Nolina
op 23 juni 2019
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2019
Wij hebben geboekt voor 10 dagen, echter we vliegen 's avonds laat op de heenreis (dag 1 is al weg) en we moeten 's morgens om 5.00 uur weer terug vliegen (dag 10 is ook weg). Waardeloos en wel de volle mep moeten betalen
Dammer
op 22 juni 2019
bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juni 2019
Terugreis zou direct naar maastricht zijn met klei kind via kreta 2,5 uur vertraging . Is niks tegen in te brengen volgens alg voorw. Ze vliegen altijd die route maar liegen bij het boeken
Peter Nouwens
op 22 juni 2019
bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: juni 2019
Super hotel maar we hebben alleen maar wijzingen gehad met de vluchten. Heen vanaf Eindhoven en terug naar Maastricht. Daarnaast latere vertrektijd naar Turkije en ook weer vroeg terug. Je vakantie wordt hierdoor met 2 volle dagen ingekort. Laatste keer met Corendon ze kennen daar geen service!!!
Toon
op 19 juni 2019
bestemming: Griekenland / Samos, reisperiode: juni 2019
Terugreis met tussenlanding, bagage en stoelen kosten geld, einden lopen op Schiphol, uiteindelijk minder goedkoop dan het in eerste instantie lijkt. Hotel oké maar weinig te doen, uitsluitend Hollanders.
Sylvia
op 19 juni 2019
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2019
We hebben de reis nog niet gemaakt, maar hadden een reis geboekt via de website. We kregen enkele maanden later bericht dat de betreffende reisdagen in combinatie met de gekozen vluchthaven niet mogelijk was. We konden wel 2 dagen later vertrekken en aankomen. Dit was voor ons prima. Nu blijkt dat de vluchttijden van deze reis niet gunstig zijn. Terugvliegen om 7 uur s ochtends en op de heenweg pas 's avonds aankomen, betekent 2 vakantiedagen / all inclusive formule kwijt zijn. Hierover wilden we contact met Corendon, maar er is nergens een mailadres te vinden. Via de chat contact gehad, maar daar krijg je alleen te horen dat de vluchttijden nog kunnen wijzigen. We hebben dus betaald voor een 11 daagse all inclusive reis, maar zijn van mening dat dit beslist geen 11-daagse reis is. Natuurlijk begrijpen we dat er reistijd is, maar dit is het uiterste.
Overigens vonden wij de website erg gebruiksvriendelijk en overzichtelijk en hebben we goede hulp gekregen bij het boeken van de (oorspronkelijke)reis.
Thea
op 18 juni 2019
bestemming: Turkije / Kessel, reisperiode: mei 2018
Ik stond bij de incheckbalie. In
Antalya. Ik ontdekte dat ik mijn jasje in de bus had laten liggen.
De bus was al te ver. Maar bij de balie van corendon. Hebben ze alles gedaan om 10 min vor de boarding mijn jasje terug te brengen. Alle lof voor Corendon.
Anoniem
op 17 juni 2019
bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juni 2018
15 uur vertraging. Niet op de hoogte gehouden van de vertraging. Hotel volgeboekt. Terugreis 2,5 uur vertraging. Geen excuus of uitleg in welke vorm dan ook.
Mara
op 13 juni 2019
bestemming: Cyprus, reisperiode: juni 2019
NIET MET CORENDON GAAN! Mijn vriend en ik zouden een week extra blijven. Hier hebben wij met de reisleider contact over gehad. Wij moesten toen 1355 euro bijbetalen voor het verblijf en een (eventuele) vlucht. De vlucht was namelijk vol, als er plaatsen zouden vrijkomen, mochten wij mee vliegen. Dit zou de reisleider in de gaten houden. Ik heb toen gevraagd of daar nog extra kosten bij zouden komen. Zijn antwoord was 'Nee, jij pint 1355 euro'. Hij rekende dat om naar Turkse Lira en toen ik op mijn bankrekening keek was er ineens 1390 euro af. Dus 35 euro te veel. Toen ik vroeg of ik dat terug mocht, kon dat niet. Ik heb toen contact opgenomen met jullie klantenservice en er kon niks aan gedaan worden. Ik was namelijk hier, en jullie in Nederland. Beetje een rare reden om daarom niks voor ons op te kunnen lossen. Ik heb namelijk nog het WhatsApp gesprek waarop afspraken staan met de reisleiding en de bonnetjes van wat moest betalen en wat er daadwerkelijk betaald is. Daarop zie je duidelijk dat er 35 euro te veel betaald was. Maar jullie konden 'helaas' niks doen. Ik heb zelfs nog het telefoon nummer van de reisleider gegeven, maar hier wilden jullie niet op in gaan. Ik moest maar een klacht indienen en dan werd er binnen 3 weken gekeken of ik het geld terug zou krijgen of niet. Naja, helaas niks aan te doen. Vervolgens krijg ik vandaag een bericht dat er 2 plaatsen zijn vrijgekomen op de vlucht. Heel fijn toch? Maar hiervoor moeten wij wel even 195 euro per persoon bijbetalen. Wij schrokken hier van want dit is uiteraard niet afgesproken. Wij hebben een hele week gewacht op of er nog plaatsen vrij zouden komen. Hier is de reisleiding zich van bewust. Waarom zouden wij wachten op een vlucht waar we dan uiteindelijk nog steeds voor zouden moeten betalen? Dan hadden we een week geleden ook een eigen vlucht kunnen boeken. Voor de tweede keer komt er ongevraagd geld bij, wat een top reisleider. Wij zijn niet van plan dit te betalen dus hebben we weer contact met Corendon klantenservice opgenomen. En je raad het al 'Wij kunnen helaas niks doen. Want wij zijn hier in Nederland en jullie daar. Los het maar op met je reisleider'. Wat een slechte klantenservice zeg. Hoe moeilijk is het om 2 mensen een plaats te geven op de beloofde vlucht? Ik weet wel zeker dat Corendon dat kan doen vanuit Nederland. Maar helaas wilt niemand ons gewoon helpen. Echt super slecht en we zitten met erg veel stress nu deze laatste dag. We hebben niet eens meer de tijd om te genieten van deze laatste paar uurtjes. Echt ontzettend slecht en ik zal nooit meer met Corendon reizen. Mijn familie en vrienden ook niet. En ik hoop dat iedereen die dit leest er ook twee keer over na denkt om via Corendon te boeken.
Marcel renard/everaerts egard
op 12 juni 2019
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juni 2019
Bekrompen ruimte.service tegen nul. maaltijd meestal niet voorradig.
hotel 2.50 ipv5*****
Koelewijn
op 12 juni 2019
bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: juni 2018
Zwembad was de eerste week niet open, moesten over de parkeerplaats waar de spijkers lagen naar het zwembad, bedden smerig en kapot bij het zwembad,overal rond het hotel zijn ze aan het bouwen, kamers erg warm airco was de eerst 10 dagen kapot. Werden we gebeld dat we tegen betaling langer konden blijven, horen we van andere dat zie niets bijbetaald hebben.En ga zo maar door, zou er echt nooit meer heengaan of met corendon reizen. Hele slechte ervaringen rijker.
Wilma
op 8 juni 2019
bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: mei 2018
Behoorlijk onbeschoft behandeld op het vliegveld op de heenreis door een een dame.... van Corendon
Anguli
op 6 juni 2019
bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: juni 2019
Geboekte terugvlucht op 5 juni om 8:50 uur (duurste optie) is op laatste moment verplaatst naar 6 juni 0:50 uur, een dag later dus. Gevolg: werkafspraken af moeten zeggen en de kamer op eigen kosten een dag langer bij moeten boeken! En Corendon? Die geven totaal niet thuis. "Het verplaatsen van de vlucht staat in de voorwaarden." Maar het kan toch niet zo zijn dat je vrij plant voor een vakantie, maar dat je door wijzigingen van vluchten 1 of 2 dagen extra in moet plannen?! Blijkbaar wel dus.. En dan de klant voor alle extra (ongevraagde) kosten op laten draaien. Totaal geen service en meedenkend vermogen, en alle verantwoordelijkheid afschuiven. "De vluchten regelen de luchtvaartmaatschappijen, daar kunnen wij niets aan doen" en "de extra kosten die het hotel in rekening brengt, hebben wij ook geen invloed op". Hallo Corendon! Wij boeken via jullie een compleet verzorgde reis en jullie hebben zelf nergens invloed op?? Er kan best iets mis gaan met planningen en vluchten, maar los het dan ook gewoon netjes op voor de klanten en laat klanten niet zelf aan hun lot over en voor de kosten opdraaien.
Voor ons in ieder geval nooit meer Corendon!!
Ada
op 3 juni 2019
bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: mei 2019
Wij hebben geweldige begeleiding tijdens onze excursies gehad
Arnold Hogemann
op 2 juni 2019
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: mei 2019
Topvakantie in Voyage Sorgun!! Maar.... Corendon flikt het gewoon om ipv vertrek 03.00 in de nacht om te boeken naar 16.30 in de middag met Transavia. Speciaal naar deze tijd gezocht is ook duurder!! Gewoon hele dag vakantie weg, commentaar Corendon : staat in de voorwaarden. Niks geen tegemoetkoming, te bizar voor woorden deze minachting voor je klanten. Zal hier van mijn leven geen € meer brengen. Zo'n commercieel bedrijf en zo weinig empathie, dat kost veel klanten, kun je toch beter een gebaar maken naar je klanten of snap ik het nou gewoon niet??
Don van Ruler
op 27 mei 2019
bestemming: Italië / Lido di Noto, reisperiode: mei 2019
Hele vakantie ziek geweest. Was bekend van Corendon. Werd echter preventief niets aan gedaan. Tijdens onze vakantie ook niet. Veel toezeggingen, geen daadwerkelijke actie ondernomen. Achteraf niets van vergoeding.
