Schrijf een review

Reviews over Corendon

Url:
Aangesloten bij: ANVR / SGR / Calamiteitenfonds
Type reizen: strandvakantie
Postbus 349, 1170 AH Badhoevedorp NL
023 751 06 06

Logo van Corendon

Pagina 15 van 18 met 1750 resultaten

op 27 oktober 2014 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: juli 2014

Het verblijf bij George & Dawn in Agios Sostis op het mooie Zakynthos was onvergetelijk, warm en persoonlijk! Geboekt met Corendon.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 8
op 25 oktober 2014 bestemming: Israël / Eilat, reisperiode: februari 2014

Corendon heeft voor een charter vliegtuig ruime plekken; erg fijn ook al is de vliegreis maar 4-5 uur vliegen.
We hadden een hotel geboekt met ontbijt en omdat ons hotel vol zat werden we omgeboekt naar een luxer hotel.
Dit hotel had ruime kamers met woonkamer en keuken!
Te gek we konden als we wilden koken en lekker zitten met elkaar, waren met andere op vakantie en verbleven vaak met vier personen in een van de kamers. Heerlijk ruim.
Corendon doet alles aan service tijdens vliegreis is men vriendelijk en behulpzaam met alles.
Nu diverse keren met Corendon gevlogen, prettig om mee te vliegen!
Personeel van Corendon doet ook hun best om de reis met accommodatie goed te laten verlopen; als er wat is wordt dit goed opgelost met hostess ter plekke. Goede voorlichting voor wat wel en niet kan ter plekke.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 9




op 24 oktober 2014 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: april 2014

De vlucht met Corendon was een hel, het vliegtuig maakte zoveel lawaai . Het was precies dat het elk moment uit elkaar kon vallen.

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 3
  • Prijs / kwaliteit 5
op 23 oktober 2014 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: mei 2012

Zorgeloos genieten omgeven door alle luxe met Corendon.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 21 oktober 2014 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: oktober 2014

Super tijd gehad met Corendon. Het weer werkte ook nog mee. goed hotel vriendelijk personeel. het eten was super. In lara is niet veel te beleven ..Maar toch nog genoeg winkels.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 21 oktober 2014 bestemming: Turkije / niet, reisperiode: september 2014

Goede leuke ervaring waar veel moeite voor wordt gedaan. Met Corendon geweest.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 9
op 21 oktober 2014 bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: juni 2014

Wij zijn een weekje naar Macedonië geweest met Corendon. In 3 woorden: goed voor elkaar! De vliegreis verliep zoals gepland en het hotel voldeed helemaal aan onze verwachtingen. Uitstekende prijs-/kwaliteitsverhouding. Macedonië is verrassend mooi en gastvrij en heeft een vriendelijke bevolking. We hebben elke avond heerlijk gegeten en gedronken voor een prikkie. Een vakantie met Corendon naar Macedonië is zeker voor herhaling vatbaar.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 9
op 21 oktober 2014 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: oktober 2014

1 dag voor vertrek afzegging geboekte hotel per e-mail. drie uur vertraging op de heen reis kwamen in de nacht aan zonder eten. terug reis met een heel erg oud vliegtuig. De Oekraïne mededeling kwam toen het vliegtuig in de lucht was. ongeïnteresseerd personeel aan de telefoon van Corendon.

  • Algemeen 3
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 1
  • Prijs / kwaliteit 3
op 20 oktober 2014 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: oktober 2014

Wij zijn in Bodrum in Hotel Kervansaray geweest . Dit was in een woord fantastisch. Heerlijk eten. Goede accommodatie. Niets kwam je tekort. Geboekt met Corendon.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 8
op 20 oktober 2014 bestemming: Cyprus / Kyrenia, reisperiode: juli 2014

Corendon heeft mij goed begeleid deze vakantie. Als er vragen waren konden die altijd gesteld worden aan de hostes. De hostes ging ook mee op excursie waardoor we meer geïnformeerd werden, dit vond ik een plus punt. Het hotel en het eten in het hotel was prima. De vlucht van en naar Cyprus was goed verlopen. Een min punt was alleen dat je een tussenlanding moet hebben in Turkije wanneer je naar Noord-Cyprus gaat.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 7
op 20 oktober 2014 bestemming: Tunesië / Hammamet, reisperiode: augustus 2014

We hebben een heel fijne reis gehad naar Tunesië met Corendon. De 8 dagen werden voor de helft ingevuld door een driedaagse tocht door Midden- en ZuidTunesië.
We reisden met 6 personen + chauffeur en gids in een airconditioned busje. Onder leiding van een Tunesisch, super Nederlands sprekende gids, reisden we naar karakteristieke plaatsen in het Midden van Zuiden van het land en zagen daardoor heel wat meer dan vakantiegangers aan de stranden en in de shouks.
Het was fantastisch en zeer interessant. Prima verzorgd. We maakten een jeepsafari door de woestijn, bezochten een berberhuis, maakten een heuse dromedaristocht in de woestijn bij ondergaande zon; dat was geweldig! We bezochten het grootste kolosseum ter wereld, enz. enz. De gids heeft echt zijn uiterste best gedaan om ons zoveel mogelijk over het gebied waar we doorheen trokken te vertellen. We weten nu dat er niet alleen zandwoestijnen zijn, maar ook zout- en steenwoestijnen. We weten nu dat oases niet spontaan zijn ontstaan maar dat ze altijd zijn aangelegd door mensen, hetgeen betekent dat er water vanuit diepere grondlagen naar boven gepompt moest worden om de palmbomen van vocht te voorzien.
Door deze trektocht was de reis zeer afwisselend.
Na de trektocht nog een dagje bijkomen in het hotel waar we ook begonnen waren. Een reis om anderen, die naast relaxen ook van cultuur houden, aan te bevelen.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 9
op 18 oktober 2014 bestemming: Turkije / Rondreis Cappadocië, reisperiode: oktober 2014

Zeer prachtige rondreis- vooral prijs kwaliteit. Onze eerste maal Turkije en was meteen een voltreffer, en wij gaan zeker nog terug. Een zeer prachtig land met heel veel bezienswaardigheden.
Hier moeten wij dan vooral onze dank over brengen aan onze fantastische gidse, met name Ekin Tarhan; mensen bij Corendon met deze gidse hebben jullie een crême de la crême in jullie midden.Op deze korte tijd is zij er in geslaagd geschiedenis, leef gewoontes en religie van Turkije over te brengen naar de voltallige groep. Proficiat voor deze rondreis.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 9
op 17 oktober 2014 bestemming: Griekenland / Lesbos, reisperiode: juli 2014

Onwijs leuke vakantie gehad. De mensen van Corendon waren vriendelijk en behulpzaam. Ook het hotel was prima, precies zoals ze het beschreven hadden. Een echte aanrader.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 15 oktober 2014 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: oktober 2012

Wij zijn enkele jaren geleden met de reisorganisatie Corendon naar Turkije gegaan. Deze organisatie regelde het vervoer, eenmaal aangekomen wordt je netjes naar het hotel gebracht en daar hadden we een goed all inclusive hotel.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 14 oktober 2014 bestemming: Cyprus / Kyrenia, reisperiode: september 2014

We werden wat aan het lijntje gehouden wat de accommodatie betreft. Uiteindelijk kwamen we in een ander hotel terecht dan hetgeen we geboekt hadden. Was volgens hen een upgrade, maar vonden wij absoluut niet. Het hotel binnenin was smerig en verouderd. Veel zaken werkten niet. Het personeel was allesbehalve vriendelijk. Pover buffet. Enkel de ligging van het hotel was een upgrade: dit hotel lag net aan de zee en had een privéstrand. Qua vervoer en prijs-kwaliteit geen opmerkingen over Corendon.

