Merel Adrichem
op 24 september 2018
bestemming: Schotland / Edinburgh, reisperiode: augustus 2018
Tijdens het boeken van mijn retour tickets AMSTERDAM-EDINBOROUGH (4-7 augustus - €374,50) vul ik zorgvuldig de persoonlijke informatie van mijn vriendin en mijzelf in. De bewijzen hiervoor heb ik zwart op wit. Toch werd op de boardingpasses alleen onze voorletter vermeld. Hier kwamen wij achter bij het boarden. We moesten 140 euro bijbetalen en werden behandeld als honden. Ik wilde mijn vakantie die hierdoor heel gefrustreerd begon niet verder verpesten door een constructieve klachtbrief te schrijven en deed dit daarom 5 dagen later bij thuiskomst. De maatschappij reageerde 40 dagen later op mijn klacht met de woorden: helaas heeft u de klacht niet binnen 24 uur ingediend en kunnen wij daarom niets voor u doen. Ik vlieg nooit meer met deze maatschappij.
... Lees meer
Claudia
op 10 september 2018
bestemming: Italië / Milaan, reisperiode: juni 2018
Extreme vertraging vanuit Milaan (geplande aankomst 20:20 uur; daadwerkelijke aankomst 0:30 uur). Geen informatie aan reizigers op luchthaven van vertrek. Eenmaal aangekomen op Schiphol ben je aan je lot overgelaten. Wij hebben onze trein naar Maastricht door de vertraging gemist en hebben noodgedwongen een hotelovernachting en twee duurdere treinkaartjes moeten kopen. Via Expedia een klacht ingediend maar zij mogen deze niet doorgeven aan EasyJet vanwege bepaalde zakelijke afspraken. Kortom de goedkoop bleek een duurkoop te zijn.Volgende keer vliegen wij met KLM!
... Lees meer
Anina
op 15 augustus 2018
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juni 2018
Vlucht vanuit Berlijn geannuleerd wegens overschrijding wettelijk aantal werkuren van de crew (stond op hun eigen app NB), claim ingediend, gemaild, gebeld, gechat maar geen EU-261 vergoeding voor ons, terwijl er hier absoluut geen sprake van 'extraorinary reason' was zoals weersomstandigheden of staking. Klanten worden compleet aan hun lot overgelaten en gefrustreerd afgewimpeld....
... Lees meer
Ruben
op 10 augustus 2018
bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: juli 2018
Vriendelijke medewerkers en een handige app waarmee je zelf alles digitaal kan regelen. Voor een klein bedrag priority bijgeboekt voor extra beenruimte en privileges, waaronder gratis je handbagage laten meenemen als ruimbagage. Bij mijn toekomstige vluchten zal mijn voorkeur weer uitgaan naar easyJet.
Laila
op 2 augustus 2018
bestemming: Nederland / enschede, reisperiode: juli 2018
Ze hebben me in totaal bijna 180 euro voor mn baggage geclaimt en wil de helfst van mn geld terug/
Mariska
op 30 juli 2018
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juli 2018
Meest dramatische vliegtuigmaatschappij ooit
Marc T.
op 26 juni 2018
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: maart 2018
Vlucht geannuleerd op 2 maart 2018 vanwege hevige sneeuwval. Vlucht omboeken lukt niet meer aangezien alle vluchten volgeboekt zijn de dagen erna. Ik kies dus voor de Ferry naar Hoek van Holland. Easyjet biedt mij dezelfde dag de optie om het geld te retourneren. U begrijpt hem al. Easyjet heeft nog steeds niets teruggestort. Verschillende malen alle facturen en ticket overhandigd maar Easyjet laat niets van zich horen. Tot 26 juni want dan krijg ik de vraag van Easyjet Nederland wat de reden was van de annulering was. Met heel luchtvaartmaatschappijen het geval: een vlucht boeken is zo gebeurd maar ojee wanner zij moeten betalen. Schandalige service van Easyjet.
Helga Brugman
op 25 juni 2018
bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: juni 2018
Reis geboekt bij Tui, dacht met Transavia te vliegen, werd dus easyJet, was er een beetje sceptisch
Ik vond heen en ook terug reis super
Hadden wel , met bijbetaling een voorkeursbehandeling, maar wel heel erg fijn
Ook schiphol lekker rustig
Dus in een woord, voor ons geweldig
Lia
op 25 juni 2018
bestemming: Italië / Rome, reisperiode: februari 2018
Easyjet canceled de terug vlucht op zaterdagmorgen. Alternatief om te vliegen is dinsdag! In paniek een vlucht geaccepteerd van EJ dicht bij Nederland met de waarborging om te kunnen cancelen. Easyjet is vervolgens niet bereikbaar en nu zijn de gevolgen voor mij. Ik heb bewijs van mijn acties. Onacceptabel!