Petra
op 27 mei 2019
bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: mei 2019
Fijne reis goed begeleid . Alleen bij aankomst iemand van corendon gezien wel bord met telefoon nummer indien nodig was
François Neders
op 25 mei 2019
bestemming: Spanje / Huelva, reisperiode: mei 2019
Ik geef maar een zeven omdat de het passagiers gedeelte, daarmee bedoel ik stoelen en opbergruimte in de stoelen verschrikkelijk vuil zijn. Inklaptablet plakte en zit vol met zongedroogde resten van vorige passagiers.
Flow cost, oké, maar dat wil niet zeggen onhygiënisch.
Marijke Gra
op 24 mei 2019
bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: mei 2018
Ondergebracht in Apartments Denise. S nachts door gillende en bezopen gasten niet kunnen slapen, heb een air&b voor een paar dagen geboekt om het lawaai van de hotelbar te ontvluchten. Karaoke-bingo-tot in de ochtenduren. Geen theedoeken, geen schone handdpeken, keukenkastje verschimmeld, geen schone handdoeken, geen nieuw wc papier. Een vreselijke plek. Nooit meer Corendon. Beter ticket en hotel zelf boeken.
Vera
op 24 mei 2019
bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: mei 2018
Ik zit nu al 8 uur lang te wachten op mijn vlucht. We worden elke keer gevraagd na een uur weer terug te komen voor "updates" maar er is geen vooruitgang. Slechte informatie verschaffing en zonde van mijn vakantie dag .
Rik
op 24 mei 2019
bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: mei 2019
5 uur wachten op een onderdeel. Get your ** together corendom. Ben dr helemaal klaar mee.
Petra
op 22 mei 2019
bestemming: Italië / Sardinië, reisperiode: mei 2019
Vlucht had vertraging, bij aankomst was mijn koffer stuk die pas 1 dag oud was.
Er was duidelijk iets mee gebeurd maar wat ? Handvat was afgebroken.
Na 11/2 uur nog in de bus was er alleen een brief met je mag geen kraanwater drinken. Niemand in het hotel te vinden en om 12 uur snachts is echt alles dicht.
Je zal je medicijnen als hartpatiënt maar in moeten nemen. Je vakantie begint dan echt met veel stress !
Er was wel ontbijt maar verder niets in het hotel aan eten of drinken.
2 x per dag een bus naar de stad, ja echt !
Gelukkig kunnen we goed lopen en was het centrum maar een kwartier lopen in het dorp waar we zaten.
Terug op schiphol een 1/2 uur bijna moeten wachten voor we het vliegtuig uit konden.
Tiffany Hopman
op 20 mei 2019
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juni 2018
Nooit meer Corendon voor ons. Dit is de eerste en laatste keer dat wij bij Corendon hebben geboekt. Eerst is onze reis aangepast van zaterdag naar zondag omdat er besloten is om op zaterdag niet meer van Amsterdam naar Heraklion te vliegen. Vervolgens hebben wij een tussen landing op Bodrum. Wij boeken juist een reis vanwege de vliegtijd voor onze dochter nu vliegen we i.p.v. 3,5 uur maar liefst 5,5 uur. Onze dochter heeft heel erg last van haar oren met stijgen en landen en nu heeft ze dit niet 2 keer, maar 4 keer! Enige wat je te horen krijgt van Corendon dat ze dit mogen doen. Bedankt voor de klant vriendelijkheid.
Eduard Walstra
op 17 mei 2019
bestemming: Turkije / Gümbet, reisperiode: mei 2018
Een heerlijke vakantie gehad in Parkim Ayaz. Murat,onze Corendon attaché in Gümbet,heeft echt alles uit de kast gehaald en was pas tevreden als wij dat waren Een echte topper,ONZE Murat.
Alie Esman
op 14 mei 2019
bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: mei 2018
Boeken in December voor mei je vakantie, kijk extra near vertrektijden dus smorgens vroeg. Haal ik mijn papieren op wordt het laat in de middag.
Ieder jaar de terug reis problemen mee gehad nu ook de heenreis. Waardeloos
Cees van Welij
op 12 mei 2019
bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: april 2018
Alles was door Corendon goed geregeld. We zaten in Hotel Hopps in Masol. Prima hotel. Goede kamers met dito bedden. Allle maaltijden waren goed. Vriendelijke medewerkers/sters. Genoeg in de omgeving te beleven. Neem het treintje en je kunt alle kanten op. Kortom prima
Ilse
op 12 mei 2019
bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: april 2019
Tekst op de site over accommodatie klopt niet. Je krijgt minder voor wat je betaald en als oplossing wordt je hoog in een resort in een uithoek geplaatst. Door de reisleiding wordt er geadviseerd om het aanbod maar aan te nemen omdat er niet anders beschikbaar. Later bleek dat er elders nog plek was maar helaas niet voor ons. Na de vele klachten (4x een kapot babybedje, een balkon met rotte planken waar we doorheen zwakten, een terras als bouwput waar een gat van 2 meter diep zat, ijskoud zwembad, vieze, oude, kapotte badkamer, ontbrekende rasters bij het zwembad etc.) en foto’s te hebben gecorrespondeerd met Corendon, kregen wij een vergoeding van 25% van de basiskosten van de reis terug.
Willem Hoekstra
op 12 mei 2019
bestemming: Macedonië / Struga, reisperiode: juni 2015
Boeking verliep vlot en nog extra korting ook, altijd mooi meegenomen op het toch al goedkope bedrag.
Alle papieren ruim op tijd per email ontvangen.
Per sms steeds info over de vlucht en tijden.
In Macedonië prima bustransfer en hotel inchecken duurde wat lang maar ach, dat is niet zo erg.
Net hotel, eenvoudig maar van alles voorzien, zelfs koelkastje en airco op kamer.
Engels talige reisbegeleiding elke dag in hotel aanwezig.
Terugreis ook prima verlopen.
Mijn tweede ervaring met corendon en wederom een goede.
Kocak
op 7 mei 2019
bestemming: Turkije / nederland, reisperiode: juni 2019
SChandalig, na heel wat uren zoeken eindelijk geboekt. krijgen we dag er na een belletje dat het duurder is dan wij hebben geboekt pff schandalig. dit doen ze vaker onacceptabel. ik heb ze aangeklaagd, ze hebben eerder al een boete gehad voor dit soort tafarelen
Philippe
op 5 mei 2019
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: april 2019
Corendon. Mijn eerste ervaring. Waarschijnlijk ook mijn laatste. Service is een woord dat nog niet in hun vocabulaire voorkomt. Wij konden bijv. niet online inchecken. Hun reactie:” dat is dan maar zo.”
De begeleiders die verantwoordelijk waren voor onze terugreis naar het vliegveld spraken beroerd Engels. Maar dat was nog tot daar aan toe. De bus kwam zo laat, dat wij dreigden onze terugvlucht te missen. Enig urgentiebesef bij Corendon ontbrak, want de chauffeur ging ook nog eens doodleuk pauzeren. Gevolg: de hele bus heeft als een gek moeten rennen op het vliegveld om uiteindelijk op het nippertje de vlucht te halen. Van een ontspannen einde van de vakantie was dan ook geen enkele sprake meer. Onbegrijpelijk!! Een keer en nooit meer.
Familie
op 5 mei 2019
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2018
Alles zeer goed geregeld door Corendon. Zowel voor de reis hebben we telefonisch contact gehad, erg vriendelijke mensen en tijdens reis ook goed geregeld. Was onze 1e keer een vliegreis maar als het kan volgende keer weer bij Cornedon.
Jan
op 4 mei 2019
bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: mei 2019
We worden op het vliegveld gedumd terwijl corendon gisteren al wist dat de vertrektijd 2 uur later is dan gepland. Daar staan we dan voor een gesloten incheck balie. 4,5 uur voor vertrek Succes ermee.
Nancy
op 3 mei 2019
bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: april 2018
Het hotel voldeed niet , was vies en toen we de reisleider hierover aanspraken zei ze dat alle hotels deze regio zo zijn, we zijn van hotel veranderd, dat heeft ons 90€ administratiekosten gekost om naar een goedkoper hotel te gaan.
De review die we schreven wordt niet op de site van corendon geplaatst .
Wij zijn alles behalve tevreden
Anoniem
op 3 mei 2019
bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: april 2018
Excursiereis Zakynthos
Accommodatie ZEER SLECHT!!!!
Excursies TOP!!
Verblijf zeer slecht en armoedig. Slechts 1 ontbijtbord en mes in de keuken of waar het voor door moet gaan; geen waterkoker. Na vraag aan eigenaren niets meer gehoord.
Zeer harde, oude matrassen met lakens zo dun als vloeipapier en dekens als vilt.
Douchestang kapot en geen warm water; klein, oud en vies.
Omgeving verschrikkelijk vies en geen tuin met bv stoelen of wat dan ook.
Eigenaren laten je aan je lot over!!!
Corendon stopt je hier oa in bij een excursie reis op Zakynthos. Na klacht wel goede accommodatie maar volle prijs betalen!
U bent gewaarschuwd!!!!!!!!!
Estoppeij
op 2 mei 2019
bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: mei 2019
Onze reis moet nog beginnen,maar alvast een 4 voor de kleinzieligheid en eenrichtingsverkeer.Onze reis is omgezet naar een ander tijdstip en vlucht no..Stoelen reeds gereserveerd ,worden niet meegenomen op de door Corendon veranderde vlucht.Moeten eerst weer opnieuw betalen voor de stoelen ipv service van omboeken met evetuele bij betaling,hoe groot kan je worden of kleinzielig blijf je.