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 5
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 7
op 13 oktober 2014 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juni 2014

De reis was erg prettig verlopen ook waren we snel van het vliegveld bij het hotel., De hotelkamer was helaas niet erg schoon, we hebben hier wat over gezegd en de kamer is nog eens extra schoongemaakt. het personeel was erg vriendelijk. Ook de reisleider van Corendon stond ten alle tijde voor ons klaar. AL met al een zeer prettig verblijf.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 7
op 13 oktober 2014 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: september 2013

Een all-inclusive vakantie met Corendon naar Turkije (8d) kostte per persoon rond de 350 euro. Dit is natuurlijk geen geld! Helaas laat het eten in deze all-inclusive hotels vaak te wensen over en dat was ook hier het geval. Het personeel was opdringerig en kon ons vaak niet te woord staan door gebrekkig Engels en geen kennis van de Nederlandse taal. Ook waren alle ligbedjes aan het zwembad om 8 uur 's ochtends al vergeven. De vlucht en overig vervoer van vliegveld naar hotel was wel goed geregeld. De bus stond al op ons te wachten toen we aankwamen en bracht ons rustig naar het hotel. Al met al denk ik dat je verwachtingen nooit te hoog mogen zijn voor een vakantie van deze prijs.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 8
op 13 oktober 2014 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: augustus 2014

Corendon je bent super!!!! ik heb een fantastische reis gehad dankzij jullie :)

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 10
  • Prijs / kwaliteit 10
op 12 oktober 2014 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: februari 2013

Leuke citytrip met excursies van Corendon. Begeleiding door een prima gids. Hotel Sunlight lag centraal maar was een vervallen hotel, slechte bedden. Ontbijt was matig en elke dag hetzelfde, het personeel at er het meest van!

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 5
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 7
op 12 oktober 2014 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: september 2014

Echt een super vakantie. Goed geregeld door Corendon. Geen beeldschermen in het vliegtuig dat was jammer. Maar het is nog geen 4 uur vliegen. Hotel Korumar alleen maar lof. Prachtige ligging vooral met zeelzicht schitterend. Aardig personeel die er alles aan doen om je vakantie zo goed mogelijk te laten verlopen. Komen daar zeker terug!

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 12 oktober 2014 bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: augustus 2014

Corendon kan wel wat meer service geven.Wij zijn veel te laat aan een andere bestemming geholpen nadat hun zelf onze gereserveerde reis annuleerde.Het heeft mij heel veel energie en ergenis gekost.

  • Algemeen 4
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 4
op 11 oktober 2014 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: juli 2014

Het was een goede ervaring met Corendon. We hebben zelden moeten wachten of aanschuiven en de reistijd zelf was heel comfortabel. Ze hadden ook veel aandacht voor de reizigers en hielden rekening met onze noden.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 11 oktober 2014 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: mei 2014

Geweldige vakantie met Corendon, met een uitstekend hotel in Side. Het hotel Side Prenses is een hotel op een zeer goede locatie dichtbij het strand en op loopafstand naar Side over een prachtig strandboullevard. De buffeten zijn rijkelijk gevuld en voor iedereen is er wel iets lekkers te vinden. De hamam heeft goed en kundig personeel. Een goede aanbeveling voor uw vakantie.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 7
op 11 oktober 2014 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: september 2014

Nooit meer boeken bij bij corendon! Ze pakken 2 dagen van je vakantie af en zetten je in het hotel als leugenaar neer. Volgende keer gewoon weer boeken bij ado travel! Top reisorganisatie!

  • Algemeen 5
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 5
  • Prijs / kwaliteit 5
op 11 oktober 2014 bestemming: Griekenland / sissi, reisperiode: oktober 2014

Net terug van een vakantie naar Griekenland Kreta (sissi) hotel Vasia Island bij Vasia hotel all in. in één woord een geweldige vakantie gehad. het hotel was van alle gemakken voorzien. ontbijt lunch en avond eten in buffet vorm dus voor ieder wat wils, het personeel stond echt voor je klaar en altijd even vriendelijk. de ligging ook goed je was binnen 10 minuten lopen in het centrum van sissi. wij zijn hierheen gegaan met corendon ook daar hebben we geen klagen over gehad. het vliegtuig personeel heel vriendelijk en toen we aankwamen in kreta werden we gelijk door een nederlands talige hostess geleid naar de bus die ons naar het hotel bracht. ook alles netjes op tijd vertrek en terugreis in 1 woord geweldig.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 9
op 11 oktober 2014 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: oktober 2014

In tegenstelling wat veelal over Corendon wordt verteld was ook dit weer een zeeeeer positieve ervaring. Alles prima, prima op tijd, ongelooflijk luxe 4* aparthotel (a.i) ongelooflijk uitgebreid en heerlijk veelzijdig eten. Alles prima.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 10
  • Prijs / kwaliteit 8
op 10 oktober 2014 bestemming: Israël / Eilat, reisperiode: november 2014

Minder dan 4 weken voor vertrek werd de terugvlucht geannuleerd wegens gebrek aan reizigers. Daar viel onze vakantie in het water, want Corendon kon/wilde geen alternatief aanbieden, terwijl de mogelijkheden voorhanden zijn.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 10 oktober 2014 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: augustus 2014

Heerlijke all inclusive vakantie! Goede medische zorg geregeld door corendon, helaas in de vakantie door mijn rug heen gegaan. Maar corendon heeft gelijk een dokter geregeld! Helemaal top!

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 10
op 9 oktober 2014 bestemming: Tunesië / Sousse, reisperiode: juni 2014

Afgelopen juni met zijn 2e naar Tunesië geweest met Corendon! We hebben daar echt een wereldervaring gehad! Alles was top geregeld ook de excursie van 2 dagen naar de sahara! Enige minpunt was dat het hotel vol met russen zat! Maar algemene indruk is top! Wij gaan vaker met corendon op stap!

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 7
op 9 oktober 2014 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: november 2012

Erg goed. Fijne vlucht en transfer naar Hotel met Corendon. Hotel erg netjes en heerlijk uitgebreid ontbijt buffet!

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 9
op 8 oktober 2014 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juli 2014

Al verscheidene malen met Corendon een reis geboekt ..en tot op heden zijn al deze reizen heel goed meegevallen ... sterrenbeoordeling en de beschrijving van de accomodatie kloppen ook wel.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 8
op 7 oktober 2014 bestemming: Curaçao / Willemstad, reisperiode: augustus 2014

Goede service van Corendon. Alles online geregeld. Geen klachten en duidelijke informatie. Bovendien een stuk goedkoper dan de concurentie.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 8
op 7 oktober 2014 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: juni 2014

Heb een hele goede ervaring met Corendon! Dit is een top reisorganisatie met prachtige vliegtuigen en mooie accommodaties, zeker een aanrader!

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 9
op 6 oktober 2014 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juni 2014

Met corendon is alles top verlopen.het hoteltje was een klein familiehotel met aangename mensen Hotel Theodora in chersonissos.

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 10
  • Prijs / kwaliteit 9
op 6 oktober 2014 bestemming: Cyprus / Kyrenia, reisperiode: augustus 2014

Alleen maar goede ervaringen met Corendon!

