Schrijf een review

Reviews over Corendon

Url:
Aangesloten bij: ANVR / SGR / Calamiteitenfonds
Type reizen: strandvakantie
Postbus 349, 1170 AH Badhoevedorp NL
023 751 06 06

Logo van Corendon

Pagina 6 van 18 met 1748 resultaten

op 24 oktober 2018 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: augustus 2018

Hotel was mooi en schoon, niks op aan te merken. Alleen de vliegtijden voor de heenreis zijn 3 keer veranderd. Uiteindelijk vlogen we 5 uur later dan gepland. Geen excuus of op oplossing. Terug weg precies hetzelfde probleem, tijden weer veranderd en op het laatste moment weer 2 uur vertraging. Eenmaal aan boord was al het eten op en het personeel onvriendelijk. Volgende keer kies ik voor een andere maatschappij.

  • Algemeen 3
op 22 oktober 2018 bestemming: Turkije / Manavgat, reisperiode: oktober 2018

De vlucht was prima Hotelkamer mooi De tedt van het hotel super saai en het personeel kan volgens mij niet praten Nog geen gedag gezegd Allemaal chagrijnig gewoon elke dag ‘s Nachts stofzuigen en vloer boenen op de galerij
Wij hadden een excursie geboekt op woensdag en wij hebben een uur staan te wachten om opgehaald te worden Toen de hostess gebeld en deze vertelde ons dat Corendon ons was vergeten te boeken en of wij de volgende dag wilde gaan Naar enige onderhandeling mocht 1 persoon van de 6 gratis mee dus de volgende dag op excursie Tot onze grote verbazing troffen wij op deze excursie nog 4 Nederlanders en die hadden hetzelfde probleem ondervonden maar die kregen als antwoord dat de hele excursie op woensdag gecanceld was Dit vind ik een erg slechte zaak We zijn gewoon voor de gek gehouden Lekker makkelijk om te zeggen dat Corendon ons was vergeten in te boeken Wees gewoon eeelijk en bel de klant dat de excursie gecanceld is maar kom niet met zo’n raar verhaal Helaas hebben we dus een slechte ervaring met Corendon Dit was onze eerste keer dat we via Corendon hebben geboekt

  • Algemeen 5




op 22 oktober 2018 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: oktober 2018

De vakantie was geweldig! Het hotel Alp Pasa en de stad Antalya zijn zwaar aan te raden en krijgen van mij een dikke 8! De regeling van alles eromheen, vanuit Corendon was daarbij echt uitzonderlijk slecht. Minder dan 2 weken voor vertrek veranderde onze vluchttijden ontzettend negatief waardoor de vakantie ruim een dag korter werd, geen compensatie vanuit Corendon. Slecht geregeld vervoer van en naar de accomodatie. Ten slotte komen we op Schiphol is 1 van onze koffers weg, in Esland. Hebben ze bij Corendon een verkeerd vliegtuig in gegooid. Meer dan 52 uur verder de koffer gelukkig thuis ontvangen gekregen.

  • Algemeen 1
op 17 oktober 2018 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: oktober 2018

Geboekt 5* hotel is dicht, zeggen zgn. Overbooked. Echter, niet voor vertrek, maar na de landing, walgelijke leugens.

  • Algemeen 1
op 17 oktober 2018 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: oktober 2018

Vanaf onze aankomst op de vlieghaven in Maastricht, waar we gratis konden parkeren, werden we vakkundig via de bagageband en check-in naar het vliegtuig geleid. Ons vooraf gereserveerde zitplaats konden we innemen en in een mum van tijd vlogen we naar onze bestemming. Op de vlieghaven van Rhodos werden we opgewacht en onmiddellijk per Corendon bus naar het hotel gebracht. De dag na aankomst was er een samenkomst met onze hostess ter plaatse. Deze heeft op een ludieke, niet opdringerige manier uitgelegd aan welke activiteiten we konden deelnemen via Corendon, uitstappen, auto ,motor,scooter verhuur Enz. Het hotel was zoals beloofd, GOED. Tijdens ons verblijf kon je altijd in contact komen met de hostess, wat een gerust gevoel geeft. De terugkomst vanaf het hotel tot de luchthaven van Maastricht verliep even gesmeerd als het vertrek. Conclusie: wij zijn correct volgens hun belofte behandeld en gaan zeker onze volgende reis met Corendon.

  • Algemeen 9
op 16 oktober 2018 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: oktober 2018

Halve dag gemist omdat vluchttijden veranderd waren. En het ergste je denkt dat je alles betaald heb maar nee hoor je moet nog toeristen belasting betalen bij je verblijf.

  • Algemeen 2
op 16 oktober 2018 bestemming: Turkije / Okurcalar, reisperiode: oktober 2018

Omdat Granada Luxuary geen vijf sterren verdient. Zeer mooie kamer met jacuzzi, maar de kamer werd op 14 dagen niet gekuist. Eten zeer goed, maar ‘s morgens zijn er pas spiegeleieren en verse omelet vanaf halfnegen i.p.v. bij de start om zeven uur. Soms moeilijk een vrije plaats te vinden in het restaurant. Sommige hostessen begrijpen geen Engels of Duits. De kledij van heel wat gasten laat veel te wensen over.

  • Algemeen 7
op 16 oktober 2018 bestemming: Turkije / Kemer, reisperiode: oktober 2018

De reis was ok. Niets op aan te merken. Zeer goede vlucht gehad en alles op tijd !

  • Algemeen 9
op 16 oktober 2018 bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: augustus 2018

Bij aankomst op het vliegveld worden we naar een bus gestuurd. Vond het al raar omdat ons geboekte hotel een andere bus had. In de bus gaan zitten, envelop opengemaakt, zie ik ineens dat we een ander hotel hebben. Nagevraagd en alles, blijkt dat ons geboekte hotel vol zat. Er werd gezegd dat ons 'nieuwe' hotel beter was etc. Niks van waar.. Tijdens het verblijf nog mee bezig geweest, maar hier ook weer voorgelogen en bedrogen. Ons aanspreekpunt deed ook alsof ze er alles aan deed ons tevreden te houden, maar via via hoorden we dat dit dus ook allemaal gelogen was. Terugweg uiteindelijk nog vertraging. Klacht op vakantie zelf ingediend en binnen 3 weken zouden we antwoord krijgen. Na ongeveer 6 weken zelf maar eens gebeld en toen te horen gekregen dat het opeens rond de 7 weken kon duren. Nu 8 weken verder en nog niks gehoord. Nog maar eens achteraan dus. Kortom, echt slechte service.

  • Algemeen 3
op 13 oktober 2018 bestemming: Italië / Castelsardo, reisperiode: oktober 2018

Perfect georganiseerde reis door Corendon. Uitstekend hotel, vriendelijk behulpzaam personeel, goede bedden, buffetten waren prima.

  • Algemeen 10
op 13 oktober 2018 bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: oktober 2018

NOOIT MEER. veel trappen. gebouwtjes van 2 hoog, maar die zijn steeds hoger tegen de berg gebouwd, waardoor veeeel steile trappen op moet. Wel mooi uitzicht. We hadden een 2 kamer appartement. Dat waren 2 slaapkamers.. geen gezelligheid aan. Doordat het trappen lopen te zwaar werd, hebben we via de reisleider een ander appartement gevraagd. We kregen op de begane grond een studio aangeboden of een studio met weer trappen lopen. We kozen voor de begane grond. Op zich zag het er aardig uit . Nr A105. Maar eenmaal gesetteld..wat een smerig hok. Douche met veel schimmels en keukentje ook te vies voor woorden. Schone..handdoeken waren al vuil. het bed..slap en versleten. De dag erna vreselijk jeukende bulten, geen muggenbulten.. Leek op bedwantsen. De studio was zeer vochtig. Zelfs kauwgom was nat. Terrasje klein. Schoonmaak slecht, totdat we een week eerder dan gepland vertrokken van ellende. Ineens GROTE schoonmaak.. lief personeel.

PRIMA VLUCHT

  • Algemeen 3
op 11 oktober 2018 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: oktober 2018

Ik had alleen een vlucht van Heraklion naar Amsterdam, en na al die vreselijke ervaringen van andere toeristen en horror verhalen van familie die twee weken geleden door Corendon is laten staan, was ik echt benieuwd wat er zou gebeuren.... let op... prachtig vliegtuig... schoon... heel veel beenruimte.... vriendelijk personeel... alles optijd... lekker kroketje... meer als op tijd... gewoon perfect... ben ik een mazzelpik! allen de mostard was op... nou ja... nobody is perfect.

  • Algemeen 8
op 11 oktober 2018 bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: augustus 2018

De vakantie was fantastisch, de service van Corendon en daarbij de klachten afwikkeling uiterst onbevredigend. Mijn klacht is niet goed begrepen, er is geen moeite gedaan de klacht goed te begrijpen, ter plaatse voelde ik mij onbegrepen door de reisleidster, ze heeft ons niet bijgestaan en we hebben haar behalve op de luchthaven de verdere week niet gezien, nog heeft ze navraag gedaan hoe het met ons probleem verder gegaan is.

  • Algemeen 1
op 11 oktober 2018 bestemming: Cyprus, reisperiode: augustus 2018

Vliegtuig niet comfortabel, cabinepersoneel onvriendelijk. Eten in hotel was koud en niet gaar. Excursies slecht geregeld. Met klacht ter plekke wordt niets gedaan. Klachten na terugkomst pas na 7 weken bericht en wordt niet serieus genomen en afgeschoven op personen ter plaatse. Nooit weer met Corendon. Wat een waardeloos bedrijf is dit.

