C G Smit
op 25 september 2017
bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: september 2017
Minpunten hotel (Diamond of Bodrum)
-zéér slechte baico,
-4dgn géén lift naar strand
-géén a la carte restaurant
-in de lobby géén rose verkrijgbaar wel tegen betaling a 45E per fles!!!!
water uitsluitend per glas
slechte receptie
- géén theezakjes voor thee!
-kortom, dit hotel gaat niet goen dit was voor ons de 2e keer, beslist géén 5 sterren
Hennie
op 24 september 2017
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: september 2017
Je boek voor vertrektijd 5.05 2 dagen later veranderd naar 14.30 en paar dagen voor vertrek 18.30 en op Schiphol 2 uur vertraging.
Dus 15 uur later dan geboekt dus mist een hele dag en je kom midden in de nacht aan dus volgende dag ook al half weg.
Dus voor ons nooit meer Cor en Don en het gesprek was overal het zelfde als wat wij hadden mooie tijd boeken betaling binnen en tijden veranderen.
Zelfs op parkeerplaats zat bus vol en stonden veel mensen dus die stonden moesten allemaal bus weer uit wat ik best snap want dat is erg gevaarlijk.
Maar wat mensen die er wat van zeiden dat de chauffeur eerder had moeten zien dag de bus te vol zat kregen een grote bek van die asociale chauffeur die met de handen in de zakken alleen maar stond te kijken en schreeuwen tegen de mensen.
Gelukkig kwam er gauw de andere bus met een aardige chauffeur die wel klant vriendelijkm was.
Dus succes Corendon ga zo door👎
Jan bosch
op 24 september 2017
bestemming: Spanje / albir, reisperiode: oktober 2017
TERUG REIS ZOU (BIJ BOEKING) OM 12.30 OP SCHIPHOL LANDEN. BIJ ONTVANGST VAN DE TCKETS WAS HET ECHTER 02.55 EN WAT MOET IK DAN OP SCHIPHOL DOEN? IK WOON IN APELDOORN. GEBELD MET CORENDON. UITSPRAAK: WE ZIJN EEN CHARTER MAATSCHAPPIJ EN KUNNEN TIJDEN AANPASSEN. ANNULERING ZOU ME 50% KOSTEEN
Ilse
op 24 september 2017
bestemming: Turkije / Goynuk, reisperiode: september 2017
In totaal zijn de vliegtijden 6x veranderd. Op de heenvlucht kregen we een week voor tijd te horen dat het geen dag, maar nachtvlucht zou worden. In plaats van 13.00uur gingen we om 03.00uur de lucht in. Naast dat de tijden erg vaak zijn veranderd, vonden wij ook het cabinepersoneel minder dan bij bijvoorbeeld transavia.
Elisabeth
op 23 september 2017
bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: september 2017
Slechte terugreis. Ontzettend dik persoon naast me. Kon amper goed zitten. Hier moet iets aan gedaan worden.
Marian
op 21 september 2017
bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: september 2017
Appartement ( Manthos) was vies, primitief, spullen kapot, servies van de rommelmarkt bijeen geraapt. Schandalig om dit aan je gasten aan te bieden.
Kim
op 20 september 2017
bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: juli 2016
Alles was goed geregeld. Vliegreis verliep voorspoedig, hotel was fijn en schoon. Het eten was wel echt elke dag hetzelfde en je kon duidelijk merken dat als iets de ene dag niet (helemaal) was opgegeten, het de dag erna in de salade zat bijvoorbeeld. Dorpje was erg toeristisch en er viel weinig te beleven. Ideale 'niks-vakantie', maar wij gaan toch liever op avontuur uit!
Pierre
op 20 september 2017
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: september 2017
We moeten nog op reis , vlucht wordt 12 dagen van te voren even veranderd van 05.00 uur naar 18.05 uur i.p.v. in de middag in het hotel nu midden in de nacht . Lees net dat iemand het zelfde overkomen reis geboekt voor 5 oktober dus met andere woorden lijkt het erop dat men mensen willen lokken met gunstige vliegtijden en heb je geboekt dan veranderen ze de boel.
Esther de Louweren Vlaanderen
op 19 september 2017
bestemming: Turkije / Lara/antalya, reisperiode: oktober 2017
Wij moeten nog gaan maar zijn nu al behoorlijk teleurgesteld in corendon. We weten dat er in de voorwaarden staat dat de vliegtijden kunnen afwijken maar meer dan 12 uur?????? Waardoor wij een complete vakantiedag kwijt zijn vind ik echt buiten alle proporties. We hebben speciaal voor Schiphol gekozen terwijl we in Eindhoven wonen omdat de vluchttijden gunstiger waren dan Eindhoven. We zijn verplicht minimaal i dagen te boeken binnen een pakket van corendon. Nu is de terugvlucht die om 20.25 zou plaatsvinden gewijzigd naar 20.55 maar daar is maar 1 stoel vrij dus zijn wij gewoon naar 8 uur in de ochtend gezet. We hebben verzocht of we dan misschien alsnog met de vroege ochtendvlucht naar Eindhoven mee mogen (06.00) maar ook daar wordt geen medewerking aan verleend. Ik heb begrip voor wat afwijking maar dit gaat mij echr te ver en absoluut een reden om niet meer via corendon te boeken. Nog niet eens zozeer de afwijking alleen maar temeer de absoluut niet meedenkende of meewerkende houding van dit bedrijf. Zeker nu er bij andere vliegmaatschappijen veel problemen zijn zou je verwachten dat corendon extra hun best zou doen om klanten naar hun toe te krijgen en te houden maar kennelijk hebben ze het niet nodig.
Jan Westers
op 19 september 2017
bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: september 2017
Slechte opvang bij hotel, slechte info over all inn. Vieze kamers, zeer slecht hotel. Gewoon gedumpt s'nachts bij de incheck, en zoekt het verder maar uit. (Palma Bay hotel) Gaan daar never nooit weer heen.
