Schrijf een review

Reviews over Corendon

Url:
Aangesloten bij: ANVR / SGR / Calamiteitenfonds
Type reizen: strandvakantie
Postbus 349, 1170 AH Badhoevedorp NL
023 751 06 06

Logo van Corendon

Pagina 13 van 18 met 1750 resultaten

op 26 maart 2016 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: februari 2016

Erg leuke vakantie met Corendon gehad! Alles zeer goed geregeld door de organisatie.

  • Algemeen 7
op 22 maart 2016 bestemming: Spanje / Fuerteventura, reisperiode: maart 2016

Op de terugreis kregen we te maken met een combinatie van een passagier zoek, staking in Frankrijk en werk en rusttijden bemanning. na heel lang wachten in toestel zijn we beland in Portugal. De gezagvoerder met zijn bemanning heeft ons constant op de hoogte gehouden, gezorgd voor een overnachting in een vijf sterren hotel, ik geef het je te doen ruim 200 passagiers in 1 hotel, om half 12 s'avonds nog een fantastische maaltijd en de volgende dag keurig op tijd aangekomen in Nederland. Natuurlijk is dit niet leuk, veel mensen moesten hun baas/werk bellen, de oppas een dagje langer vragen enz. maar eigenlijk namen alle passagiers het goed op. Bemanning vlucht CND 712 jullie waren geweldig, maar zeker ook alle medepassagiers!

  • Algemeen 10




op 21 maart 2016 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: maart 2015

Hotel Bakung Beach Hotel met vlucht geboekt bij Corendon. Zeer tevreden over de reis met Qatar airlines alles op tijd. Hotel zoals beschreven geen negatieve dingen Prima geregeld.

  • Algemeen 8
op 16 maart 2016 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juli 2016

Geboekt naar het nieuwe hotel Marble, met veel tam tam aangekondigd. In Februari geboekt voor een weekje, zag deze week dat dezelfde reis € 200,-- goedkoper is geworden. Verzocht om boeking aan te passen naar actuele prijs. Afwijzing kan men niet honoreren, nog nooit zo'n klantonvriendelijke organisatie meegemaakt. Dit is de 1ste maar tevens laatste boeking door en met Corendon. Een 1 is nog een te hoog cijfer.

  • Algemeen 1
op 16 maart 2016 bestemming: Turkije / Dalyan/Bodrum, reisperiode: april 2016

Voor het eerst geboekt bij Corendon en voor het eerst een nare ervaring. Bij onze eerste reis naar Dalyan op 16-04-2016 werd de laatste dag geannuleerd. Of we een dag eerder of 3 dagen later wilden vertrekken. Omdat we die reis bij mijn broer logeren was 3 dagen later niet zo'n probleem, dus dat gedaan. Wordt enkele weken later ook de vertrektijd vanaf Schiphol veranderd van 3.45 uur naar 8.30........ben bang dat er nog meer veranderingen komen. Broer ingelicht, die haalt ons op in Dalaman en Parkfly waar wij de auto parkeren.

Dan de geboekte Muziekreis op 21-05-2016 in Bodrum. Eerst zouden we vanaf Schiphol vertrekken om 14.00 uur, dat weer veranderd naar 10.00, omdat wij anderhalf uur moeten rijden en 3 uur vantevoren op het vliegveld moeten zijn, kost dit ons onze nachtrust.
Terug gingen we oorspronkelijk om 18.45. Dit werd veranderd in 6.00 uur! Dure reis waar zomaar een dag vanaf gehaald wordt. En weer geen nachtrust, maar middenin de nacht naar het vliegveld.
Benieuwd wat Corendon nog meer in petto heeft. Het is dat ik geboekt heb, naar hierna vlieg ik nóóit meer met Corendon. Ben er helemaal klaar mee. Al die veranderingen, weet zo onderhand niet meer hoe het zit. Grote kans dat ik straks het vliegtuig mis door alle tijden die in mijn hoofd zitten. 😡

  • Algemeen 1
op 15 maart 2016 bestemming: Griekenland, reisperiode: juli 2015

Deze reis organisatie is een schande voor de sector.

  • Algemeen 1
op 11 maart 2016 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: februari 2016

Ziek geworden tijdens vakantie, waarop ziekenhuisopname volgde. Enorm veel steun gehad aan reisleider Ruud Sakkers, in een woord een fantastische reisleider! 11-02-2016 een prachtig voorjaarsboeket ontvangen van Corendon. Heel veel dank hiervoor.

  • Algemeen 10
op 10 maart 2016 bestemming: Curaçao, reisperiode: maart 2016

Corendon boekt bij KLM maar stuur slechts op verzoek de boekingscode. Dat gebeurd zo laat dat er mbt de stoel nauwelijks meer iets te regelen is zelfs niet als KLM elite member. De KLM gold card helpdesk, zegt ja dat probleem is bekend bij Corendon

  • Algemeen 1
op 5 maart 2016 bestemming: Spanje / Puerto del Carmen, reisperiode: februari 2016

Appartement Bellevue aquaris: Puerto del Carmen. Er is ingebroken in ons appartement. Deur werd ingetrapt. Indien wij geweten hadden dat dit appartementen complex hier bekent mee is hadden wij nooit gegaan!!! Inbraak op inbraak met en zonder inbraaksporen. Koop geen wifi bij receptie want dan weten ze meteen dat er wat te halen valt. Appartementen zijn zeer gedateerd verflaag lag als sneeuw op tafel. Kreeg geen ander appartement na 2x klagen en ook niet na melding bij Corendon. Helaas volgende dag inbraak GA NIET NAAR DIT COMPLEX JE BENT GEWAARSCHUWD.

  • Algemeen 1
op 5 maart 2016 bestemming: Gambia / Kololi Beach, reisperiode: november 2015

De vlucht was perfect, vriendelijk personeel. Behulpzaam met omwisselen stoelen, kortom super tevreden!!!!!

  • Algemeen 9
op 27 februari 2016 bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: augustus 2015

Goedkope bestemming. Je blijft toch een Nederlander!!

  • Algemeen 8
op 26 februari 2016 bestemming: Spanje / Canarische Eilanden, reisperiode: december 2015

De afhandeling van een zoekgeraakte koffer niet naar tevredenheid. Reisorganisatie is verantwoordelijk voor bagage. Je geeft in goed vertrouwen je spullen af. Op Schiphol bij thuiskomst geen enkele controle meer of men met de juiste bagage wegloopt. Ook met een tussenlanding weet je niet meer wat er met je spullen gebeurt! Corendon heeft de zoekgeraakte koffer met een bon van 50 euro te besteden aan een volgende reis afgedaan. 20 kilo zomer en winterkleding nu bijna twee maanden na thuiskomst nog steeds niet terecht. Corendon moet wel goed met zijn klanten om blijven gaan! Een koffer die nooit meer terug komt, schijnt een incident te zijn. Waarom dan geen fatsoenlijke afhandeling? De reisverzekering vergoedt ook maar een deel van de schade.
Een ander 'dingetje' is dat je als je boekt in juli voor december de vluchttijden al op de website vermeldt ziet staan. Rechtstreeks wordt heel gemakkelijk een tussenlanding. Dit hebben we op de terugweg meegemaakt. Corendon doet op de website voorkomen dat er als lijndienst gevlogen wordt. In de hele kleine lettertjes staat dat ze mogen wijzigen tot 24 uur van te voren. Mensen met kleine kindjes wees hier op bedacht!! Stewardessen van Corendon echter wel bijzonder vriendelijk! Wel een leuke vakantie gehad.