  • Algemeen 1
op 10 oktober 2018 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: oktober 2018

Terugvlucht om 11.30 dus je verwacht toch wat te kunnen eten als je ook nog een tussenlanding hebt! Helaas er was alleen nog chips te verkrijgen terwijl je wel een hele lijst ontvangt van wat je kan kopen om te eten! De mensen die op de eerste rijen zitten hebben dan geluk en alles is op voor ze aan rij 19 zijn echt niet te doen! Het hoeft geen luxe maaltijd te zijn maar een broodje was heel fijn geweest! Ook in het hotel was alles gesloten geen enkel a la carte restaurant was open hier geen enkele info over gehad van corendon! Hier hebben we wel voor betaald!

  • Algemeen 4
op 9 oktober 2018 bestemming: Bulgarije / Zonnestrand (Sunny Beach), reisperiode: juni 2018

Nieuw hotel was niet af, corendon slechte afhandeling! NOOIT MEER!!
8 dagen in gevaarlijke situaties, herrie, bouwvakkers, koud eten, barren niet open, wellness niet af. 8 dagen afzien! En dan komen met 20% vergoeding. Gewoon respectloos.

  • Algemeen 2
op 7 oktober 2018 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: augustus 2018

Onjuiste info mbt accomodatie bij boeking. Hotel slechter dan aangegeven, hierna klacht ingediend bij Corendon maar na 6 weken wachten op reactie was het jammer dan, pech gehad. Voor mij nooit meer Corendon in ieder geval.

  • Algemeen 6
op 6 oktober 2018 bestemming: Turkije / dalaman, reisperiode: augustus 2018

Corendon is een slechte bedrijf nooit meer

  • Algemeen 1
op 5 oktober 2018 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: september 2018

Caves Beach Resort is geen 5 sterren waard omdat, eten zeer eenzijdig en lauw is! De swim-up kamer niet schoon was, schimmelplek in het badkamerplafond, kapot meubilair, losse bedrading en vuile bekleding van de buitenkussens! Iedere dag rond 18.00 uur royaal het park werd bespoten met gif tegen het ingedierte en dat gaf enorme wolken! Daar liep je dus ook tussen, niet gezond lijkt mij! Met klachten bij de balie aangekomen spraken ze geen Engels meer en snapten je klachten dus ook niet! Ook de host van Corendon was nergens te bekennen 12 dagen lang! Zeer teleurstellend allemaal, alleen het zwembad was erg fijn!

  • Algemeen 2
op 5 oktober 2018 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: september 2018

Contactpersoon Corendon, kwam alleen op afspraak, 3 uur moeten wachten op kamer, wel update naar Penthouse gehad, luxe, maar geen water e.d. in ijskast, geen kopjes o.i.d., en een jacuzzi die niet werkte.
De lunch in het centraal restaurant was heel mager, zodat je beter bij het zwembad een snack kon nemen.
Veel trappen en heuvels, voor minder validen en oudere mensen geen aanrader.
Shuttlebus naar strand is inderdaad gratis, doch dien je deze 2 dagen van tevoren te reserveren, voor het eten&drinken op het strand moet je €10,00/dag betalen, zeer vreemd voor een All Inn hotel.
Op de site van Corendon staat op 1km restaurantjes en op 3km leuke winkeltjes, niks is minder waar, dichtbij zijnde locatie winkeltjes ca. 8km, zodat je dit met taxi moet doen.
A la carte restaurant is er maar 1, goed maar best prijzig, de ander, Steakhouse is alleen voor members.
Avondeten was goed maar zeker geen 5*, de bar was al snel overvol, gezien het slechte weer.
Kamers werden om de 2 dagen schoongemaakt, na schoonmaak lagen er meer haren in de wasbak als op de grond, trappenhuizen werden niet meegenomen, viezigheid, zakken met vuile was en afval.

  • Algemeen 6
op 4 oktober 2018 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: september 2018

Alles ging prima. Zowel de heenreis vanaf Rotterdam als terugreis waren netjes op tijd. Personeel was vriendelijk.

  • Algemeen 9
op 3 oktober 2018 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: september 2018

Geen Engels/Nederlandssprekend personeel

  • Algemeen 3
op 3 oktober 2018 bestemming: Cyprus / Farmagusta, reisperiode: september 2018

Alle groepen en kinderen achterin met daar tussen 1/2 personen een hel groep reizigers die zich lam zolen met meegebrachte drank zonder dat staf ingreep heb al heel wat gevlogen maar corendon echt nooit meer zelfs niet gratis wat een vreselijke maatschappij

  • Algemeen 2
op 2 oktober 2018 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: september 2018

3e keer met Corendon op vakantie. Wéér vertraging, zowel heen als terug. Andere keren ook. Accommodatie's zijn wel altijd perfect. Reisleiding is absoluut niet gast gericht. Jonge mensen met grote bek bellend naar vrienden terwijl wij in de bus zitten, en zo nu ook een wit hete chauffeur die woedend zat te bellen, schelden. Ook flikt Corendon het om je op een ander vliegveld te laten landen waardoor je 3 uur langer in de bus moet (Mar maris) 3 x is scheepsrecht, no more Corendon for me!

  • Algemeen 2
op 2 oktober 2018 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: oktober 2018

Extra betaald voor een middagvlucht vervolgens alsnog in de nacht gevlogen en 1 dag eerder terug! Corendon echt niet aan te raden! Oplichters!! Betaald voor 8 nachten en maar 7 nachten voor gekregen want de vluchttijden waren veranderd en moesten we 1 dag eerder terug.. Heel vervelend met een huwelijksreis!

  • Algemeen 1
op 1 oktober 2018 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: september 2018

Corendon slechte organisatie. Informatie komt niet overeen met de website. Ook veel foutieve informatie in de plaatselijk informatie map. Kortom geef iets meer uit en boek een goede relaxte vakantie bij een anders

  • Algemeen 4
op 30 september 2018 bestemming: Spanje / Benhavis, reisperiode: augustus 2018

2 werkdagen voor vertrek besloot cordendon eenzijdig onze gehuurde stationwagon om te zetten naar een kleinere wagen. Daarmee konden we onze koffers en buggy niet meenemen. Cordendon weigerde ons te helpen aan een grotere auto ondanks dat deze bij het verhuurbedrijf beschikbaar waren. We moesten het zelf maar oplossen. Ik heb nog nooit zo slechte service meegemaakt. Nooit meer cordendon!!!

  • Algemeen 2
op 30 september 2018 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: september 2018

Corendon verteld Hotel of the year , hoe ze daar bij komen blijkt wel dat ze er nooit geweest zijn .Het gaat over Ibersol ze hebben slecht eten slechte schoonmaak (ok alleen schone handdoeken ) Verschrikkelijke animatie Franstalig door 14 man 14 uur aan 1 stuk door per dag . Er is in de avond ook drugsoverlast bij het zwembad waar de bezigheden voor iedereen plaats vinden . Ook is het animatie team ongegeneerd handtastelijk . Buiten het verblijf is ook drugs wat de kroon spant en is het er verschrikkelijk druk met verkeer de dichtstbijzijnde winkeltje liggen op 1500 meter en niet 400 meter wat corendon beweerd . Restaurants ook nadelig liggen langs de drukke weg je eten stuitert zo van je bord onder een dikke uitlaatgaswolk . Ook het strand en de zogezegde gezellige boulevard liggen op 800 meter geen 400 meter . Strandbedjes koste 2 voor 13,50 onderhandeling is geen optie wel ruzie .Snorkelen waarop er is geen vis in de wijde omgeving heel af en toe een sardientje . Cor en Don liggen op dikke matrasjes met hun cocktails , jij ligt op kapotte ligbedden van hard plastic die ooit nieuw zijn geweest . Daarom alle mooie beschrijvingen van corendon of reclames bestaan niet zijn verkooppraatjes net zoals de rest van de vakantie aanbieders . Zekerheid voor goede vakantie aangesloten bij SGR HAHAHAHAHAHA

  • Algemeen 2
op 27 september 2018 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: september 2018

Stonden niet geregistreerd bij hotel iris met 3 personen na 2 dagen wachten 2 in iris en 1 in yannis in een klein kamertje corendon deed heel weinig

  • Algemeen 2
op 26 september 2018 bestemming: België / Mechelen, reisperiode: augustus 2018

Hotel en land super al 5x geweest met tui mooie uitstappen maar met corendon trok het op geen zak Gits kon amper Nederlands en hadden onze stoelen gereserveerd in vliegtuig hadden we ook helemaal niet en ons geld ook niets van terug gezien zeer slechte ervaring

  • Algemeen 4
op 26 september 2018 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: september 2018

Heenreis verliep goed, half uur vertraging buiten de schuld van corendon, moesten wachten van de verkeersleiding. Wij zaten in het 4 sterren side resort hotel, top hotel. Eten was goed mag wat gevarieerder maar beetje husselen en het smaakt dan goed. Bepaalde cocktails waren bij all inclusief, bier was lekker, en de rosé vlgs mijn vriendin ook.
Half 9 waren er nog bedjes vrij.
Mooie kamer aan het zwembad.
Goede bedden.
Elke dag schone handdoeken en bedden opgemaakt
Dankbare mensen, en side de wijk kumkoy is top.
Terug reis verliep goed. Geen vertraging.
Al met al top. Is de 4e x met corendon en zijn tot nu toe zeer tevreden.