Iris can Doorn
op 1 mei 2019
bestemming: Italië / Castelsardo, reisperiode: april 2019
De organisatie van de reis heen en terug is uitstekend! Wellicht iets te veel voorinformatie. Maar beter te eel dan te weinig👍 Kan wel verwarrend werken.
Gerda van der Sluis
op 30 april 2019
bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: april 2019
Gemiddeld vliegen we 3x per jaar. Voor ons was het de 1e keer met Corendon. Maar het zal ook de laatste keer zijn. Het was net of er helemaal geen personeel aan boord aanwezig was. Ze bleven achter het dichte gordijn en waren volledig onzichtbaar en onbereikbaar. Voor de instructies werd een bandje aangezet. Het gaf een onveilig en vreemd gevoel.
H. Obbink
op 29 april 2019
bestemming: Turkije / Kemer, reisperiode: april 2019
Heenreis prima, accomodatie goed, vriendelijk personeel, weer niet zo goed (daar kan Corendon niets aan doen), maar bij terugkomst op Maastricht Airport zouden we met een bus naar de parkeerplaats gebracht worden. Bij aankomst was er geen bus, we kregen berichten van: duurt nog kwartier, duurt nog half uur. Uiteindelijk kwam de bus pas na anderhalf uur.
Maria Diederich
op 29 april 2019
bestemming: Turkije / Evreseki, reisperiode: mei 2019
Op 23 april jl boekte ik een reis naar Adalya Ocean , omdat mijn vriendin daar op 25-05 haar 70st verjaardag viert. helaas vergiste ik me in de datum en boekte de reis voor 28-05 en kom ik nu te laat .. Nu, een week later probeer ik mijn fout te herstellen en de reis te wijzigen. De reistijd hotel en prijs zijn hetzelfde de reis was al betaald.. Een kleine moeite om dit te wijzigen desnoods voor een gering bedrag, maar ik moet nu voor die wijziging bijna 300 euro betalen. Dit is geen stijl en waar blift de coulantie?? ik boek ieder jaar minstens 10 weken met Corendon, en dat al vele jaren . maar dit zal dan nu de laatste keer zijn
Mary
op 28 april 2019
bestemming: Turkije / Dalyan, reisperiode: september 2018
Heel erg jammer dat Corendon een slechte recensie niet plaatst, zo krijg je een vertekend beeld, wij gaven voor Club Mel in Dalyan Turkije een hele slechte beoordeling, deze werd niet geplaatst. In hoeverre kun je dan vertrouwen op het cijfer dat deze accomodatie volgens Corendon heeft? Wij hadden een heel slecht appartement, erg verwaarloosd, het leek in de verste verte niet op het appartement dat op de site stond. Dit was voor ons de derde keer dat wij voor Club Mel boekten, de eerste keren kregen wij wel een redelijk goed appartement, maar als alles vol zit krijg je een verwaarloosd hok toegewezen. De eigenaresse gedroeg zich ronduit onbeschoft toen wij haar daar op aanspraken. Vandaar ons lage cijfer, maar als dit door Corendon niet geplaatst dan heeft het plaatsen van een beoordeling geen enkel nut.
W LEMMEN
op 28 april 2019
bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: september 2018
De vluchten heen en terug waren prima
Parisa Ghadiri
op 27 april 2019
bestemming: Curaçao / Kunuku, reisperiode: april 2019
EEN GEWAARSCHUWD MENS TELT VOOR TWEE.
MENSEN NIET VIA CORENDON OF ELDERS BIJ KUNUKU BOEKEN.
HET IS EEN VERSCHRIKKELIJKE HOTEL. SUPER VIES. SCHOONMAAKSERVICE IS SLECHT. ETEN IS HEEL BEPERKT EN BUFFET IS STANDAARD KOUD.
CORENDON BIED TOTAAL GEEN SERVICE OF GEHOOR BIJ HET MELDEN VAN KLACHTEN.
DAARNAAST IS HET HOTEL SUPER AFGELEGEN VAN ALLES EN JE KAN NIKS IN DE BUURT DOEN. IN HET RESORT IS OOK GEEN ENTERTAINMENT GEREGELD VOOR BEZOEKERS. EN ALS HET ER WEL IS MOET JE EXTRA VOOR BETALEN OM MEE TE DOEN. ZELFS BIJ ULTRA ALL INCLUSIEF.
VOOR MEE INFO KAN JE MIJ EEN DM STUREN EN IK NEEM JE MEE IN HET VERSCHRIKKELIJKE NACHTMERRIE DIE IK AFGELOPEN MAAND HEB MEEGEMAAKT EN WAAR TOTAAL GEEN GEHOOR AAN IS VANUIT CORENDON.
Hendrik Wentink
op 26 april 2019
bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: april 2019
Hotel was goed de hostes was heel goed ,toen mijn vrouw ziek werd heeft ze gezorgd dat ze met de met rolstoel naar het vliegtuig kwam ,ln Schiphol was het ook goed geregeld door deze mvr
Carolien
op 26 april 2019
bestemming: Turkije, reisperiode: september 2018
Zelden zo slecht gevlogen. Het vliegtuig was ongehoord smerig ('Geen tijd om schoon te maken i.v.m. vertraging, werd me gemeld), waardoor mijn peuter tussen de plak, stukjes kaas en chips moest proberen te slapen. Nog erger: ik had een stoel bij het raam geboekt (en dus betaald) en vervolgens zat op onze rij helemaal geen raam maar een dichte wand. Toen ik meerdere malen mijn geld terugvroeg (ik had juist een plek bij het RAAM geboekt zodat mijn zoontje naar buiten kon kijken), werd me gemeld dat een plek aan de raamkant niet betekende dat er ook echt een raam zou zitten. Nooit meer Corendon.
Agnes Moossdorff
op 26 april 2019
bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: april 2019
De reis was prima verzorgd. Het gaat me om het parkeren bij Green Parking van Corendon. Dit kan ik iedereen afraden. Je wordt in een bus vervoerd waar je jezelf niet goed kan vasthouden indien je moet staan. de bussen zijn overvol, je moet zeker 20 min. wachten. Bovendien is het parkeerterrein zó slecht verlicht dat je de benen zou breken. Een paar lantaarnpalen zou zéker geen luxe zijn. Wij doen dit nooit weer
Audrey
op 25 april 2019
bestemming: Italië / Sardinië, reisperiode: april 2019
We zijn enorm teleurgesteld in het door ons geboekte Castelsardo resort villa’s. De 4-sterren al inclusieve accommodatie lijkt in geenszins op de foto’s en de beoordelingen kloppen totaal niet met onze bevindingen. Personeel zo chagerijnig en spreken geen woord Engels. Vieze handdoeken. Ijs, maar dan ook ijskoud zwembad. Lauw eten. Strand? Handdoekenservice? WiFi 2 euro per device per dag. Zelfs voor de pooltafel (die incompleet was) durven ze nog 4 euro voor te vragen. De all inclusieve dranken zijn zo zoet en vies, dat je genoodzaakt bent om iets anders te bestellen. Dus voor een ICE tea ben je 2 euro 50 kwijt. Over de shuttle service naar Castelsardo maar te zwijgen (kost ook geld) en absurde tijden.
Voor kinderen en tieners is er helemaal NIETS! We hadden ons zeer verheugd op deze vakantie, maar willen graag naar huis. Excursies zijn overigens ook erg duur.
De kroketten aan boord van corendon vliegtuig waren nog bevroren van binnen.
We stoppen nu want het is teveel om op te noemen. Nooit meer Corendon voor ons in ieder geval.
Trudy Slooter
op 22 april 2019
bestemming: Turkije / Rondreis, reisperiode: april 2019
Kan helaas geen 0 geven! Heb eind maart een rondreis voor Turks Cappadocië geboekt voor vertrek eind april, ik kon voor de terugvlucht kiezen uit drie opties, ik heb heel bewust gekozen voor de duurste en vroegste vlucht terug omdat mijn dochter naar school moet. De tickets heb ik een week geleden gemaild gekregen, waarbij de vlucht verplaatst is naar 15 uur!!! later die dag en we midden in de nacht op Schiphol aankomen, dit is geen optie voor mij, ik heb geen auto en kan dus niet thuiskomen! Gelijk gebeld met de klanten 'service', die mij vertelden dat de reisorganisatie de vluchttijden altijd nog kan veranderen, u heeft toch zelf de reis geboekt, ik kan u niet helpen. Heb om een leidinggevende gevraagd, kon ook niet! Als je te lastig bent, wordt er gezucht. Uiteindelijk heb ik de reis geannuleerd, echter omdat Corendon niet zo netjes is met het doorgeven van de veranderde vluchttijden (14 voor vertrektijd) moet ik dus 75 % van de reissom betalen! De reis gaat dus niet door en ik ben een hoop geld kwijt. Toen ik vroeg naar compensatie voor het prijsverschil tussen de ochtend en avond vlucht werd er totaal niet op g e reageerd, absoluut geen medewerking om iets te compenseren of wat ik midden in de nacht op Schiphol moet doen! Ik heb heel vaak bij Corendon geboekt, maar als vaste klant stel je dus niets voor, Corendon hecht niet veel waarde aan vaste klanten! Als ik had geweten dat de vlucht zo laat zou zijn had ik niet geboekt en als je drie vluchten per dag aanbiedt en dat niet kan waarmaken, biedt het dan NIET aan, je biedt de klant drie keuzes, maar uiteindelijk toch niet! Ook heel jammer dat Corendon zo met de klanten omgaat!