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 10
  • Prijs / kwaliteit 10
op 6 oktober 2014 bestemming: Griekenland / Lesbos, reisperiode: september 2014

Al 5 keer zijn we met Corendon naar Turkije geweest. 1 keer hadden we een overboeking. Dit was door de reisleider perfect opgelost.
Dit jaar zijn we naar Griekenland geweest met Corendon. De reis is perfect verlopen. Aangekomen op bestemming werden we opgewacht door 2 lieftallige Nederlandse dames opgevangen Marijke en Sarah. Met 2 bussen werden we naar de hotels gebracht. Onderweg werden we goed ingelicht en werd er verteld over de bezienswaardigheden onderweg. We werden zeer vriendelijk in ons hotel door de eigenaar ontvangen. S'middags kwam een van de reisleidsters nog een praatje houden en ons verder in te lichten van wat er zoal te doen is en wat mogelijk is. Onze indruk van Lesbos is dat het een verschrikkelijk mooi groen eiland is. Deze hebben we grotendeels gezien op een gehuurde scooter. Het hotel was voor ons niet slecht, wij hadden een goed bed en het eten, ja dat is Grieks en daar moet je van houden. Doe je dat niet dan kan je beter thuis blijven. We merkten wel dat het het einde van het seizoen was. De eigenaar was duidelijk vermoeid maar deed toch zijn best om het ons naar zijn zin te maken. Wij zaten in hotel Marilena bij Molyvos. Het zag er netjes uit. Deze eigenaren hadden dit hotel dit jaar overgenomen. Het heeft een paar jaar leeg gestaan en probeer dan de boel weer maar aan te trekken. Natuurlijk kan het altijd beter. Ik vind dat je bij Corendon voor een hele schappelijke prijs een goede vakantie kan hebben. Alle negatieve klanken van jaren geleden zijn in mijn ogen verdwenen. Ik vertrouw op deze reisorganisatie en zal de volgende keer waarschijnlijk weer met hun op vakantie gaan maar dan naar Egypte.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 7
  • Prijs / kwaliteit 8
op 4 oktober 2014 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: september 2014

Alleen maar goede ervaringen met Corendon tot nu toe.
Alles tot in de puntjes geregeld. Van parkeren, vliegen, hotel etc.

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 9
op 30 september 2014 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juni 2014

Goeie organisatie Corendon. Heeft alle problemen in no time opgelost.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 7
op 30 september 2014 bestemming: Egypte / nijlcruise, reisperiode: juni 2014

Prachtige vakantie, goedkoop , lekker eten alles zeer goed geregeld door Corendon

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 10
op 28 september 2014 bestemming: Turkije / Bitez, reisperiode: september 2014

Vliegreis en afhandeling van vragen bij Corendon is allemaal als erg goed ervaren

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 7
  • Prijs / kwaliteit 8
op 26 september 2014 bestemming: Griekenland / Gouves, reisperiode: juni 2014

Gewoon alles oppie toppie geregeld door Corendon!

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 10
  • Excursies 9
  • Prijs / kwaliteit 10
op 25 september 2014 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: september 2014

Wij hebben nu voor de derde keer geboekt bij corendon vliegvakanties. ALles was weer in de puntjes geregeld.EN we hebben ook wederom met corendon airlines gevlogen en dat was ook weer perfect. Wij raden zowel Corendon vliegvakanties en Corendon airlines aan

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 10
  • Prijs / kwaliteit 8
op 22 september 2014 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: september 2014

De reis was goed geregeld. Zelf een dag voor vertrek kregen we een sms met de vluchtgegevens. Volgende keer weer met Corendon.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 7
  • Prijs / kwaliteit 8
op 20 september 2014 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: september 2014

Met het hele familie (9 personen) naar Turkije/Side geweest en een jaar naar uit gekeken en mijn vrouw is invalide en moest de reis scootmobiel mee nemen.
Bij aankomst geen scootmobiel en men wou ook geen moeite doen voor ons.
Na 2 dagen stond hij op antalya en wij moesten zelf ophalen men wou niet brengen en kosten ons taxi kosten 120,00 euro en bel kosten 50,00.
Ook het hotel side star beache is geen 5 sterren waard en het personeel is echter op de duitsers gericht i.v.m.fooien.
De laatste dag kregen wij een briefje onder deur als alles goed was verlopen.
Van ons is dit de eerste keer en de laatste keer met Corendon.

  • Algemeen 4
  • Accommodatie 5
  • Vervoer 5
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 2
op 19 september 2014 bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: september 2014

Wij hadden een reis geboekt met 2 andere stellen naar Turkije en hebben een heerlijke vakantie gehad in een perfect resort met top personeel en prima verzorgt. een excursie met een gids die echt alles wist. De terugreis ging iets anders dan we gehoopt hadden. Aangekomen op het vliegveld en door de 1e controle heen kwamen we bij de incheck balie van corendon en daar bleek dat ik nog maar 1 paspoort bij me had. Rugtas, zakken en koffer nagekeken maar niet te vinden. Wij de rij uit en bij de balie gevraagd of iemand van corendon bij ons kon komen en uitgelegd waarom. Binnen de kortste tijd stond er een vriendelijke jongeman bij ons die in prima Nederlands aanluisterde wat er aan de hand was en onmiddellijk naar hotel en vervoersbusje belde om te vragen of daar een paspoort was gevonden wat helaas niet het geval was. Alles weer doorzoeken maar niets. Denken, schiet mij ineens te binnen dat met inpakken ik iets heb horen vallen. Papieren uit kluis gehaald en op koelkastje gelegd, rugzakje gepakt en op koelkastje gelegd, rugtas opengemaakt en hoor iets vallen maar zie alleen een dop van een waterfles. Papieren opgepakt en in tas gedaan. Vraag of hij hotel wil bellen met vraag of zij achter koelkastje willen kijken. Vlak erna word hij teruggebeld paspoort lag achter koelkastje en word onmiddellijk met taxi naar vliegveld gestuurd.. Duurt ongeveer 1/2 uur. Man van corendon en ik naar buiten want ik moet natuurlijk wel taxi betalen. Rest van gezelschap ingecheckt en de vraag komt steeds dichterbij; kunnen wij nog op tijd mee? Taxi vast in druk verkeer, koffers kunnen in ieder geval niet meer mee. Eindelijk taxi er, gauw betalen en rennen door 1e controle mijn vrouw met koffers opgepikt en rennen door de hal naar incheck balie speciaal voor ons geopend, koffers kunnen niet meer mee moeten we later over bellen, komt meisje van vliegveld bij en moeten wij rennend volgen naar paspoort controle. Iedereen word tegen gehouden wij eerst, weer rennen naar gate en daar stond het vliegtuig nog dat eigenlijk weg moest zijn. Wij rennend naar binnen, deur ging dicht en daar gingen we. Het vliegtuig heeft 10 minuten gewacht op ons. Bij aankomst op Schiphol bleek onze verrassing nog groter want op de 1 of andere manier hadden ze onze koffers ook nog mee gekregen. HULDE voor corendon en zeker een hele grote HULDE voor hun man op Antalya die alles keurig en rustig voor ons perfect geregeld heeft, hij is zeker 1 à 1 1/2 uur met ons bezig geweest, en de hele tijd met een vriendelijk gezicht. Ook van corendon uit is een schouderklopje voor deze persoon op zijn plaats. Met vriendelijke groeten Mary en Johan.

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 10
  • Excursies 9
  • Prijs / kwaliteit 9
op 18 september 2014 bestemming: Cyprus / Kyrenia, reisperiode: september 2014

Wat een onprofessionele organisatie is dit! Wij boekten voor het eerst met Corendon, maar dit werd dan onmiddellijk ook de laatste keer! Toen wij aankwamen op Cyprus, bleek dat ons hotel overboekt was. Toen werd er een showtje opgevoerd door de mensen van Corendon, ze waren blijkbaar alles in het werk aan het stellen op dit op te lossen, terwijl er om de hoek van de straat al een bus voor ons klaarstond naar een ander hotel. De weken voor ons zijn telkens mensen overgeboekt vanuit ons oorspronkelijke hotel naar allerlei andere hotels in de buurt. Dan moeten ze niet doen alsof het een recent probleem is! Waarom verwittigden ze ons ook niet op voorhand? Ons nieuwe hotel was een vuile betonblok in plaats van een pittoreske hotelletje. Het personeel was echt onvriendelijk en onze kamer trok op niets. We zijn vanaf de eerste dag gaan klagen over de kamer, pas op dag 4 kregen we een nieuwe kamer! Als compensatie kregen we een gratis excursie, maar daar maken wij nooit gebruik van, dus zijn we daar niets mee. Ik boek nooit nog met Corendon!