Marco
op 19 september 2017
bestemming: Turkije, reisperiode: september 2017
Door corendon. Byna 13uur later. Vertrekken niet normaal
H v Kooten
op 17 september 2017
bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: oktober 2017
Ik had een reis geboektbij corendon met een vertrektijd vanaf schiphol van0700 uur dat werd later aangepast naar 1800 uur en de retour vlucht geweizigd in 14.30 naar0730 uurdaarom mis ik weer een volle vacantie dag en het gekke is dat dit nu al de vierde keer is dat mij dit overkomt dus bij boeking hou er rekening mee op wijzigingen ik ga in iedergeval niet meer met corendon
Loes
op 15 september 2017
bestemming: Egypte, reisperiode: september 2017
Het was een heel mooie reis, veel gezien
Homveld
op 15 september 2017
bestemming: Spanje / Marbella, reisperiode: juni 2017
Alleen voor het hotel niet voor Corendon ,ze moeten van te voren voor je boekt zeggen dat er geen hostes is ,je zoekt het zelf maar uit. dan zie je toevallig hostes Shirley en spreek je haar daarover aan en krijg je een grote mond van haar dus geen Corendon meer
Shahrzad
op 14 september 2017
bestemming: Cyprus, reisperiode: september 2017
Bagger service van corendon.. eerst een helse reis naar Cyprus (16.15 vliegen we kwamen om 3 uur in de nacht aan in ons hotel) we reisde overigens met een peuter die net 2 was geworden.. vervolgens krijgen we pas in het hotel te horen dat ie om 12 uur moet uitchecken en de bus om 8 uur pas komt om ons naar het vliegveld te brengen om vervolgens om 11 uur te vliegen. Als we een later uit willen checken moeten we 75 euro betalen.. mooi verhaal! Helemaal
Top! Not
M.Ruizendaal
op 13 september 2017
bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: september 2017
Dit cijfer heeft er mee te maken dat er we geboekt hebben voor een rechtstreekse vlucht naar Faro vliegtijd ongeveer 3 uur.
Twee weken voor vertrek, kregen we te horen dat we een tussenlanding hebben in Maastricht wij vinden dat niet kunnen en zijn nu bijna 5 uur onderweg.
Ze schijnen het dus toch zo maar te kunnen doen, dit is voor ons de rede niet meer bij Corendon onze vakantie te boeken.
wij moeten nog op vankantie gaan maar hebben nu al weer een naar begin.
Dona
op 12 september 2017
bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: september 2017
Slecht e vliegmaatschapij stoelen kapot geen vering in de stoelen
ik boek voor corendon en niet voor air plannet die kan ik zelf ook wel boeken en ben ik net als corendon stukken goedkoper uit
Jacob Hawee
op 12 september 2017
bestemming: Bulgarije / Zonnestrand (Sunny Beach), reisperiode: augustus 2017
Door misleiding. Bingo reis. Geboekt op tijd (ma-ma), reizen overdag en prijs. Vluchttijden bevestigd. 14 dagen voor vertrek bleek vertrektijd terug 9 uur later. Aankomst 's nachts op Schiphol en de volgende dag werken. Zeer slecht en rumoerig hotel met ongeïnteresseerd personeel . Geen 4 sterren maar 2.
J visser
op 11 september 2017
bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: september 2017
Ik be grijp niet dat corendon dit in hun progamma hebben een shit hotel green nature spa en resort
Monique
op 10 september 2017
bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: augustus 2017
Wij hadden geboekt voor 12 dagen Turkije in augustus ,een week voordat wij weggingen heb ik geboekt ,we gingen met Corendon vliegen. Toen ik had geboekt ging ik pas bij de recensies kijken nou ik kan je vertellen 'daar werd ik echt niet vrolijk van'! Wij gingen namelijk ook lekker sóchtends vroeg vliegen.....en iedereen die zo vroeg vloog kreeg vertraging en gingen uiteindelijk sávonds pas vliegen. Oplichterij zag ik staan en nog veel meer lelijke dingen,nou we hebben gewoon afgewacht totdat het 9 augustus was en ik kan je verklappen "Wij hadden geen vertraging....en alles was gewoon goed! De piloot was ook in een goede bui die maakte nog een paar grapjes ,ik vond de reis echt gezellig.....en de terug weg 20 min vertraging maar daar kan ik meeleven. Al met al hebben wij gelukkig een fijne ervaring gehad met Corendon.
Herman
op 10 september 2017
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: augustus 2017
Wij zijn voor het eerst met corendon gegaan.Zeer tevreden over de vriendelijkheid tijdens het boeken en de goede service.Ook de vlucht was zeer aangenaam.De prima prijs/kwaliteitsverhouding van Hotel Mediterraneo op Kreta heeft onze vakantie onvergetelijk gemaakt.Volgend jaar gaan wij zeker terug en weer met Corendon.
Steyn
op 8 september 2017
bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: augustus 2017
Nooit meer met Corendon ! Op het internet lees je dat er bij Corendon altijd veel vertraging is en dat vluchten vaak worden gewijzigd. Toch Corendon een kans gegeven, NOOIT MEER. Heen weg 2 uur vertraging, terugweg komen we op het vliegveld aan om te horen dat wij 4 uur later vertrekken dan gepland.
NOOIT MEER ! Corendon
Angela Zonneveld
op 7 september 2017
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: augustus 2017
De vakantie was echt heel slecht hygiene was ver te zoeken. Alles gasten zaten onder het uitslag van het vieze zwembad water. 2 personen van ons gezin op verschillende dagen voetsel vergiftiging opgelopen. Dan over het personeel nog niet gesproken werden behandeld als honden. Om een voorbeeld te noemen sta je voor een balie om een ijsje te halen als enige laat hij je gewoon zo vijf min staan zonder een blik te krijgen komt er een Turkse man aan worden hij vriendelijke gegroept en meteen geholpen en vervolgens laat hij je weer gewoon staan. Als je dan om een ijsje vraag zegt hij iets raar in het Turks tegen zijn Turkse colega en staan ze je uit te lachen
Xindra
op 7 september 2017
bestemming: Portugal / Lagos, reisperiode: augustus 2017
Alles super goed geregeld door corendon netjes bericht van te voren en op de vakantie over de tijd van de vliegreis
Bert
op 6 september 2017
bestemming: Griekenland / chersonissos, reisperiode: juni 2017
Op porto village geweest kregen app. 501 kort samengevat
douche 60cm bij 60 cm
bedden 180 cm
schimmel op douche gordijn en op kitnaden
geen tafel en stoelen in app.
geen kooktoestel op app. wel pannen
geen verduistering zodoende s,morgens om 4.00 wakker
staand tv kijken
36 bedjes bij zwembad voor 120 pers.