Rene
op 20 april 2019
bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: april 2019
Sta je dan is niet de verandering bij me hotel door gegeven spullen kwijt zeer slecht zal nooit hier meer boeken bij corendon jullie veranderen de boel maar geven nix door
Staat me broertje met ze gezinnetje ander hotel voor twee dagen moeten boeken mijn advies voor iedereen nooit boeken hier
Henk
op 16 april 2019
bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juni 2019
Nu mijn vakantie al verziekt. 4e keer WEDEROM VERANDERING vluchttijden. Altijd in nadeel klant. Jammer nooit geen corendon meer
Naad
op 16 april 2019
bestemming: Indonesië / Seminyak, reisperiode: augustus 2018
De vlucht (KLM) & hotel en plaats van bestemming (Seminyak) waren uitstekend, fantastisch. Niets dan lof!
Over Corendon lokaal, en contact bij terugkomst ben ik niet erg te spreken. Tijdens onze 12-daagde reis waren er gelijk de eerste dagen hevige aardbevingen in Indonesië. Ik reisde met mijn jonge dochter, we waren uiteraard heel erg geschrokken. Slapeloze nachten, geen info in het hotel of van de lokale overheid, geen internet etcetera.
Corendon heeft NIETS maar dan ook NIETS van zich laten weten of contact met ons of het hotel opgenomen om te checken of alles oké was?
Ze lieten ons gewoon zitten.
Heb zelf S.O.S.-hulp en KLM gebeld om de retourvlucht te vervroegen, via KLM ontving ik een telefoonnummer van van Stiphout reizen (nu ook Corendon) die dame heeft mij heel goed geholpen en ons ongeboekt naar de eerstvolgende vlucht. Vijf dagen later zaten we weer in het vliegtuig terug.
Bij terugkomst gelijk telefonisch contact opgenomen met Corendon, het verhaal voorgelegd. De medewerkster liet me weten dat ik een mail moest sturen naar hen, met alle info, printscreens etc. Zo gezegd zo gedaan. Na 6 weken ontving ik een bericht terug. Ze vonden het heel jammer en spijtig, maar ik kreeg niets terug of een tegoedreis o.i.d.
Achteraf bleek er daags voor ons vertrek al bevingen te zijn geweest. Hiervan zijn wij niet op de hoogte gebracht?
Slechte organisatie, je bewust in gevaar brengen, je vervolgens laten zitten, wel het geld opstrijken en dan zeggen dat het ze heel erg spijt. Fail.
GtBuijs
op 14 april 2019
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: maart 2019
Bij aankomst in hotel Grand seker kregen wij een voordeel kamer toegewezen helemaal bovenin die zo klein was dat je 50cm tussen de bedden en nog minder aan het bediende , wij hadden een Suprieurkamer geboekt, maar volgens de receptie was dit een suprieur kamer. Na een hoop gezeur kregen wij de volgende dag wel de geboekte kamer.Hotel is superschoon en ook de toiletten zijn goed schoon . Eten is redelijk veel eten wordt wordt weer opnieuw bewerkt en vooral met rauwkost moet je hier goed opletten ,die is echt oud en verkleurd ,vlees is heel weinig ,en als er een keer kip is moet je voor 19.30 in de eetzaal zijn ,en goed opletten wat je pakt want de helft is nog rauw , verder heel vriendelijk personeel die altijd met een vrolijk gezicht je gedag zeggen . Voor ons geen Grand Seker meer . Ook mag Corendon wel aan betere Hostes werken.
Kara
op 14 april 2019
bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: april 2019
Beste Wie het aanbelangt,
Voor het inchecken te Amsterdam op vliegtuig Corendon, met vluchtinformatie vertrek 7u op zondag 14 april 2019, met bestemming Kos, werd er door twee Corendon personeel ( een aan balie inchecken vliegtuig en tweede aan telefoon vanuit balie inchecken bagage ) mondeling afgeperst, bedreigd met onderzoek van Marechal ( luchthaven politie Nederland ) naar camera beelden, met diefstal, indien niet betaling niet op de vlucht mogen, en op de zwarte lijst komen te staan te Amsterdam en Brussel. Weliswaar werd de dreigement van zwarte lijst herhaald tot 3 maal.
De dreigingen werden geuit in bijzijn van mijn 3 kinderen ( 2, 8 en 10 jaar ) en vrouw, andere medepassagiers..
De dreigementen werden geuit omwille van een “miscommunicatie” of andere bedoelingen van betreffende Corendon personeel tgv volledige fout bij betreffende Corendon personeel zelf :
- Ontvangstbewijs werd gegeven zonder gevraagde geld in ontvangst te nemen.
- Gevraagde bedrag werd helemaal niet door betreffende personeel afgenomen en meegenomen
Misschien had ze het wel genomen, maar is ze het kwijt, of wilt ze gewoon drinkgeld afpersen....
Door eigen fout van betreffende Corendon personeel werd de klant dan maar openlijk met dreigementen beschuldigd van diefstal, onderzoek gaande door Marechal, niet op de vlucht mogen, op de zwarte lijst komen.
Dit kan allemaal nagegaan worden door camerabeelden.
Via de behulpzame mannelijke Corendon medewerker die getuige was tijdens het inchecken van de kinderwagen, waarvoor door een van de bedreigende dames dit vergeten was.
Mijn uitleg werd mondeling overgebracht aan de bekommerde supervisor van Corendon, die ook zei dat het een miscommunicatie was, en betreffende personeel fout waren en dit gedrag van hen jegens mijzelf helemaal niet kon. Ze heeft een foto van de reçu genomen, om dit na te gaan en mij op de hoogte te houden. Als laatste konden we juist op de vliegtuig...
Maar van heel dit gebeuren was ik, 3 kinderen en vrouw bang, bezorgd en kregen we argwaan voor de betaalde vakantie aan Corendon nog maar kon beginnen... Dit waren openlijk niet goedgekeurde afdreigingspraktijken van betreffende Corendon personeel !!
En dit allemaal voor extra 7kg boven de eerder bij boeking ‘betaalde’ 20kg bagage, extra 7kg die extra 34 euro bedroeg, waarvoor er uiteindelijk buiten mijn wil en goedkeuring 35 euro werd afgetroggeld Ipv 34 euro, omdat ze 1 euro niet konden teruggeven...( zowel tijdens balie inchecken bagage en vliegtuig ).
Ik eis dringend grote excuses !!!! Voor mij, echtgenote en 3 kinderen !!!!!
Ik dreig niet zoals beide Corendon medewerkers, maar zoniet zal dit verhaal op social media komen, op website en brochure voor Belgische leerkrachten ‘klasse’ en bij de Belgische en ( Nederlandse ) Ombudsman....
Met vriendelijke groeten,
A Kara
Annekedejongh
op 11 april 2019
bestemming: , reisperiode: april 2019
De laatste 5 dagen zaten we in een bouwput herrie stof en onwijs veel lawaai geklaagd bij de receptie en b8j de reisreiling althans dat probeerde wij Na anderhalve dag werden we teruggebeld ! Zijn reactie jammer, de service van correndo is zo wie zo slecht
We kregen bij aankomst na een tussenlanding wat ook niet vermeldt werd op fuerteventura een evenlope in de hand gedrukt en zoek het maar uit de beste man nooit meer gezien.
Wij hebben echt wel geklaagd bij de receptie maar verteld3 correndo wij hadden de reisleiding moeten bellen huh dat hadden we gedaan maar ja geen gehoor.
Film je mee gestuurd van het lawaai en foto.s van ons stoffige balkon waar wij niet meer konden zitten. Uiteraard werd onze klacht van tafel g3veegd jammer werd er gezegd .
Maar we blijven erbij dat het hotell en correndon ervan af wisten en hadden dat heteen bouwputwerd Weg vakantie gevoel
Heel slecht de se4vice en afhandeling
Voor ons nooit meer Correndon
Als je zo met je klanten omgaat .
Geld is belangrijker blijkbaar
CV
op 9 april 2019
bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: april 2019
Cijfer is een 1 louter omdat een 0 niet mogelijk is...
Verschrikkelijke reiservaring naar Egypte...
Vlucht: geen eten/drinken aanwezig (wij hadden 3 jaar kind mee)
Hotel: ramp qua eten (smakeloos en nooit warm) / "all-in" die geen all-in was / reisleiding (die niet bereikbaar was)
alsook was het hotel 1 grote bouwwerf
klachtendienst -> lachen ze u gewoon uit in uw gezicht: ah sorry te laat gereageerd, u diende ter plaatse contact op te nemen met uw reisleiding... (die bijna onmogelijk kon gecontacteerd worden)
Boek niet is de boodschap!...
Kim
op 8 april 2019
bestemming: Macedonië / Struga, reisperiode: juni 2019
Net zoals vorig jaar een leuke, betaalbare vakantie geboekt naar Macedonië. Dit jaar zouden wij heen vliegen op dinsdag en 11 dagen later terug vliegen op vrijdag. Echter ontvangen wij 64 dagen voor vertrek per mail de melding dan onze heen vlucht op dinsdag is geannuleerd. Er wordt ons verzocht contact op te nemen, om samen met Corendon te zoeken naar een passende oplossing. Mevrouw Corendon aan de telefoon zegt het zeer vervelend te vinden, maar Schiphol heeft de vluchten van Corendon op dinsdag geschrapt en daarom zijn zij genoodzaakt alle vluchten te verhuizen naar vrijdag. Voor ons bestaat dus alleen de optie om onze reis te verkorten of te verlengen. Uiteraard willen wij niet korter op vakantie, dus wij kiezen voor een verlenging. In totaal zijn dit 4 nachten. Mevrouw Corendon verteld ons dat, als wij onze vakantie verlengen, Corendon 1 magere overnachting op zijn rekening neemt. Tot dus ver zijn wij al niet echt meer tevreden over Corendon, maar willen wij wel graag horen welke kosten hier dan voor ons aan verbonden zijn. Mevrouw Corendon neemt haar tijd om alles uit te rekenen en wij hangen zo'n 15 minuten aan de lijn. In die tijd berekenen wij op de Corendon website wat deze reis ons zou kosten als wij zelf opnieuw boeken: een kleine € 146,-. Te overzien.