  • Algemeen 9
op 25 september 2018 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2018

Het hotel was redelijk, maar de sfeer in het hotel was erg grimmig. Ik was alleen met 2 kids. Wilde niet op mn vakantie klagen, maar te wachten tot ik thuiskwam omdat ik vakantie voor mn kids als fijn ervaren moest worden. Ik wilde mn beklag later doen. Na thuiskomst in de pen geklommen en een klacht ingediend. Ik had aangegeven dit telefonosch te bespreken, maar nee het werd afgedaan met een mail. Denk dat ze erg bang zijn voor kritiek bij corendon. Ik heb al wel in gaten dat als je niet helemaal binnen de lijnen loopt om een klacht neer te leggen dat je word afgescheept omdat ze zich aan allerlei protocolen houden. Daarom deze review om toekomstige boekers van een reis te atrenderen om goed te kijken wat je moet volgen voor het indien van een klacht en begin met klagen op je vakantie adres. Mocht je dit niet willen boek dan bij een betrouwbare organisatie.

  • Algemeen 1
op 23 september 2018 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: september 2018

Stelletje dieven
Heenreis Gucci bril gestolen uit mijn koffer
Terugreis dre koptelefoon gestolen uit mijn koffer
Wanneer je hulp vraagt kunnen ze niks voor je betekenen
Zeer amateuristisch
Nooit meer

  • Algemeen 1
op 22 september 2018 bestemming: Griekenland / Sissi bai, reisperiode: juli 2018

Hieronder is onze ingediende klacht naar Corendon te lezen. De reactie van Corendon in het kort: "Eigen schuld hier kunnen we niks mee.". Erg jammer maar wij zullen nooit meer boeken via Corendon. Jammer!

Ik schrijf u deze brief naar aanleiding van mijn verblijf bij het “Sissi Bay & Spa Hotel” gedurende de periode van 2 tot en met 12 juli 2018. Gedurende mijn verblijf ben ik redelijk wat dingen tegengekomen waar ik zeer ontevreden over ben. Deze dingen zijn: het all-inclusive programma, de kwaliteit/ variatie van het hotel eten , de belachelijk hoge prijzen voor airconditioning en een kluisje. Deze brief is voornamelijk gericht op het all-inclusive programma en de kwaliteit/ variatie van het hotel eten.

Toen wij aankwamen bij het hotel stuitten wij al op onze eerste tegenvaller van het all-inclusive programma. Wij wilden een cocktail bestellen en kwamen er dankzij de barman achter dat alle cocktails buiten het all-inclusive programma vielen. Dit vonden wij behoorlijk apart omdat er nergens op de Corendon site stond vermeld dat cocktails buiten dit programma vielen. Teleurstellend ook omdat bij eerdere ervaringen met all-inclusive programma’s bij andere hotels de cocktails altijd binnen dit programma vielen. Wij hebben toen een bier en een wijn besteld, tot onze verbazing waren beide drankjes vrijwel niet te drinken (zoete witte wijn was een mix van droge witte wijn met Sprite) . Na onze drankjes hebben wij aan de barman gevraagd wat wel en niet binnen het all-inclusive programma viel. Hij liet ons een kaart zien waarop in grote lijnen stond wat wel en niet binnen ons all-inclusive programma viel. Wij wisten na het zien van deze kaart en het nog een aantal keren vragen aan de barman eigenlijk nog steeds niet precies wat we wel en niet konden bestellen.

Diezelfde avond wilden wij gaan eten in het restaurant, het buffet. Nadat mijn vriend vrijwel alles heeft geprobeerd en ik veel dingen, zijn wij beiden tot de conclusie gekomen dat veel gerechten smaakloos ofwel niet te eten waren, terwijl wij geen moeilijke eters zijn. Onze mening over het eten is een aantal dagen zo gebleven: “geen variatie en geen smaak”. Na een aantal dagen is mijn vriend ziek geworden met als resultaat ’s nachts overgeven en overdag aan de diarree met ontzettende buikkrampen. Deze krampen waren dusdanig erg dat dit ons heeft belemmerd leuke dingen te doen tijdens onze vakantie. Dit was de druppel voor ons om te besluiten de rest van ons verblijf niet meer in het restaurant te eten en een klacht in te dienen. Allereerst hebben wij deze klacht kenbaar gemaakt aan onze reisleidster en samen met haar een klachtformulier ingevuld (dit formulier is ook terug te vinden bij onze klacht). Onze reisleidster gaf hierbij wel de mogelijkheid om halfpension te kiezen maar wij hebben dit afgewezen omdat we juist het diner het slechtste eten van de dag vonden. De volgende dag wilden wij tussen 10:30 en 12:30 een “sandwich” bestellen bij een van de bars van het hotel. Tot onze verbazing kregen we een zeer klein droog en hard bolletje met een half plakje kaas en half plakje ham. Omdat deze “sandwich” niet te eten was hadden wij een portie patat besteld, dit zat blijkbaar bij het all-inclusive programma. Dit bleek patat te zijn die in de magnetron werd gegooid en als een slappe smakeloze patat aan ons werd geserveerd. Het bestellen van eten tussen 10:30 en 12:30 was voor ons dus geen optie vanwege de slechte kwaliteit van dit eten.

Wat later op de dag tussen 16:00 en 17:30 wilden wij een ijsje bestellen. Toen wij dit aan de barman vroegen werd ons gevraagd het “All-inclusive programma” van het hotel te lezen. Dit was een ander programma dan het programma dat op de Corendon site staat. Volgens het programma van het hotel was het ijs alleen bedoeld voor kinderen, dit zou voor ons eventueel alleen kunnen tegen betaling.

Het teleurstellende all-inclusive programma, het smakeloze en variatieloze eten en het ziek worden van het eten heeft ervoor gezorgd dat ik het geld terug wil vragen dat is betaald voor het all-inclusive programma tijdens ons verblijf bij het Sissi Bay & Spa Hotel.

  • Algemeen 1
op 21 september 2018 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: september 2018

Het gaat om het Apollon Hotel op Kos met 4 sterren. We zijn verbleven in kamer 210 op de begane grond. De bedden in dit hotel zijn in zeer oude staat en de onderbouw staat wankel. De veren zijn voelbaar in de matrassen. Waardoor het lijkt alsof je op een houten plank slaapt.
Daarnaast zijn de badkamer faciliteiten in zeer oude en beschimmelde staat.
Wanneer de toilet op een hoger gelegen verdieping doorgespoeld wordt zit men rechtop in bed. ( slecht leidingwerk )

Het eten in het hotel , ontbijt , lunch en diner zijn ondermaats. Betekenend dat de uitgifte punten zeer onhygiënisch zijn. Daarnaast is eten niet warm is en wordt vaak hergebruikt. Wat betekend dat de broodjes welke in de ochtend verkrijgbaar waren tussen de middag en tegen 4 uur nogmaals opgediend worden.
Ook in Griekenland geldt een 2 uur borging. Deze wordt niet gehanteerd. Door de temperaturen op het eiland is dit een voedingsbodem voor bacteriën.

De variatie in het hotel is minimaal , terwijl je van een 4 sterren accommodatie met all inclusive verzorging een andere verwachting hebt.
Ook zijn er in het restaurant geen kaartjes aanwezig waarop de gast kan zien wat hij/ zei nou eigenlijk eet.

Al met al is het de moeite waard om bij dit hotel een kijkje te nemen en naar mijn mening en kennis een ster af te nemen.

Gasten worden bedrogen door een valse ster accreditatie en betalen de hoofdprijs.
Ook hebben we het idee dat via corendon de beoordelingen worden gemanipuleerd.

De general manager wanneer hij geconfronteerd word met deze opmerkingen is uiterst ongastvrij. Terwijl ik al bovengenoemde zaken heb ik geprobeerd met hem te bespreken op een rustige en eerlijke manier. Deze man straalt in geen enkele zin hospitality uit.
Hij zou de vertegenwoordiger moeten zijn van het complex en de gast feedback ten harte nemen. Helaas kreeg ik wanneer ik een gesprek met hem aanging de opmerking : regel het maat met de reisorganisatie. Terwijl toch echt hij verantwoordelijk is voor de hygiëne en hotel standaarden.

Wij zijn zeer geschrokken van deze gang van zaken en zullen sowieso nooit meer naar Griekenland gaan , laat staan met corendon reizen.

Corendon is naar onze mening een uiterst slechte reisorganisatie. Met een verrotte bedrijfsstructuur. Waarbij de betalende gast de dupe wordt van wanbeoordelingen vanuit deze organisatie.