zwembad maar 40 cm diep
Sharon
op 6 september 2017
bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: september 2017
Schandalige service van Corendon. Hotel was overboekt wordt je in deze gevangenis gestopt.Mijn ouders zijn al jaren niet op vakantie gegaan, beide grote gezondheidsproblemen en dan boek je een leuk hotel. Blijkt het hotel te zijn overboekt wordt je in een jongeren hotel gestopt. Een balkon, een gevange heeft nog beter uitzicht, een luchtplaats is er niets bij. Met corendon valt niet te onderhandelen. D reizen doet zo haar best voor ons echt top service alleen corendon werkt totaal niet mee. Schandalig dat dit hotel dan de oplossing is en niks vergelijkbaars waarvoor je betaald hebt. Ze willen ze wel tegemoet komen met geld. Maar daar hebben me ouders niks aan. Na een week hier verblijven met de gezondheidsproblemen die mijn ouders hebben, kunnen ze thuis aan de extra medicijnen dankzij alle schimmels op muren, de zichtbare schimmel in het matras, het gebrek aan frisse lucht! Mijn ouders willen gewoon een schoon hotel waarvoor ze jarenlang hebben gespaard en betaald hebben
Js
op 6 september 2017
bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: september 2017
3 keer vertraagd, zomaar een extra landing, geen tegemoetkoming. totaal onoverzichtelijke site, mails, klantenservice - zodra het geld binnen is stopt de service
Kitty Smit
op 5 september 2017
bestemming: Spanje / Costa del Luz, reisperiode: september 2017
De reis is prima georganiseerd, goede info bij de boeking en via de app. Koffers werden de avond voor vertrek thuis opgehaald en ingecheckt, wat een luxe is dat! Na een prima vlucht nog een uurtje met de bus naar het hotel en ook daarbij verliep alles soepel. Wij verblijven op dit moment in hotel marble ama andalucia, super mooi appartement echter vallen er een paar dingen wel wat tegen (zeker ten opzichte van marble ibiza, waar wij afgelopen jaar waren). Neem een voorbeeld qua eten, restaurants, indeling en service aan zusterhotel op Ibiza en Corendon zou van ons een10 krijgen!
Essie
op 5 september 2017
bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: augustus 2017
De host Jenny in Cala d,or.Topper een 8. Langdradig, Zr veel ervaring, duidelijk, altijd bereikbaar. Vloog heen zonder mededeling van gate agent (dus Schiphol fout niet Corendon)met ExtraAirways. Top Piloot (Amerikaan) en vertelde zoveel wat je kon zien. Jammer dat niemand het op Schiphol even meld. Ook dames aan board heel vriendelijk.Aankomst rommelig, zelf uitzoeken maar kwam goed en ging snel Kennismaking Jenny Corendon wat een vrouw met ervaring.Topper! Terugvlucht Corendon, Stewardessen met hun neus in de wind, geen lach en een piloot van weinig woorden. Prima vlucht,landing niet gevoelt en alles volgens schema en afgesproken tijd. Landen zelfs eerder.....Dankzij Vakantie discounter die deze vakantie aanraden doe ik het zo weer.
Cala d,or prachtig mooi eiland. zo schoon, mooi, veel gezien, lieve mensen, top auto verhuur dankzij Corendon of eigenlijk dankzij Jenny de host van Corendon in Ferrera.
Danny van Ham
op 3 september 2017
bestemming: Griekenland / Argassi, reisperiode: september 2017
Bij aankomst op Zakynthos (vlucht cnd 591) bleek dat van 100 mensen de koffers in Amsterdam achtergebleven waren. Reden het vliegtuig was te zwaar. Pas 2 dagen later met veel pijn en moeite koffers met een vlucht van Transavia meegekomen. Vandaag. (3 september) mensen gesproken die waren aangekomen met Corendon vlucht cnd791 en wat denk je precies hetzelfde verhaal. Hoe is dit mogelijk? Broden vluchten waren met toestellen van xtra airways. Iedereen ernstig gedupeerd.
Ellen
op 3 september 2017
bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: september 2017
Al eerder net Corendon op vakantie geweest en weer goed bevallen! Via de mail alles keurig op tijd steeds verkregen. Zelfs geholpen met andere vlucht boeken, zodat we geen tussenlanding hadden omdat ik ontzettend reisziek ben! App.Panorama in Corfu geweldige bestemming! Wij zaten in app.7a, schitterend uitzicht, alles elke dag schoongemaakt, regelmatig schone bedden en handdoeken in 8 dagen dat we er waren. Bij strand voldoende bedjes (gratis als je er wat bestelde) en leuke, lekkere, betaalbare restaurants 's avonds. Topvakantie!
Chantal Van den Heuvel
op 2 september 2017
bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: augustus 2017
Niet tevreden omdat de tijden net van te voren nadelig veranderde. Geen hostess die ons naar het hotel bracht i.v.m personeeltekort. Zeer slecht. Moesten alleen met buschauffeur die niet te verstaan was dit zelf uitzoeken. In het vloegtuig alleen engelstalig personeel. Niet eens afvalzakjes bij de stoelen. Bij het hotel aegean vieuw geen uileg hoe we de kamer konden vinden in het donker om 23.00 in de avond. Toen ik net na de aardbeving gebeld en gemaild had of ik zo snel mogelijk teruggebeld kon worden voor informatie over ons hotel geen enkele reactie terug gehad. Waardeloos. Na een uur in de wacht na een week eindelijk iemand gesproken van corendon. Geen enkele excuses vsn hun kant. Omboeken kon niet meer koste 1100 euro. Nooit meer Corendon. Geen wonder dat ze goedkoper zijn.
Willem van Dijken
op 2 september 2017
bestemming: Turkije / Antalya-Lara, reisperiode: juli 2017
Dit was een reis zoals hij wezen moest. Zon mooi hotel en super eten. Super relaxed Miracle is top!
Marchella
op 2 september 2017
bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: augustus 2017
Bij Corendon geboekt vanwege de vluchttijden. Die werden veranderd waardoor we pas 10 uur later gingen vliegen. Bij aankomst in het hotel kregen we een envelop voor een meeting met Corendon. Hier stond een verkeerde tijd op waardoor we 3 kwartier voor niks hebben zitten wachten. Via de reisleiding een boottocht geboekt. Werd deze eerst verplaatst naar de dag van ons vertrek. Uiteindelijk konden we toch op dinsdag. We stonden bij de poort van het hotel te wachten tot we opgehaald zouden worden samen met een ander gezin. Reisleider gebeld. Die nam niet op. Een ander gebeld. Deze gaf aan dat ze ons vergeten waren en dat ze niks voor ons kon doen. Heel kwaad geworden en toen konden we alsnog opgehaald worden na meer dan een uur in de brandende zon te hebben staan wachten. Het hotel was zo slecht, dat ik niet begrijp dat ze dit aanbieden. Ook de terugreis was 10 uur later dan dat we hadden geboekt. Dus met 2 kinderen van 10 uur tot 22.30 ons geprobeerd te vermaken om maar de dag door te komen. Dit was de eerste en ook gelijk de laatste keer met Corendon
Ontevreden klant
op 1 september 2017
bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: augustus 2017
2e keer corendon en nooit meer, vlucht gewijzigd in ons nadeel natuurlijk. Hele dag kwijt! In de heenreis was het ook al dag kwijt, ik vlieg vaak en heb nog nooit een uurwijziging gehad, je kan dit verwachten met paar uur maar niet met een hele dag! Niet de meest betrouwbare maatschappij
Slijpen
op 31 augustus 2017
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2017
Nooit meer ..bij vertrek 2 uur vertraging terug 1uur vertraging..kennissen van ons willen 3 dagen na ons vandaag dus ..maar kan niet ..geen vliegtuigen. .rara..ze werden gedumpt in een hotel waar ze alles op eigen kosten moeten betalen ..vandaag in ieder geval nog niet naar huis..in angst zitten ze nu af te wachten op nader bericht want ..Corendon is voor hen momenteel onbereikbaar. ..dus wachten op morgenvroeg. .nader bericht. .nou spannend..baba baba. .nooooit meer CORENDON
Christel
op 30 augustus 2017
bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: augustus 2017
Voor de 4e keer in een paar jaar tijd, weer verandert Corendon de reistijden ten ongunste. Weer trap ik erom en waarom, zij waren helaas de enige die het hotel aanbood waar ik heen wil. Ik ben helemaal klaar met deze shit maatschappij! Nooit meer!