Echter terug aan de telefoon biedt mevrouw Corendon ons aan de reis te verlengen met 4 nachten, waarvan 3 door ons moet worden betaald voor € 205,-. Een belachelijk verschil van € 59,-, waarbij Corendon dus helemaal niets tegemoet komt, maar juist de klant extra laat betalen! Wat een slechte service! Wij beginnen aan de telefoon vol ongeloof en sarcasme te lachen en mevrouw Corendon lacht, stiekem, zachtjes met ons mee. Er is niets dat zij voor ons kan doen om het goedkoper te maken, behalve kosteloos annuleren. Op die manier krijgen wij ons geld terug en kunnen wij opnieuw boeken. Een constructie waarbij de klant dus meer betaald dan het van plan was en Corendon de klant niet tegemoet hoeft te komen. Niet eens met een tegoedbon! Bravo Corendon, deze klanten komen nooit meer terug!
Ritchie
op 5 april 2019
bestemming: Turkije / Kemer, reisperiode: april 2019
Boek al jaren via corendon, vorig jaar 2018 heb ik in januari extra vroeg geboekt naar Lara Royal Wings 5* voor de mei vakantie 2 volwassenen en 2 kinderen. Wij kregen een vroegboekkorting van ruim 400 euro wij harstikke blij :-) . Een week voor vertrek was dezelfde boeking 400 euro goedkoper wij natuurlijk balen. contact genomen met corendon helaas konden ze niks voor ons betekenen omdat ze afhankelijk zijn van de dagprijzen die de hotels aanbieden. Paar dagen geleden geboekt via TUI.Be naar Limak Limra 5* voor de paasvakantie. Uit nieuwsgierigheid op de site van corendon gekeken scheelt het ons ruim 1300,- !!!!
Laagste prijsgarantie verklaard corendon bij hun voorwaarden... maar je moet wel met dezelfde luchvaartmaatschappij vliegen. echt grappig van ze...aangezien ze eigen vliegtuigen bezitten. Je snapt natuurlijk dat we corendon helemaal onderaan de lijstje houden in de toekomst.
Lucienne van den Boogerd
op 3 april 2019
bestemming: Curaçao / St Willibrord, reisperiode: april 2018
Zelfde verhaal als medereiziger hieronder. De bingoreis naar curacao, waar je zogenaamd met hoge korting in een 4 sterren resort verblijft, plaatst mensen standaard in het Kunuku Aqua Resort. Een resort in the middle of nowhere met een all inclusive formule. Ondanks dat geadviseerd wordt om voor €500 bijbetaling ook “all inclusive” te worden (er bestaat hier overigens ook zoiets als Ultra all inclusive, bijzonder concept) hebben wij dit niet gedaan. Deze vorm van “bingo reizen verkopen” is echt pure oplichterij. Wij zaten met een baby op een hotelkamer naast de feestbar, bijzondere keus en voor verplaatsing moet je een luttele 300 dollar bijbetalen. Nogmaals, zwendelpraktijken dit
Mo
op 20 maart 2019
bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: maart 2019
Ten eerste vraagt corendon op de site wat je voorkeuren van de hotelkamer zijn waarbij je de keus hebt om bad aan te klikken inverband met onze 7 maanden oude baby, terwijl het hotel helemaal geen kamers heeft met een bad.
Daarna hebben we een excursie geboekt via de corendon reisgids, komen ze een half uur telaat, met een kleine shuttle bus, en er waren nog maar 4 plaatsen over terwijl er 6 personen uit het hotel dezelfde excursie hadden geboekt, en wordt er dan verteld dat we het maar onderling moeten oplossen met wie er wel en niet gaat. Schandalig vind ik dit, corendon hoort het probleem op te lossen aangezien zij een fout hebben gemaakt bij het aanmelden van de personen voor de excursie. Vervolgens brengen ze je naar de duden watervallen, en dan naar storks, een grote juwelier in antalya die in nederland bekend staan als grote oplichters. Is overigens ten sprake gekomen in het programma “opgelicht in het buitenland”. Dit was de eerste keer met corendon en nooit weer.
Diana
op 18 maart 2019
bestemming: Cyprus, reisperiode: september 2018
Op het terrein van acomodatie de 2e dag een ongeluk gehad. Host vond het erg spijtig. En dat was het. Ook in Nederland kon met Niets voor mij betekenen. Ik was te laat werd er gezegd. Dag vakantie! Dag spaargeld! Nog steeds heb ik ongemak van het voorval. Maar dat boeid Echt Niemand. Conclusie: Corendon, NOOIT MEER!!!
Rene
op 16 maart 2019
bestemming: Tunesië / Sousse, reisperiode: oktober 2018
Al vaak met corendon gevlogen, tot nu toe altijd tevreden. Wel jammer dat een tussenstop niet gewoon gemeld bij het boeken. Verder altijd goede prijs kwaliteit verhouding
Maja Heeffer
op 13 maart 2019
bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: maart 2019
Top hotel Aladdin beach resort en geweldige crew toestel CND heen en terug weinig tot niks gevoeld bij beide landingen ondanks noodweer in Amsterdam. Geweldig aanrader corendon hotel en vliegtuigmaatschappij
Angela Maas
op 10 maart 2019
bestemming: Thailand / Hua Hin, reisperiode: februari 2018
De vlucht werd gecanceld. Vervolgens was de communicatie en de medewerking van de reisorganisatie van Corendon ZEER SLECHT: medewerkers wisten zgn. nergens van. Pas 20 uur later, na 4 keer contactgelegd te hebben, werd pas bekend gemaakt op welke vlucht we werden gezet. Er werden geen alternatieven aangeboden: als je van de 7 dagen verblijf er nog maar 5 overhoudt, verwacht ik dat er minimaal meegedacht wordt voor eventueel een verlenging, annulering of wijziging.
Ook waren er geen mensen van Corendon op Schiphol om de reizigers te woord te staan. Ik boek NOOIT MEER een reis bij Corendon
Rensink
op 6 maart 2019
bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: april 2019
Omdat de reis niet doorgegaan is! Ik had deze reis gisteren geboekt en vandaag wilde ik er een vraag over stellen. Ze wilden mij niet te woord staan, omdat ze vonden dat mijn man (die hier helemaal niks mee van doen heeft) De hoofdboeker was, en hij de vraag maar moest stellen. Dit gaf mij meteen een onbestemd gevoel over Corendon. Gelukkig kon ik nog net binnen de limiet annuleren en hebben we een leuke reis bij de concurrent geboekt, waar we al jaren over tevreden zijn
John
op 22 februari 2019
bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juni 2019
We moeten nog op vakantie maar ben nu al supernegatief gestemd met vluchttijden naar ibiza vanaf Amsterdam. Met transavia duurt de vlucht ca 2uur en 15 minuten. Met corendon ca 4.5 uur ivm tussenstop op Mallorca. Wordt totaal niet meegedacht en men verschuilt zich achter dat er niets vermeld staat over de duur van de vlucht. De medewerkster van corendon hoort je wel aan maar kan/mag schijnbaar niets regelen om zo'n tegenvaller wat acceptabeler te maken. Ik kan je verzekeren dit is de laatste keer dat ik gebruik maak van corendon. Genoeg andere aanbieders in dezelfde prijsklasse. Dus als je je kostbare tijd van je vakantie weg wilt gooien ga dan met corendon in zee. De review van het hotel en vakantie aldaar wordt vervolgd. Goed is goed en slecht is slecht. Deze ervaring is al extreem slecht en geen service..... Doe er je voordeel mee
Cool marianne
op 21 februari 2019
bestemming: Gambia / Kololi, reisperiode: februari 2019
Vlucht oké. Ideaal vertrek vanuit Maastricht, geen lange wachttijden, gratis parking, goede vlucht (normaal steeds verschrikkelijke oorpijn en ditmaal niet), voldoende beenruimte alleen spijtig geen scherm voor toch een 6 uur durende vlucht. Hotel Balafon: management is een ramp !!! Veel goedgemaakt door de hele mooie kamers met groot balkon. Ontbijt heel sober en dan eens geen tassen, geen fruitsap meer, meerdere keren moeten vragen naar koffie, geen plaats....en 1ste nacht was kamer niet beschikbaar en bijgevolg 2x mogen verhuizen. Internet in hotel = ramp, wel wifi maar geen internet. Buiten hotel was dit geen probleem. Internationale luchthaven Banjul schandalig....geen water in toiletten en overal vies en vuil. Oké dit is Afrika maar ik begrijp niet dat reisagentschappen hier niet wat druk kunnen zetten tenslotte is het toerisme hun voornaamste bron van inkomsten.
Arja
op 21 februari 2019
bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: maart 2018
Een super de luxe 5 sterren hotel, niks was te gek en alles was erop gericht om het de reiziger zoveel mogelijk naar de zin te maken. Eten, kwaliteit: top! Zeer ruime keuze buffetten, en iedereen vriendelijk. Corendon als reisorganisatie, vliegreis: verliep uitstekend en echt niks op aan te merken. Volgende keer (hopelijk) zeker weer met Corendon
Wilma v heijnsbergen
op 19 februari 2019
bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: februari 2017
Al jaren met corendon super
Peter de Jong
op 16 februari 2019
bestemming: Curaçao / Jan Thiel Livingstone, reisperiode: februari 2019
Appartementen worden bewust dubbelgeboekt, gasten worden in goedkopere hotel geplaatst.
