klap.
Terugreis: we zouden al om 2.30 opgehaald worden, terwijl vliegtuig pas om 7.00 zou vertrekken.Het busje kwam zelfs al om 2.20. Gevolg: we waren om 3.30 op het vliegveld.De incheckbali ging pas om 4.30 open. Stonden we daar een uur met onze koffers te wachten. Ongelooflijk.
Eenmaal in het vliegtuig was ook daar het cabinepersoneel bijzonder ongeinteresseerd en onvriendelijk.Ze spanden zelfs de kroon door een broodje aan te smeren in plaats van wisselgeld.Bij mijn weigering keek ze behoorlijk pissig. Mijn buurman kreeg een zakje overjarige pinda,s aangeboden in plaats van wisselgeld.Ook hij weigerde.
Een cabine dame spande de kroon door zeer ongeduldig en zuchtend en steunend te reageren op een passagier die niet snel genoeg naar haar zin uit het gangpad ging, zodat ze er met de kar door kon.Deze passagier was slecht ter been. Nou ja, zeg !!!
Al met al, een zeer slechte ervaring.We hebben al diverse reizen gemaakt, ook in het verleden met Corendon,(die toen nog prima was), maar zoiets hebben we nog niet meegemmaakt op een reis.
Wat ons betreft : geen Corendon meer en raad ook anderen aan bij een andere maatschappij te boeken.Zo wil je niet behandeld worden.Ook van medepassagiers en hotelgasten hoorden we dit soort verhalen.
Geen kwaad woord over het Hotel.Die was prima.

  • Algemeen 1
op 28 september 2016 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: september 2016

Verschrikkelijke maatschappij incl de mensen die er werken. Communicatie is het toverwoord bij deze maatschappij, boek een terug vlucht only vliegticket omdat ik geen andere keus had qua tijden (normaal turkisch airlines)ik wist bij voorbaat al jammer dat ik geen andere keus had en dat ik deze maatschappij moest kieze. Ten eerste veel te duur voor de prijs kwaliteit verhouding die je krijgt en zeer slecht georganiseerd in het algemeen. Ik zou om 00:30 vertrekken van uit Antalya en werd gewijzigd naar 12:30 s middags, kon mijn afspraak annuleren die gepland stond. Bleek dat ze de vlucht gecombineerd hadden met een vlucht uit Bodrum. Kon niet online inchecken vanuit Antalya terwijl de Bodrum gasten al online ingechect waren. Vervolg is dat de resterende plaatsen door Antalya gasten werden ingevuld, vervolg je vrouw zit op plaats B en jij zit op een plaats ver weg van je vrouw bijv. en dat dus ook met gezinnen. Als je ze belt vanwege deze wijzigingen (2 weken van te voren) krijg geen medewerking van deze maatschappij, op je ticket staat campingvlucht bijv. je boekt een enkele reis en op je ticket staat retour etc...
Ik vind het een verschrikkelijke maatschappij die ze uit de lucht moeten halen, vieze vliegtuigen, onvriendelijk personeel, slechte organisatie en veel te duur. Ik heb in deze periode 3 vlucht geboekt en alleen bij turkte maatschappijen, ik moet zeggen zeggen het ligt niet aan het land waarvan de maatschappij komt maar aan de eigenaar. Deze man zit op zijn centen en investeert niet in kwaliteit.

  • Algemeen 1
op 27 september 2016 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: september 2016

Nadat we vorig jaar een heerlijke vakantie in Turkije hebben gehad met Corendon, besloten we om dit jaar weer op vakantie te gaan met deze partij. We zijn naar Marble Stella Maris op Ibiza geweest. Geweldig All Inclusive hotel! Prettige sfeer, goeie service en prachtige kamer. Het eten en de wijnen waren heerlijk (vooral bij Meat Lovers) en het ontbijt compleet. Bedden slapen erg goed. Minpuntje is dat er geen telefoon in de kamer staat om naar de receptie te bellen. De vluchten met CND waren ook top. Op tijd en fijne service aan boord (broodje kroket blijft lekker). Echt een top vakantie gehad, zeker voor herhaling vatbaar.