  • Algemeen 5
op 23 februari 2016 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: februari 2016

Slecht eten, niet vers en goor voor een 5 sterren hotel. Kind is ziek geworden en kon niks eten.

  • Algemeen 4
op 21 februari 2016 bestemming: Turkije / Dalyan, reisperiode: juli 2015

De vliegreis verliep perfect. Het appartotel Ali Baba was goed verzorgd door een vriendelijke familie. Dalyan is een leuke bestemming door de diverse excursies! In het natuurgebied leeft bijvoorbeeld de zeeschildpad. Enige bezorgdheid wat het toerisme doet met de flora en fauna heb ik wel. Informatie naar de toeristen zou ook door de reisorganisaties gegeven kunnen worden. De vakantie was erg geslaagd door de gezelligheid van Dalyan.

  • Algemeen 9
op 17 februari 2016 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: oktober 2016

Als ik via corendon een reis wil boeken naar bodrum voor 12 dagen staat in de linker kant een bedrag van € 497.-per persoon en als ik wil afrekenen moet ik € 1194.- betalen dit is € 200 meer ik vind dit oplichterij goedkoop aanprijzen en dan een stuk duurder maken ik kies nu voor tui fly daar betaal ik wat ik zie corendon nooit meer

  • Algemeen 2
op 17 februari 2016 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: augustus 2015

Twee weken na het boeken van de reis werd mijn dochter gemaild door Corendon dat ze moesten bijbetalen voor het gebruik van de koelkast in hun appartement? Ik vind dat echt schandalig. Je huurt een appartement juist vanwege de koelkast. Corendon aangeschreven en die regeren met de melding dat de teksten van de reizen onder voorbehoud zijn. Zo worden dus alle problemen en extra kosten op de klant afgeschoven. Erg teleurstellend voor een organisatie die op de website beweerd geen verborgen kosten te hebben.

  • Algemeen 4
op 16 februari 2016 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: oktober 2015

Heel fijne week gehad samen met een vriendin. In hotel grandfaros.
Super mooi weer en heel gezellig hotel met heel goed eten en heel gezellige mensen. Voor herhaling vatbaar.

  • Algemeen 8
op 16 februari 2016 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: december 2015

Zeer slechte service geleverd en totaal niet bereid mee te denken met de consument.. Alles lijkt er op zoveel mogelijk geld te willen verdienen met zo weinig mogelijk middelen / service. Van het boeken tot aan de terugkomst geen enkele dag het idee gehad dat deze organisatie daadwerkelijk met hun vak bezig is! Heel erg spijtig...

  • Algemeen 1
op 15 februari 2016 bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: augustus 2016

Altijd alles tot in de puntjes verzorgd, mijn hele familie gaat al voor de 3de keer mee en zijn altijd positief gestemd over Corendon.

  • Algemeen 8
op 14 februari 2016 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: augustus 2014

Zeer goede ervaring.

  • Algemeen 7
op 14 februari 2016 bestemming: Bulgarije / Pamporovo, reisperiode: februari 2016

Heerlijke vakantie gehad, alles is goed geregeld. Stond netjes een bus klaar op het vliegveld die ons rechtstreeks naar het hotel bracht. Goed engelssprekende reisleidster. Er waren wat problemen met de skipassen, maar die waren na een telefoontje snel opgelost. Op de dag van vertrek om 6.00 een ontbijt geregeld door Corendon. Vlucht was heerlijk rustig. We mochten van stoelen wisselen na het opstijgen aangezien het vliegtuig niet vol was. Aardige crew. Al twee vakanties hier geboekt en zeer tevreden.

  • Algemeen 7
op 14 februari 2016 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: oktober 2015

Weekje genieten van de zon, all inn vakantie

  • Algemeen 8
op 13 februari 2016 bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: december 2015

Goed, gezellig, grandioos.

  • Algemeen 9
op 11 februari 2016 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: januari 2016

Geweldig vriendelijke vliegtuigcruw,veel gereisd maar deze vriendelijkheid nog nooit meegemaakt,verder heel fijne vakantie gehad in Aqua vista in Hurghada

  • Algemeen 9
op 6 februari 2016 bestemming: Portugal / Olhos, reisperiode: juli 2016

Tip neem een doorlopende reis en annuleringsverzekering ipv bij Corendon, want dan ben je veel minder geld kwijt

  • Algemeen 4
op 4 februari 2016 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juni 2015

Ik ben samen met mijn dochter en Kleinzoon naar kos geweest. Omdat mijn dochter een hele zware bevalling heeft gehad en nog klachten had met lopen enzo hebben ze het kunnen regelen dat we overal heel dicht in de buurt zaten zodat mijn dochter niet veel hoefde te lopen en dus ook echt vakantie kon vieren en ik dus ook.

  • Algemeen 9
op 28 januari 2016 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: december 2015

Corendon care geweldig!!!

  • Algemeen 10
op 25 januari 2016 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: oktober 2015

Herfstvakantie in rhodos doorbracht met mijn ouders. Vliegreis was prima van corendon daar vliegen wij altijd mee als we gaan vliegen top organisatie.
Vakantie ook goed geregeld en zijn goed ontvangen !

  • Algemeen 8
op 24 januari 2016 bestemming: Griekenland / Ixia, reisperiode: augustus 2015

We werden prima geholpen toen we de vakantie wouden verlengen en we werden goed opgevangen op de bestemming!

  • Algemeen 9
op 23 januari 2016 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: augustus 2015

11 Dagen met Corendon naar Turkije Geweest, Makkelijk te Boeken via de Website, Goede Vakantie Gehad alles was goed Geregeld; Vlucht, Hotel TOP Vakantie!

  • Algemeen 8
op 19 januari 2016 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: oktober 2015

Hotel goed echter voedsel vergiftiging opgelopen samen met 2 andere gezinsleden. gevolg dagen in ziekenhuis. Corendon geeft tot op heden geen reactie.

  • Algemeen 1
op 14 januari 2016 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: september 2015

Goed geregeld, vanaf vliegveld meteen in bus stappen richting hotel. Goed hotel, alleen excursies via Corendon veel te duur. Gewoon de stad in gaan, scheelt je helft van de prijs. Terugreis ook goed.