W boyen
op 30 augustus 2017
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juli 2017
ALL INCLUSIVE GEBOEKT BIJ VILLA NIKOLAS.3 STERREN.ONDERMAATS.CORENDON ZOU EENS OP BEZOEK MOETEN GAAN.DEZE ACCOMODATIE IS CORENDON ONWAARDIG
Henk snippe
op 29 augustus 2017
bestemming: Griekenland / stalis, reisperiode: juni 2017
Super vakantie gehad mooi hotel. schoon. netjes. vriendelijk personeel goed eten en drinken kom hier vast nog weer
Kiki multem
op 29 augustus 2017
bestemming: Turkije / Cappadocie, reisperiode: juni 2017
Meest prachtige wat ik ooit heb meegemaakt.
Arie van der Laan
op 29 augustus 2017
bestemming: Macedonië / Struga, reisperiode: juni 2017
Normaal een hoger cijfer voor de reize naar Macedonië met Corendon, maar deze keer heen 12 uur vertraging en nog geen compensatie gezien. Ook terug ruim 2 uur vertraging. Struga is een leuk plaatsje aan het meer met vele terrasjes en restaurantjes. We waren er voor de 5e keer dus ons bevalt het daar prima !!
Verhulst erik
op 29 augustus 2017
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: september 2017
Het is al de tweede maal dat wij boeken bij corendon altijd zijn onze vlucht uren veranderd dat wij telkens 2 dagen kwijt zijn nooit meer corendon bij tui nooit problemen gehad
Vera van Kuijen- Smit
op 29 augustus 2017
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: april 2017
Het hotel was niet super
Wim
op 29 augustus 2017
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: september 2017
We moeten nog vertrekken maar de vluchttijden zijn veranderd in ons nadeel. Bij het boeken kijk je bij verschillende datums wat voor jou de beste vertrektijden zijn, is het voordeling (vroeg vertrekken, laat terug) dan betaal je vaak ook meer. Naderhand veranderen ze je vluchttijden, je kan net zo goed ongunstig en goedkoper boeken dan kan het alleen nog maar beter worden. En met sorry koop je geen verloren vakantiedag terug. Ook moest ik mijn parkeerplaats Schiphol aanpassen, koste me 15 euro !
Richard welgraven
op 29 augustus 2017
bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: juli 2017
Was prima verzorgd en geweldig veel te doen,erg gezellig en topkwaliteit
Molenberghs eric
op 28 augustus 2017
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: augustus 2017
KALYPSO CRETAN RESORT: eten perfect ,bediening perfect,kamers perfect, ligging perfect dus alles van deze reis is ons het beste bevallen een terugkomst naar dit resort zal zeker nog gebeuren.
Emma Rietman
op 28 augustus 2017
bestemming: Bulgarije / Zonnestrand (Sunny Beach), reisperiode: juli 2017
Alles was goed geregeld en erg duidelijk. Als we een vraag hadden werd er gelijk geholpen. We hebben een hele fijne reis en natuurlijk vakantie gehad!
HD
op 28 augustus 2017
bestemming: Macedonië / Struga, reisperiode: september 2017
We moeten nog gaan, maar onze vluchttijden zijn inmiddels al wel heel ongunstig gewijzigd!
We hadden mooie tijden overdag uitgekozen, maar zowel de heen- als de terugvlucht is gewijzigd.
Op de heenreis komen we nu pas ná middernacht aan in ons hotel, en op de terugreis hebben we een nachtvlucht, en komen we 's ochtends om half 4 weer aan op Schiphol!
Ik heb nog gevraagd of we onze reis gratis een paar dagen konden verzetten, zodat we iets minder ongunstige vluchttijden zouden hebben, maar dat was niet mogelijk!
Volgens mij is het de laatste jaren bij Corendon gewoon standaard dat gunstige vluchttijden ALTIJD worden gewijzigd in ongunstige tijden.
Vorige jaar hadden we namelijk precies hetzelfde "geintje"!!!
Andrea Raijmakers
op 28 augustus 2017
bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: augustus 2017
Weer een tussenlanding die pas bekend werd bij het ontvangen van de tickets. Reis duurde nu 2x zo lang. Bied dan de mensen minstens een lunch en een consumpties aan
Jacqueline Gerritsen
op 28 augustus 2017
bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: september 2016
De boeking begon al goed. De aanbieding was niet meer geldig na boeking, dus twee keer geannuleerd. De derde keer had ik hem voor de aanbiedingsprijs! (€209,00 pp, maar was "foutief" en kostte ineens €560,00 pp!) de vlucht had vertraging,de locatie was summier. Eten kon niet op of nabij de locatie, waar he alleen via een hele steile weg kon komen (astma). En vanwege de periode bleek dat excursies maken niet meer mogelijk was, te laat in het seizoen. Dat is bij boeking niet verteld. Uiteindelijk hebben we er zelf maar wat moois van gemaakt, door een quat te huren. En de aardbeving was ook spectaculair
Jojosi
op 27 augustus 2017
bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: augustus 2017
Hotel Titanic beach Lara is weer zinkende. Geen goed hotel, jammer. Vliegreis heen meer dan een uur vertraging en eten aan boord was op, omdat de crew te laat was.
Terugreis was op tijd.
Nooit meer Corendon, gewoon geen goede ervaring
Jeroen Habraken
op 26 augustus 2017
bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: augustus 2017
De prijs/kwaliteit is meer dan goed, iedereen doet erg zijn best om het de gasten naar de zin te maken, alles sloot naadloos op elkaar aan in de reis.
H meppelink
op 25 augustus 2017
bestemming: Macedonië / pestani, reisperiode: augustus 2017
Omdat de omschrijving via mooie plaatjes en praatjes niet waar zijn
Bianca hermsen
op 25 augustus 2017
bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: augustus 2017
Alles was goed, goed hotel.