  • Algemeen 4
  • Accommodatie 5
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 15 september 2014 bestemming: Turkije / Cappadocië, reisperiode: september 2014

We hebben een reis naar Cappadocië gemaakt. Super! Prachtig landschap, goede bus, zeer goede reisleider Cengis en goede chauffeur Ali. Prima hotels, goed eten. Druk programma, veel gezien, Vliegtuig vloog beide keren precies op tijd. Kortom pluim voor Corendon!!

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 10
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 9
op 31 augustus 2014 bestemming: Cyprus / Kyrenia, reisperiode: april 2014

Ik ga vaker met corendon, en tot nu toe nooit een negatieve ervaring gehad

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 7
  • Prijs / kwaliteit 10
op 29 augustus 2014 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juni 2014

Wij waren wat huiverig om te boeken bij Corendon door eerdere negatieve beoordelingen, maar hebben toch maar de sprong gewaagd omdat de prijzen zo gunstig zijn. En wij hebben alleen maar goede ervaringen tot nu toe. Inmiddels zijn we zo'n negen keer met Corendon op reis geweest en het ging perfect, onze zoon die rolstoel afhankelijk is heeft een hele goede service mogen ervaren en petje af voor de mensen bij de klantenservice, op alle vragen een antwoordt en een oplossing.
Dank Corendon voor menige leuke familie vakantie!!! volgende week gaan we weer en gaan opnieuw met veel plezier een goed geregelde vakantie tegemoet!

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 8
op 29 augustus 2014 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: augustus 2014

Corendon heeft zijn zaakjes echt niet voor elkaar! De dag voordat ik vertrok werd ik gebeld door Corendon of we op hun kosten een dag langer in Turkije wilden blijven. Ik heb uitgelegd dat dat ivm belangrijke afspraken niet mogelijk was en ik werd op een andere vlucht op dezelfde terugreisdag gezet.
Precies 48 uur voor de terugreis kreeg ik een fax dat onze terugvlucht gewijzigd was naar 4 dagen later. Dat was uiteraard zonder overleg met mij gebeurd en voor mij een groot probleem (als 1 dag niet mogelijk is, zijn 4 dagen dat natuurlijk ook niet). Ik ben toen direct naar Guest Relations van het hotel gegaan om te bellen met Corendon. Daar kreeg ik een contactpersoon aan de lijn die niets voor me kon doen omdat alle kantoren gesloten waren. Hij zou de volgende ochtend wel bellen. Inmiddels had ik begrepen dat de kamer in het hotel al 36 uur eerder verlengd was (dus 36 uur voordat ik de fax ontving!). De volgende ochtend werd er niet gebeld en heb ik zelf maar gebeld, zowel naar de contactpersoon, naar Corendon Turkije, naar Corendon Nederland, ben ik lange wachtrijen terechtgekomen, doorverbonden van kastjes naar muren, heb ik geen antwoord gekregen op al mijn vragen, werd ik verwezen naar mijn reisleider die niets voor me kon doen en ik heb ik een hele dag op het kantoor van Guest Relations gezeten. Niemand van Corendon kon een antwoord geven. Er werd steeds gezegd dat ik teruggebeld zou worden, maar dat gebeurde niet. Ook had ik inmiddels uitgevonden dat de vlucht wel gewoon vertrok en dus niet geannuleerd was, maar dat wij er blijkbaar niet meer opzaten. Na 24 uur bellen, bellen, bellen en geen antwoord krijgen en de kantoren weer dreigden te gaan sluiten, kreeg ik eindelijk iemand van de afdeling die bezig was met passagiers te herplaatsen aan de lijn. Hij zei ermee bezig te zijn, maar me niet te kunnen vertellen of ik de volgende dag gewoon kon vertrekken of dat dat inderdaad pas 4 dagen later zou zijn. Hij zou na 1 uur terugbellen met uitsluitsel op welke dag en hoe ik weer thuis zou kunnen komen. Uiteraard belde hij na dat uur niet zelf en ben ik weer in de telefoon geklommen. Toen bleek hij goed nieuws te hebben en zaten we gewoon weer op onze oorspronkelijke vlucht. Zonder excuses, zonder compenssatie voor een hele dag op een kantoor te hebben gezeten om te bellen, niks. En als verrassing bij thuiskomst kreeg ik een standaard mailtje van de Quality Manager of ik een vragenlijst wilde invullen over de reis. Zij hebben blijkbaar geen enkel systeem dat hun klantcontacten bijhoudt, anders kiezen ze niet die passagiers uit voor herplaatsing die hebben aangegeven niet te willen verlengen en sturen ze geen standaarmailtjes naar passagiers met negatieve ervaringen. Ik heb op dat mailtje uiteraard geantwoord dat ik persoonlijk contact zou waarderen, maar daar heb ik uiteraad (weer) geen antwoord op gekregen, Kortom: Corendon komt op mij over als een zeer onprofessionele organisatie waar passagiers geen klanten zijn en service & dienstverlening ver te zoeken.

  • Algemeen 5
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 3
  • Reisbegeleiding 4
  • Prijs / kwaliteit 6
op 20 augustus 2014 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juli 2014

Wij zijn 3 juli naar het aegean view aqua ressort afgereisd met onze kinderen 3jr en 7jr. Aankomst was al heel raar we moesten inchecken 23:30 en moesten ons paspoort achterlaten zodat hun de papieren konden regelen.
Wij kregen te horen even een drankje te doen bij de bar, aankomst bar 23:50 we bestelde een biertje die wij moesten afrekenen ( terwijl we all in zaten) na 24:00 was het betalen.
Dit gaf een raar gevoel voor ons en hebben daarop ook niet betaald.
Wij gingen naar de receptie toe om de sleutel op te halen van ons huisje, we kregen de sleutel van ons huisje en dat was een halve km rijden met een golfkar over een onverlichte buitenweg.
Vrijdag 4-7 zijn wij naar de receptie gegaan om van huis te wisselen wat volgens hun niet kon ivm drukte.
Wij baalde ten zeerste omdat als wij vanuit ons huisje naar de bar wilde wij met 2 kinderen over de openbare weg (heuvel op heuvel af) moesten lopen.
Dit hield ook in dat als onze kleine man van 3 jr in bed lag om 19:00 uur wij geen gebruik konden maken van onze all in dus waren wij genoodzaakt ons drinken en versnaperingen te kopen in een winkel.
Verder waren al onze kleren naar de ..... door het zwembad.
Wij hebben onze klachten ingediend bij de reis leiding ter plekke zodat wij in Nederland verder zouden gaan met deze zaak.
Na ruim 4,5 week kregen wij een mail terug dat wij niet naar de receptie zijn gegaan voor een andere kamer en dat wij nergens recht op hebben.

Ik vind dit slordig van corendon en ga verdere stappen ondernemen.