Schandalig
John Boons
op 14 februari 2019
bestemming: Egypte / Luxor, reisperiode: januari 2019
Wij moesten onze vakantie onderbreken vanwege een sterfgeval in de familie. Onze complimenten voor onze reisleider ADEL die alles perfect heeft geregeld voor ons. We werden tot aan de balie van het vliegveld in Luxor. Zelfs zo dat we een vlucht eerder konden nemen naar Caïro waar we een andere vlucht moesten nemen naar Amsterdam. En dat kwam goed uit anders hadden we de aansluiting gemist. Kortom complimenten voor Corendon en zeker voor onze reisleider ( gids ) Adel Dus van ons een dikke 10
Dekkers
op 9 februari 2019
bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: februari 2019
Ik moet mijn vorige reactie herzien. naar aanleiding van een klacht heeft een van onze groepsgenoten een schadevergoeding ontvangen van 70 euro nadat het een halve week geduurd heeft voor de zoekgeraakte golftas thuis bezorgd werd. ik heb ook een klacht ingediend en verwacht dat die even snel en efficient afgehandeld wordt. in dat geval neem ik terug wat ik in mijn vorige review schreef. fouten kunnen gemaakt worden, als ze goed hersteld worden accepteer ik dat.
Martin
op 9 februari 2019
bestemming: , reisperiode: januari 2019
Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Hotel Beatriz Costa & Spa een heerlijk ruim hotel, goede keuken, 's avonds een animatie programma vriendelijk en beh8ulpzaam personeel , shuttle bus naar busstation en strand. Gezellige boulevard.
Dekkers
op 6 februari 2019
bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: januari 2019
Ben enthousiaste golfer dus naar Belek. maar na de reis zijn minsten 20 golftassen niet meegekomen, daar was geen plaats voor!!! op 2 febr. aangekomen, op 6 februari worden de tassen (hoop ik) gebracht. niet op een tijd die je uitkomt zoals beloofd, nee gewoon 5 uur wachten. ik golf dagelijks, nu dus dankzij Corendon 5 dagen niet. behandeling: zeer klantonvriendelijk. nooit meer Corendon als t ff kan.
Diederik
op 5 februari 2019
bestemming: Spanje / Corralejo, reisperiode: januari 2019
Koffers zoekt gemaakt door hen. We zaten drie dagen zonder. Claimen moet bij verzekeren, vergoeden van een deel van de reissom doen ze niet. Als alles goed gaat, heb je er een goedkope reis aan. Als het misgaat, ben je bij Corendon de xxx. Ze goochelen met reistijden en tussenlandingen. Denk goed na voor je met Corendon vliegt. Goedkoop is vaak duurkoop.
Anna
op 3 februari 2019
bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: januari 2019
Het vliegen was prima, maar de bagageafhandeling niet best ( en dan benoem ik het fatsoenlijk) op de heenreis bleven er golftassen op Amsterdam staan ( te weinig ruimte)
terwijl men weet dat je op golfvakantie gaat. De terugreis nog erger, we zagen allemaal bagage het vliegtuig in gaan en er bleven weer minimaal 30 golftassen
achter op het vliegveld. Geen ruimte!
Je durft bijna geen golfvakantie meer
met Corrndon te boeken, en thuisgekomen kun je ook niet golfen en
dan moet je afwachten wanneer de golfbag weer wordt thuisbezorgd!
Dus wat dat betreft waardeloos.
Amrani
op 2 februari 2019
bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: september 2018
Erg slecht hotel, 5 van de voorzieningen niet beschikbaar of defect, smerige tapijt hotelkamer met kakkerlakken in de badkamer
in het weekeind geen agent beschikbaar om onze hotel probleem op te lossen. na bellen met Nederland ook geen resultaat en niet in het weekeind beschikbaar en hele dag en avond voor het hotel gezeten in de lobby met koffers en al en later op straat wat erg onveilig is in het weekeind met dronken mensen etc... eerst volgende dagen ook geen contact kort om zeer zeer slechte organisatie en raad het iedereen af om ooit nog met Corendon op vakantie te gaan. Ook bij het indienen van de klacht in Nederland is niets mee gedaan. uiteindelijk zelf een hotel geboekt en die kosten hebben wij nooit terug gezien.
C. J. de Groot
op 30 januari 2019
bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: oktober 2018
BOEK NIET BIJ Corendon, zolang zij op je boekingsbevestiging en daarna op je vliegtickets de reisduur BEWUST langer maken dan dat de werkelijke reistijd is. Het lijkt niet erg zolang er niets gebeurd, maar...... als je vertraging hebt van 3+ uur (je hebt dan recht op compensatie), dan trekken ze de bij gepluste tijd daar vanaf en val je automatisch binnen de 3 uur en heb je dus GEEN recht op compensatie! Vals hè.
Voorbeeld: A'dam-Rhodos is 3 u. en 20 min. vliegen. Op de ticket staat 3 u. en 55 min.. Als je dan een vertraging hebt van 3 u. en 30 min. dan trekken zij die 35 bij gepluste min. eraf en dan is er ineens geen vertraging van 3+ uur en kun je fluiten naar je compensatie waar je recht op hebt!
DUS WEES GEWAARSCHUWD!!!
Joost
op 29 januari 2019
bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: januari 2019
Ik ben een weekend naar Tenerife geweest (van 4 januari tot en met 7 januari). In tegenstelling tot de meeste andere reacties ben ik redelijk tevreden. Al verliep niet alles helemaal vlekkeloos. Allereerst liep onze heenvlucht een vertraging van ruim 4 uur op. Dit kwam door een technisch mankement, waardoor er een vliegtuig moest komen uit Slowakije (van Airexplore). De stoelen in dit vliegtuig stonden zeer dicht op elkaar en het was een vliegtuig uit het jaar nul, maar wij hadden het geluk dat we onze benen schuin onder de andere stoelen konden leggen, omdat 1 van de 3 stoelen vrij was. Door de vertraging hebben we wel een snack en wat te drinken gekregen. Uiteindelijk, toen we op Tenerife geland waren ontmoetten we onze reisleidster. Hier kregen we te horen dat we omgeboekt waren naar een ander hotel (Marola Portosin) omdat het oorspronkelijke hotel (Paraiso del Sol) overboekt was. Ze zou ons de volgende dag nog bellen of het hotel goed was, omdat de meeting in het hotel niet meer door kon gaan vanwege de tijd. Toen we aankwamen bhij ons hotel bleek het hotel wel beter en ruimer te zijn dan het oorspronkelijke hotel. Dus daar waren we wel blij mee. Al hoorden we van andere mensen die incheckten bij het hotel voor een vakantie van 2 weken maar 2 weken in dat hotel mochten, en daarna weer terug moesten naar het andere hotel. De dag daarop belde ik zelf even naar het de reisleidster om de informatie op te vragen over de transfertijd en de terugvlucht. De reisleidster was zeer vriendelijk en legde alles goed uit. Ze nam ook alle schuld op zich omtrent de vertraagde vlucht en het vliegtuig waarmee we vlogen :-). Het personeel van het hotel was ook vriendelijk. Op maandag werden we iets later opgehaald dan gepland, maar dat is wel vaker zo. Bij het inchecken stond de reisleidster er weer voor eventuele hulp. De terugvlucht vertrok op tijd en verliep geheel vlekkeloos. Het enige wat ik hoorde was dat er niet genoeg maaltijden aan boord waren. Dit kwam denk ik vanwege het feit dat het een vlucht met meerdere stops was (Amsterdam - Tenerife - Fuerteverture - Amsterdam). Wij hadden hier gelukkig geen problemen mee, omdat we voorin het vliegtuig zaten. Kortom, een goed weekend gehad, met enkele veranderingen, maar niet om heel negatief over te zijn.
Van wijk paul
op 25 januari 2019
bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: mei 2019
Een reis geboekt met vroegboekkorting bij corendon in augustus 2018.9 maanden voor vertrek . nu eind januari ,dus 5 maand na boeking kan het niet doorgaan wegens de vlucht . ik kan een andere datum nemen maar dat voor dezelfde prijs alhoewel deze datum bij boeking 590 € goedkoper was willen ze dit niet verrekenen . als ik langer blijf kon het ook maar was er geen sprake van vroegboekkorting ; zelfs duurder als andere reisagentschappen.dus nee service is nul, nul 00000 dit is de 2e maal en is spijtig daar de reizen en hotels goed zijn ! MAAR SERVICE VAN CORENDON IS 00000
Van wijk paul
op 25 januari 2019
bestemming: Turkije / Kemer, reisperiode: mei 2018
De reis was goed , blue cruise en daarna hotel /alles tof behalve dat de week met de boot totaal anders was en veel minder bekeken dan voorzien . corendon was niet in fout voor de trip maar is wel verantwoordelijk voor de boeking en doet zo goed als niets . 50 € per persoon terugbetaald / schandalig .
Kortweg de reizen van corendon zijn een 9 waard maar als je wat tegenkomt reken niet op service of een deftige tegemoetkoming dan is het cijfer 1 als waardering . dus bezin eer je begint !!!!!
Dewitte
op 25 januari 2019
bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: juni 2019
Deze vakantie is op eens goedkoper. Met medewerker in december gebeld over hotel H10 Palmeras. volgens haar zijn bijna allen kamers vol. Als ik te lang zou wachten is er waarschijnlijk geen kamer meer beschikbaar . Nu zou ik ook nog van de vroeg boek voordeel gebruik maken. Wat schets mijn verbazing dat nu opeens de zelfde reis met de zelfde bestemming zelfde kamer en zelfde periode 100 euro goedkoper is . Gebeld met een medewerker van Corendon, vervolgens kreeg ik te horen , dat dit kwam door dat in die perioden vraag en aanbod dus nog genoeg kamers vrij zijn zo doende is de prijs lager .Kan per dag verschillen Dit is volgens mij misleiding. Dit is voor ons de eerste keer dat wij op vakantie gaan met Corendon. Ben benieuwd hoe het verder is geregeld. heb er nu weinig vertrouwen in.