Ben Lucas
op 25 augustus 2017
bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: augustus 2017
Blue dreams hotel geboekt voor met de kinderen stond te lezen dat er kinderanimatie was en dat die in het Nederlands was helaas zelfs geen Engels personeel in het hotel buiten Turks kennen ze ook geen andere taal .de kamer poetsen zat er ook niet echt in mijn dochter van 8 kan beter poetsen dan de poetsvrouwen echt geen aanrader en al een paar keer met Corendon gevlogen maar deze keer is het genoeg geweest veel beloven maar niks in huis
Femmie Mulder
op 25 augustus 2017
bestemming: Sri Lanka / rondreis, reisperiode: mei 2017
Het was een prachtige reis , maar we hadden een Engelstalige reisleider, die echt Engels sprak , en niet te verstaan was voor ons. Dit was niet de planning , maar omdat we met 9 personen waren (nadat er iemand ziek was geworden ) kregen we deze.
Het was echt enorm jammer want we hebben er niets van begrepen.
Het land is prachtig.
Kim wijers
op 25 augustus 2017
bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: september 2016
Super goed verzorgde reis gehad.
Annika Wurms
op 25 augustus 2017
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juli 2017
De vluchten waren top geregeld, geen vertragingen, duidelijke reispapieren.
Op de luchthaven een hartelijk ontvangst en we werden netjes naar de juiste transfer gewezen. Aangekomen bij het hotel was dit echt een toplocatie. In het centrum, aan het strand. Corendon verzorgde leuke excursies waar we er 2 van hebben geboekt. Heel leuk gehad en super goed georganiseerd. 1 nadeel: 1 excursie zou Nederlandssprekend zijn, maar bleek ter plaatse Engels te spreken.
Hotel was erg goed en zeker een aanrader voor mensen die all-in willen, maar niet zo'n massaal hotel willen.
Bright
op 25 augustus 2017
bestemming: Bulgarije / Zonnestrand (Sunny Beach), reisperiode: augustus 2017
Vreselijk, bedroevend, mensonterend.
Mensen, het zal Corendon een worst zijn of u een fijne vakantie hebt, er wordt niets voor u geregeld.
Reis niet met deze vreselijke organisatie!!
R. Broekmans
op 25 augustus 2017
bestemming: Griekenland / Heraklion, reisperiode: augustus 2017
Omdat het vliegtuig goorder dan de gemiddelde stadsmetro is.
De Staercke Sven
op 24 augustus 2017
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: augustus 2017
Fantastische bingo 5*reis naar Kreta gehad met Corendon. Alles was goed geregeld, beetje vertraging in heen en terugreis maar ook hoogseizoen en zeer druk. Hotel waar we in terecht kwamen was in orde prijs/kwaliteit. De kamers waren wat ouderwets ingericht en er was nog een douchegordijn, maar anders fantastische ligging, lekker eten, super zwembad. Echt geen klagen van Corendon
Cesim
op 22 augustus 2017
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: augustus 2017
Geen transfer geregeld, ik moet taxi pakken. op eigen kosten. ze hebben heenreis gewijzigd ik wordt niet op tijd geholpen. alle laste minute hebben ze contact genomen. terwijl 6 dagen geleden al beken.
Ik raad af met corendon reizen.
Steven & Martine
op 21 augustus 2017
bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: augustus 2017
Onze vluchttijden en vertrektijden bleven ongewijzigd. Voor vertrek nog contact gehad met corendon om iets te vragen en zeer goed verder geholpen. De vlucht zelf vertrok op tijd richting Turkije en kwam zelfs vroeger aan dan gepland. De bus naar het Hotel stond klaar en vertrok ook stipt op tijd. In Turkije aangekomen werd er een info sessie ingepland met Agnieska. Zij legde ons de do's en dont's uit van Turkije en gaf ons de nodige info mee van de excursies die we extra konden doen. De excursie die we boekten was tip top in orde. Een boot trip die stopte op verschillende plekken om te zwemmen en ook Cleopatra beach. Kortom een super leuke vakantie gehad met Corendon. Onze terugreis naar de luchthaven was even een stresspuntje omdat onze bus in panne viel. Daar kan niemand wat aan doen maar gelukkig werden wij binnen de 10 minuten opgehaald door een andere bus van Corendon en hup daar gingen we weer. Dus weer goed geregeld CORENDON. We kunnen niet veel negatief vertellen over Corendon ik weet alleen dat ze voor ons hun best deden om alles goed te verzorgen. Voor ons een geslaagde vakantie zonder zorgen en stress !!
Akash Jhauw
op 20 augustus 2017
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: augustus 2017
Heenreis vertraging van 45 minuten vanwege ontbreken van schoonmaak crew.
De terugreis was een hel. In totaal 9 uur op het het vliegveld gezeten om vervolgens te horen dat de vlucht wordt gannuleerd. Er is 0 communicatie geweest. Bij correndon zelf wisten ze niets. We moesten zelf maar navraag doen op het vliegveld. We hebben dus 9 uur op het het vliegveld gezeten met 2 kleine kinderen en 0 duidelijkheid.
Eens maar nooit meer corendon. Ik raad iedereen aan niet met corendon te vliegen. Je ziet die gasten van corendon alleen zolang het goed gaat (met aanbiedingen voor autoverhuur, excursies etc.), heel fijn opzich. Echter bij calamiteiten hoor je niets van ze. Met kleine kinderen is dit laatste erg belangrijk.
Rianne
op 20 augustus 2017
bestemming: Egypte / Makadi Bay, reisperiode: augustus 2017
Heel slecht resort.
Vies heel veel kapot.
Eten was niet best
Oeds ten hage
op 18 augustus 2017
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: augustus 2017
Vluchtijden veranderen als de reis is betaald. Vervolgens moesten wij om 1:20 terug vliegen met twee jonge kinderen,eenmaal op de lucht haven bleek dat de vlucht niet was vertrokken vanaf amsterdam door technische problemen. Na 4,5 gewacht te hebben werden we naar een hotel gebracht om vervolgens s'avonds om 19:50 te gaan vliegen,echter werden wij om 10:15 door de receptie wakker gebeld en gesommeerd om met 10 min klaar te staan want we waren in eem andere vlucht gepropt. Geen informatie gekregen van corendon welke vlucht hoelaat en waar we heen gingen,gelukkig stond er op de luchthaven iemand van Tui die ons super hebben geholpen. Wij ktegen ook door dat we niet op schiphol maar op eindhoven gingen landen. Dus CORENDON NOOIT NOOIT NOOIT WEER,ALS IS HET GRATIS. wat een bagger maatschapij
Hmm
op 17 augustus 2017
bestemming: Spanje / Gerona, reisperiode: augustus 2017
Op 12 augustus teruggevlogen vanuit Girona naar Amsterdam. vlucht stond gepland op 23.59 uur; op de luchthaven stond 01.10 . Geen personeel om in te checken. Vertrek en aankomsttijden zijn een rommeltje; ze doen maar wat is mijn indruk.