  • Algemeen 1
op 21 september 2018 bestemming: Spanje / Isla de Cristina, reisperiode: september 2018

Aangezien Corendon slechte reviews gewoon niet plaatst en wij juist door de positieve reviews exact Hotel Occidental Cristina hebben bezocht, wil ik graag aangeven dat de rust en ontspanning waarmee ze koketteren ver te zoeken was tijdens onze week hier. Het hotel was grotendeels bezet door Spanjaarden en wat waren zij onbeschoft tijdens het eten en aan de bar. We hadden een all inclusive formule en het was bijna vechten om zelfs s morgens een kop koffie bij de automaat te scoren. Veertig man voor je in de rij toen er garnalen waren. En dan de borden zo volladen dat wij ons er allemaal over verbaasden. Ook bij de bar hanteerden ze, vooral s avonds, een ontmoedigingsbeleid. Twee personen achter de bar en dertig personen die kwamen bestellen. De kamers waren trouwens prima. Ietwat gedateerd maar de bedden lagen goed. Het bad waar we zo naar uit hadden gekeken was een lachertje. We hadden zo weinig kracht van de douche dat vullen uren duurde. En je pastte er niet eens in. Veel te klein helaas. Op de helft van de week kwam er een grote groep geestelijk gehandicapten vakantie vieren. Ee was begeleiding, maar toch mochten ze op eigen inititief eten pakken. Het gebeurde letterlijk dat er een aantal kwijlend voor het eten stonden. Wij hebben ons verbaasd dat dit op deze manier werd toegestaan. De laatste avond speelde er precies voor het hotel een heavy metal band, live! Prima muziek, maar het ging door tot drie uur s nachts. En we werden half acht opgehaald. Bijna iedereen die we daarna spraken hadden hier erg veel last van ondervonden. Wij hebben dit nog gemeld bij de receptie, maar ze konden hier niks aan veranderen. We hebben door eigen aanpassing; vroeg ontbijten, vroeg lunchen en vroeg avondeten (omdat Spanjaarden laat gaan), ons nog redelijk kunnen redden. Maar ik zal er nooit meer naar toe gaan! Nooit! En ik wil ook iedereeen waarschuwen dat je de reviews bij Corendon niet serieus moet menen als je als bedrijf alleen de positieve reviews post! Daarom een dikke onvoldoende!

  • Algemeen 2
op 20 september 2018 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: september 2018

Zowel heen- als terugreis flinke vertraging. Zeer onvriendelijk cabinepersoneel. Zijn te beroerd om je welkom aan boord te heten. Staan met een mand pepermuntjes, maar zijn zo druk met elkaar dat niemand wat krijgt. Passagiers waren duidelijk niet belangrijk. Ze praten onderling alleen maar,waarschijnlijk turks , met elkaar. Ook de terugreis ging zeker een uur voor landing op Schiphol het gordijntje voorin het vliegtuig dicht, zodat ze met elkaar erachter konden zitten. Ook niemand kon daardoor meer naar het toilet. Al met al een onprettige terugvlucht.

  • Algemeen 2
op 19 september 2018 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: september 2018

Via Rotterdam gevlogen erg relaxte reis gehad. Aangekomen door de vrouw van correndon naar het busje gebracht dat ons naar het hotel bracht! zoals altijd weer keurig verzorgd!
Hetvenige jammere was dat we s nachts al om half twee werden opgehaald bij de terugreis, dus geen veertien nachten .... en vijftien dagen!

  • Algemeen 9
op 19 september 2018 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: oktober 2018

Slechte service van het personeel van Corendon. Ik raad af om een reis bij Corendon te boeken. Corendon wijzigt gegevens zonder dit vroegtijdig door te geven. Minder dan twee weken van te voren op de hoogte gesteld met betrekking tot het wijzigen van de vlucht tijden. Daarbij kan Corendon geen alternatief aanbieden.

  • Algemeen 1
op 19 september 2018 bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: augustus 2018

Het hotel was vergane glorie, niet internationaal ingesteld. Personeel en inhuurde reisgidsen spraken niet vanzelfsprekend Engels met je. Er werd vanuit gegaan dat je Pools (of macedonisch sprak). Het feit dat Corendon geen verantwoording neemt voor een probleem met de reisgidsen waar zij een contact mee hebben afgesloten vind ik niet netjes. Als er iets niet voorgaat zijn zij een verbonden factor. Zij geven aan het ter plekke te moeten oplossen, wat met het probleem van een taalbarrière een makkelijke manier van afschuiven is. Het vliegtuig heen was ruim genoeg, maar terug zat je met 1.77 met je knieën klem tegen de stoel voor je.

  • Algemeen 6
op 18 september 2018 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: juli 2018

Wij zijn in Juli met Corendon naar Portugal Albufeira geweest. Dit was voor ons de eerste keer naar Portugal. Hotel was super eten gemiddeld. We hebben al met al een mooie vakantie gehad. Alleen de terug reis verliep niet helemaal goed. Op het vliegveld aangekomen bleek dat we 3 uur vertraging hadden , toen we eindelijk gingen boarden werd ons verteld dat we onze koffers weer moesten halen en er bussen voor het vliegveld stonden die ons maar een hotel zouden brengen. Het verliep rommelig qua informatie , toch de bus ingestapt en we werden in een goed hotel ondergebracht. Verder nog weinig info over hoe en wat. S'nachts kregen we een sms dat we de volgende dag om 15:00 werden opgehaald en naar het vliegveld werden gebracht. Eenmaal op het vliegveld bleek dat we weer 1 uur en 15 minuten vertraging hadden. Toen we eindelijk in het vliegtuig zaten bleek dat we niet in Maastricht zouden landen waar wij 5 minuten vanaf wonen maar in Amsterdam. Vanaf Amsterdam werden we met bussen naar Maastricht gebracht. Nou is de terugreis dus met enige irritatie verlopen en heeft veel langer geduurd dan de bedoeling was. Maar toch heeft Corendon dit uiteindelijk goed met ons opgelost door middel van een redelijke compensatie. Al met al we hebben een mooie vakantie gehad , een goed hotel en is Corendon op goede wijze tegenmoet gekomen. Dit geeft is het vertrouwen om met Corendon op vakantie te blijven gaan.

  • Algemeen 8
op 16 september 2018 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: september 2018

Bingo hotel 4* geboekt, aangenaam verrast. Goed geregeld.

  • Algemeen 8
op 16 september 2018 bestemming: Griekenland / Stalis, reisperiode: september 2018

Werden niet voor appartement afgezet en opgehaald. Zeiden dat dat niet mogelijk was. Maar het kon wel, want andere gasten werden wel voor de deur van het appartement opgehaald. Moesten met onze koffers een zeer drukke weg over. Kregen ook geen tijd door hoe laat we werden opgehaald.
Toen het busje kwam om ons mee te nemen, konden onze koffers niet mee in het busje. Moesten op een volgende bus wachten. Als je een klacht hierover wilde indienen, hadden we een klachtenformulier ter plaatse moeten invullen. Maar dat kon niet meer want we gingen naar huis.

  • Algemeen 6
op 16 september 2018 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: september 2018

Ik heb gisteren 15 September na terugkomst vanuit Rhodos naar Maastricht om 14.30 uur ( Vlucht nr: CD 692 seat 22D Reserveringsnummer 7460375.1 ) iets achtergelaten in het vliegtuig......na 20 minuten zonder antwoord gewacht te hebben aan de telefoon lees ik opeens dat voor het opsporen € 30,- betaald dient te worden. Na ontvangt hiervan op hun rekening gaan ze eens kijken of ze het terug vinden kunnen.....€ 30,- in rekening proberen te brengen en dan niets doen.....in EEN woord SCHANDALIG!!!

  • Algemeen 1
op 15 september 2018 bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: september 2018

Oplichters!! We gaan never nooit meer met Corendon!!
Afraden!! Alles vanaf de boeking tot aan het einde is een grote leugen!

  • Algemeen 1
op 13 september 2018 bestemming: Gambia / Banjul, reisperiode: november 2017

Er was geen video scherm,je moet voor alles betalen.
op verre vluchten vind in dit niet kunnen
andere maatschappijen bieden dit wel, voor de zelfde prijs

  • Algemeen 5
op 12 september 2018 bestemming: Turkije / Blue Cruise Marmaris - Fethiye, reisperiode: september 2018

Weekje op Gulet Kasapoglu 2.
Gewoon genieten van eenvoudige dingen: leuke reisgenoten, vriendelijke crew, lekker eten, blauwe zee en veel rust. Gewoonweg zalig.

  • Algemeen 10
op 12 september 2018 bestemming: Curaçao / Jan tiel, reisperiode: september 2018

De reis was zalig echt waar maar wij hebben geboekt voor 10 dagen en we vlogen op een zaterdag terug en waren om 5.10 s.morgens terug (de tiende dag).

  • Algemeen 7
op 10 september 2018 bestemming: Italië / trappini, reisperiode: augustus 2018

Reis was heel goed georganiseerd .ook op de luchthaven stonden er van corendon voor ons te begeleiden naar de bussen.vorig jaar met ander organisatie gegaan,geen begeleiding gehad met als gevolfg dat we 3 uur hebben staan wachten op vervoer.na klacht nog steeds niets gehoord.
dus wij waren super blij dat dit allemaal goed was geregeld .ook in het hotel, duidelijke informatie ,als er vragen waren konden we altijd terecht.
vandaar een dikke 10. en volgend jaar gaan we zeker ook met corendon.

  • Algemeen 10
op 10 september 2018 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: september 2018

Na 3 uur vertraging word je gepropt in een smerig vies niet schoongemaakt vliegtuig. Doordat het zo een oud vliegtuig was kon niemand met creditcard betalen. Dus de hele vlucht geen eten/drinken met een peuter.
Er werd snel gevlogen en we werden neer gezet op de landingsbaan. Zodat ze net 12 minuten voor de 3 uur vertraging geland waren. (Dit voor is voor het claimen na 3 uur het je recht op een vergoeding) Er was geen gate beschikbaar en we mochten het vliegtuig niet uit. 50 minuten lang op de landingsbaan gestaan. Het was erg warm in het vliegtuig en alle kinderen waren aan het huilen. Daarna met een bus naar de gate gereden. Daarna weer 1,5 uur bij de paspoortcontrole in de rij gestaan. In totaal 11,5 uur bezig geweest om vanuit Turkije naar Amsterdam te komen. CORENDON. NOOOOOIT MEER!!!!