Renske Woortman
op 22 januari 2019
bestemming: Gambia / Banjul, reisperiode: januari 2019
Super vakantie gehad in Gambia Banjul hotel laico hotel all inn keurig netjes personeel top omgeving lekker warm weer stranden super en in Gambia zijn mensen vriendelijk
Maureen
op 22 januari 2019
bestemming: Egypte / Nijl cruise, reisperiode: januari 2018
Fantastische reis en aanrader. Op MS Magic met gids Hany overtrof deze reis al onze verwachtingen. Excursies goed geregeld; eten goed, hut comfortabel , personeel attent. Kan het iedereen aanraden. Enig minpuntje: geen verwarmd zwembad en geen verwarming op de kamer.
Sonja Smith
op 17 januari 2019
bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: januari 2019
We hadden een auto geboekt bij Corendon. Op de website aangegeven dat we graag de auto bij aankomst bij het hotel op te halen i.p.v. het vliegveld. Een dag van te voren gebeld om te informeren waar we de auto konden ophalen. Na een hele lange tijd in de wacht te hebben gestaan kreeg wij een medewerker aan de telefoon. Zij vertelde ons dat we de auto alleen bij het vliegtuig konden ophalen... Maar we hadden toch wat anders gevraagd? Ja, jammer dan... We kunnen u niet verder helpen. Ach ja u kunt misschien zelf even bellen naar Tenerife en het zelf gaan regelen. Dan doen we dat maar. Wel raar van zo grote reisorganisatie! Mijn dochter belde en kreeg daar te horen dat het autoverhuurbedrijf een maand geleden de samenwerking met Corendon had verbroken. Gelukkig zult u denken dat wij hier toevallig van op de hoogte werden gesteld. Maar het liep anders. Wij weer bellen met Corendon. En na enige tijd weer in de wacht te hebben gestaan, kregen wij weer een medewerker aan de telefoon. Het probleem uitgelegd... Maar tot onze verbazing werd er niets mee gedaan. We kregen de optie om de gehuurde auto te accepteren bij het vliegveld of anders 10 procent van het bedrag terug te ontvangen. We waren verbaasd en uit het veld geslagen. We besloten maar voor de auto te gaan bij het vliegtuig. Met de wetenschap dat er waarschijnlijk helemaal geen auto voor ons geboekt was. Dit hadden we toch aangegeven. Mijn dochter en ik besloten bij aankomst eerst maar de reisleiding in te lichten. Je verwacht dan een reisleiding die vriendelijk is en met je mee denkt. Maar dit alles ontbrak. Het enige wat ze kon uitbrengen was op een nukkige toon reageren :"Wacht niet op jullie" Wij naar het autoverhuurbedrijf op zoek. De instructie over de ligging was ook erg vaag. Het gevoel van zoek het lekker zelf uit was van toepassing. Uit eindelijk toch het juiste bedrijf gevonden. . Maar zoals we al wisten was er geen auto voor ons gereserveerd. De auto was al een maand geleden geannuleerd Het autoverhuurbedrijf wilde niet meer samen werken met Corendon. Maar daar sta je dan midden in de hete zon. Toch maar weer die onvriendelijke, nukkige reisleidster opbellen. Maar in plaats dat ze ons te woord stond gaf ze mij te kennen dat we geen taxi op kosten van Corendon mochten bestellen. Het enige wat ze kon doen was dat ze als nog een busreis kon regelen. Ik gaf haar aan dat ik het waardeloze organisatie vond. Dit pikte mevrouw niet en gooide de telefoon er op. Dan maar zelf kijken hoe je bij je accommodatie komt. Dat is gelukt.. wel een paar uur later dan eigenlijk de bedoeling was.. Bij aankomst toch weer gebeld met het hoofdkantoor van Corendon in Nederland. Ze zeiden dat we via de reisleidster een klachtenformulier moesten invullen bij vertrek. Dus toch maar weer telefonisch contact opnemen met de reisleidster. We moesten haar ook vragen of ze de bus tijd van vertrek aan ons door wilde geven. De reisleidster gaf ons mondeling toe dat ze het vertrek een dag van te voren zou doorgeven. Maar ook dit bericht bleef uit. Toch dan maar weer zelf bellen. Bij aankomst op het vliegveld Tenerife was de reisleidster nergens te bekennen. Ja, voor de zoveelste keer toch maar weer bellen waar ze bleef. Toen ze eenmaal gearriveerd was dachten wij dat ze meteen in actie zou komen om samen met ons het klachtenformulier in orde te maken.... Maar dat was teveel gevraagd. Pas op het moment dat we bijna bij de incheckbalie stonden kwam ze naar ons toe. Ze was verbaasd toen ik invulde dat ze niets had geregeld voor ons. Ze vulde zelf nog wat in op het formulier om zich in te dekken. Bij aankomst thuis nam ik weer contact op met Corendon. Het in de wacht staan was ik beu en ik heb gevraagd mij terug te bellen. Dit bleef weer uit. Toen maar via de chat gevraagd om terug te bellen. Tenslotte 2 keer terug gebeld . Maar ik was net steeds te laat. Ze bleven maar kort proberen. Tenslotte is onze klacht zo van tafel afgeschoven. Ze laten weten niets voor ons te kunnen doen. Waar het bedrag wat wij voor de huurauto hebben betaald is gebleven is ons een raadsel! Waarschijnlijk staat het nog op rekening van Corendon. Daar sta je dan met je rug tegen de muur. En dat weten dit soort organisaties. Je bent op een geven moment het strijden zo moe. Maar ik geef niet op. Morgen bel ik met mijn advocaat om de zaak uit te zoeken... Tegen onrecht moet je vechten en nooit opgeven.
Jacob_eise@hotmail.con
op 15 januari 2019
bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: oktober 2018
Ik geef een 3 voor onprofessioneel handelen aan Corendon. Wij voelen ons niet serieus genomen toen we een klacht indiende.
Hendrikx
op 7 januari 2019
bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: januari 2016
7 uur op de vlieger wegens tussenstop en constant gebel omdat ik zogezegd geen ontbijt geboekt. Geldwolven.
Johanna
op 5 januari 2019
bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: oktober 2018
Lees hier de revieuw van susan
net zoals haar .. hadden wij met ons gezin de reis geboekt voor de herfst vakantie in hotel miracle lara Turkije, ik had de aanbieding oudjaarsavond al gezien maar nog niet geboekt.. denk als het morgen nog staat ga ik boeken .. het was een heel aantrekkelijke prijs van 1652 voor 4 personen incl ruimbagage dus nieuwjaars dag geboekt bevestiging binnen de aanbetaling gedaan .. dus onze kinderen wakker gemaakt .. van we hebben vakantie geboekt .. wat waren ze blij eindelijk weer eens naar ons geliefde hotel miracle...nou die droom werd de dag er op wreed verstoord.. kreeg een mail , ze herroepen de boeking en de reis was in eens meer dan 1600 euro duurder...we moesten voor 4 jan iets laten weten of we dit door lieten gaan of annuleren ..ten eerste de 1600 euro er boven op ligt ver boven ons budget , over en weer mailen enz.. ja ik had de algemene voorwaarden geaccepteerd en ja daarom kon corendon zich herroepen .. nou je moet die voorwaarden accepteren anders kan je de boeking niet compleet maken nog weer een mail gestuurd.. maar weer nee we kunnen niets voor je doen klaar, vrienden van ons leek de aanbieding ook iets dus die keken de dag er op ... wederom werd de reis nog goedkoper aangeboden maar konden niet boeken hebben vervolgens gebeld en werd tegen hun gezegd dat het om een dag aanbieding ging ...en corendon er geen invloed op had.. tegen hun word er zo gezegd en tegen ons weer wat anders...kan me oren niet geloven ...ben er ziek van .. dat zo n groot bedrijf geen oplossing of een midden weg kan geven .. ik heb geen fout gemaakt dat zijn zij toch ..maar ok ff laten rusten want ben er gewoon ziek van ..vandaag weer reactie geplaatst op fb ... dr kwam reactie op of we ons boekings nr wilden geven in pb...gedaan .. ze konden mij niet te woord staan mijn man moesten ze spreken via de telefoon , aan het einde van de middag gebeld en wederom ...deksel op je neus ..geen middenweg ..geen tegemoet koming geen oplossing ...we komen er niet uit..denk het lijkt wel een macht spel.. ze winnen altijd...word niet gedacht aan de klanten ..ik vind het vreselijk en heb de telefoniste van middag toen mijn man aan de telefoon was duidelijk gemaakt dat ik het er niet bij laat zitten ... ben dr nog niet klaar mee..het kan gewoon niet ...corendon .. geef je fout toe en neem die dan ook .. of een middenweg maar niet zo de klanten afschepen met een standaard antwoord
Susan
op 2 januari 2019
bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: oktober 2018
Pas op Oplichters ! ,boek geen vakantie bij Corendon !!!!
Het jaar 2019 goed begonnen door een vakantie te boeken met ons gezin naar Turkije. Gisteren dus een vakantie geboekt met 4 personen bij het Miracle resort te Lara in Turkije ,althans dat dachten we.
Ook direct de aanbetaling voldaan en bevestiging per mail ontvangen dat de reis geboekt is.
Tot onze verbazing krijgen we een dag later een mailtje dat de reissom niet klopt en er een foutje zat in het totaalbedrag.
Of we even het verschil van € 1100,- zouden willen overmaken.