Yolanda
op 15 augustus 2017
bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: augustus 2017
2800 euro betaald voor een all inclusive voor twee weken bij Balaia Plaza in Albufeira. Voel me opgelicht.
Ontbijt oud brooduitgedroogd Tussen de middag koud eten en oud en doorgekookt. Geen afwisseling. Bij de wekelijkse bbq rauw vlees. Positief grootte appartement, alleen vieze badkuip, lamp kapot, batterij afstandbediening kapot, kookplaat werkt niet. kakkerlakken. Grote mond van de schoonmaak wanneer je vraagt na een week om je bed te verschonen of een schone handdoek. Reizigers die de hele nacht hebben gereisd krijgen niks aangeboden moeten zelfs betalen voor een kop koffie en een maaltijd. Men moet soms wachten tot 17.00 uur in de middag. Een gezin met een baby vroeg om water op te warmen deden ze niet. een ouder echtpaar had last van de warmte in de kamer de temperatuur stond op 29 graden. De receptioniste gaf aan dat je die 29 graden niet zo moet lezen. de airco is alleen maar beschikbaar voor een aantal kamers. Bar gaat eerder dicht dan staat aangegeven. bij het zwembad hebben ze niet de dingen die op de menulijst staat en je wordt brutaal bediend door enkele medewerksters. Je krijgt rauwe hamburgers. Klacht aangegeven bij de hostess van Corendon, die geeft als antwoord dat vier sterren norm anders is in Portugal dan in Nederland. Ook gaf ze aan dat wanneer ik een klachtenformulier invul er niets mee wordt gedaan, ik had binnen 24 uur dingen moeten melden, dan hadden ze misschien nog iets kunnen doen. Ze reageren lacherig.
Nooit meer
op 15 augustus 2017
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juni 2017
Zeer zeer ontevreden! hotel bij aankomst volgeboekt en ander hotel gekregen voor 4 dagen. Daarna kwamen er nog een 80 euro extra kosten bij onze excursies dit was NIET gemeld!
2 weken voor vertrek waren onze vluchtijden voor de heenreis veranderd. en de avond voor vertrek waren onze vluchttijden van de terugreis veranderd. Niet erg op tijd aangegeven! Bij aankomst op het vliegveld 2 uur lang moeten wachten om in te checken, en waarom we zo lang moesten wachten is tot heden een raadsel. toen we eindelijk konden inchecken en het vliegtuig in mochten bleek het dat de plaatsen dubbel geboekt waren. Een hoop chaos in het vliegtuig kun je wel begrijpen. Na een uur zat iedereen eindelijk, maar toen moesten we nog drie kwartier wachten tot we konden vliegen. Daar zaten we dan in een snikhete vliegtuig. Toen we thuis kwamen heb ik vrijwel direct netjes een klacht in gevuld. We zijn nu meer dan 6 weken later en ik heb nog steeds geen reactie terug. Echter word er wel geantwoord op mijn mail als ik stuur dat het erg lang duurt. Beetje vreemd dus.
Voor mij nooit meer corendon!
J. de Meijer
op 15 augustus 2017
bestemming: Griekenland / Stalis, reisperiode: augustus 2017
Reis geboekt met vluchttijd heen om 5.00 uur.En wat blijkt na betaling van de volledige reissom?Vluchttijd veranderd naar 19.30uur (bijna 15 uur verschil !).En daar zijn we nog zelf achter moeten komen doordat we onze gegevens op de website inkeken.
Geen email van Corendon dus.Toen ik eindelijk iemand van Corendon aan de lijn kreeg(heel erg lange wachttijd en slechte klantenservice )werd er doodleuk gezegd dat ze dit zomaar mochten doen.We waren het hiermee niet eens en hebben na moeite onze vlucht kunnen omboeken vanaf een ander vliegveld.Ons hotel in Stalis zat vol met mensen die de verlate vlucht wel hadden met nog eens 2 1/2 uur vertagingDie zijn dus om 21.45 uur vertrokken.En wat bleek? De vlucht van 5.00 uur was wel vertrokken maar dan naar Kos!!!.Het is ronduit schandalig dat Corendon mensen lokt met vluchten die er niet eens zijn.Allemaal in hun voordeel.Het was voor ons de eerste en gelijk de laatste keer dat wij bij Corendon hebben geboekt en zullen dit zeer zeker aan niemand aanraden.Volgende keer weer met een betrouwbare
Reisorganisatie en liever iets meer betalen want bij de schijnbaar lollige Cor en Don is goedkoop duurkoop !!
Eva
op 15 augustus 2017
bestemming: Griekenland / Petra, reisperiode: augustus 2017
Helaas veranderde Corendon na het boeken de vlucht tijden voor zo wel de heen en terugreis. Heen een tussenlanding op Zakynthos. Niet handig met een dreumes. Maar dankzij de geweldige Corendon stewardess Priscilla hebben wij ondanks onze lastige dreumes een goede vlucht gehad. Ze heeft zich ontzettend lief over onze zoon en dochter bekommerd. Ze verdiend een 10.
Ron
op 14 augustus 2017
bestemming: Griekenland / Stalis, reisperiode: juli 2017
Corendon verzuimt om wijziging van vluchttijden door te geven die ze een week na het boeken al hebben gemaakt, waardoor we de heenvlucht misten. Vervolgens op Schiphol bij hun nieuwe tickets moeten kopen met hun belofte dat er terugbetaald zou worden. Niet dus! Wel bellen ze je op de dag dat de vluchtwijziging bekend wordt en je dan het recht om te annuleren of je maar het restant van de reissom wil overmaken. Onbetrouwbare organisatie dus. Nooit meer boekn bij hun en hun dochterorganisatie Stip.
John Adams
op 13 augustus 2017
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2017
Nooit meer met Corendon. De vakantie op zich was goed, uitstekend hotel Arycanda de luxe maar oh oh die vluchttijden. Net zoals bij veel mensen vluchttijden aan passen zodat je dagen inlevert. Wij werden ook een uur later opgehaald bij het hotel om vervolgens op Antalya airport te vernemen dat de vlucht 3 uur vertraagd was. Ook hadden we stoelen gereserveerd met extra beenruimte, bijbetaling €45,- voor 3 stoelen, konden we daar niet zitten. Andere plaatsen aangewezen gekregen op normale stoelen. Thuis gekomen gelijk een klacht ingediend bij Corendon maar nu, na ruim 2 weken Thuis, nog steeds geen reactie gekregen. Je wordt constant doorverwezen. Corendon, ben sportief en geef gewoon die 45 euro terug, is normaal als je iets niet kunt leveren waar een klant voor betaald heeft!!!!