  • Algemeen 8
op 13 januari 2016 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: juni 2015

We gingen met ons hele gezin, 3 kinderen met aanhang en 3 kleinkinderen met Corendon naar Turkije. Corendon is een fantastische reisorganisatie, met een goede prijs / kwaliteitsverhouding. De reis is perfect verlopen, het enige minpuntje vonden wij dat je tijdens de transfer naar het hotel, een tussenstop hebt bij een restaurantje. Dat is werkelijk heel vervelend, want je wil dan graag naar het hotel. De chauffeur ging uitgebreid de bus wassen , dus het duurde erg lang. De kleinkinderen werden er dus ook erg vervelend van , het duurd te lang. Verder is Corendon heel goed, alles werd voor je geregeld, en ook de accommodatie was heel goed.

  • Algemeen 7
op 12 januari 2016 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: juni 2014

Wie goedkoop op vakantie wil naar een goede plek moet bij Corendon zijn!
Na lang zoeken naar een geschikte zomervakantie naar één van de Griekse Eilanden, kwamen wij uit bij Zakynthos. We vonden een leuke aanbieding via Corendon. Voor 199,- per persoon konden wij acht dagen naar Laganas op Zakynthos o.b.v. halfpension in Apartementen Tsolakis. Gelijk toen we deze aanbieding zagen hebben wij geboekt want 199,- per persoon was wel erg goedkoop en het was ook nog eens inclusief ontbijt en avondeten. Al zou het eten niet lekker zijn en zouden we daardoor niet mee eten was het alsnog een erg goedkope vakantie.

Op de vertrekdag vertrokken wij richting Schiphol waar we met het vliegtuig van Corendon richting Zakynthos zouden vliegen. Dit ging allemaal volledig vlekkeloos en volgens plan. De cabincrew van Corendon was zeer professioneel en vriendelijk. Eenmaal aangekomen op de luchthaven van Zakynthos werden wij ontvangen door de zeer vriendelijke reisleiding van Corendon. Alles was geregeld en alle benodigde informatie kregen wij mee in een enveloppe. Al snel kwamen wij aan bij Tsolakis, een kleinschalig hotel/appartementencomplex aan de rand van Laganas. Het zag er erg lief en schattig uit en we werden gelijk met open armen ontvangen door de vriendelijke en betrokken gastvrouw/eigenaresse van Tsolakis.

Zoals deze eerste dag verliep, verliep eigenlijk de hele week. Het eten was meer dan prima, de kamers waren prima en ook was de ligging van het hotel en de service van Corendon zelf super fijn. Daarnaast is Zakynthos een schitterend eiland waar je zelf op pad kunt gaan en alles zelf kunt ontdekken, maar er wordt ook een heel compleet programma aangeboden door Corendon.

Wij waren erg tevreden over deze vakantie, veruit de leukste vakantie die we gehad hebben. Alles klopte gewoon en alles was super geregeld door Corendon en door de gastvrouw/eigenaresse van Tsolakis. Wij hebben genoten en daardoor verdient deze vakantie een dikke 10!

  • Algemeen 10
op 12 januari 2016 bestemming: Turkije / Cappadocia, reisperiode: januari 2015

Rondreis met gids in een besneeuwd en koud Turkije. Heel leuk gezelschap en goede reisleidster die ons vanwege het vroege seizoen ook naar niet toeristische plekjes nam en veel eist te vertellen. Je weet dat je verplicht naar de sieraden,tapijten en leerwinkels wordt gesleept, maar wij hebben het er voor over gehad. Gewoon snel doorlopen en kopje koffie nemen. Voor een weinig geld prima reis.

  • Algemeen 8
op 10 januari 2016 bestemming: Portugal / Carvoeiro, reisperiode: mei 2015

Klein knus badplaatsje met prachtig strand. Goed eten voor leuke prijzen. Wij hebben een auto gehuurd om de algarve te bekijken.

  • Algemeen 8
op 10 januari 2016 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: oktober 2015

Een heerlijke week in het niet zo zonnige en wat natte Turkije:

Na het hele jaar nog niet op vakantie te zijn geweest, besloten wij, mijn vriend en ik, om in de herfstvakantie een weekje de zon op te zoeken in Turkije.

Alles verliep vlekkeloos, de rit naar de luchthaven, de vlucht,  aankomst hotel, werkelijk alles. We verbleven in een prima All Inclusive resort, het Green Nature Resort, met alle faciliteiten die je nodig had. Het eten was meer dan prima en onze kamer was dik in orde. Het enige minpuntje wat we konden verzinnen was de (loop)afstand naar het centrum van Marmaris. Hier maakten wij ons echter niet druk om, er was toch genoeg te doen op het resort. 

Na twee dagen heerlijk in de zon aan het zwembad een beetje gerelaxed en gelezen te hebben kreeg onze vakantie toch een Nederlands tintje: de regen viel met bakken uit de hemel. Om ons toch nog te kunnen vermaken besloten wij om naar het centrum te wandelen, ondanks de regen en de redelijk lange afstand (tja, je moet toch wat), waar we een beetje hebben rondgekeken en gewandeld.
Eenmaal terug in ons resort aangekomen kregen wij het voorstel om kosteloos te upgraden naar hun luxere resort IN het centrum: Nature Green Diamond hotel. Gezien het toch regende en we verder niet zo veel te doen hadden zijn we naar de kamer gerend en hebben in 5 minuten al onze spullen in de koffers gepropt (ja, zo snel kan het dus ook ;)) en zijn we vrijwel gelijk naar het nieuwe resort gebracht. En WAUW, waar eerder de regen met bakken uit de lucht kwam vallen, viel hier de luxe met bakken uit de hemel. We kregen een geweldige luxe kamer met alles erop en eraan en een badkamer waar je u tegen zegt . Het eten was fantastisch en we kregen zelfs nog op ons balkonnetje wat laatste zonnestraaltjes op onze knieën.

Helaas bleef het weer slecht, nat en bewolkt, maar omdat we nu dankzij ons vorige resort in het centrum zaten hebben we ons nog prima vermaakt in het bruisende Marmaris.
Als nog extra goedmakertje voor het slechte weer de hele week, kregen we op de laatste dag schitterend weer waar we nog heerlijk van hebben kunnen genieten op het resort bij het zwembad.

Ondanks dat onze vakantie in het water leek te vielen door het slechte hebben we het heerlijk gehad. Een prima voorbeeld dat het leven een feestje is maar je zelf de slingers moet ophangen!

  • Algemeen 9
op 10 januari 2016 bestemming: Gambia / Kololi Beach, reisperiode: november 2015

NOOIT meer Djembe Beach; NOOIT meer Corendon. Dit hotel staat voor 4,5 sterren; 2 is nog niet genoeg. We zijn wel 20 keer in Gambia geweest, maar dit slaat alles. Hotel vies (b.v. dood stinkend beest in plastic zak weggestopt in keukenkast), gehorig, amper service. Keuken ook vies en niet toegerust: een kwartier in de rij voor een eitje, amper warm water voor de koffie, ongekoelde vleeswaren en kaas. Receptie en vooral hostess ongeïnteresseerd. Zijn vooral bezig met eigenbelang. En Corendon laat dit willens en wetens gebeuren, ondanks alle mooie verhalen op de site en van de hostess en "manager". Personeel klaagt terecht. Klachten worden door Corendon niet serieus genomen. Waarom zouden ze ook. Je hebt tenslotte toch al betaald. Bovendien is de afhandeling ronduit respectloos. Ze voelen zich wel veilig achter hun eigen beleid. Doorgaan met Corendon heeft geen zin, verspilde energie en een hoop ergernis. Dus maar proberen via sites zoveel mogelijk mensen te waarschuwen voor ten eerste Djembe Beach en ten tweede Corendon. Doe het ajb NIET.