€ 1100,- is nogal een verschil en nadat ik op internet ben gaan zoeken of dit zo maar kan kom ik tienduizenden hits tegen van vele mensen waar dit ook het geval bij was,ook heeft dit onderwerp meerdere malen aandacht gekregen in de media en het programma OPGELICHT.
Klantenservice gebeld,maar die konden niks betekenen of een andere reis aanbieden.
Ik voel me zwaar belazerd waar je de ene dag een mooie vakantie met je gezin geboekt denkt hebben , wordt je de volgende dag vriendelijke verzocht om nog eventjes €1100,- extra over te maken.
Ik hoop dan ook dat dit bericht vele mensen bereikt met de hoop dat ze bij een andere touroperator hun welverdiende vakantie boeken i.p.v. bij deze smerige oplichtingspraktijken van Corendon.
Lei zinken
op 27 december 2018
bestemming: Griekenland / kalamaki, reisperiode: augustus 2018
Vanaf boeking tot einde reis goed georganiseerd , alles netjes op tijd.
hotel prima , ik kan corendon aan ieder aanbevelen. (was 1e keer )
Broersen
op 26 december 2018
bestemming: Egypte / Luxor, reisperiode: december 2018
Goedkope bestemming in luxor, het schip lag ver van centrum maar eten en reisleiding was prima in orde, corendon onderhoudt de vliegtuigen niet goed, slechte stoelen, loszittende raampanelen, de rechtervleugel miste enige schroeven op paneel bij de flaps zichtbaar vanuit de cabine, heb dit gemeld na de vlucht, ik kies voortaan andere maatschappij.
Johan en Janny
op 19 december 2018
bestemming: Bonaire / Kralendijk, reisperiode: oktober 2018
Een dikke pluim voor dit bedrijf! Door storingen in het systeem onze vlucht gemist maar een prima coulance regeling ontvangen voor de extra kosten die wij hebben moeten maken om te overnachten in de buurt van schiphol van Corendon, dit ondanks dat de schuld ook bij een ander bedrijf lag. Wij zijn dik tevreden en zullen dit bedrijf dan ook aanraden aan anderen.
Sandra
op 19 december 2018
bestemming: Egypte / Nijl cruise, reisperiode: december 2018
Boot was simpel ingericht , kleine slaapkamers, simpel bad en toilet was geen föhn aanwezig. Tapijt op de vloer vond ik niet prettig
Personeel was vriendelijk.
RAMY heeft ons 7 dagen fantastisch begeleid, hij deed dat met veel toewijding ,plezier en enorme kennis van zaken . RAMY HEB IK ERVAREN ALS ZEER ZORGZAAM EN HEEL SOCIAAL persoon .de begeleiding van RAMY op de Nijl cruise 11-12-2018 Is een 10 waard.
A.van Eldert
op 5 december 2018
bestemming: Spanje / cruise, reisperiode: maart 2018
Cruise geboekt Binnen hutten . buiten hut 400.00.1-12 gebeld voor buitenhut 600.00nu 4-12 word ik gebeld. Buitenhut 450.00.ik vindt dat raar.nn buiten hut200.00 nieuwe boeking.dus vroegeboeking veel duurder.7621845 boeking
Ecker
op 4 december 2018
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: september 2018
Slechte afhandeling klacht overboeking
Zo gaat Corendon met de klanten om. Overboeking niet bekend??
Volgens het hotel zeker wel.
Ook de huurauto kun je alleen via Corendon boeken. Andere optie is het hotel niet toegestaan.
De geboden compensatie bij overboeking moet die van Corendon zijn schijnbaar, of die pas of niet.
Maar hierbij het antwoord op mijn klacht van overboeking en het niet kunnen beschikken over onze kamer 1e nacht en op opvolgende dag.
NB : het hotel en het personeel is wel geweldig en doen echt hun best. Is dus wel een aanrader maar niet via Corendon
Bep van der heijden
op 23 november 2018
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2018
Samen met een vriedin naar hotel sissy bay geweest eten was goed we gingen ontbijten de vloer was nat en ze gleed uit er stond geen bord bij de ingang we waren naar 10 dagen thuis zat onder de pukkels bleek surft te zijn klacht ingediend foto s erbij brief van de huisarts apohteek maar corendon reageert niet schandalig nooit meer we moeten nog geld terug krijgen nooit gehad maar we gaan door nooit meer met corendon
Stef
op 12 november 2018
bestemming: Griekenland / Samos, reisperiode: september 2018
Koffer beschadigd tijdens rit naar vliegveld Samos. Corendon wil geen schade vergoeden omdat aankoopbon van 75 Euro ontbreekt! Wel eindeloze mailwisseling wat al veel meer geld voor hun heeft gekost. Stelling CORENDON is " als wij er maar onderuitkomen " en vooral wijzen naar aankoop bon. Nee ik heb erom gevraagd om mijn koffer stuk te maken!
M van Dongen
op 7 november 2018
bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: oktober 2018
Excursie geboekt in het hotel bij Corendon maar uitgevoerd door locale organisatie. Heel slecht geregeld en die dag niets gezien. Gereclameerd bij Corendon maar helaas schuld ligt niet bij hun. Weg geld en Corendon hoopt dat we de volgende keer toch weer bij hun boeken. Wij dachten het niet!!
Jack
op 6 november 2018
bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: september 2018
Wat een drama... Geboekt bij Corendon voor resort Caves in Hurghada, meteen ook maar even een upgrade genomen. 2200 euro lichter vol goede moed afgereisd naar deze 5 sterren accommodatie. Nou weet ikzelf ook wel dat Egyptische sterren geen Europeesche sterren zijn, maar dit is puur bedrog en volksverlakkerij. Voor die 2200 euro had ik vast wel iets anders kunnen vinden wat dichter in de buurt kwam van 5 sterren.
Meubilair defect, schimmel in het plafond, vuile bankstelkussens met onverklaarbare vlekken ook in de gordijnen, koud en eenzijdig eten en slechte bediening. Absuluut GEEN 5 sterren waard. Vervolgens klacht ingediend bij Corendon en na 7 weken een briefje met een aanbod van 75 euro.....niet omdat we een kutvakantie hebben gehad, maar omdat ze te laat waren met antwoord geven.......WAARDELOZE REISORGANISATIE DIE DE KLACHTENAFHANDELING NIET SERIEUS NEEMT.
Joke teelen
op 5 november 2018
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: oktober 2018
Ik ben niet tevreden over de care.ik heb in de nacht zuurstof nodig.dat zou op de kamer staan als ik aan kwam.maar dat was er niet.bij dereceptie wisten van niets.hebben gebeld kwamen ze brengen.die moet het mijn uitleggen.had er helemaal geen verstand van.ik heb thuis een consetrator. Tot 3x toe hebbeb ze een nieuwe selinder gebracht.alle 3 waren niet bekwaam hoe het moet.als ik belde naar die care nam ze telkens niet op.ik heb 10 dagen geen zuurstof gehad.ik heb wel 250 euro betaald.voor een vacantie waar ik niets aan gehad heb.ik kan overdag niet funkseneren als ik in de nacht geen zuurstof heb gehad.alleen even naar het strand.ben ook niet gaan lunchen.om dat ik te moe was.ik heb een helse vacantie gehad alleen dat ik geen zuurstof had.ik ben 2x bij de dokter geweest.krijg ik medicijnen.mag ik niet mee in de zon.toen had ik helemaal niets meer.ik was erg blij dat ik thuis was.ik heb thuis 5 dagen op bed gelegen.ik was helemaal uit geput.ik wens wel 250 euro terug.
Kjelt Maatje
op 28 oktober 2018
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: augustus 2018
Hotel was prima, mooie kamers, mooi zwembad, leuke locatie dichtbij het strand. Vlucht was drama, heenweg bijna 5,5 uur vertraging gehad waardoor we pas om half 9 ‘s ochtends in het hotel waren en overdag moesten slapen, 1 dag was dus al verloren. In het vliegtuig was bijna geen eten op voorraad en het personeel was niet vriendelijk. Terugweg 1,5 uur vertraging gehad, weer bijna geen eten op voorraad en het personeel was weer niet vriendelijk. Vanaf 3 uur vertraging heb je recht op een compensatie van maximaal 600 euro per persoon, hiervoor flightclaim ingeschakeld maar corendon laat niks van zich horen. Klacht indienen bij corendor kan alleen op locatie van bestemming en niet meer na de terugreis. Slechte maatschappij die niet uitkomt voor hun fouten en hun klanten zonder pardon aan de kant schuift wanneer deze contact proberen te krijgen. Nooit meer vliegen met corendon!
Hendrikje
op 27 oktober 2018
bestemming: Cyprus / Famagusta, reisperiode: oktober 2018
Hotel helmaal top. Maar de reisleider was er vreselijk arrogante man .
Wij hadden een uur staan wachten voor de terug reis nog steeds geen bus.
Reisleider gebeld geappt geen reactie alarmnummer corendon gebeld die zouden regelen met reisleider.
Krijg je een app regel maar taxi wordt betaald daar sta je dan midden in de nacht met 3 echtparen en alle koffers.
Wij aangegeven dat hij dat hoorde te regelen dus er zouden 2 taxi,s komen.
Die hebben ons met 140 km per al bellend naar het vliegveld gebracht waar we net op tijd aankwamen.
Stond die arrogante reisleider daar ook nog geen excuus kon er niet eens vanaf en voor dat we ingecheqt waren was meneer al verdwenen.
Echt een REISLIJDER VRESELIJK
H.W.A. Nusser
op 25 oktober 2018
bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: oktober 2018
Reageer op een advertentie en ga naar de webpagina van Corendon. Daar is op de zelfde dag de prijs ineens 150 euro duurder. Ik vind dit misleiding