Voor ons nooit geen Corendon meer.
Nineke Versteeg
op 12 augustus 2017
bestemming: Spanje / Islantilla, reisperiode: augustus 2017
Supermooi hotel op een prachtige locatie. Goede excursie naar Sevilla. Nette verzorging en prettige medewerkers in het hotel.
Kirsten
op 12 augustus 2017
bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: augustus 2017
Ten eerste krijg je 40 mails dat je reis 13 uur vertraagd is. Vlieg je om 6 uur richting turkije (eettijd) hebben ze maar voor 3 rijen aan normaal voedsel! Corendon je vliegt rond eettijd! Hoe kun je in godsnaam zo weinig eten aan boord hebben?!! Mijn vriend heeft wel 7 dingen opgenoemd en het enige wat jullie aan boord hadden waren vieze slappe taaie kroketten! Heel erg slecht!
Anastasia
op 12 augustus 2017
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2017
Voor de derde keer reis geboekt bij Corendon en wederom super geregeld!! En ditmaal in het beste hotel geweest Sensimar, geweldig!! Onze volgende vakantie boeken we zeker weer bij Corendon!!
MV
op 12 augustus 2017
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juni 2017
Heenreis was met tussenlanding en was een ongeorganiseerde toestand.Terugreis was prima.Maar Vluchttijden van Corendon zijn onbetrouwbaar.Ze lokken net mooie tijden maar zo gauw je hebt geboekt ben hè twee vakantiedagen kwijt.Jammer.Maar hotel was super en hebben genoten.Vriendelijk personeel en heerlijk eten.Hotel Horizon verdiend een dikke acht.Corendon helaas niet.
De bree
op 11 augustus 2017
bestemming: Macedonië / Struga, reisperiode: augustus 2017
Nooit meer met corendon.!!!!
Ze laten je gewoon barsten. Moet 15 uur voor vlucht kamer uit. Kan nergens douchen met dit weer. Heb officieel de kamer gehad voor 6 dagen en 9 uur. Ze hebben waarschijnlijk 15 uur nodig om de kamer op te schonen. En dit probleem hebben ze elke, elke week. Zegt het aanspreekpunt hier.
Mensen zijn pisnijdig. Corendon zou een paar kamers moeten regelen waar mensen zich nog even kunnen opfrissen.
De piloot werkt snachts, de transfer werkt snachts maar de housekeeping werkt overdag. Dat gaat tenkosten van onze (en vele hier) vakantie. Ook verkeerde informatie op de reisbeschrijving. Qua vertrek vlucht terug. Staat 23:59 ipv 03:00.
En dat doen ze omdat er anders een extra nacht bij komt.
DAN MOET JE DAT ER BIJ ZETTEN CORENDON !!!!
Kansloos dit...
Jammer maar helaas NOOIT meer met Corendon....
Wullaert
op 11 augustus 2017
bestemming: Bulgarije / Zonnestrand (Sunny Beach), reisperiode: juli 2017
Na de boeking voor 4 personen contact opgenomen omdat in de bevestiging stond "3+1" en gevraagd of het wel een appartement betrof met 4 bedden. Was geen probleem het zouden 2 volwaardige kamers zijn. Bij aankomst niet dus. `kamer met een 1-pers bed en een slaapbank.
Hierop contact opgenomen met de hostess ter plaatse. Zij heeft diverse keren contact gehad met het hotel, maar e.e.a. is nooit recht gezet. Zelfs niet door bv een eenvoudig aanpassing middels een extra matras op de slaapbank.
MdW
op 10 augustus 2017
bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: juli 2017
We hadden 30 uur vertraging.
De informatievoorziening was zeer slecht, we moesten zelf continu vragen hoe alles verder zou gaan en dit met 2 kinderen (2 en 4), volgende dag werd verteld dat de koffers bij het appartement zouden liggen,gelukkig werden we door een andere medepassagier gewezen dat de bagage bij lost and found lagen op het vliegveld. Nu hebben we een klacht ingediend over het handelen van correndon op schiphol en de trieste informatie voorziening en nu wordt voor de 2e keer verteld dat we langer moeten wachten op de afhandeling hiervan. Al met al geen aanrader
Dorien
op 9 augustus 2017
bestemming: Portugal / Carvoeiro, reisperiode: augustus 2017
Zeer slechte ervaring met corendon. In januari geboekt, kregen in april te horen dat de terugvlucht verzet moest worden omdat ze alle vluchten op die dag annuleerden omdat de vliegtuigen niet vol waren. ( We zouden in augustus vertrekken ). Vervolgens krijgen we 3 weken voor vertrek de mededeling dat corendon contractbreuk had met ons hotel. Hierdoor werd ons een ander hotel aangeboden. Hier zijn we niet akkoord meegegaan. Reis is geannuleerd. Enig positieve is dat we het geld terug hebben gekregen ( wel pas een week na annulering, beetje jammer ). Voor ons nooit geen corendon meer.
Nancy keijzer
op 9 augustus 2017
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2017
Wij hadden in januari geboekt voor 12 dagen met vluchttijden 10.30 en 18.30 terug. 2 weken voor de reis werden we gebeld dat het vliegtuig niet vol zat een dag voordat wij zouden vertrekken. We konden een dag extra gratis krijgen. We vlogen om 18.00 dus die dag erna hadden we mooi extra. Super goed hotel Adalya Art Side. Terugvlucht ook alles op tijd. Reisleiding ook gezien in hotel. Dag voor vertrek tijden doorgekregen. Perfect dus!!!
Puk
op 8 augustus 2017
bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: augustus 2017
Voor het tweede jaar op rij flinke vertraging op de terugvlucht (meer dan 4 uur), geen personeel op vliegveld om je te informeren, geen recht op compensatie omdat je vliegt naar land en met mij die niet bij EU horen. Zo kom je er makkelijk vanaf.
K F
op 7 augustus 2017
bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: augustus 2017
Vertrektijden meer dan twaalf uur vervroegd. Vam smiddags naar half vier snachts half twee inchecken. Lekker dan.