  • Algemeen 1
op 3 januari 2016 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: december 2015

Heel vervelend dat je van te voren niet weet dat je een tussen landing maakt. eerst laten ze je de reis boeken en krijgt dan kort van te voren bericht dat de vlucht tijden zijn veranderd en je een tussen landing hebt dit hebben ze geweten want er stapten mensen uit maar ook weer in dit was op de heen vlucht en terug vlucht.

  • Algemeen 5
op 31 december 2015 bestemming: Gambia / Kotu Beach, reisperiode: december 2015

In een gammele niet-airco bus werden wij naar Hotel Palm Beach gebracht, waar wij een 'seaview' room geboekt hadden. Deze room bleek erg basic en zoals het hele hotel nogal verwaarloosd, naast leegstaande, in renovatie zijnde kamers wat een verpauperde indruk gaf. Geen extra badhanddoeken voor het strand of de pool, sterker nog, toen het een dag bewolkt was , waren er geen schone handdoeken, want ze waren niet droog. Extra handdoeken waren er niet. De kamer had een oude luidruchtige airco, een niet-werkende tv en dat was het; geen shampootje, geen bekertje oftewel erg basic . De badkamer hoorde in een guesthouse thuis, niet in een hotel. Het ontbijt was om te huilen: oploskoffie, eieren , kaas of jam en Engelse bonen waren de mogelijkheden, voor een bekertje water moest je een fles kopen !!Door verkeerde tijden op het bord van Corendon hebben wij de reisleidster nooit gezien. Wifi was hopeloos en alleen in de openbare ruimtes en dan had je geluk als je 5 minuten achter elkaar online kon zijn. Voor een kluisje betaal je 35 euro per week. Wij snappen best dat dit geen Europees land is, maar vraag dan ook geen Europese prijzen ... eens maar nooit meer met Corendon naar Gambia...

  • Algemeen 3
op 28 december 2015 bestemming: Griekenland / sissi, reisperiode: oktober 2014

Alles was perfect,vluchten exact op tijd, hotel super, echt heerlijke vakantie!!

  • Algemeen 10
op 22 december 2015 bestemming: Gambia / Kololi Beach, reisperiode: december 2015

Corendon is een drama, de reisleiding van corendon in gambia is liever met dr eigen bezig dan dat ze klanten te woord staat die problemen hebben, om vervolgens als ze eindelijk wel de telefoon een keer opneemt de klacht niet serieus neemt en alles maart wegwuift onder het kopje dat kan nou eenmaal in afrika. nooit meer corendon voor mij

  • Algemeen 1
op 19 december 2015 bestemming: Griekenland / Eilanden, reisperiode: september 2015

Terugvlucht reeds in feb. geboekt vanuit Kreta naar Amsterdam. Een week voor de vlucht krijgen we een email dat de vluchttijd is gewijzigd van 09.50 naar 20.00 uur. En op de luchthaven krijgen we te horen dat we via Rhodos terugvliegen. Dat betekende dat we geen terugreis naar huis hadden en moesten overnachten in Amsterdam. Zeer asociaal van Corendon

  • Algemeen 3
op 16 december 2015 bestemming: Spanje / Torremolinos, reisperiode: augustus 2015

Hotel was super. Kwam goed overeen met de informatie op de website van Corendon. De heenweg een half uur vertraging en de terugweg 3 uur. Dit kwam door eerdere vertraagde vluchten van het vliegtuig maar er werd alles aan gedaan om zo snel mogelijk weer te kunnen vertrekken toen het vliegtuig eenmaal gearriveerd was. Vriendelijk cabinepersoneel. Veel comfortabele vlucht dan Ryanair!

  • Algemeen 7
op 15 december 2015 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: november 2015

Ik geef een 1 omdat 0 blijkbaar niet mogelijk is. op 7 november heeft Corendon mezelf en 180 andere reizigers terug gevlogen vanuit Hurghada Egypte zonder koffers. Volgens Corendon om terroristische dreiging. Nu vertrok er gelijkertijd een Transavia vlucht en een Thomas cook vlucht MET bagage, volgens Corendon:koffers moeten naar Cairo, ze bevatten gevaarlijke stoffen, enz... uiteindelijk heeft een gedeelte van de reizigers vandaag, na 6 weken hun koffers terug gekregen. helaas waren deze vernielt, sloten opengebroken, handvaten afgebroken. alle koffers waren ook geopend en dingen verwijderd. zeker niet alleen gevaarlijke dingen zoals vloeistoffen of batterijen maar ook lingerie en andere dingen van waarde. Corendon reageert niet of amper op telefoon of mail, en ze zijn al helemaal niet bereid om de door hun berokkende schade te vergoeden. FOEI CORENDON, ik heb me nog nooit zo onheus behandeld gevoelt. uiteraard zullen we nu juridische stappen ondernemen tegen Corendon.

  • Algemeen 1
op 14 december 2015 bestemming: Spanje / el arenal, reisperiode: september 2015

Naar mallorca geweest 2 en halve week met corendon maar 500 betaald dus wat kan je vervachten? het was prima, bedden ok keukentje douche twee balkons, om de dag nieuwe handdoeken alleen moesten we zelf schoonmaken maar ach dan heb je ook geen last van ze en t word goed schoon haha prima tijd gehad in mallorca

  • Algemeen 8
op 14 december 2015 bestemming: Turkije / Gümbet, reisperiode: augustus 2015

Nooit geen corendon meer ze liegen. 2 keer met hun gevlogen alle 4 vluchten vertraging!! 1e keer voortijd 1.5 uur en natijd een tussen landing in istanboel waar je pas achter kwam toen je op het vliegveld op het vertrekbord keek. dit jaar voortijd 3 uur vertraging en natijd 3 uur vertraging er werd weer niks gezegd we hadden een e-mail gekregen dat we later gingen vliegen om 23.59 en toen we op het vliegveld kwamen was het weer veranderd. toen gingen we pas om 1.15 uur vliegen. corendon informeert de klanten niet ga nooit meer met hun vliegen. en als je een vergoeding wilt vragen zeggen ze turkije is geen europees land dus je krijgt niets. het enige wat we kregen na 3 uur wachten was een klein flesje water en een meergranenkoekje!! wij hebben bij het hotel de kamer langer aangehouden omdat we later gingen vertrekken en moesten daar 20 euro voor betalen terwijl we die hele dag all inn hebben betaald en de aankomstdag we we ook de hele dag betaald maar door corendon kwamen we pas na middernacht aan. toen was er geen all in meer. ze weten hoe hun vluchten in elkaar zitten met tussenlandingen en samenvoegen van 2 naar een toestel maar informeren hier de mensen niet over!! de reisleidster in ons hotel zat ook al te mopperen over corendon dat het daar zo'n zooitje was.