  • Algemeen 9
op 24 september 2016 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: augustus 2016

Beste

Op 31/08 zijn we met het gezin op vakantie vertrokken naar Turkije. Deze reis hadden we al sinds november geboekt. We hadden gekozen voor de beste vluchturen zodat we alles uit onze reis zouden kunnen halen. Onze heenvlucht stond gepland om 6u s'morgens. Twee weken voor vertrek werd er roet in het eten gegooid. Onze vluchturen voor vertrek op 31/08 waren veranderd naar 16u45 's avonds. Dit was al een hele domper op de feestvreugde. Oké, er was niks aan te doen, want jullie zijn in jullie recht om deze te veranderen dus lieten we het erbij. (Even een bedenking: ik denk (ga er eigenlijk vanuit) dat jullie vluchten al van in het begin om 16u45 gepland staan. Maar om jullie vliegtuigen zo snel mogelijk vol te krijgen, geven jullie aan de reisbureau's door dat ze om 6u s'morgens vertrekken. Wat een leugen is. Enkele weken voor vertrek verlaten jullie jullie vluchturen en de reizigers kunnen er niks aan veranderen. Dit is om van te WALGEN!) Na onze reis spraken we met vrienden en ook zij hadden dit meegemaakt. Dit is precies jullie gang van zaken. Heel onprofessioneel naar mijn mening.

De heenvlucht
Het cabinepersoneel alsook de piloten waren allemaal van Turske origine. Zijn jullie een Turkse vliegmaatschappij? Ik dacht van niet.
De heenvlucht was een hel! Wij zaten op een heel vliegtuig Turken. De hele vlucht lang krijsten kinderen het hele vliegtuig bijeen. Oordoppen hielpen niet. Deze kinderen werden niet getroost door hun ouders, ze lieten hen gewoon doen. Het vliegtuig was duidelijk opgedeeld in 'zone's'. In het midden zaten de ouders met iet wat oudere kinderen en achteraan zaten de ouders (Turken) met kleine kinderen. Ons gezin bestaat uit twee 'kinderen' van 18 en 22 jaar. Heel raar, wij zaten achteraan in het vliegtuig in de kindertuin met rondom ons allemaal krijsende kinderen. Worden wij als kinderen/baby's aanzien? Heel ontspannen zo op vakantie vertrekken! Naast de krijsende kinderen stonken de wc's verschrikkelijk. Zo'n stank. Je wil op je gemak naar het toilet gaan, maar moet je adem inhouden omdat je anders moet kokhalzen van de geur. Zijn deze wc's gekuist geweest? Ik heb zo mijn bedenkingen. Worden er tegenwoordig ook niet meer in elke stoel afvalzakjes gestoken? Twee van de vier personen in ons gezin had een afvalzakje. Zo'n vlucht hebben wij nog nooit, bij geen enkele andere vliegmaatschappij meegemaakt.
- Het personeel was vriendelijk en deed goed zijn job. Desalniettemin stonden zij telkens ook versteld van het lawaai op het vliegtuig. Dit kon je op hun gezichten aflezen.
- Bij de andere vliegmaatschappijen kregen we een drankje (water) aangeboden, dit hoort er bij Corendon precies ook niet bij.

Hotel: Baia Lara
Perfect, niks op aan te merken.

De terugreis 8/08
We werden als eerste opgehaald in het hotel. We stonden versteld dat we naar de andere kant van Lara reden in plaats van in de richting van de luchthaven. Toen werd het natuurlijk allemaal duidelijk. We reden tot het uiteinde van Lara om mensen in andere hotels op te halen. Exact een uur later reden we met de bus mooi weer voorbij ons hotel. Ik vraag mij af waarom wij in godsnaam eerst opgehaald moesten worden. Is dit om de reizigers te pesten? Wij hebben op minder dan een half uur moeten eten omdat onze bus ons al om half 8 op kwam halen. Het is om gek te worden als je dan een uur later terug voorbij je hotel rijdt. Baia Lara was het hotel dat het dichtst bij de luchthaven lag. Is dit ook weer typisch Corendon? Ook op de terugvlucht zaten weer krijsende kinderen waar de ouders weer niet naar omkeken, maar in vergelijking met de heenvlucht kunnen we zeggen dat is al bij al nog meeviel. Ook op deze vlucht weer enkel Turks personeel.