  • Algemeen 4
  • Accommodatie 2
  • Vervoer 6
  • Prijs / kwaliteit 2
op 14 augustus 2014 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juli 2014

Wij hebben een super leuke en bijzondere 10 dagen gehad in Kreta. Wij zijn op locatie goed voorgelicht over de excursies en wat we allemaal zelf konden ondernemen op het eiland. Wij hadden alleen een tip voor Corendon voor het programma boekje met de excursies erin. Zet bij de excursies ook neer dat er gelegenheid is om te zwemmen na of tijdens de excursie. Verder hebben wij een goeie en leuke vakantie gehad om niet snel meer te vergeten.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 7
  • Prijs / kwaliteit 7
op 4 augustus 2014 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: augustus 2014

Helaas, ook ik het slachtoffer van de veranderde vluchttijden. Boek je een avondvlucht 19.30 om zelf met de trein naar de luchthaven te kunnen gaan, wordt de tijd veranderd naar 04.50 en zeggen ze dat de avondvlucht geschrapt is! Waarom de ochtendvlucht niet schrappen? Maar ja, we weten allemaal dat in de onaangename uren de slottijden goedkoper zijn toch. Toch leuk voor de maatschappij meegenomen.. Compensatie omdat ik nu met de taxi moet, neen mevrouw, vluchtwijzing> het staat allemaal in de voorwaarden. Bericht wijziging krijgen, neen mevrouw > het staat allemaal in de voorwaarden. Ben niet blij!! Maar ja, je hebt betaald hè en als klant heb je bij Corendon duidelijk geen rechten!

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 28 juli 2014 bestemming: Turkije / Turkije, reisperiode: juni 2014

Mijn vriendin en ik zijn meiden van 22 jaar en werden sexueel lastig gevallen door de gids. Omdat we het niet tijdens de vakantie hadden gemeld bij corendon (maar wel gelijk op de dag dat we terug kwamen) konden ze 'helaas niets voor ons betekenen.' Wij kregen een cadeaubon van €25 aangeboden als 'excuses' om te spenderen bij corendon. Ze deden meer dan 4weken over dit waardeloze emailtje.

Geen haar op mijn hoofd die ooit nog bij corendon iets boekt. Als zij dit soort mensen aannemen en dan zo met de situatie omgaan, weet ik nu al dat het weggegooid geld is. Wat een bagger bedrijf!! Schandalig!!

  • Algemeen 2
  • Accommodatie 4
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 6
  • Prijs / kwaliteit 1
op 18 juli 2014 bestemming: Turkije / Kemer, reisperiode: juli 2014

Het hotel was SUPER, echt nog nooit zo'n goed hotel gehad maar Corendon daarentegen was nog nooit zo slecht. Echt niet normaal........als vaste klant hadden we echt iets anders verwacht van hen, vlucht zo maar 8 uur verlaten voor ons NOOIT of NOOIT nog Corendon!!!!

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 4
  • Prijs / kwaliteit 8
op 17 juli 2014 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juni 2014

Heb alleen een vliegticket geboekt bij corendon maar ben zeer tevreden over het personeel in het vliegtuig, altijd vriendelijk.Alleen de vliegtijden zijn niet altijd even handig maar dat weet je vooraf. Tja en als je vanaf Eelde via Maastricht gaat kun je er van op aan dat het terug omgekeerd gaat.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 17 juli 2014 bestemming: Cyprus / Kyrenia, reisperiode: juni 2014

Top set hotel, een zeer goede locatie het is een 3* hotel maar dit zegt niet lijd iets, bij een 4* kan er ook iets niet in orde zijn. TopSet is daarom een Top Hotel voor een goede prijs. Hele vriendelijke mensen die overal behulpzaam bij zijn. Het strandje is prima, ja de bedjes wat hard. Nou dan kan je bij het zwembad liggen. Het eten is goed eenvoudig maar lekker. He ontbijt is ook kleinschalig, mar dat je zit dan ook in een 3* hotel, wees er dan tevreden mee, als je yoghurt wil kan maar moet bijbetaald worden. Mede namens onze hostess Yvonne van Corendon zijn we op mooie plekjes geweest. We gaan voor een herhaling want de eenvoud en enorme familie gevoel bevalt ons prima

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 12 juli 2014 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: juli 2014

Wij vinden het een contractbreuk dat de vliegduur 3.5 uur is, terwijl er na een verwittiging een twee dagen op voorhand, een tussenstop maakt in Antalya en we daardoor 6 uur enkele reis,op het vliegtuig zaten.
Ook vinden we het bedrog, dat Corendon schrijft in de reclamebladzijden op internet, dat het 90 minuten rijden met de bus is van het vliegveld in Bodrum naar Marmaris, terwijl wij er 2.5 uur over gedaan hebben. Dat zijn dus 150 minuten. Daarenboven werden wij verplicht nog een pauze te ondergaan om een of andere reden in een wegrestaurant. Het resultaat was, dat wij in het hotel aankwamen als de etenstijd voorbij was en er voor ons in de snack enkel nog uitgedroogde spaghettidraden overbleven en tomatensaus. Wij hadden geboekt voor het Grand Ideal Premium, maar daar was er twee keer geen elektriciteit, was er bij aankomst dus geen eten voorzien, bleef de douchekraan lopen. We waren wat blij, dat we op zondag naar het Ideal Prime Beach mochten verhuizen. In het Ideal Prime Beach was alles wel in orde, buiten dat er net onder ons balkon optredens werden verzorgd met decibels die zelfs door de oordopjes heen drongen. Neen, met Corendon reizen we niet meer.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 2
  • Reisbegeleiding 4
  • Prijs / kwaliteit 6
op 8 juli 2014 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: juni 2014

Op de heenweg werd onze vluchttijd gewijzigd van 15.00 naar 03.30!!! Op de terugweg werd onze vlucht gecancelled. We zouden vrijdag om 18.30 vliegen. Dat werd zondag om 01.10 uur!!! Wij vliegen nooit meer met corendon. Je kiest niet voor niets voor een bepaalde dag/tijd. Blijkbaar is corendon niet in staat om als professionele maatschappij te werken.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Prijs / kwaliteit 2
op 8 juli 2014 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: juni 2014

In het verleden al 2 x via Corendon mijn reis geboekt. Elke keer veranderde de vluchttijden in negatieve zin, waardoor er minimaal 1 dag van je vakantie valt. Dit jaar is het vliegen goed gegaan, maar kregen we 3 weken voor vertrek een e-mail dat het appartement wat we geboekt hadden overboekt was. Ze hadden een andere locatie voor ons. Na gebeld te hebben met Corendon, werden ons gouden bergen beloofd en zou de nieuwe accomodatie minstens zo goed zijn als hetgeen we geboekt hadden. Als compensatie kregen we zeezicht en ontbijt. Aangekomen bleek het hotel een regelrechte ramp. Het was vies, de lakens zaten vol vlekken, alles was kapot en het personeel was vreselijk nors. Het kwam niet eens in de buurt van wat we geboekt hadden. Volgens Corendon konden we echt nergens anders terecht, want alles zat vol. Het enige wat we konden krijgen was een excursie. Hierbij moesten we wel een papier tekenen dat we achteraf niet meer zouden klagen. Voor dit alles heb ik wel 6 dagen moeten bellen en alles wat het heeft opgeleverd is een excursie van 50 euro met 2 personen. Een lachertje als je je bedenkt dat we 11 dagen in een ranzig hotel hebben moeten verblijven.

  • Algemeen 3
  • Accommodatie 2
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 3
  • Prijs / kwaliteit 2
op 7 juli 2014 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: juni 2014

Hotel Blue Waves is een prachtige accommodatie op een goede locatie in Lagans, niet direct in de drukte en 1minuut van het strand. Elke dag werd het appartement schoongemaakt en debedden opgemaakt. De bad kamer is wel iets gedateerd maar alles werkt naar behoren.
Als we dan toch een minpunt moeten benoemen is het de keuken, ga er niet vanuit dat je zelf even een maaltijd kunt maken want daarvoor mis je teveel in de kastjes.
Buiten de deur kun je fantastich eten voor schappelijke tarieven.
De zee en het eiland zijn prachtig, een aanrader is om een boot tochtje te maken, de schildpadden zwemmen daar gewoon vlak onder de kust.
Conclusie: Corendon TOP.
Eiland : Mooi en een heerlijk klimaat.
De zee: Geweldig.
Accommodatie: Prima

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 9
  • Prijs / kwaliteit 8
op 6 juli 2014 bestemming: Turkije / Streek Bodrum, reisperiode: juni 2014

Naar alle verwachtingen, ruim overtroffen in positieve zin... Prijs / kwaliteit uitstekend.
Komen zo graag nog eens terug! Het was perfect met Corendon Nederlandse leiding Marjanne en Burak.
Jammer dat we niet langer konden blijven van 8 naar 11 dagen, omdat de vlucht alléén duur uit zou pakken. Dus al met al perfect!!!