Hub
op 7 augustus 2017
bestemming: Turkije / Okuceler, reisperiode: juni 2017
Prachtig strand ,leuk plaatsje en prachtig hotel
Marja
op 7 augustus 2017
bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: mei 2014
8 uur vertraging met 3 kinderen op de heenreis en terug werden we uren eerder opgehaald. Nooit meer bij corendon geboekt
Fam. Kaya
op 7 augustus 2017
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2017
Nadat we geboekt hadden, werd de heenreis verlaat en de terugreis vervroegd. Lekker dan. Terugreis was ronduit dramatisch: We zouden landen op Eindhoven Airport, maar kort voor de landing deelde de piloot mee dat hij daar niet mocht landen en dat we naar Amsterdam Schiphol zouden uitwijken. Er zouden bussen worden ingezet naar Eindhoven. Ja, 2 bussen voor zo'n 250 mensen. Dat is dus niet genoeg! Uiteindelijk kwam er een extra bus bij, en konden we naar Eindhoven. Daar kwamen we rond 14.00 aan (in plaats van 8.30)
Leila Mouslim
op 6 augustus 2017
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juli 2017
Heb een reis betaald voor 8 dagen en ben er effectief maar 6 dagen geweest. Want kwam heel laat aan en vertrok heel vroeg. Dan had ikv betaald voor all-inclusive extra bleek er geen all-inclusive te zijn maar gewoon vol pension. De reisgids had er totaal geen oren naar. Kreeg ook totaal geen informatie over wat er allemaal in de buurt was te doen. Hij was heel arrogant en onvriendelijk. En lieten 7 uur voor vertrek weten om hoe laat ze je terug kwamen oppikken naar de luchthaven. Nooit meer met Corendon.
Remzi
op 6 augustus 2017
bestemming: Nederland / Rotterdam, reisperiode: oktober 2017
Corendon weigert een boeking ongedaan te maken die door een ander persoon op onze naam is gemaakt, na het uitleggen dat de namen niet correct stonden gespeld en de geboortedata's niet klopten zei de mevrouw van de corendon (suzanne) dat ze een aangifte nodig heeft om de boeking te annuleren of worden er ander €119,- kosten in rekening gebracht. En het feit dat ik al 4 dagen bezig ben om corendon te bereiken en daarna een uiterst onvriendelijke mevrouw aan de lijn te krijgen. Terwijl ik een dag eerder belde om dit te melden zei haar collega dat het zeker mogelijk is om de boeking de annuleren. Het is gelijk duidelijk hoe de corendon werkt. Ik boek mijn vakantie dit jaar lekker bij d4 sunweb!!!
Mariëtte
op 6 augustus 2017
bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: juli 2017
Wij hebben 2x bij Corendon geboekt, beide keren geen vertraging en hele gunstige vliegtijden.
Wat ik wel belachelijk vind is dat we geen reisleiding gezien hebben, in hotel lag niet eens een informatie klapper.
Er kwam een fax binnen met vertrektijd van het hotel naar vliegveld.
Daar stond op dat we een paar uur later al opgehaald zouden worden??
Receptie heeft gebeld en bleek vergissing te zijn. Slordig zoiets.
AZ
op 6 augustus 2017
bestemming: Griekenland / Kos-stad, reisperiode: oktober 2017
We moeten nog gaan nu al tegenvaller, ipv vroeg in de morgen vertrek dit nu naar de avond verschoven zodat we tegen middernacht aankomen terwijl ik ernstig nachtblind ben en juist een reis selecteer met vooral aankomst overdag . erg teleurgesteld en ook nog een bijna dag missen. anders aankomst voor de lunch .
Van der heijden
op 5 augustus 2017
bestemming: Cyprus, reisperiode: mei 2017
12 uur over gedaan.Corendon wijzigt vlucht ná betaling natuurlijk én last een tussenlanding van 2 uur in!
Nigel Smits
op 4 augustus 2017
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: augustus 2017
Eerst kreeg ik een email van de reistijden prachtige reistijden tot 5 minuten geleden kreeg ik een email dat mijn terug vlucht van kreta met niet een half uur maar een dag vervroegd is ik vindt het schandalig je werkt je heel het jaar kapot en dan heb je maar voor 9 nachten geboekt wordt het nog 8 ook en dit is nog voor dat ik op vakantie moet gaan dat gaat nog wat worden en bedankt corendon!!
Steef
op 4 augustus 2017
bestemming: Cyprus / Famagusta, reisperiode: augustus 2017
Eerst de vluchttijden al gewijzigd en dan ook nog vertraging!
Ae
op 4 augustus 2017
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: augustus 2017
Slechte vluchturen
Karolien
op 2 augustus 2017
bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: augustus 2017
Waarom wij moeten nog gaan en wij moeten nu al een heledag inleveren schandalig. Loken met mooie reis tijden en daarnaar een dag door de neus boren !!!
Erhan
op 2 augustus 2017
bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: juli 2017
Corendon liegt en bedriegt klanten genoeg klachten elke keer smoesjes vertraging wijzigingen dit moet echt afgelopen zijn vakantie betekent ontspannen en niet stressen eerst 2 en half uur vertraging gehad en nu wijziging van 11 uur en dat doen ze elke keer never en nooit meer met corendon mensen trap er niet in lees alle klachten eerst voor je gaat boeken bij corendon Dit moet echt aangepakt worden
Ro
op 1 augustus 2017
bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: augustus 2017
Adverteren met goeie vuchttijden en na boeken direct wijzigen en alleen maar vertragingen zodat je twee dagen kwijt bent aan enkel de vlucht. Zeer onbetrouwbaar!
Piet Huijs
op 31 juli 2017
bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: juni 2017
Bij Corendon vakantie geboekt naar Macedonie.
Vertrek 7.20u (cnd 215). Uiteindelijk vertrek pas om 20.15u.
Zeer slechte informatie door Corendon.
Moest ook nog bij terugvlucht betalen voor 2e koffer ruimbagage, terwijl ik hiervoor wel had betaald en de factuur kon laten zien.
Bij terugkomst klacht/claim ingediend bij Corendon. Ook hierover enkele malen gebeld met Corendon.
Nu 4 weken later nog steeds niet afgewerkt.
Wat mij het meest irriteert is dat als je als klant van Corendon een e.v. nieuwe vakantie bekijkt, per omgaande een mail krijgt met de vraag of ze je kunnen helpen.
Een bevestiging van een geboekte reis komt binnen 5 minuten evenals het verzoek om te betalen.
Corendon los klachten/claims ook zo snel op!!!!
P.V.
op 29 juli 2017
bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2017
Reis zelf prima! Leuke dingen te doen in mallorca. Helaas wel opgelicht met de vliegtijden. We hadden een all inclusive geboekt van vrijdag tot vrijdag, waarbij we in de eerste instantie om 04.20 uur zouden vliegen, naar ons idee ideaal zodat we de gehele dag nog zouden hebben. Op het laatste moment is dit verplaatst naar 19.20 in de avond, waardoor we dus een hele dag verloren hebben. Hierbij zouden we in de eerste instantie in het hotel volop eten en drinken, dit kon dus niet meer doordat we laat aankwamen.
Verder geen enkele vergoeding gehad, doordat dit onder voorbehoud was.