Ik hoop dat ik op deze mail enige respons krijg, want ik vrees dat dit anders de eerste en direct ook de laatste keer is geweest dat wij met Corendon gevlogen hebben. Deze situaties hebben we echt nog nooit meegemaakt!

Ik wil nog even meegeven dat we onze verhalen al tegen verschillende mensen verteld hebben en ik betreur dat zij er niet versteld van staan. Zij hebben ook al elke keer gehad dat de vluchturen verlaten. Dit zou blijkbaar dan toch jullie manier van werken zijn. Echt degoutant!

Er zou binnen de 4 weken een antwoord komen op mijn klacht. Het is pas sinds deze week dat ik een antwoord ontvangen heb.. We zijn 6 weken na datum. Ook dit is weer een manier van werken binnen Corendon?

Dit is het antwoord dat ik kreeg:
Aller eerst wilt Corendon bevestigen dat vliegtijden altijd onder voor behoud zijn en de luchtvaartmaatschappij altijd in hun recht staat deze te wijzigen.
Deze informatie staat duidelijk op de website, bevestiging en dus ook op de factuur van D-reizen aan u.
CAI, Corendon Airlines International is wel degelijk een Turkse luchtvaartmaatschappij tevens als Corendon BV zijn dit bedrijven van een turkse eigenaar.
Corendon vind het oprecht vervelend dat u vlucht zo onaangenaam is geweest door de vele huilende kinderen, de stinkende toiletten en de vluchtwijziging maar jammer genoeg kunnen zij u hier niet in tegemoet komen.
Ik vetrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd.

- Ten eerste, vliegtijden zijn inderdaad altijd onder voorbehoud, maar de prijs van de tickets wordt wel berekend op de eerste (goede) vluchturen. Daar is natuurlijk geen compensatie voor.
- Ten tweede: Corendon VIND het --> vindT!
- Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd TE HEBBEN.
- Waar zijn de antwoorden op de andere vragen/opmerkingen in mijn mail? Wordt daar niet op gereageerd?

Wat een gemakkelijk antwoord is dit! Zo kan je altijd overal vanonder muizen natuurlijk. Echte oplichting vind ik heel deze cirque! Jammer maar helaas zal het NOOIT meer Corendon worden voor ons. Wij zijn altijd zeer tevreden geweest van alle maatschappijen waarmee we al jaren vliegen, maar met zo'n bedrijf met zo'n slechte naam en die zijn klanten op zo'n manier behandeld.. Voor ons zal het niet meer zijn. Wij worden graag met respect behandeld.

  • Algemeen 1
op 24 september 2016 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: september 2016

Omdat dit nu de 4 e reis is met corendon en is gewoon top goede vluchten en overheerlijke kroketten

  • Algemeen 10
op 24 september 2016 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: september 2016

De reis begon goed maar eindigde met een grote teleurstelling. Was door corendon afgesproken met het hotel dat we laat konden uitchecken op de laatste dag ivm een late vlucht. Dit een dag van tevoren gecheckt bij het hotel, blijkt dat we ivm teveel gasten, een aantal uur eerder uit de kamer moeten. Slecht van corendon dat ze die afspraak maken maar deze niet nakomen. Diepe teleurstelling want je betaalt gewoon voor een hele dag maar wordt toch je kamer uitgeschopt. Slecht geregeld. Geen beloftes doen die je niet na kan komen zou ik zeggen. .
Ook trouwens het proces voorafgaand aan de reis was matig, omdat we pas een week van tevoren te weten kregen dat corendon onze reisoperator zou zijn (via stipreizen geboekt). Dus wel een gebrek aan communicatie van hun kant, waardoor je tot het laatste moment niet weet waar je aan toe bent. Jammer allemaal, want voor de rest hebben we het geweldig gehad. Fantastische hotels ! Dankzij stipreizen dan denk ik.