  • Algemeen 1
op 9 september 2018 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: september 2018

De bestemming is geweldig! De organisatie van corendon betreurenswaardig slecht.

Vluchttijden worden te pas en te onpas aangepast, directe vluchten naar vluchten met tussenlanding omgeboekt (vervelend als je vanwege een baby een korte vlucht gekozen hebt), vaste stoelnummers gelden in het vliegtuig niet meer waardoor er een grote chaos ontstaat. Er blijken dan te veel babies aan boord te zijn waardoor er geschoven moet worden met passagiers omdat er anders onvoldoende zuurstofmaskers zijn. Verder worden er kosten in rekening gebracht voor de baby, bij aankomst in het hotel moet je zelf een babybed betalen. Klantenservice en schreeuwerige reisleiding ronduit slecht.

Nooit meer corendon!

  • Algemeen 1
op 7 september 2018 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: augustus 2018

Een vliegtuig van 30 jaar jaar oud,zowel heen, als terug,nooit meer corendon

  • Algemeen 1
op 7 september 2018 bestemming: Turkije / Gazipasa, reisperiode: oktober 2018

Corendon komt boekingsafspraken absoluut niet na. BOEK NOOIT BIJ CORENDON!!!

  • Algemeen 1
op 5 september 2018 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: augustus 2018

Vliegreis heenreis drama, bijna hele weg turbulentie, zelfs stewardess werd misselijk zoals vele reizigers. De "reisleider" in de bus ( 2,5 uur! ) viel al snel in slaap!! dus echt 0 informatie onderweg. moesten alles van een a4 lezen die we met instappen in de handen kregen gedrukt. Vlak voor de eindbestemming werd de "reisleider" wakker en zei alleen waar we de fooi voor de chauffeur kwijt konden..Zo slecht!! Na 2 dagen bezoek van iemand van Corendon in het hotel, prima vriendelijke man met tips over de omgeving etc. Dus dankzij deze vriendelijke meneer toch nog een iets hoger gemiddelde.

  • Algemeen 6
op 4 september 2018 bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: september 2018

Meer dan 6 uur vertraging. Nauwelijks informatie gekregen. Verschrikkelijke service. Ik heb veel gevlogen in mijn leven, maar deze ervaring was verschrikkelijk.

  • Algemeen 1
op 4 september 2018 bestemming: Turkije / CI de, reisperiode: juli 2018

Slecht hotel vies nooit meer en dan zeggen ze 5 sterren het was nog geen eens 3 sterren en 5 uur vertraging en war zeggen ze na 2 maanden krijg je reactie ja sorry dat u het zo ervaren heeft en klaar het is niet normaal hoe ze met de mensen omgaan

  • Algemeen 2
op 4 september 2018 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: september 2018

Ik krijg drie dagen voordat ik vertrek dat terugreis niet Rotterdam maar Amsterdam is, aangekomen in Lara waren boeking verkeerd doorgegeven, we waren groot groep maar niet iedereen had eigen kamer.
Na uur was het verholpen.
Personeel van hotel heel onvriendelijk

  • Algemeen 1
op 3 september 2018 bestemming: Nederland, reisperiode: september 2018

Vlieg nu voor de 2 de keer met Corendon maar heb altijd vertraging. Normaal gesproken vlieg ik vaak met transavia, KLM of easy jet maar nooit geen vertraging gehad. Nu in korte tijd wel vind dit wel appart.

  • Algemeen 1
op 2 september 2018 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: augustus 2018

Turkije gaat er prat op een gastvrij land te zijn, echter gastvrij TOT ZOVER je tip en fooien betaald, zoniet bekijk je het maar...
Hadden geboekt in zogezegd een *****hotel Green Resort, even van een kale reis terug gekeerd, aanvankelijk kregen we een zolderkamer op de vijfde verdieping, hygiene ondermaats, kauwgom in het tapijt, deur was plots slotvast van de badkamer (kind van vier jaar zat vast), deuren tonen sporen van vroeger inbraken, douche geen bad zoals gevraagd, 3800 EUR betaald voor 7 dagen, kader hingen schuin, vuile badkamer, na een klacht via de medewerker van Corendon konden we een opwaardering krijgen mits opleg van 180 EUR, de nieuwe kamer was iets groter vernieuwder doch ook daar was het geen ***** waard, de switch van het bad defekt, bij het uittrekken van de stop vloog het water tot aan het plafond, plafond ging los, het schuim van het bad kwam via een ondergrondse afvoer naar boven, de airco maakte gigantisch lawaai, buffet was net en dagelijks mooi naar voor gebracht, doch geen aparte zone voor rokers en niet rokers, zeker niet fijn dus als je tijdens uw ontbijt of avondmaal een tafel vol naast u met rokers hebt, soms onbeschofte bediening die het nodig achtten van een praatje te slaan met Turkse reizigers, de zwerfkatten springen op regelmatige basis op de tafels, het zwembad: rond 14:00 uur begon je het vuil al her en der te zien, dat in het water lag te drijven, snoep/koeken naast het zwembad op de vloer en neen dit was niet eenmalig, de stoelen werden reeds bezet verklaard van 's morgens zeer vroeg en daar sta je dan aan het kinderzwembad met een kindje van vier jaar
Het winkeltje, heel groot aanbod en zeker betaalbaar, alles wat je kon krijgen op de grand bazaar kon je ook krijgen in het winkeltje en zeker aan dezelfde prijs (moet je u nog maar de vraag stellen waarom je nog in de grandbazaar zou gaan rondlopen met het risico om agressief en opdringerig benaderd te worden ...) - zeer vriendelijke verkoopster
Buiten rond het hotel leek het op sommige plaatsen net een vuilnisbelt, langs de rand van het dennenbos lagen her en der vuilzakken opengetrokken en was de stank niet te hardden, blijkbaar vinden de Turken het niet nodig om aan het milieu te denken nog aan het toerisme
Het personeel van Corendon en de voorgestelde uitstappen: hier zijn we in het algemeen vrij tevreden over, kregen veel uitleg, Jefke liet ons het schilpaddeneiland zien (hoewel we weinig schilpadden zagen), echter de man kende zijn geschiedenis en wist dit boeiend naar voor te brengen, op een drafje maar naar het modderbad dan want alles was tijdsgebonden en diende snel te gaan, fijne boottocht en goeie sfeer dankzij Jefke van Corendon, dolfijnen ook zeker een aanrader, de jachthaven mooi en gezellig, parrasailing gedaan (zeer onvriendelijke Turken op de boot, zolang we maar betaalden, parachute aan - hop en weg),
Op de terugweg van het hotel naar de luchthaven stond betrokken personeelslid erop dat we tijdens de tussenstop maar 20' mochten pauzeren, zodoende houden de reizigers er zich aan, echter wie kwam slechts na 45' opdagen de begeleider die gezellig op terras bleef keuvelen met de chauffeur, zeg dan waar het op staat zodat ook de andere mensen kunnen genieten
Veiligheid van de bussen? Men was duidelijk dat men in Turkije streng is voor het dragen van de veiligheidsgordel - moeten de gespen en de sleuven niet aanwezig zijn om de gordel te kunnen gebruiken? We zaten twee maal op een bus alwaar op de achterbank de gordelbevestigers niet aanwezig waren, verplaatsen dan maar - oeps geen beschikbare plaatsen meer of we moesten ons kind van vier naast een wildvreemde zetten - en dan weer de aandrang voor een fooi -
Turkije, fijne reis, dacht het niet - ooit nog naar Turkije dacht het niet - service van Corendon - vrij goed op een paar individuen na - nogmaals dank aan de persoon die ons opving in het hotel en bemiddelde - totale score voor het hotel 4/10 - nog reizen met Corendon ja mits ze bij de volgende reis ons een kamer naar waarde weten te geven gezien de prijs die we betaalden - op het vliegtuig zeer vriendelijke en behulpzame stewards - mijn review zal nog verder op de website via ander deeladressen verspreid worden

  • Algemeen 4
op 1 september 2018 bestemming: Tunesië / kantoui, reisperiode: september 2018

Wij vertrekken morgenvroeg 2-9-2018 naar tunesie.
1e keer met corendon.
alles online geregeld,en telefonisch.
tot nu toe alles perfect geregeld vanuit corendon.
waardering volgd als wij terug zijn.

  • Algemeen 10
op 28 augustus 2018 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: augustus 2018

Het hotel was ernstig toe aan renovatie. Er was veel kapot zowel van buiten als van binnen. Schimmel, mini mieren en spinnetjes in de douche, een vieze airco, het eten was bijna dagelijks hetzelfde en helaas lauw, in het zwembad hebben 2 van de 3 kinderen hun voeten opengehaald omdat het tegelwerk kapot was, het hotel is meer gericht op Egyptenaren, Arabieren etc. dan op de Europese toeristen, diverse malen rioollucht naast en door het hotel, voor koraal moet je toch echt met de boot mee, het koraal aan de kust is helaas dood. Positief: het personeel. Ze beamen bovenstaande en werken erg hard en doen hun uiterste best om het de gasten naar de zin te maken, een 10 voor hun!