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 10
  • Excursies 9
  • Prijs / kwaliteit 10
op 4 juli 2014 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: juni 2014

Wij zijn net van vandaag terug uit Turkije. We hebben last minute geboekt met Corendon. Onze terugvlucht verliep anders dan verwacht, we vertrokken vanuit Antalya en er werd blijkbaar een tussenstop gemaakt in Bodrum, waar niemand iets van af wist. Corendon vertelde ons dat ze iedereen een mail hebben gestuurd, deze heeft niemand gekregen. We hebben 2 excursies gedaan, eentje waarbij we naar Antalya gingen met het aquarium erbij, ik raad aan het aquarium zelf te doen zonder de excursie want je kreeg maar 1 uur de tijd om dit aquarium te bezichtigen + om te eten = Veel te weinig tijd!! We hebben ook de jeep safari gedaan, dit is echt de moeite, heel mooie watervallen en mooie rivier waar je in kan zwemmen, je zit echt in de bergen + een heel goede gids.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 3
  • Reisbegeleiding 7
  • Excursies 7
  • Prijs / kwaliteit 7
op 4 juli 2014 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: juni 2014

, goede heenvlucht gehad met corendon, alleen bij de terugvlucht was onze tijd alweer veranderd, vorig jaar precies hetzelfde. hotel was perfect,

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 27 juni 2014 bestemming: Turkije / Dalyan, reisperiode: juni 2014

Positief bij Corendon was het betaallbare appartement
Negatief bij Corendon was de gewijzigde vluchttijd ; speciaal geboekt om de gunstige vertrek en aankomst.
Vervolgens kom je midden in de nacht in turkye en na een week ook weer midden in de nacht in Amsterdam . Dit krijg je dan een paar dagen van te voren te horen . We moesten ipv vijf uur nu o 23.59 vertrekken. Je moet vervolgens wel s, morgens je appartement uit . De reisleider komt dit niet persoonlijk mede delen of bv een kamer voor de dag te regelen. Vervolgens moet je ook nog extra parkeergeld betalen om dat je na middernacht aankomt

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 10
  • Prijs / kwaliteit 8
op 27 juni 2014 bestemming: Griekenland / Lesbos, reisperiode: juni 2014

We hebben een erg fijne vakantie gehad met Corendon. De heenreis verliep erg soepel. Handig is dat Corendon de mensen die achter in het vliegtuig zitten eerst laat instappen, waardoor er geen lange wachtrijen ontstaan in het gangpad. We vertrokken vervolgens ruim op tijd en kwamen nog voor de verwachte landingstijd aan. Eenmaal op het vliegveld wachten de hostesses van Corendon op je. Een aanrader is privétransfer boeken naar je hotel, dit scheelt erg veel tijd! Het hotel was helemaal super. Hotel Sunrise is op een heuvel gebouwd, waardoor je een prachtig uitzicht hebt over de zee. De afstand naar het centrum van Molyvos is zeer goed te doen. Bij de reisbegeleiding van Corendon zijn diverse leuke excursies te boeken zodat je nog wat meer van de omgeving kan zien. Ook terugreis verliep zeer goed, waarbij we zelfs weer voor tijd aankwamen op Schiphol.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 7
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 25 juni 2014 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: september 2013

Fantastisch vriendelijk en gastvrij en goede service bij Corendon.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 24 juni 2014 bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: juli 2014

Geboekt in Februari, een ideale vertrek luchthaven Maastricht met ideale reistijden gevonden om een zalige vakantie door te brengen met onze kleine kinderen, want als ouder let je op goede uren ivm de kids..... 2 weken voor vertrek een mail dat we vroeger vertrekken met een tussenlanding in......GRONINGEN ?!,!????
Alweer veranderd Corendon de vertrek uren en last een extra tussenlanding in. Reclameren aan de telefoon helpt geen moer want het zou allemaal staan in hun voorwaarden, zelfs een compensatie in de vorm van een maaltijd op de vlieger is uit den boze. Het leunt kort aan bij oplichting, want ik lees dat dit honderden keren gebeurd. Voor mij is het in ieder geval de tweede en tevens laatste maal dat ik bij Corendon boek, de vakantie is nog niet begonnen en we zijn al teleurgesteld.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 22 juni 2014 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juni 2014

1. Niet extra betalen aan corendon om bij elkaar te zitten of een speciale plek te boeken heeft geen zin voor een hotel.
2.niet praten met de de mensen van corendon in het hotel want ze zijn arrogant en lopen zomaar weg terwel je nog aan het praten ben.....( asociaal!)
3.en nooit rekenen op de bus die je naar je auto brengt bij corendon garage want hij rijd gewoon weg zonder te tellen of die compleet is en als je dan vraagt of er een ander busje komt sta je 3kwartier te wachten voor je eindelijk in de bus zit en je auto kan halen. en het ergste is nog dat we een oma van 90 jaar bij ons had die stond te bibberen van de kou en daarna begon het nog te regenen ook.
4. Want uiteindelijk heb je geen relaxte vakantie gehad want der was gewoon elke dag gezeik door corendon.

  • Algemeen 3
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 3
  • Reisbegeleiding 6
  • Excursies 7
  • Prijs / kwaliteit 3
op 20 juni 2014 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juni 2014

De vlucht met corendon was zeer aangenaam.Hotel theodora is dan maar een 2 sterren hotel maar is zeker de moeite waard.Wij verbleven er in half pension en alles was af.Als ik terug ga naar chersonissos zal ik zeker terug dit hotel nemen.openbaar vervoer op 10 m van het hotel.Zon en strand op 100 m.Het hotel beschikt over een klein maar mooi zwembad.Het personeel en de eigenaar zijn zeer lief .Niks is hen teveel.Volgens mij zeker een aanrader.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 6
  • Prijs / kwaliteit 9
op 15 juni 2014 bestemming: Turkije / okurcelar, reisperiode: april 2014

De negatieve ervaring met corendon betreft we zouden om 5.00 uur vertrekken werd verandert in 20.30 uur en dus een dag minder vakantie waren om 2.30 uur de volgende dag in het hotel

  • Algemeen 4
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 9
op 15 juni 2014 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juni 2014

+Alles tot in de puntjes goed geregeld door Corendon
-Vliegtuig had 2,5 uur vertraging en op laatste moment aangegeven en slecht bij inchecken op schiphol ivm 2 bestemmingen door elkaar en maar 1 rij en ene bestemming kreeg voorrang

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 7
op 14 juni 2014 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: mei 2014

Wij zijn met vrienden voor de tweede keer naar Hotel Porto Bello in Antalya geweest, ik kan echt geen negatieve ervaringen melden, maar ik geef wel een dikke 10 voor de hostess mevrouw Tomris van Corendon, bij een probleem gaat zij haar uiterste best voor je doen om het voor je te regelen.

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 10
  • Prijs / kwaliteit 10
op 13 juni 2014 bestemming: Cyprus / Kyrenia, reisperiode: mei 2014

Het was een prachtig,keurig uitgestippelde reis van Corendon. Vriendelijk en makkelijk te bereiken helpdesk.Ze doen er alles aan om alles waar te maken wat je kunt verwachten.