  • Algemeen 6
op 21 september 2016 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: september 2016

Vreselijk bedrijf, echt oplichting. Eerst wordt vier weken voor vertrek ons hotel geannuleerd en krijgen we twee hele slechte alternatieven aangeboden. Na heel lang zeuren en heen en weer bellen krijgen we eindelijk een acceptabel alternatief. Vervolgens blijkt twee weken van tevoren onze heenvlucht uren vervroegd en onze terugvlucht anderhalf keer zo lang door een tussenlanding. Hier wordt geen compensatie voor geboden omdat in de voorwaarden staat dat ze dit mogen doen. Het is misleiding, want ze weten echt wel eerder dat ze die vlucht niet vol gaan krijgen.

  • Algemeen 2
op 21 september 2016 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: september 2016

Ik was een week ervoor al in Turkije/Alanya geweest en toen ik 13 september de aanbieding 5 dagen/4 nachten zag voor 119,50 euro inclusief. reserveringskosten en calamiteitenfonds toen was de keus snel gemaakt. Heenvlucht was erg prettig, 16 september, hele fijne passagiers, maar terugvlucht daar zaten wel een aantal onbehouwen types tussen. Dat is eigenlijk ook altijd mijn vrees als het naar een goedkoop vakantieland is. Op intercontinentale vluchten zit vaak wel een ander publiek. Een erg goede piloot. Zowel op de heen- als terugvlucht was het Dimitri (als ik goed geluisterd heb :) Prettig stemgeluid/intonatie (sommige piloten kunnen nogal sikkeneurig overkomen of geven helemaal geen informatie) en je merkt echt dat hij zijn werk voor zijn plezier doet. Over de stewardessen ook niets te klagen :) Het is een 9 geworden, omdat sommige passagiers niet zo leuk zijn, maar wel klagen over anderen.

  • Algemeen 9
op 21 september 2016 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2016

DIAMOND ELITE HOTEL, mijn echtgenoot en ik, zijn met Corendon in juli op reis naar Turkije geweest. Woensdag 20 juli wil ik s'avonds een douche nemen, we waren van kamer veranderd omdat de eerste kamer zeer rumoerig was, dus met een douche schuifdeur in glas die op wieltjes loopt. Bij het dicht schuiven, viel de deur naar voor. Ik kon net de deur vasthouden maar onderaan was ze op dat moment ook uit de wieltjes gekomen en viel daarom een 10 cm naar de grond toe. De deur viel in duizend stukjes, zeer veel kleine wondjes op mijn benen, armen en een diepe wond op mijn onderarm. Er lag veel bloed op de grond in de badkamer. Ik was op dat moment zeer geschrokken, riep mijn echtgenoot, hij is met mij naar de receptie gegaan en gevraagd of ze een dokter konden bellen en de kamer opruimen. Ik heb spijtig genoeg hier geen foto's van getrokken, de kamer was in no time opgeruimd. Er is een dokter gekomen en hij heeft me aangeraden naar het ziekenhuis te rijden omdat de wonde moest genaaid worden. Ik moest in het ziekenhuis 598 euro betalen, en heb dagen geprobeerd om de manager van het hotel te pakken te krijgen, wat niet lukte, daar ik er stellig van overtuigd ben dat het hotel hier zwaar in de fout is gegaan, door die wonde kon ik dan ook niet meer zwemmen of andere watersporten doen. Wij hebben dus de rest van de vakantie in een kamer gezeten zonder deur in de douche! ga niet naar hotel en Corendon levert een zeer slechte service.

  • Algemeen 1
op 21 september 2016 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: september 2016