  • Algemeen 5
op 28 augustus 2018 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: augustus 2018

Wij zijn geweest met 2VW en 2 kids 8 jaar en 11 jaar.
Wij hadden een familiekamer geboekt, deze was 2 x de grote van een studio, met alle nodige voorzieningen die je je maar kan voorstellen, elke dag een gevulde mini-bar. Onze kamer werd elke dag gepoetst (goed), elke dag verse handdoeken, om de 2 dagen verse lakens.
De accommodatie is groot, echter is de oppervlakte zo verdeeld dat het niet te druk lijkt. Overdag is er altijd wel een plaats bij het zwembad te vinden als je niet te kieskeurig bent. Voldoende parasols en stoelen, eveneens bij het strand.
Overal voldoende eten, je zal er geen honger lijden. Hier en daar hoor je al wel eens dat het eten lauw is, echter dit is relatief. Het eten is ook van goede kwaliteit. Ook aan mensen met een dieet of allergie wordt gedacht. Potjes eten en allerhande yoghurt voor kindjes.
In tegenstelling van wat ik hier lees, wordt het zwembad dagelijks gekuist, zelf gezien.
Wifi is goed beschikbaar in gans het hotel, echter NIET aan het zwembad.
Wij hadden de indruk dat het personeel soms onderbemand was, echter had dit volgens ons te maken met het offerfeest.
Kortom, onze 17e keer in Turkije, in verschillende hotels geweest, Dit is er toch eentje dat er bovenuit komt.

  • Algemeen 8
op 27 augustus 2018 bestemming: Griekenland / Lesbos, reisperiode: augustus 2018

Theofilos classic hotel in Petra. 1. kleine kamers 2.slechte bedden 3.alleen warm water in de badkamer 4slechte douche 5. slecht ontbijt Na 2 nachten andere kamer gekregen. Weinig personeel die de boel een beetje in de gaten hielden. Midden in de nacht mensen die veel lawaai hadden en gingen zwemmen.

  • Algemeen 4
op 24 augustus 2018 bestemming: Griekenland / Gouvia, reisperiode: juli 2018

Hotel wordt aangegeven als 4 sterren, dit is absoluut niet het geval max 3 sterren, vieze kamers en eten ver onder de maat. Klacht ingediend afwachtend op afhandeling. Ter plekke dagen moeten wachten op oplossing die ook verder onder de maat is. Absoluut geen aanrader

  • Algemeen 4
op 23 augustus 2018 bestemming: Turkije / Gumbet, reisperiode: juli 2018

Prima hotel en leuke vakantie gehad.
Maar al het personeel van.Correndon zowel op het vliegeveld als in hotel is onbekwaam en niet behulpzaam als je ze nodig hebt.Waardeloze maatschappij.Nooit meer Correndon voor ons!

  • Algemeen 4
op 22 augustus 2018 bestemming: Thailand / Hua Hin, reisperiode: juni 2018

Wij hadden ivmprijs kwaliteit een 14 daags verblijf geboekt in Hua Hin en gekozen voor een hotel met strandaccomodatie Laksasubha. Na boeking berichtte Corende de pakketaanbieder ons dat er cosmetische renovatieactiviteiten in het hotel zouden plaatsvinden tijdens ons verblijf in de maand juni. T.p, bleek ons dat het completer restaurant, en de bar, beiden gelegen boven de strandaccomodatie grondig werden gerenoveerd. Een klacht bij de lokale reisleider werd afgedaan met schriftelijk klacht indienen bij corendon, Die uiteindelijk aangaf dat we eerder de reisorganisatie in de gelegenheid hadden. Keten stellen voor oplossing te zorgen. Dus heb je klachten bij er; pakketjes van corendon over de accommodatie, meteen de eerste of tweede dag klagen, ander krijg je achteraf gewoon nul op rekest! Absoluut geen Cor en Don gevoel.

Op uitnodiging om telefonisch contact te hebben, omdat je de clientenservice niet kan bereiken werd ook niet gereageerd. Typisch grote organisatie met weinig inlevingsvermogen naar de reizigers!

  • Algemeen 3
op 20 augustus 2018 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: juni 2018

Ik heb een geweldige reis gehad. Voor de eerste keer met corendon en de volgende is alweer geboekt (inmiddels al geweest)

  • Algemeen 9
op 17 augustus 2018 bestemming: Spanje / Torremolinos, reisperiode: juni 2018

Hotel Aqamarina geboekt omdat het in oktober 2017 super was. Een mooie gerenoveerde kamer. In juli 2018 hadden we een vieze oude bende. Ook de kamer die we nadat we geklaagd hadden kregen, was ook niet de kamer die Corendon op de foto's laat zien en die we in oktober 2017 hadden. Nooit weer Corendon wat misleidend. We hebben ee n stress vakantie gehad. Een beste prijs betaald voor een vieze oude bende. Corendon wil slechts 127 euro vergoeding geven voor 14 dagen ellende.

  • Algemeen 3
op 17 augustus 2018 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: augustus 2018

Heb in sun city app gezeten wil even doorgeven dat er 90% engels en zitten smorgens om 11uur dienbladen vol met bier aan t zwembad in glazen die ze onder de bedjes dumpen gevaar voor kinderen hotel personeel durft hier niks tegen te doen dat gaat de hele dag door s avonds springen ze met kleding aan in t zwembad diverse Nederlanders met kinderen hebben hier wat over gezegd word niks aan gedaan alle regels die dit hotel heeft worden genegeerd door de Engelsen t is zeer jammer dat andere daar de dupe van zijn nogmaals n leuk hotel maar niet veilig zelfs staan hun kids in t zwembad te plassen ouders stom dronken en kids brutaal heb tegen t personeel gezegd dat ik t zeer jammer vind wil dit alleen even melden zodat jullie hiervan op de hoogte zijn en jammer is dat t voor ons niet mogelijk is om hier veilig op vakantie te gaan mvg marlies vaessen

  • Algemeen 10
op 16 augustus 2018 bestemming: Turkije / Lata, reisperiode: augustus 2018

Boeken een duurdere terug vlucht op een late tijd, wordt je door overboeking op een ander vliegtuig gezet die vroeg vertrekt!!
De heenreis is ook al 4x kwa tijd veranderd maar nog wel zelfde vliegtuig

  • Algemeen 1
op 15 augustus 2018 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: augustus 2018

Foto's op site komen totaal niet overeen.
De kamer was oud vies en de badkamer vol schimmel. Eten was slecht restaurants stonken vieze borden etc. Er was veel op zeker geen all inclusive concept. Ze moeten iemand sturen om het op nieuw te beoordelen

  • Algemeen 2
op 14 augustus 2018 bestemming: , reisperiode: augustus 2018

Wij hadden een reis geboekt van schiphol naar zakynthos en van zakynthos naar schiphol dit werd veranderd door corendon van schiphol naar zakynthos en van zakynthos naar maastricht, dit was 3 uur rijden voor ons met de auto, we landden snachts en konden niet meer met de trein we kregen 25 euro p.p terug die we nog maar terug moeten zien te krijgen. We mochten ook bij boeken of de reis gratis annuleren maar dat wil je natuurlijk niet. Op schiphol ging alles super en op zakynthos ook het maya travel team van corendon was super en deed het heel goed, ook op de terug reis op het vliegveld in zakynthos. Eenmaal bij het vliegveld kregen wij andere stoelen die wij gereserveerd hadden, eenmaal aangekomen op maastricht moesten wij 80 euro betalen voor het parkeren terwijl het gratis zou zijn, niemand van corendon te zien op het vliegveld. Eenmaal gebeld zeggen ze dat we een klacht in moeten dienen. Eens en nooit meer met corendon zeker niet een aanrader voor niemand!!!!!

  • Algemeen 1
op 13 augustus 2018 bestemming: , reisperiode: juli 2018

Wij zijn met corendon op vakantie gegaan bij hotel stella maris in Ibiza. Leuk concept. Vooral vis restaurant aanrader ( erg lekker, super goede bediening). Top vakantie gehad.

  • Algemeen 9
op 13 augustus 2018 bestemming: Turkije, reisperiode: mei 2018

We zijn in mei naar hotel swandor topkapi palace geweest via correndon dit is ons zeer slecht bevallen het hotel was zeer vies en goor en de douce werkte niet van 3 kamers de reislijdster beloofde ons van alles maar tot de dag van vandaag is onze klacht nog steeds niet in behandeling genomen corendon gaat zeer slecht met zun klanten om ook voor ons laaste keer via deze maatschappij ze beloven een zeer lux hotel maar het hotel was vies en goor en zat vol met russen

  • Algemeen 1
op 13 augustus 2018 bestemming: Spanje / paguera, reisperiode: augustus 2018

Verschrikkelijke reis gehad stoelen dubbel geboekt kinderen zaten hierdoor apart in het vliegtuig personeel zat al voordat de gasten zaten en het vliegtuig al reed. 1,5 uur staan wachten voor het inchecken bij hotel.

  • Algemeen 4
op 11 augustus 2018 bestemming: Griekenland / Samos, reisperiode: juni 2018

Corendon licht mensen op. Vermelden op de website, in het InFlight magazine én middels schriftelijke toezegging dat het hotel Samos Sun compleet gerenoveerd is. Niets is minder waar en het hotel was nog volop in verbouwing. Bij terugkomst klacht ingediend bij Corendon maar ze willen 0.0 betekenen. De klacht had terplekke gemeld moeten worden. De hostess terplekke kan er natuurlijk niets aan veranderen dat het hoofdkantoor een valse schriftelijke bevestiging afgeeft.

Laat Corendon links liggen!