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 10
  • Prijs / kwaliteit 10
op 10 juni 2014 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juli 2013

Typisch duurkoop. Je krijgt erg weinig vakantie voor de prijzen die door Corendon worden gehanteerd.

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 5
  • Excursies 5
  • Prijs / kwaliteit 5
op 8 juni 2014 bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: oktober 2013

Corendon: bij aankomst goed opgevangen, duidelijke info, keurige jongen in goed Nederlands, snel vervoer naar het hotel en goede busjes (airco, goede vering). Duidelijke instructies in de kamer mer wanneer ze je weer kwamen ophalen.

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 10
  • Prijs / kwaliteit 8
op 7 juni 2014 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: maart 2014

Alles was prima in orde bij Corendon.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 9
op 5 juni 2014 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: juni 2014

Corendon nooit meer! dit jaar voor het eerste proberen te boeken bij corendon, vertrek binnen 6 weken dus bedrag moest bij boeking meteen overgemaakt worden.
en dag later krijg ik een mailtje dat er een foutje op de website was gemaakt en dat de reis 500 euro duurder was dan vermeld, dus of dat ik dat wou betalen of kosteloos annuleren voor de laatste optie gekozen op 23-05-2014 kreeg ik de bevestiging van de annulering er werd mij verteld dat ik het bedrag binnen 2 dagen op mijn rekening zou hebben uiteindelijk pas 03-06-2014 met veel moeite mijn geld terug gekregen. ik snap echt dat er fouten gemaakt kunnen worden maar zorg dan voor een snelle correcte afhandeling. de telefoniste die ik meerdere keren gesproken heb waren kortaf en toonde geen enkel begrip voor de situatie. echt nooit en dan ook nooit meer wat een onvriendelijk personeel

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 4 juni 2014 bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: juni 2014

Alles goed verzorgd bij Corendon en een goede prijs kwaliteit verhouding.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 7
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 7
op 2 juni 2014 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: september 2013

Het was de eerste keer alleen vliegen zonder mijn ouders.
Maar gelukkig ging alles goed, het werd goed aangegeven waar ik heen moest voor de bus in Antalya bij het vliegveld.
Alles was prima geregeld door Corendon.
Hotel was klein maar wel heel goed, lekker eten, midden in het centrum.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 7
op 2 juni 2014 bestemming: Macedonië / Struga, reisperiode: september 2013

Iets nieuws gezocht voor een ander soort vakantie.
Tot mijn vrouw zei "Laten we eens iets anders doen en met Corendon naar Macedonie gaan". Het is goedkoop dus het risico in minimaal. Het is onze mooiste met heel veel indrukken nalatende vakantie geworden. Albanie, Skopje, St.Naum, Bitola enz.enz., mooi, mooi en nog eens mooi.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 9
  • Excursies 10
  • Prijs / kwaliteit 9
op 2 juni 2014 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: mei 2014

Corendon behoeft geen nadere toelichting. Antalya /Lara is 15 tot 20 min rijden naar je bestemming ,erg prettig . De All in vakanties zijn populair en hierdoor is er veel keuze .Na. Titanic en Royal Wings nu naar Miracel . Er zit weinig verschil in dit srt hotels ,bij de een is dit beter en bij de ander dat. Wel denk ik dat het gevaar erin zit dat dit srt hotels dezelfde ontwikkeling doormaken als destijds de hotels aan de Spaanse kust.Je ziet het ouder worden en er gaan wat onderhoud achterstanden komen. Het kan ook zo zijn dat onze /mijn eisen wat anders zijn geworden.Ik vind douchen in een bad onveilig ,gezien mijn leeftijd. Turken zijn vriendelijke mensen.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 6
  • Prijs / kwaliteit 7
op 1 juni 2014 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: mei 2014

Bij aankomst in hotel na 22h00 geen eten meer, dat heb ik nog nooit meegemaakt, en is ongehoord!!!Reis leiding van Corendon ter plaatse mijn ongenoegen kenbaar gemaakt. Hotel Ideal Prime Beach te groot complex en te druk, verschillende gasten zijn dezelfde menig toegedaan,ook personen die reeds ettelijke jaren te gast waren , keren niet meer terug, zoals ik; was vroeger voor mensen van een bepaalde leeftijd, nu overheerst de jeugd!!!!!Animatie een grote nul !!!!
Terugvlucht, nergens staat vermeld dat er een tussenlanding is, indien ja,
waar aub ?Terug van Dalaman naar Antalya- Aan deze punten kan Corendon zijn verantwoordelijkheid niet ontwijken!!!!of afschepen
Positief
Hotel service is goed -eten ok-reisleidster terplaatse heel vriendelijk,
Zal via de verschillende kanalen mij ter beschikking,de negatieve punten onder de aandacht van het publiek brengen , gezien het recht op vrije meningsuiting -en vind hierbij dat de info verstrekt op de web site misleidend voorkomt, hierbij geen rekening houdende met uw eventueel antwoord
Zal mij beraden verdere stappen te ondernemen, bij de bevoegde officiele instanties
Mvg

Freddy Geluk

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 9
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 7
op 31 mei 2014 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2012

We waren met de kinderen voor het eerst naar turkije met het vliegtuig. Was echt een prima ervariing. De vlucht, verzorging, eccomodatie heb er echt geen enkel negatief punt kunnen ontdekken. Zou zo weer gaan. Komt vast wel weer! En dan zeker weer corendon!

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 7
  • Prijs / kwaliteit 9
op 31 mei 2014 bestemming: Turkije / Konalki, reisperiode: juni 2013

Over de organisatie Corendon, voorbereidingen en de heenreis geen klachten. Is allemaal goed en soepel geregeld. Hotel en verzorging prima.Hadden op de terugreis een vluchtwijziging, vlogen naar Schiphol, i.p.v. Eindhoven. Op zich geen probleem, als de opvang op Schiphol en vervoer naar Eindhoven, goed geregeld was geweest. Was niemand om ons op te vangen en moesten via, via zelf naar de bus informeren. Die kwam pas na 2 uur wachten. Wat dan weer wel positief was, is dat we van Corendon een leuke korting kregen bij een volgende boeking.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 5
  • Prijs / kwaliteit 9
op 29 mei 2014 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2013

Corendon heeft ons vorig jaar voorgelogen, betreffende een actie met een Bingo reis: waarbij je meer zou krijgen en minder hoefde te betalen dan bij een normale boeking. Nu hebben we en meer betaald en veel minder gekregen...echt een drama vakantie. Hotel was niks, Corendon reisleider was niet of slecht bereikbaar en ook de klantenservice van Corendon in Nederland heeft ons niet geholpen. Ook terug in Nederland wilde Corendon niet naar onze klacht luisteren. We werden telkens met zelf verzonnen feiten afgewimpeld. Ook telefonisch werd ik niet gehoord en was ik maar een lastig iemand. Kortom: Corendon wil graag dat je een reis bij hun boekt, maar zodra het geld binnen is, is alle bereidheid verdwenen. Klachtenafhandeling kennen ze niet en door een veel te lange reactietijd hopen ze dat je er eigenlijk maar af wilt zien. Want ondanks alle bewijzen die je wellicht hebt, zullen ze nooit willen meedenken of je tegemoet willen komen. Echt zwaar tegen gevallen deze reisorganisatie, als je een keer in de problemen zit.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 28 mei 2014 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: mei 2014

Het hotel was tip top in orde Al veel naar turkije geweest maar nog nooit zo een mooi hotel gehad De bungalo is zeer mooi Niets te kort Heel goed geslapen Het personeel heel vriendelijk We hebben een prachtige vakantie gehad Bedank Corendon!