Nellie boon
op 21 juni 2018
bestemming: Zwitserland / Genève, reisperiode: juni 2018
Door omstandigheden deze vlucht moeten cancellen. 3 uur voor vertrek notabene😬 Wie schetst mijn verbazing dat ik mijn geld via voucher terug krijg
Geheel onverwachts you've made my day😘
Maria
op 3 juni 2018
bestemming: Oostenrijk / Wenen, reisperiode: juni 2018
Heen en terugvlucht vertraagd. Heen vlucht te begrijpen ivm weer maar reden vertraging terugvlucht onduidelijk
Celesta de Haas
op 24 maart 2018
bestemming: Zwitserland / Basel, reisperiode: februari 2018
Claim ingediend omdat de terugreis 3 dagen vertraagd was. Snappen zeker niet dat er ook mensen moeten werken. Dus als alternatief de terugreis per trein genomen. Bon ingediend maar is afgewezen omdat er een alternatief???? was aangeboden. Totaal niet bereikbaar. Zeer klantonvriendelijk.
W. Arondeus
op 19 maart 2018
bestemming: Engeland, reisperiode: november 2018
Easyjet liet de terugvlucht uitvallen, maar weigert gemaakte kosten te compenseren. Het formulier op hun website is ook al 3 weken offline voor onderhoud. Oplichters.
Monique
op 19 maart 2018
bestemming: Italië / Milaan, reisperiode: maart 2018
Op Schiphol geaccepteerde handbagage werd op Malpensa NIET geaccepteerd. Personeel maakte op intimiderende wijze duidelijk dat er extra betaald moet worden voor handbagage om toch mee te kunnen vliegen naar Amsterdam.
Klantvriendelijkheid is ver te zoeken bij EasyJet.
P. Driessen
op 1 januari 2018
bestemming: Schotland / Glasgow, reisperiode: december 2017
Zeer veel vetraging verkeerde informatie rondom vertraging terwijl ieder een netjes optijd vliegt op heenweg 3uur vertrging en terugweg 5uur vertraging easy jet heeft het hele weekend negatief beinvloed denk goed na want hier geld goedkoop is duurkoop
E. Evers
op 18 december 2017
bestemming: Italië / Milaan, reisperiode: oktober 2017
Bij de terugreis uit Milaan was mijn koffer beschadigd. Easyjet heeft mij een nieuwe koffer gestuurd. Prima service! De vluchten waren overigens ook prima!
Jean-Pierree
op 20 november 2017
bestemming: Engeland / Liverpool, reisperiode: november 2017
De vlucht was ruim 2 uur vertraagd en vervolgens moet je je handbagage nog inchecken, waardoor we de laatste trein naar Manchester misten. Easyjet is niet aan te raden, stoelen zijn erg krap vergeleken met andere maatschappijen en het is niet goed geregeld. Dit is de laatste keer vliegen met easyjet
Edi
op 13 november 2017
bestemming: Schotland / Edinburgh, reisperiode: april 2017
Erg fijne vlucht gehad, vriendelijk personeel en goede service.
Melanie
op 29 oktober 2017
bestemming: Engeland / London, reisperiode: mei 2017
Op het moment dat we Schiphol binnen kwamen lopen, kwamen we er achter dat de vlucht 2 uur vertraagd was. Deze 2 uur werd 3 uur en uiteindelijk 5 uur. We kregen een een vergoeding waarvan we net geen 2 koppen koffie konden kopen. 5 uur later aangekomen op Londen Gathwick, hadden we het probleem dat we niet meer langs ons hotel konden om ons in te checken en de koffers weg te brengen. Hierdoor waren we verplicht om op Gathwick Airport onze koffers achter te laten. We moesten rennen om de eerst volgende trein te halen die naar het Victoria station ging, omdat we een half uur later kaarten hadden voor de voorstelling van Wicked. Uiteindelijk hebben wij de voorstelling net kunnen halen. Helaas moesten wij daarna weer terug naar het vliegveld om onze koffers op te halen om vervolgens naar ons hotel te kunnen om ons in te checken. En dit in de 36 uur die we maar naar Londen hadden geboekt vanuit huis gerekend.
AB
op 28 oktober 2017
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: oktober 2017
Drama, op zowel heen als terugreis moest handbagage in het ruim met als gevolg wachten op je handbagage... Daarvoor neem je toch geen handbagage mee! Verder vertraging...
Niels van middelkoop
op 25 oktober 2017
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: april 2017
Fijne mensen goede personeels leden aan boord
Minahil
op 29 augustus 2017
bestemming: Kroatië / Split, reisperiode: augustus 2017
We vlogen met Easy Jet en de reis was heel comfortabel en alle ging naar wens. Ik zou zo weer met deze maatschappij vliegen.