  • Algemeen 1
op 10 augustus 2018 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: augustus 2018

Het gaat bij ons over t boeken
er stond geen tijd bij wanneer we zouden vliegen
wij gaan er gewoon van uit dat wij 1 dag moeten inleveren
dat is normaal
bij corendon is t goedkoper maar je bent ook 2 dagen kwijt
wij in elk geval wel
voor ons nooit meer
liever gewoon bij tui of een andere maatschappij
die beloven iets en komen t al 15 jaar na bij ons
Altijd zeer goed geregeld en dat moeten we maar afwachten
want mijn vertrouwen is weg in corendon

  • Algemeen 1
op 10 augustus 2018 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2018

Via Corendon hebben wij een vakantie geboekt wat volgens de reviews heel hoog scoorde, dus gingen wij ervan uit dat het een prima hotel was. Na de lange reis en uiteindelijk in het hotel zijn aangekomen gingen we naar onze kamer. Er zaten bloedvlekken op de gordijnen. Douche had allemaal vieze smurrie op de grond en de lakens ook allemaal vlekken. Heel ranzig. We hebben dit dan ook aangegeven aan de persoon die aanwezig was die avond. Die gaf als reactie “Yes we know, but the hotel is fully booked”. Nou het is niet mijn probleem dat het vol zit. Ze moeten zo’n kamer ten eerste niet eens aanbieden. Volgende dag Corendon gebeld en die zei dat we met de manager moesten praten, maar die kwam met hetzelfde. Dat het hotel vol zat. Corendon hielp ons niet en ik kon amper slapen omdat ik het zo vies vond. Heb op m’n eigen handdoek gelegen omdat de lakens vies waren. Nu hebben we een andere hotel geboekt, omdat we hier niet langer in willen blijven. Ik vind het heel jammer van Corendon, want nu hebben we voor dat vieze hotel betaald en daarnaast ook voor een nieuwe hotel moeten betalen.

  • Algemeen 1
op 10 augustus 2018 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2018

Vertrokken op 7 juli vanuit Maastricht (met 9 personen),alles vooraf goed geregeld (inchecken,stoelen,parkeren etc) Vakantie was goed zoals ook het hotel. Terugreis was ook goed,maar bij aankomst in maastricht geen transferbus naar de parkeerplaats! Corendon gebeld (door andere passagiers met hetzelfde probleem) bleek er die dag geen transferbus te zijn vanwege een fout die ze gemaakt hadden!! We hebben 1,5 uur gewacht bij de uitgang en kregen niets te horen. Er kwam toen een aardige medewerker van Maastricht airport die ons verhaal aanhoorde en die ons (bestuurders van de personenwagens)met zijn eigen auto!! naar de parkeerplaats heeft gebracht. Applaus en complimenten voor deze man....(hij was afgewerkt en had ook nog eens net vakantie gekregen en toch nog zo behulpzaam) Van Corendon niets meer gehoord!!!! Zeer slechte service van hun!.

  • Algemeen 7
op 9 augustus 2018 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2018

Wij zouden vliegen vanuit Maastricht( 25-7) om 17.30 uur. Wij kwamen om 13.45 uur aan kregen te horen om 1800 uur worden jullie naar Amstrerdam gebracht om vanuit daar naar Palma te vliegen. Op schiphol weer een uur vertraging vlogen dus om 23.55 uur naar mallorca,om 4.30 uur komen we aan aan bij ons hotel Seasun Siurell schoon alles prima.
op 04-08 vertrek naar Nederland zelf moeten bellen hoe laat we worden opgehaald ,er was iets fout gegaan met de mail was het antwoord.
De gehele vakantie niemand gezien of gesproken van Corendon, dus diep triest ik heb nou een klacht ingediend bij Corendon kijken wat ze er mee doen.want ruim 7.5 uur vertraging is toch niet normaal zonder uitleg.

  • Algemeen 3
op 8 augustus 2018 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: augustus 2018

Kregen totaal niet wat er geboekt was. Helse vakantie!!

  • Algemeen 1
op 8 augustus 2018 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: augustus 2018

Op het hotel zelf was niks aan te merken op de verschil in kamers na.
Int vliegtuig was allemaal prima verder, maar de vluchttijden dramaaaaaa!!!
Heenweg 2uur vertraging gehad, en nu nu we naar huis gaan (nog geen eens boardingtime) alweer 30min vertraging
Nee voor ons geen Corendon weer!!

  • Algemeen 6
op 8 augustus 2018 bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: augustus 2018

Bij Corendon geboekt.
Kamers niet bijelkaar ondanks schriftelijke bevestiging vooraf. Corendon doet trucjes met de vluchttijden terug zodat je geen claim voor vertraging kunt indienen. En tenslotte na ons veel geërgerd te hebben blijken ook de stoelen in het vliegtuig waar we voor BETAALD hebben weggegeven te zijn waardoor het hele gezelschap door het hele vliegtuig heen zit.
Waardeloos, maar voorals slecht de onverschilligheid waarmee het wordt gedaan en niet terplekke wordt opgelost.
Voor mij echt nooit meer Corendon

  • Algemeen 1
op 6 augustus 2018 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2018

Laat ik beginnen met het feit dat het hotel top was! Sentido Perissia. Persoonlijk vind ik dat je dit zelf in de hand hebt (zoover, trip advisor). Over corendon, tja niet best. Toen ik geboekt had, had ik er al niet zo’n best gevoel bij. En dat bleek helaas uit te komen. Een aantal dagen voor vertrek bleek ineens onze terug vlucht verandert te zijn 06:45 i.p.v. 13:00. Daar gaat het gevoel van rustig vertrekken na een fijne vakantie. Ook stond er overal aangegeven dat de ophaal tijd 48 uur van te voren bekend is. NOT!! Mocht er zelf achteraan bellen, reisleiding gaf (in zeer gebrekkig Nederlands en Engels) aan dat dit op de dag voor vertrek tussen 16:00 en 18:00 bekend gemaakt zou worden. Vreemd daar dit voor vele andere gasten in het hotel al wel bekend was... Enfin, na 18:00 nog eens gekeken en de beste man op zijn verzoek een whats app gestuurd. Waarvan de reactie niet meer was dan; welk hotel, ok en 👍. Ooh ja en het voicebericht met de daadwerkelijke informatie. Zeer slecht visite kaartje vind ik! Ook de transfer terug was bagger, “fijne” bus waar je dus niet als 2 volwassenen naast elkaar kunt zitten maar dit wel moet doen omdat deze ram vol werd gepropt. Kortom een uur zijwaarts gezeten met kramp in mijn benen. Eens en nooit meer Corendon!

  • Algemeen 3
op 6 augustus 2018 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: mei 2018

Op 30 april met Corendon een weekje naar Kos geweest met de hele familie (15 pers). Op de heenvlucht 2,5uur vertraging met summiere informatie door Corendon, terwijl ons vliegtuig volgens de borden op tijd zou vertrekken. Bij de terugvlucht was het nog slechter, 1 uur vertraging zonder enige informatie. Een leuke week gehad in Mastichari op Kos in een resort dat door renovatie een tijd dicht geweest is en waar wij sinds lange tijd de eerste gasten waren. 's Morgens gedouched onder een douche waar met mate water uit kwam. Op 6 mei kwamen wij weer thuis en na 3 dagen werd ik flink ziek en werd uiteindelijk met een legionellabesmetting en een zware longontsteking in het ziekenhuis opgenomen. Aangetekende brief naar Corendon gestuurd met de vraag wat zij hieraan gingen doen, omdat zij verzuimd hadden te zeggen dat wij na de renonatie de eerste gasten in het resort waren en dat wellicht de waterleiding flink doorgespoeld zou moeten worden. Er waren achteraf eerdere meldingen van legionellabesmetting bekend in dit resort.
Corendon reageerde niet op de brief en ontkende hem te hebben ontvangen (aangetekend!!!!). De rechtsbijstandverzekering ingeschakeld en toen kwam er wel een reactie. Corendon ontkent aansprakelijkheid omdat niet voor 100% bewezen kan worden dat de besmetting daar ontstaan is. Makkelijke reactie. Ik heb hierdoor flinke materiële en immateriële schade geleden en ben nu na 3 maanden nog steeds bezig mijn conditie weer op peil te krijgen.
Conclusie: GEEN VAKANTIE MEER MET CORENDON.

  • Algemeen 2
op 6 augustus 2018 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juni 2018

Corendom heb ik ervaren als een organisatie die volstrekt en structureel de behoefte van de klant stelselmatig negeert. Ik heb, per abuis, de aanbetaling voor mijn reis 2 keer betaald. Corendon meld die niet aan mij zodat ik het 6 weken later zelf moet constateren. Vervolgens zegt Corendon toe dit te corrigeren. Toen dat binnen de afgesproken periode niet gebeurd was wilde men niet dat ik een verantwoordelijke manager kon spreken, een klacht indienen kon ook niet omdat ik nog niet op reis geweest was. Chatmedewerkster verbreekt de verbinding bij vragen hierover. Reden voor niet nakomen afspraken werd opgegeven als 'we zijn voor 50% een Turks bedrijf en hebben veel afwezige medewerkers vanwege Ramadan en Suikerfeest'. Na mijn vakantie was een 'klacht' wel mogelijk met een kort bericht waarin 5 keer excuses worden aangeboden. Lekker makkelijk !!! Je doet structureel je eigen ding en zegt later 'sorry'.