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 10
  • Prijs / kwaliteit 10
op 27 mei 2014 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: mei 2014

Heenweg ging alles naar wens. Terugreis zet Corendon de vliegtuigen in van Onurair. Ik en mijn partner hadden een stoel die totaal op was.
Je voelt het stalen frame en de rugleuning valt af en toe in de ligstand.
Vervelend voor de mensen die achter je zitten.
Bij terugkomst bleek ook nog mijn hagelnieuwe koffer onherstelbaar beschadigd.
Dit wordt afgedaan met een standaard mailtje dat ze niet verantwoordelijk zijn.
En dat ik gelijk op schiphol een PIR rapport ?? had moeten opstellen en dit had moeten claimen bij mijn reisverzekering. De bekende afschuif techniek dus.
dikke onvoldoende voor Corendon!

  • Algemeen 4
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 3
  • Prijs / kwaliteit 5
op 26 mei 2014 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: mei 2014

We hebben al meerdere malen Corendon vakanties gedaan , maar vonden dat de stoelen in het vliegtuig erg dicht op elkaar stonden. Het was niet mogelijk om maar enig zins normaal te kunnen zitten. Denken er dan ook aan om met een andere maatschappij te gaan vliegen in de toekomst dit was niet te doen.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 10
  • Prijs / kwaliteit 7
op 22 mei 2014 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: juli 2014

Ik heb een super vakantie in marmaris gehad. alles was goed geregeld. Ik bleek ergens allergisch voor te zijn, en de reisorganisatie van corendon stond gelijk voor me klaar.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 9
  • Prijs / kwaliteit 10
op 20 mei 2014 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: mei 2014

Dit was de eerste keer dat wij met Corendon airlines op reis geweest zijn,en het is reuze meegevallen wij zijn dan ook zeer tevreden van Corendon.
Ons volgende zomervakantie word dus weer met Corendon.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 10
  • Excursies 10
  • Prijs / kwaliteit 10
op 19 mei 2014 bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: mei 2014

Wat een walgelijke lui die Corendon op de heen weg begon t al ,bij aankomst staan bij ""normale reisorganisaties"" de hostess netjes te wachten en legt uit welke bus je voor transfer hebt.
Na zoeken en vragen en na 3 x het hele parkeer terrein hebben doorzocht eindelijk de tranferbus gevonden .
De dag van vertrek ""normale reisorganisaties"" hangen gewoon note op naam..vluchtnummer ...vliegtijd ..tijd van ophalen bij Corendon mag je zelf t nummer gaan bellen en wordt je te wordt gstaan als van ....je hebt je niet aan de regels gehouden dus ja het is je eigen schuld.

Nuwel eindelijk te zijn vertokken voor terugreis moet een jongen van 17 de hostess voorstellen na wat onbegrijpelijk gebrabbel komt hij met een zak euromunten voor de dag of iedereen even wil wisselen,....het is geen hostes maar gewoon een verkapt wisselkantoor ik heb nog nooit zo iets belachelijk meegemaakt.

Dit is de eerste en leste keer weest met Corendon.

DUS MENSEN WEES GEWAARSCHUWD

  • Algemeen 5
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 3
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 3
op 12 mei 2014 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: april 2014

Het hotel wat wij geboekt hebben bij Corendon, is absoluut geen vijf sterren waard, de zolderkamers op de vijfde verdieping zijn voor mij geen hotelkamers maar meidenkamers. Het beddengoed was afschuwelijk, alleen maar een onderlaken en je moet je toedekken met een ruw, katoenen deken met daar bovenop een vies, stoffig wollen deken.
Minibar wordt slechts eenmaal gevuld en daar moet je het 14 dagen mee doen, wil je vers water op de kamer dan moet je het oude flesje gaan vullen aan een tap aan de bar !!! Hygiëne !!! De all in stelt niet veel voor de meeste dranken aan de bar zijn niet te pruimen..
Het ontbijt was uitstekend, maar bij lunch en diner was het aanbod van warme gerechten minimaal, amper vis en de showcooking was pover.Gelukkig was er wel een overvloed van rauwkost.

De locatie is niet schitterend, helemaal ingesloten door de andere hotels, niets te merken van zee of natuur.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 6
op 10 mei 2014 bestemming: Portugal / Alvor, reisperiode: mei 2014

Via een collega terecht gekomen bij Corendon. Ik vind de prijs/kwaliteit supergoed. Omdat ons hotel nog niet klaar was vanwege een verbouwing kregen wij 2 alternatieven + een gratis excursie aangeboden. Corendon heeft ons een flinke upgrade gegeven. Het was een superluxe aparthotel met een perfecte ligging, de kamers waren erg mooi en luxe, het eten was fantastisch, leuk entertainment etc. De hostess Sandra deed erg goed haar werk. Kortom alle lof voor Corendon!

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 10
  • Excursies 9
  • Prijs / kwaliteit 10
op 26 april 2014 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: april 2014

Vonden het hotel goed maar zeker geen 5 sterren zoals Corendon dit aanbied, personeel zoals we van turken gewend zijn vriendelijk. het eten was voldoende prijs /kwaliteit minder.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 4
  • Prijs / kwaliteit 5
op 20 april 2014 bestemming: Turkije / rondreis cappadocié, reisperiode: april 2014

Een prachtige reis, al was het hotel in cappadocié onder de maat.
verder niets dan lof voor Corendon. Vooral de ballonvaart was een belevenis.
Het hotel in Antalya was prima.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 7
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 7
op 17 april 2014 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: april 2014

Ik had bij corendon geboekt naar hotel aska buket er stond vermeld Alle lokale non- en alcoholische drankjes van 24 uur per dag inbegrepen,maar alle bars in het hotel waren na 24:00 gesloten alleen in de disco tegen betaling ! dus moesten wij daar alles betalen 4 drankjes 27 euro
Ik heb mij op de derde dag over laten plaatsen naar een ander hotel ,maar daar kon k alleen heen met bij betaling van 55 euro ook was er geen transfer door corendon geregeld mogelijk dus ook moest ik deze kosten zelf betalen dit was 50 euro. Nu ik bij thuiskomst deze klacht nogmaals bij corendon heb voorgelegd willen ze uit coulance een voucher aanbieden.
"Gezien het bovenstaande bevreemd het ons dan ook dat u kosten op ons probeert te verhalen. Daar wij wel streven naar een tevreden clientèle, hetgeen niet is bereikt willen wij u uit coulance een voucher aanbieden op uw volgende reis van € 50,-. Deze voucher is in combinatie mogelijk bij een eventuele andere actie en/of bij reeds geplaatste optieboekingen.-."
Deze voucher aanbieden dat is geen redelijk aanbod aangezien wij niet gekregen hebben wat er beloofd is via de website van corendon dit was 24 uur per dag , plus de extra overlast en kosten op vakantie.

  • Algemeen 2
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 5
op 11 april 2014 bestemming: Cyprus / Kyrenia, reisperiode: maart 2014

Ik ben enthousiast over corendon, geen vertragingen prima begeleiding

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 5
  • Prijs / kwaliteit 10
op 31 maart 2014 bestemming: Turkije / Kemer, reisperiode: augustus 2011

Een zeer positief georganiseerde zonvakantie door Corendon. Zowel het vliegvervoer als de transfer ter plekke was goed geregeld. Alle informatie wordt netjes op tijd opgehangen in het hotel (zoals de vluchtinfo) of persoonlijk gemeld. Er is goede begeleiding, ook voor het boeken van de excursies. Enige verbeterpuntje is dat de excursies soms wat unieker kunnen.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 27 maart 2014 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: oktober 2012

Ik ben goed tevreden over Corendon. We hebben op de terugweg viereneenhalf uur
Moeten wachten op het vliegveld maar dat weerhoud Ons niet om weer met deze organisatie te vliegen. De vlucht was perfect en landen ook.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 7
  • Excursies 7
  • Prijs / kwaliteit 9
  • Vorige
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • Volgende