  • Algemeen 1
op 12 december 2015 bestemming: Spanje / Canarische Eilanden, reisperiode: december 2015

Alles op tijd en geweldig goed georganiseerd Anja en haar Collega staan steeds voor je klaar Klasse jullie daar !!!!!!!

  • Algemeen 9
op 26 november 2015 bestemming: Griekenland / Mytilini, reisperiode: september 2015

Voor mij nooit meer Corendon. Ik heb via corendon een retourvlucht geboekt naar Mytilini zonder hotel. Voor vertrek werd ons reisschema tot 3 keer toe gewijzigd evenals de route. Tbv de terugvlucht heb ik 23 uur voor vertrek de website van Corendon. daar stond aangegeven dat we op de bewuste datum om 13.oo uur zouden vertrekken en ik had een lift geregeld naar het vliegveld dat op 92 km van mijn bestemming lag. De ochtend van vertrek ontvang ik een sms om 6.00 uur met daarin de boodschap: uw vlcuht vertrk over 4 uur. Dat zou dus 10 uur betekenen en in origine was dit ook vertrektijd en de sms klonk logisch. als een gek hebben we alles moeten inpakken , een taxi gebeld en met grote speod naar het vliegveld. de taxi kostte me 110 euro en bij aankomst op vliegveld bleek dit onnodig te zijn geweest want de vlucht vertrok om 13.oo uur. Uiteraard heb ik een klachtenbrief ingediend. Het antwoord hierop duurde 6 weken en was volstrekt nietszeggend en ging ook nergens op in. Daar heb ik op gerageerd en ontving wederom een antwoord met vage algemeenheden. Ik ben klaar met deze club

  • Algemeen 1
op 22 november 2015 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: oktober 2015

Tot vier keer toe gereisd met Corendon. Altijd goed maar dit keer de reis ver onder de maat. Op de klacht brief van Corendon een nietszeggend antwoord. Voor ons geen Corendon meer.

  • Algemeen 2
op 18 november 2015 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: september 2015

Fantastische reis gehad met een zorgeloze vlucht.

  • Algemeen 8
op 18 november 2015 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: september 2015

Wij arriveerden in Saffron appartments en hebben direct rechtsomkeert gemaakt en de hostess gebeld met de mededeling dat wij dit hok niet accepteerden. Een 'zwembad' van 3 x 3 aan een drukke verkeersweg waarbij iedereen je kon zien zitten, kapotte stoelen, lege kastjes - er waren GEEN kopjes, glazen etc. Er was GEEN koelkast (en dat met 40+ graden), Er waren gammele creme kleurige gordijnen die niet goed sloten, zodat je bij het eerste daglicht klaarwakker bent (wij hebben 1 nacht in dit appartement doorgebracht - noodgedwongen daar de hostess pas de volgende dag iets acceptabels voor ons kon regelen). Er was geen kookgelegenheid maar dat hoefde ook niet aangezien je toch ook geen borden ed had om je eten in op te scheppen. De vloer van ons balkon, vuil en stuk. In het appartement was ook van alles stuk en het was er vies. Uitzicht vanaf ons balkon, namelijk het balkon schuin daaronder, hetwelk door de mensen van het app complex zelf wordt gebruikt om hun afval en was te dumpen.
Wij hebben dus een ander appartement geëist en moesten hiervoor nota bene nog bijbetalen ook. Wij hadden eerlijk gezegd excuses verwacht. Excuses voor het feit dat je gasten naar zo'n oude troep stuurt. Maar nee, wij moesten bijbetalen. Wanneer wij nu hadden moeten bijbetalen omdat het gewoonweg luxueuzer moest, kan ik dat begrijpen. Maar niet wanneer je naar een onacceptabel onderkomen wordt gebracht waarmee je geen genoegen neemt. Daarbij heeft het ons een vakantiedag en een hoop stress gekost.
De klacht neergelegd bij Corendon, en guess what?? We krijgen een vergoeding van 6,-- ??!!!! En men vindt het appartementencomplex prima om te verhuren. Nooit meer Corendon, wat een BIZAR SLECHTE KWALITEIT! De vakantie krijgt nog een 5 vanwege het feit dat we zijn verhuisd naar club Karakas ,en dit is werkelijk een geweldig appartementencomplex. Niets dan lof!

  • Algemeen 5
op 14 november 2015 bestemming: , reisperiode: januari 2016

Op zaterdag 14 november heb ik voor 2 personen een reis geboekt naar Dubai via de website van Corendon. Vetrek 4 januari 2016 en terug op 7 januari 2016. De prijs was EURO 179,- per persoon. De totale kosten voor 2 personen van deze reis was 335,50. Wanneer ik de gegevens invul wordt mijn boeking bevestigd via een e-mail en wordt mij gevraagd een aanbetaling te doen van de hoofdsom. De aanbetaling maakt ik direct over. Vervolgens krijg ik 1 uur later een e-mail met een factuurbedrag van 855,50. De reis is binnen 1 uur verhoogd met EURO 550,-. Ik had de keuze dit verschil, bijna verdriedubbeld te betalen of ik zou mijn aanbetaling terug krijgen. Uiteraard heb ik gepoogd met Corendon telefonisch een passende oplossing te vinden, maar ik kreeg de mededeling dat ik geen poot had om om te staan omdat zij de prijzen mogen aanpassen, zelfs na een bevestiging?! De medewerkster gevraagd waar ik een klacht kan indienen, waarop zij mij antwoord dat dit weinig zin heeft en er niks mee wordt gedaan.Uiteraard ben ik boos en teleurgesteld van heel deze situatie.

  • Algemeen 1
op 10 november 2015 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: oktober 2015

Hurgada hotel jungle aqua. hotel 9 op 10. host bij aankomst en hotel 2 op 10
sprak geen nederlands. terugkomst op 07-11-2015 katastrofaal ontvangst betreft bagage.

  • Algemeen 2
op 8 november 2015 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: oktober 2015

Wij zijn in oktober naar Kusadasi geweest met als reisorganisatie Corendon en kunnen zeggen dat het super was. Hebben alles keurig via de SITE kunnen regelen. Op het vliegveld in Izmir werden we keurig opgewacht door een hostess van Corendon die ons op een vriendelijke manier behandelde en ons onze bus wees. Deze hostess ging zelf mee naar de diverse hotels en bracht alle gasten keurig naar de receptie. De volgende kwam zij weer om te vragen of alles naar wens was en gaf tekst en uitleg over diverse dingen die gedaan konden worden. De dag voor vertrek kregen wij een briefje op de kamer met de vertrektijd. Toen wij werden opgehaald in het hotel was er weer een hostess van Corendon voor de begeleiding naar het vliegveld. Op het vliegveld was ook weer een hostess van Corendon aanwezig die ons hielp bij het inchecken. Dus voor ons geld dat wij de volgende keer weer graag reizen met Corendon. Ons hotel was in twee woorden samen te vatten "Allemachtig Super".