Daan
op 28 augustus 2017
bestemming: Italië / Milaan, reisperiode: juli 2017
Het was een goeie vlucht met prima personeel alles verliep goed en waren vriendelijk.
Lilian
op 20 augustus 2017
bestemming: Italië / Sardinië, reisperiode: september 2017
Wegens heupoperatie heb ik vorige week 3 dgn nodig gehad om reis te annuleren. Via email was niet mogelijk. Moest tel. via 0900 ... Daar kreeg ik uitleg in onverstaanbaar 'Cockney Engels'. Uiteindelijk over het weekeinde via Facebook kunnen annuleren. Wacht nog op bevestiging van annulering, omdat mijn verzekering zonder deze bevestiging niet uitkeert.
Wilma
op 15 augustus 2017
bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: juli 2017
Gewoon prima!!!
P. van Rees
op 24 juli 2017
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juni 2017
Op de site van easyjet staat vermeld dat je je wandelstok als handbagage mee kan nemen. Op het vliegveld van Toulouse bleek dat niet mogelijk te zijn en ik moest betalen voor het vervoer in bagageruimte. Daarbij stuit ik steeds op "o oeps error 404" als ik hun contactformulier voor een klacht klachten op hun site in wil vullen.
Kirsten Bruinsma
op 5 juli 2017
bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: juli 2017
Vanwege een medische crisis is er door het cabine personeel geweldig gehandeld. Complimenten.
Sanden
op 13 mei 2017
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: mei 2017
Vlucht geannuleerd 13 uur voor vertrek , 1e alternatief 32 uur later geen opgave van reden. familie bezoek kan hierdoor niet doorgaan , heel onbetrouwbare maatschappij
Anneke
op 30 april 2017
bestemming: Zwitserland, reisperiode: april 2017
Veel Vertraging op beide reizen Op terugreis was het vliegtuig kapot en na landing geen parkeerplek. Op heenreis geen reden gegeven voor vertraging. Foutieve informatie gegeven. Onvriendelijk personeel.
Karin
op 2 maart 2017
bestemming: Italië / Venetië, reisperiode: februari 2017
Na eerst onverklaard keer op keer vertraging t hebben bleek nadat eindelijk iedereen in t vliegtuig mocht dat d vliegtijden voor d crew overschreden werden.
Werden we voor 4 uurtjes ondergebracht in een ( overigens voortreffelijk) hotel ondergebrachtom d volgende dag gewoon weer 3 uur in t vliegtuig t moeten wachten. Er kon toen zowaar n bekertje water vanaf.
Klachtenafhandeling: een lachertje. Het formulier accepteert gewoon j ibannummer niet. Het beloofde uitzoekenen terugbellen. Natuurlijk nooit gebeurd.
Gelukkig heb ik n rechtsbijstandverzekering
R.M.Alssema
op 11 januari 2017
bestemming: Italië, reisperiode: januari 2017
Handbagage die op Schiphol wel werd toegelaten, werd op Malpensa/Milaan niet toegelaten. Kreeg geen kans op te passen. Dit overkwam zo'n 20 reizigers. Iedereen kon 47 euro extra voor de bagage betalen. Tevens een uur vertraging.
Mari-Ann Oosting
op 16 december 2016
bestemming: Frankrijk / Marseille, reisperiode: juli 2016
Super aardige steward en stewardessen!! Op de terug weg bij het inchecken werd aan mij gevraagt of ik mijn handbagage in het ruim wil hebben (gratis) ,dit is mij nog nooit gevraagt door andere maatschappijen..Top service en super aardig in Marseille!!!!
Jurjen Eisma
op 8 november 2016
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: november 2016
Personeel maakt op zeer intimiderende wijze duidelijk dat er extra betaald moet worden voor handbagage om toch mee te kunnen vliegen naar Amsterdam
Luciana silva rosso
op 1 november 2016
bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: oktober 2016
Zeer tevreden over de prijs kwaliteit verhouding. Geen vertraging , goed vlucht en vriendelijke en correct personeel!
Lana
op 6 september 2016
bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: januari 2016
Voor korte vluchten een prima keus. Zou voor een volgende vlucht binnen Europa weer voor Easyjet kiezen
J. de Frel
op 3 september 2016
bestemming: Italië / Milaan, reisperiode: juni 2016
Alles verliep perfect bij Easyjet
Hanneke Haarsma
op 19 mei 2016
bestemming: Italië / Venetië, reisperiode: mei 2016
Waardeloos bedrijf!!!