Na vijf jaar niet op vakantie te zijn geweest won ik deze vakantie bij Reisgraag.
Zelf drie dagen bij geboekt in het prachtige Grand Oman hotel.Gelegen aan het mooie Cleopatra strand .Uitzonderlijk vriendelijk personeel , keurig nette kamers . Het ontbijt en diner iedere dag verrassend anders afwisselend en smaakvol. Op loopafstand van t centrum met de authentieke haven. Respect voor de General manager , zij staat nergens boven maar tussen personeel en gasten. Dit hotel heeft een familiegevoel Een hotel waar je graag wilt terugkomen . Geen all inclusive formule maar eind middag een goed glas wijn of een biertje in een glas.
Het zwembad is precies goed met een gezellige poolbar. Met taxi of bus kun je gemakkelijk er op uit zoals een mooie boottocht maken en vanaf boord in een van de vele grotten zwemmen. Wij hebben niet zoveel excursies gedaan omdat het hotel met t strand dat gaf waar we behoefte aan hadden . Wij komen zeker weer in dit geweldige hotel. Turkije is zeer gastvrij . Dit hotel een aanrader ....en ik ...ik wil normaliter wel graag weer naar huis ...nu ...hand ik graag nog een paar weken gebleven. Reisgraag en Grand Okan hotel ...Dank jullie wel!

  • Algemeen 9
op 21 september 2016 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: september 2016

De beschrijving van de reis en de accomendatie is perfect. Ook de mensen van Corendon ter plaatse was fantastisch.

  • Algemeen 9
op 11 september 2016 bestemming: Portugal, reisperiode: september 2016

Informatie en boeking prima, prima vlucht met eigen toestel van corendon en accommodatie ook zeer goed, kregen zomaar een appartement in plaats van de geboekte studio prima ontbijt, zeer tevreden over alles

  • Algemeen 9
op 10 september 2016 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: juli 2016

Corendon komt zijn afspraken niet na en laat de mensen in de kou zitten.Wij waren onze rolstoel kwijt men had vergeten mee te nemen emn moesten zelf van vliegveld afhalen kosten gemaakt 120,00neuro.Dus nooit meer met corendon

  • Algemeen 1
op 9 september 2016 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juni 2016

Goede reisleider ter plaatse. Fantastisch personeel on het hotel. Perfecte ligging.

  • Algemeen 9
op 9 september 2016 bestemming: Turkije, reisperiode: juni 2016

Hele dag van vakantie weg door eerder vertrek met het vliegtuig naar nederland. Gelukkig wel geld hierdoor terug gekregen en goed opgelost verder een top relaxte vakantie gehad lekker gezond en nog naar de plaats antalya geweest om te winkelen. Eten en drinken in het hotel aska lara was prima en uitgebreid ook de hotelkamers waren goed!

  • Algemeen 6
op 9 september 2016 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: september 2016

Wij hebben tickets geboekt voor 11 september wil ze om zetten naar zijn een week later kost gewoon 450 euro en 50 euro voor Cheapticket is 500 euro en de tickets die ik heb kosten maar 496 euro. Dit kan toch niet .

  • Algemeen 1
op 8 september 2016 bestemming: Turkije, reisperiode: juli 2016

Netjes geholpen Door corendon ivbm met het annuleren van de parkeerplaats en een zeer goede service van het personeel en een fijne vlucht gehad.

  • Algemeen 10
op 7 september 2016 bestemming: Spanje / Maspalomas, reisperiode: april 2016

De dames aan de telefoon bij Corendon waren super aardig en dachten heel goed mee over de reis die het beste bij mij en mijn man paste.

  • Algemeen 9
op 5 september 2016 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: maart 2016

Alles was goed geregeld prima

  • Algemeen 8
op 5 september 2016 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: augustus 2016

Van begin tot eind : super. Begint al bij de geweldige parkeerplaats waar je ook al je koffers kunt afgeven. Zoveel relaxter op Schiphol. Omdat wij plekken hadden gereserveerd was de koffie gratis in het vliegtuig. Super goed hotel Aegean View Aqua resort, allerlekkerste eten ooit, erg servicegericht, willen alles voor je dien. Zeer vriendelijk personeel, top hotel

  • Algemeen 9
op 5 september 2016 bestemming: Gambia, reisperiode: november 2015

De bemanning waren zeer vriendelijk en zelfs gezellig. Omdat ik vaker in Gambia kom waren de stewardessen erg geïnteresseerd in wat ik doe in gambia. Ik moet even vermelden dat dit afgelopen jaar november 2015 was, as november gaan we weer natuurlijk met CORENDON

  • Algemeen 9
  • Vorige
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Volgende