  • Algemeen 9
op 1 november 2015 bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: juli 2015

De slechte voorlichting over de lokatie van het hotel. Mijn buurvrouw en ik zaten 13 k.m. van elkaar verwijderd en dat wisten wij niet vooraf.. We konden uiteindelijk wel samen in 1 hotel maar moesten de dag daarop nog 200 euro extra betalen. Na een ingestuurde klacht bij thuiskomst bleek het om een anulering te gaan!!! Het werd dus een dure vakantie zonder uitleg.
Nooit meer Corendon!!!!

  • Algemeen 5
op 31 oktober 2015 bestemming: Gambia / Kololi Beach, reisperiode: oktober 2015

Heenvlucht had vertraging en dit werd pas na een uur (!) vermeld. Een nieuwe tijd werd daarna doorgegeven maar boarding vond al eerder plaats en niet iedereen was hiervan op de hoogte. Daarnaast zijn we in een ander hotel geplaatst dan wat we geboekt hadden. Volgens andere reizigers die eerder met Corendon hebben gereisd wist Corendon dit al langer! Daarnaast is het Djeliba hotel, het Djembe Resort en het naastgelegen Poco Loco allemaal in handen van dezelfde persoon (Lianne) en vullen zij grotendeels hun eigen zakken. Alsmede de excursies die dag 2 al worden aangeboden via African Adventure Tours maar waar echt wel een linkje met Lianne tussenzit en zij hier ook zeker van profiteert! Zoek een betrouwbare local (ga af op je eigen gevoel!) en ga hiermee het land in! Dan is het ook echt jouw tijd en niet hun tijd!!

  • Algemeen 6
op 27 oktober 2015 bestemming: Cyprus / Famagusta, reisperiode: augustus 2013

Hoewel de locatie erg mooi (en voor herhaling vatbaar) was, was de service van Corendon ver beneden peil. 2 dagen voor vertrek kwamen ze met het bericht dat ons hotel ineens overboekt was (terwijl de forums mbt dit hotel bij Corendon vol stonden met mensen die deze actie van Corendon al ervaren hadden). We kregen toen een hotel aangewezen wat een heel stuk verder lag, waar amper Engels gesproken werd en er geen glijbanen e.d. bij het zwembad waren. Uiteindelijk gingen we hiermee akkoord, mits we in het hoofdgebouw kwamen te zitten, want stiekem stond in de kleine letters dat je in een klein bijgebouw zou komen te zitten.

Eenmaal aangekomen op het vliegveld werd ons medegedeeld dat het geboekte hotel toch beschikbaar was (waarschijnlijk hebben ze ons met iemand anders geruild die niet eiste om in het hoofdgebouw geplaatst te worden). De reisleidster gaf het hoofdkantoor de schuld dat deze nergens iets vanaf wisten en het hotel gewoon vrij was.

Gedurende de vakantie hebben we de reisleidster niet meer gezien; niet voor excursies te boeken en zelfs niet de dag voor vertrek wanneer ze onze vertrektijden in het hotel zou ophangen. Uiteindelijk hebben we hier zelf achteraan moeten bellen.

Ook bij de tussenlanding van Cyprus naar Turkije ging het in het vliegtuig mis. Gedurende de daling hoorde we enkele tientallen meters boven de grond en enorm harde klap. Toen het vliegtuig geland was werd er gezegd dat ze (zoals gebruikelijk) deden bijtanken en weer zouden vertrekken. Maar plotsklaps riep de bemanning dat we alle handbagage mee moesten nemen en het vliegtuig moesten verlaten. Bij het verlaten van het vliegtuig zagen we toen monteurs bezig met het landingsgestel. Met een bus werden we naar een hal gebracht waar op de monitor te zien was dat we minimaal 3 uur vertraging zouden hebben. Omdat het midden in de nacht was, zijn we maar op zoek gegaan naar wat te eten, omdat verder niemand ons op de hoogte bracht.

Eenmaal aan het eten (half uurtje later) hoorde we ineens de omroepster 'final call' roepen en iets met 'Amsterdam'. Bleek dus dat er een nieuw vliegtuig geregeld was en hiermee moesten we verder. Hals over kop hebben wij dit nog kunnen halen (iedereen kwam op de valreep aan omdat ze ons niets verteld hadden). De terugreis zat de schrik en de onvrede er bij iedereen goed in.

Verder het land en de plaats waren super, hotel aan het (blauwe) water waar je lekker buiten kon ontbijten... heerlijke ontspanning. Alleen door die ervaring in het vliegtuig zijn we geen fan meer van vliegen. Dat is wel erg lastig als je bedenkt dat onze grote droom is naar New York te gaan rond de kerst (om die mooie kerstsfeer zoals in de Home Alone film te proeven) en naar Las Vegas voor voornamelijk de Bellagio fonteinen.

  • Algemeen 5
op 20 oktober 2015 bestemming: Macedonië / Struga, reisperiode: oktober 2015

Omdat Corendon een 4sterren hotel belooft, maar het hotel zo slecht is dat het bog geen 2 sterren waard is. Snap nu ook dat je bij aankomst pas de naam van het hotel krijg

  • Algemeen 3
op 19 oktober 2015 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: augustus 2015

Waardeloos,slecht,service,nooitweer

  • Algemeen 1
op 12 oktober 2015 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: september 2015

Proper hotel vriendelijk personeel al word er voor de ene meer gedaan dan voor de andere wat betreft helpen aan het zwenbad. de pool man help maar een persoon speciaal en laat de andere gehandicapte aan hun lot over mijn man moest alles alleen doen, viel niet op voor wie de pool man een boontje had

  • Algemeen 8
op 11 oktober 2015 bestemming: Turkije / cappadocie, reisperiode: februari 2015

Prachtige reis van de kust van Turkije bij Alanya door het gebergte naar de wondere sprookjes wereld van Cappadocie.

  • Algemeen 9
op 10 oktober 2015 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: augustus 2015

Voor slechts €400 (ticket, transfer en hotel) hebben wij 8 dagen verbleven in het centrum van Istanbul. Er waren wat problemen met de betaling, maar die werden keurig netjes opgelost door de klantenservice. De plaatselijke host was erg vriendelijk en heeft ons van alles verteld over het land en de gewoonten. Ik zou zeker weer voor Corendon kiezen!

  • Algemeen 8
op 9 oktober 2015 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: september 2015

Nooit meer! 6 keer geboekt bij corendon,5 keer ellende. Vluchtentijden die telkens worden verzet,altijd vertraging,geen duidelijk overleg of oorzaak.
En als je ergens naar vraagt,wordt je niet eens fatsoenlijk te woord gestaan.
Het zal overal wel iets zijn,maar wij zijn er klaar mee!!

  • Algemeen 1
op 9 oktober 2015 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: december 2014

Prachtig hotel met mooi zwembad en vriendelijk personeel.