Onze vlucht had 9.5 uur vertraging, waardoor wij ons weekend trip niet wouden voortzetten. Op basis van informatie van service-medewerker van Easy Jet hebben wij deze keuze gemaakt. Zij gaf aan dat we recht hadden op € 250,00 per persoon plus een vergoeding voor de gemaakte kosten en gaf ons een folder mee met informatie waarin staat omschreven dat wij er inderdaad recht op hebben.
Nu hebben wij het formulier ingevuld conform de folder krijgen we een bericht terug dat we geen recht hebben op vergoeding omdat we akkoord zijn gegaan met een nieuwe vlucht, de volgende dag! Wat dus absoluut niet waar is. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar en zijn alleen bereid om ons 18 euro per persoon terug te geven (oorspronkelijk bedrag is 458 euro). Als wij dit hadden geweten , hadden wij natuurlijk gekozen om dan alsnog maar te gaan en te accepteren dat we een dag later ( plus gebroken nacht) aankwamen. We hebben al meerder mailen contact gezocht via het contactformulier, want email adres wordt niet op gereageerd, maar wij krijgen iedere keer de deksel op onze neus. Wij waren eerst in de veronderstelling dat de balie medewerker een fout heeft gemaakt en ons per ongeluk niet heeft doorgestreept, maar ook dit wordt door Easy Jet genegeerd.
Wij dan ook zeer ontevreden over de klantvriendelijkheid en raden niemand aan een vlucht te boeken via Easy jet.
Chaira Dangerman
op 18 januari 2016
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: juni 2015
Enorm fijne vlucht gehad naar London! Vriendelijk cabinepersoneel en comfortabel vliegtuig!
Sonja vonk
op 18 januari 2016
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: juli 2015
Alles goed geregeld en verliep heel erg soepel.
Sanae Amnih
op 9 januari 2016
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: november 2015
Was leuk helaas konden we niet veel zien vanwege het slechte weer .. Wil graag een keer terug en genieten van het lekkere weer.
Emma
op 7 oktober 2015
bestemming: Schotland / Edinburgh, reisperiode: mei 2015
Alles was super duidelijk, hele prettige reis gehad super!!
Anoniem
op 5 oktober 2015
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: september 2015
Dit was de eerste keer dat ik met EasyJet heb gevlogen. Het was een prima reis. Goede service. Comfortabele stoelen. Het was ook erg fijn dat ik ruime tijd van te voren online kon inchecken zodat ik geen gedoe had om een printer kort van te voren te vinden. Er is wel een lange boarding tijd van ongeveer een uur. Aangezien EasyJet veel stoelen beschikbaar heeft duurt het ook een tijdje voordat iedereen zit en het toestel klaar is voor vertrek. Prima luchtvaartsmaatschappij voor korte vluchten! Het geld is het waard.
Nikki Bordewijk
op 5 oktober 2015
bestemming: Kroatië / Split, reisperiode: september 2015
Easyjet was een fijne maatschappij om mee te vliegen. Meer beenruimte dan bijv Arkefly en ook het inchecken ging erg soepel. Omdat wij erg vroeg vlogen konden we kiezen voor een warm ontbijt. Al met al een prima vlucht die volledig op tijd verliep.
Tuyet Nguyen
op 27 september 2015
bestemming: Frankrijk / Bordeaux, reisperiode: december 2014
Voor kerst wou ik graag in Frankrijk zijn om de feestdagen met mijn familie te vieren. Easyjet had tickets voor een redelijke prijs waarbij we onze stoelen konden kiezen. Nadat we onze handbagage naar de nog wat onhandige en net wat te kleine gate te hebben gesleept konden we na een tijdje wachten en controles aan boord. Het personeel was vriendelijk en aan boord waren tijdschriften te vinden met boeiende verhalen rondom eten, reizen en easyjet. Op de terugweg hadden we een geweldige man als steward die in het frans hilarische imitaties en met woordgrappen de huisregels en uitleg gaf waardoor iedereen die een beetje frans verstond in een deuk lag. Ik vond het vliegen met easyjet een fijne ervaring en een relaxte sfeer hebben!
Marleen
op 27 oktober 2014
bestemming: Tsjechië / Praag, reisperiode: juni 2014
In juni ben ik met neven, nichten en broertje 4 dagen naar Praag geweest. We vlogen vanaf Schiphol met EasyJet. Het vliegtuig was keurig op tijd en alles verliep soepel. Praag is een prachtige stad en ik heb enorm genoten van alles... Een paar mooie foto's en 1 wijk gezien. Tot dat ik dag 2 doodziek werd en na een halve dag op de eerste hulp de rest van de dagen op bed heb gelegen.
-
Algemeen
7
-
Accommodatie
7
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
8