  • Algemeen 4
op 5 augustus 2018 bestemming: Turkije / Colakli, reisperiode: augustus 2018

Geboekt via Corendon Dutch airlines en dan krijg je een vluchtnummer die begint met CND. Echter wij kregen een vluchtnummer die begon met CAI en dan val je onder corendon Turkish airlines en juridisch kun je dan niets, omdat deze maatschappij buiten de EU ligt.

Nu kunnen reizigers waarvan hun vlucht gewijzigd is een restitutie krijgen zoals bij ons 2 dagen van te voren is gebeurt.

Nu zijn wij een rechtzaak aan het voorbereiden omdat corendon Dutch airlines de Europese regels omzeilt om je te laten vliegen met de Turkse tak en je zo nergens aanspraak op kan maken.

Zijn er meer mensen die geboekt hebben bij corendon Dutch airlines en hun vluchtnummer begint met CAI en niet met CND dan zijn jullie misleid en heeft corendon fraude gepleegd.

  • Algemeen 4
op 5 augustus 2018 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: augustus 2018

Stewardessen aan boord waren checken nooduitgangen niet. Er zat note bene een passagier overwing die bij het uitstappen zijn krukken te voorschijn haalde. Hoofd Cabine van kantoor was toevallig mee op deze reis vertel over je waarneming is haar reactie iedere maatschappij heeft eigen regels. Ze doen maar wat. Hoorde stewardessen onderling in het Turks zeggen spreek jij met deze passagier want jou Engelsvaardigheid is beter.

  • Algemeen 1
op 3 augustus 2018 bestemming: Egypte / El Gouna, reisperiode: juli 2018

Zoals voorgaande reis was alles slecht hotel en de kamer en alweer vertraging van een paar uur, maar zij komen er altijd mee weg ook al dien je een klacht in

  • Algemeen 2
op 2 augustus 2018 bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: juli 2018

Het hotel waar we verbleven was ok, de aangeboden uitstappen van corendon ervaren wij als grote bedriegerij

  • Algemeen 4
op 2 augustus 2018 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: juli 2018

Ik heb al heel vaak met Corendon gereisd. Vaak naar Tutkije, maar ook eens naar Griekenland, Macedonië, Bulgarije en andere bestemmingen. wij zijn altijd dik tevreden en kijken terug op veel mooie vakantie ervaringen ! Natuurlijk is er wel eens iets wat minder prettig zoals een losse wc bril of een douche die niet de hele dag warm water geeft, maar in de landen waar we heen reizen leven de mensen zelf ook wat minder luxe in het algemeen vergeleken met Nederland. Ik zoek geen luxe op vakantie. Wel een plek om me veilig te voelen en te slapen of je op te frissen. Door de goedkope reizen van Corendon hebben we al veel bestemming en kunnen bezoeken en veel geleerd over andere culturen en veel mooie dingen kunnen zien. Corendon, bedankt!

  • Algemeen 8
op 2 augustus 2018 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: juli 2018

Wij waren.enorm.tevreden over hotel.niks was er te kort wij hebben mooi verblijf gehad

  • Algemeen 10
op 2 augustus 2018 bestemming: Egypte / El Gouna, reisperiode: juni 2018

Wij zijn in panorama bungalow geweest en het onderhoud van de huisjes en het hotel was heel slecht.corendon gemailt maar je hoort niets terug dus met de klachten nemen ze het niet serius jammer

  • Algemeen 5
op 31 juli 2018 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: juli 2018

Heenweg begon al slecht. 20 uur vertraging en corendon wist de avond ervoor om 23:00 al dat we deze vertraging opliepen. Zelf hebben ze niet kunnen bedenken om een mail de deur uit te gooien. We moesten zelf alles achterhalen. (Eet bonnen etc.) reizigers wisten op het gegeven moment niet eens dat wij vertraging hadden, doordat corendon het goed genoeg vond om dit 2 keer om te roepen in 5 minuten tijd. Terugweg weer vertraging. Ook toen we geland waren op Maastricht was er geen communicatie tussen de crew leden. Wij aan de achterkant mochten eruit waardoor we aan de voorkant boze stewards en piloten kregen. Wij hebben hun haarfijn uitgelegd dat wij aan de achterkant al mochten lopen. Stewardessen konden amper wat zeggen en hadden zelfs tijdens het drinken brengen geen communicatie. Erg slechte airline. Nooit meer met corendon!

  • Algemeen 2
op 30 juli 2018 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2018

3 dagen voor vertrek via email te horen gekregen dat ons hotel niet klaar was, 1 alternatief aangeboden wat niet te vergelijken was met het hotel wat we geboekt hadden. Vanuit onze kant aangegeven bereid te zijn wat in te leveren en eventueel ander eiland af te reizen. 1 dag van te voren gaven ze aan dat dit de enige optie was.( Dus in een hotel zitten wat niet aan onze wensen voldeed ) denk hierbij aan vlakbij het strand, centrum etc. We hebben dan ook ons geld terug gevraagd , dit werd pas gestort na afloop van de vakantie. Verder was corendon niet bereid een compensatie te bieden voor dit ongemak. Communicatie verloopt slecht, je moet zelf erachteraan anders hoor je niks. Geen corendon meer voor ons. Wat erg jammer is , simpelweg je communicatie verbeteren en wat menselijker met je klanten omgaan maakt een hoop verschil!

  • Algemeen 2
op 28 juli 2018 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juli 2018

Ik heb vliegangst en ben altijd luchtziek. Op de heenweg hadden we een tusselanding op Mallorca en ondanks dat ik reispilletjes had ingenomen werd ik ontzettend misselijk. Ik moest veel overgeven en voelde me heel ziek. Het personeel van Corendon was heel behulpzaam. Op de terugvlucht had ik dezelfde crew en ze waren zó aardig en behulpzaam! Ze brachten me voor het opstijgen al water en natte doekjes. Ze stelden me op mijn gemak door met me te praten en ik mocht kennis maken in de cockpit met de piloten om mij een beetje gerust proberen te stellen. Tijdens de vlucht hielden ze mij goed in de gaten. De terugvlucht is goed gegaan en de crew die van Ibiza naar Amsterdam vloog op 23 juli 2018 om 17.40 heeft mij enorm geholpen en denk ik toch nog met een positief gevoel terug aan de reis. Corendon vliegcrew, bedankt!

Lotte

  • Algemeen 10
op 28 juli 2018 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2018

Onze vluchttijden worden vlak voor vertrek verandert terugreis vanuit Turkije zou om 2 uur smiddags zijn maar word nu 8 uur sochtends waardoor je om 3 uur snachts uit je bed moet met 2 kids omdat je om 4 uur word opgehaald met de bus dus geen ontbijt meer in het hotel mogelijk nou lekker een dag vakantie weg waar je wel dik voor betaal en dan vlieg je ook nog is terug met andere maatschappij een Turkse genaamd Pegasus waar ze geen woord Engels praten en waarvan eerder dit jaar een toestel verongelukte en bijna de zee inviel van een ravijn aan het einde van de landingsbaan nou dankjewel Corendon beter paar tientjes meer betalen voor tui - transavia of KLM maar Corendon nooit meer dit was onze eerste maar ook gelijk laatste keer. We hadden betaald voor Correndon Dutch airlines en niet voor een Turkse maatschappij.

  • Algemeen 4
op 27 juli 2018 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juli 2018

Nooit en Nooit meer met corendon, stelletje oplichters zijn het,
Reis geboekt bij die oplichter hotel Rimondi waarin staat op de website all in tot 23.00 uur ,eenmaal toen het 22.15 uur was kregen wij geen biertje meer omdat het niet was afgesproken met corendon zei de barman, biertje 0.3ltr kost dan bijna 5 euro terwijl op het terras aan de zee een biertje 2.50 kost, wij naar de reisleidster toe en om opheldering gevraagd en ja ze had al meer klachten gehad in het verleden maar ze blijven gewoon de reis aanbieden tot 23.00 all in wat een stelletje prutsers daar,
mensen let goed op wat je doet, eenmaal op bestemming wordt je afgewimpeld naar een klachten formulier en wordt het probleem niet ter plaatse opgelost, zeer zeer slecht!!!

  • Algemeen 5
op 27 juli 2018 bestemming: Italië / Sardinië, reisperiode: juli 2018

Wij boekten een last minute reis, de reis was 5 dagen voor vertrek geboekt. Worden wij de avond voor vertrek gebeld dat het hotel overboekt is en dat we voor 2 dagen naar een ander hotel moeten.
En wij waren niet de enige die dit betrof. Zeker 40 tot 50 andere vakantiegangers hebben het zelfde probleem voor het zelfde hotel. Deze mensen moesten allemaal voor 2 dagen ondergebracht worden in een ander zelfde hotel. Kan u het zicht voorstellen laten we zeggen 20 kamers die een ander hotel, vrij zou hebben, midden in de vakantie periode!!!!!
Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Na lang aandringen kregen we wel een vergoeding van € 50 per persoon maar toch het ongemak voor een reis van 8 dagen is groot.
Na een eerder meerdere malen drama met TUI nu ook met Corendon. Wij hebben ervan geleerd en mijden deze 2 vakantie aanbieders voor de toekomst. Je hebt als consument niets te vertellen, betalen mag je en verder je bek houden dat is het advies.

  • Algemeen 3
op 27 juli 2018 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: augustus 2018

Wij hebben een latere terugvlucht geboekt en daar extra voor betaald. Nu vervalt de latere vlucht en krijgen wij het extra geld niet terug vervelend en raar

  • Algemeen 1
  • Vorige
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Volgende