  • Algemeen 9
op 7 oktober 2015 bestemming: Egypte, reisperiode: september 2015

Hebben een nijlcruise en een week strandvakantie5* geboekt .Boot zeer slecht ,eten rotslecht en zwembad een vieze troep ....na herhaalde klachten is het zwembad gereinigd .hotel 5* maar nog geen 2* waard ,weer het zelfde probleem .Eten Was gewoon niet binnen te krijgen ,bier ,wijn,frisdranken gewoon warm .zeer zeer onvriendelijk personeel in het restaurant ( heel veel klachten ) .neen beste dit is geen hotel voor Belgische en Nederlandse toeristen

  • Algemeen 2
op 7 oktober 2015 bestemming: Turkije / Dalaman, reisperiode: oktober 2015

Tijdens online inchecken bleek mij dat de stoel van mijn vrouw en ik niet naast elkaar zijn. Om wel naast elkaar te kunnen zitten moet je extra betalen. Ook een manier om extra geld te verdienen bah. Mijn vrouw en ik hebben 1 reservering gedaan voor 2 personen. Er waren voldoende stoelen vrij naast elkaar, dus een nette maatschppij plaatst je dan ook gewoon naast elkaar, toch.

  • Algemeen 4
op 7 oktober 2015 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: mei 2015

(bijna) nooit problemen gehad met Corendon.

  • Algemeen 9
op 7 oktober 2015 bestemming: Portugal / Lagos, reisperiode: september 2015

Goede prijs/kwaliteit verhouding

  • Algemeen 8
op 6 oktober 2015 bestemming: Macedonië / Struga, reisperiode: augustus 2015

Door Corendon op en top geregeld. Vanaf het inchecken tot en met terugkeer totaal verzorgt. Hotel was een 5* ipv een 4*. Dus veel extra comfor. Zeer goede en netsprekende reisbegeleiders ter plaatste. Goed georganiseerde en uitdagende excursies. Prijs en kwaliteit verhouding was zeer goed. Was een reis met veel verassing mede door Corendon.

  • Algemeen 8
op 5 oktober 2015 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: september 2015

Goed gewoon goed hotel fijne reis goede vlucht.

  • Algemeen 8
op 5 oktober 2015 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: september 2015

Prachtig hotel golden rock beach alles sper goed verzorgt Door corendon gaan al een aantal jaren met deze reisorganisatie alleen maar lof.

  • Algemeen 9
op 5 oktober 2015 bestemming: , reisperiode: februari 2015

We hebben de reis voor weinig geld last minute kunnen boeken. De vluchten verliepen prima, we waren erg snel in het hotel dat naast het vliegveld lag. En eigenlijk hadden we daar vrij weinig last van. Het eten en drinken was all inclusive en had een prima prijs-kwaliteit-verhouding. Het was afwisselend en werd leuk gepresenteerd. De medewerkers van het hotel waren vriendelijk en behulpzaam en er werden veel leuke activiteiten georganiseerd door het gezellige animatieteam. Kortom: zeker voor herhaling vatbaar!!

  • Algemeen 9
op 5 oktober 2015 bestemming: Macedonië / ?, reisperiode: juni 2015

Macedonië heel mooi! Hotel wat teleurstellend, lawaaiig.

  • Algemeen 7
op 5 oktober 2015 bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: mei 2015

Geweigerd in Macedonie, en waarvoor weten we nu nog niet. Ik ben me geld kwijt en me vrije dagen en Corendon heb er weer lekker aan verdiend.

  • Algemeen 2
op 5 oktober 2015 bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: september 2012

We hadden een hotel met ontbijt. Is goed bevallen. Kamers wel aan renovatie toe.

  • Algemeen 8
op 5 oktober 2015 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: juni 2015

We vonden online een erg goede aanbieding voor een 8-daagse vakantie in hotel Ideal Piccolo. In verband met de lage prijs, hadden we eigenlijk geen hoge verwachtingen, maar de vliegreis, vervoer van en naar het hotel en het eten en de kwaliteit van hotel zelf was niks op aan te merken! In het hotel was ook duidelijke informatie beschikbaar vanuit Corendon, over bijvoorbeeld uitjes en de omgeving. Na 2 dagen kregen we zelfs een gratis upgrade naar een iets luxer hotel in de buurt, welke wij hebben aangenomen. Ook alles rond deze omboeking werd goed voor ons geregeld! Vanuit ons dus zeker een positieve ervaring met Corendon.

  • Algemeen 8
op 4 oktober 2015 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: september 2015

Deze citytrip is prima bevallen. In 5 dagen alles gezien wat we wilden!

  • Algemeen 8
op 3 oktober 2015 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: oktober 2014

Vorig jaar waren mijn man en ik 25 jaar getrouwd. Omdat we nog nooit gevlogen hadden en onze kinderen ook niet was dit voor ons de aanleiding om een reis te boeken. Via het reisbureau deze reis geboekt. Heel erg spannend, maar wat hebben wij genoten! Van elkaar natuurlijk en onze bijzonder huwelijksjubileum, maar wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad. Alles klopte: goede vlucht, heerlijk weer, luxe hotel met vriendelijk personeel en heerlijk eten. Kortom een week genoten en nu lang nagenieten wat dit jaar en de komende jaren zit vakantie er even niet meer in.

  • Algemeen 10
op 3 oktober 2015 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: juli 2015

Prachtig eiland. Een hele fijne hostes ter plekke, een dikke pluim voor corendon.

  • Algemeen 10
op 2 oktober 2015 bestemming: Macedonië / Struga, reisperiode: september 2015

Corendon houd geen rekening met de cliënte zowel met vliegen en terplaatsen en op excursies, zij spreken geen Nederlands terwijl er alleen maar Nederlands zijn???

  • Algemeen 5
op 2 oktober 2015 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: juni 2015

Ik heb een geheel verzorgde reis voor 2 personen gewonnen met een Prijsvraag. 8 dagen naar Bodrum. Ik moet zeggen dat het geweldig geregeld was. Ik geloofde het eerst niet maar kreeg op iedere vraag die ik stelde, correct en uitgebreid antwoord. Alles werd mij op tijd toegezonden. In het vliegtuig, bij aankomst in Bodrum, in het hotel.......geweldig. Meer valt er niet over te zeggen. De reis heeft ons niets gekost, maar daar was helemaal niets van te merken.

  • Algemeen 9
op 2 oktober 2015 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juli 2015

Prima reis, alles goed voor elkaar. Geen enkele wanklank. Hotel was zeer goed en personeel super vriendelijk

  • Algemeen 8
op 1 oktober 2015 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: juli 2013

Rondreis Capadosi , was geweldig goede vlucht ,fijne reisleidster, super mooi hotel , goed eten , echt verwent in het hotel ,was all inn, zeker voor herhaling vatbaar, en een aanrader, mijn broer is er na die tijd ook geweest, zeer te spreken over Corendon.

  • Algemeen 9
op 1 oktober 2015 bestemming: Macedonië / Struga, reisperiode: juni 2015

Prachtige veelzijdige cultuur,overweldige natuur en vriendelijke bewoners,die geinteresseerd en behulpzaam zijn.

  • Algemeen 9
op 1 oktober 2015 bestemming: Turkije / Cappadocia, reisperiode: oktober 2014

Prachtige zeer goed georganiseerde rondreis door Cappadocia met een uitstekende reisleider die ons veel achtergrond informatie gaf over het land en zijn inwoners. Zowel de accomodaties als het eten waren goed verzorgd. De prijs /kwaliteit verhouding was prima. We hebben genoten van deze reis en gaan zeker nog eens met corendon op pad

  • Algemeen 9
op 1 oktober 2015 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode:

Alles perfect,goed verzorgd.

  • Algemeen 8
op 1 oktober 2015 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: juni 2015

Prima verzorgd met uitstekende communicatie

  • Algemeen 9
op 1 oktober 2015 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: september 2015

We vlogen met Corendon naar het prachtige Bodrum in Turkije. het personeel in de stad van aankomst was zeer vriendelijke en behulpzaam; met een lach en zeer vriendelijk onthaalden zij ons en begeleiden ons naar de plaats ter plekke; Niets was hun teveel; het hotel was leuk en van alles voorzien; Ruime en zuivere kamers, leuk zwembad. Ook de reisgenoten vielen reuze mee en vriendschappen werden al vlug gesmeed; het eten was heerlijk en overvloedig, netjes verzorgd. We konden echt goed uitrusten en zonnebaden; We kamen voldaan en uitgerust terug thuis!

  • Algemeen 7
op 1 oktober 2015 bestemming: Cyprus / kyrinia, reisperiode: november 2013

Een heerlijke ontspannen vakantie voor een leuk prijsje. 5 dagen met de bus heel veel gezien en heerlijk weer.

  • Algemeen 9
op 1 oktober 2015 bestemming: Turkije / Rondreis, reisperiode: april 2015

Leuke reis veel gezien.En goed verzorgd.

  • Algemeen 8
op 29 september 2015 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: september 2015

Goede service en enthousiaste medewerkers. Ik had een maand geleden deze reis geboekt en las na het boeken de vele klachten ov Corendon. Ik schrok hiervan. Echter, ik heb gelukkig totaal andere ervaringen dan veel mensen en ik wil dat ook wel delen. Eerst een foutje gemaakt met de te naamstelling werd probleemloos en zonder kosten verwerkt door de medewerkster van Corendon. fantastisch ontvangst op de luchthaven van Zakynthos, leuk team wat voor ons klaarstond en zich zeer hulpvaardig opstelden. Wat een geweldige reis was dit. Ik zou ze graag een 10 willen geven maar ieder bedrijf moet tenslotte zoeken naar verbeterpunten. Ik kan ze het niet vertellen.

  • Algemeen 9
op 28 september 2015 bestemming: Griekenland / heraklion, reisperiode: september 2015

Alles perfekt geregeld

  • Algemeen 10
op 28 september 2015 bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: mei 2015

Afgelopen mei ben ik met Corendon naar Turkije (luchthaven Antalya) gevlogen. Vanaf begin van de boeking tot eind van de reis is alles perfect verlopen. Nergens problemen mee gehad! Online boeken is zo makkelijk gemaakt dat zelfs ik, een pietepeuterig precieze en nogal moeilijk met computers, eenvoudig een boeking kan maken. Daarnaast is de chatfunctie tijdens het boeken ook erg handig. Ontvangen worden op luchthaven Antalya en door een Nederlandse verteld worden welke bus je moet hebben voor je hotel is toch ook wel weer fijn!
Ook het hotel was meer dan fantastisch en de reisleidster die we hadden heeft zelfs nog heel veel moeite gedaan voor een leuke verrassing voor mijn verjaardag tijdens het eten! Prima service, Kortom, volgend jaar weer via Corendon boeken!

  • Algemeen 8
op 28 september 2015 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: februari 2015

Was allemaal prima geregeld!

  • Algemeen 8
op 26 september 2015 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: maart 2015

Het was helemaal top. Corendon is een geweldige reisorganisatie. Niets is te veel. Met vragen word je correct behandeld. We moesten omboeken, want onze bestemming zou Tunesie gaan maar alle vluchten werden geannuleerd. Dit werd op tijd door gegeven zodat we nog een andere bestemming konden boeken. Het is allemaal zonder problemen verlopen. Ik zou Corendon zeker adviseren naar andere mensen toe, en ja wij gaan zeker weer op vakantie met Corendon. TOP!!!!!!!!!

  • Algemeen 9
op 26 september 2015 bestemming: Curaçao / Jan Tiel Baai, reisperiode: juni 2015

Heerlijke zon vakantie op curaçao geboekt bij corendon maar nonstop gevlogen met KLM. Goede bungalow op het Jan Thiel resort van alle gemakken voorzien. En niet geheel onbelangrijk elke dag zon, windje en altijd rond de 30 graden.

  • Algemeen 8
op 26 september 2015 bestemming: Bulgarije / Sunnybeach, reisperiode: september 2015

11 dagen Sunny Beach met Corendon, het vliegtuig van Corendon is verouderd. 3 stoelen links en 3 stoelen rechts. Geen beeldschermen, geen radio mogelijkheid. Stoelruimte beperkt. Personeel aardig en vriendelijk.
Aankomst Bulgarije, koffers halen verloopt traag, maar verder soepel.
De pendelbus is snel gevonden, de trip langs diverse hotels kan beginnen
Na een slordige 45 min. Aangekomen bij All-in Hotel Iberostar. Eerste indruk, netjes. 2 middelgrote zwembaden maar ijs koud water, zo koud dat bijna geen gast gaat zwemmen. Bar is netjes, bediening aardig en vriendelijk. Hotel kamer schoon en goed. Eten goed maar sober maar gezien de prijs verhouding goed en warm. Uit eten in Sunny Beach is niet kostbaar. Voor 25 euro heb je al een maaltijd met drank voor 2 pers. De sfeer is gezellig druk op de boulevard.
S ‘avonds koelt het wel af gezien de tijd van het jaar. Leuke trip voor een paar dagen. Een goede week is ruim voldoende voor mij. Volgend jaar zeker weer even terug.

  • Algemeen 8
op 25 september 2015 bestemming: Turkije / Kemer, reisperiode: oktober 2014

Was super vakantie, mooi hotel, super weer, eten was goed, prima gewoon.

  • Algemeen 8
op 24 september 2015 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: september 2015

De vakantie was prima, hotel ook. Alleen één ding doe ik niet meer. En dat is boeken bij Corendon, vooral wanneer de retourvlucht nog niet bekend is. Van ons vakantie-adres worden we om 4.00 u 's nachts opgehaald. Wat dus betekend dat je aan je laatste avond niks meer hebt, om over die laatste vakantiedag maar niet te spreken. Je kunt niet goed slapen dus al weer moe thuis van je vakantie. Lekker! Dus, hier zijn nu we 1x ingetrapt, maar zeker geen 2de x.

  • Algemeen 5
  • Vorige
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Volgende