Schrijf een review

Reviews over Transavia

Url:

Type reizen: luchtvaartmaatschappij
Piet Guilonardweg 15, 1117 EE Haarlemmermeer NL

Logo van Transavia

Pagina 5 van 6 met 587 resultaten

op 22 mei 2018 bestemming: Nederland / Eindhoven, reisperiode: mei 2018

Ik heb op de terugvlucht van Nice richting Eindhoven een hartaanval gehad. Mede dankzij het adequaat en liefdevol optreden van het cabinepersoneel is het goed afgelopen. Ik wil ze daar bijzonder voor danken!

  • Algemeen 10
op 13 mei 2018 bestemming: Nederland / Schiphol, reisperiode: mei 2018

Heenreis met Small Planet naar Fuerteventura. Prima reis, stoel gekregen met extra beenruimte ivm lengte. Terugreis met Transavia. Ik kon niet naast mijn partner orden geplaatst. Gezinnen met opa´s en oma´s wel. Setllen die na ons kwamen ook. Onvriendelijk te woord gestaan.

  • Algemeen 4




op 10 mei 2018 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juni 2015

Top goede maatschappij,geweldige reis gehad stewardessen zijn
erg behulpzaam.dikke pluim

  • Algemeen 9
op 7 mei 2018 bestemming: Italië / Napels, reisperiode: april 2018

De boarding ging niet efficiënt, er was maar één iemand die iedereen checkte. Beenruimte was krap, maar voldoende om de 2,5 uur lange vlucht uit te houden. Transavia probeerde aan boord allerlei producten te verkopen; erg irritant. Het eten en drinken smaakten heerlijk. Vliegtuigpersoneel zag er verzorgd uit, waren vriendelijk en hadden zeker tijd voor een praatje. Het opstijgen en de landing gingen niet soepel, blijkbaar onervaren piloot. Voor een kleine binnenlandse kan dit er net mee door.

  • Algemeen 6
op 5 mei 2018 bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: april 2018

Vanwege het niet kunnen landen op Madeira ( harde wind ) een dag en een nacht geheel en goed verzorgd door Transavia op Porto Santo doorgebracht met lunch en diner in uitstekend hotel aan het strand.
Hier kunnen andere luchtvaart maatschappijen een voorbeeld aan nemen.

  • Algemeen 10
op 2 mei 2018 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: mei 2018

Storing Schiphol, men liet de koffers staan. Dat is ok, maar daarna! Geen opvang op vliegveld, vul maar een formulier in en wacht maar af. Vier dagen later en vele telefoontjes heeft nog niemand zijn koffer. Transavia: zet u in de wacht, hopelijk snel, vul maar klachten formulier in, hangt gewoon op, schakelt door naar Schiphol, kortom totaal geen service. Deze maatschappij vlieg ik nooit meer mee. Hoop dat hij gauw ten onder gaat.

  • Algemeen 3
op 30 april 2018 bestemming: Spanje / Gerona, reisperiode: april 2018

Stuk vee ofzo ?

  • Algemeen 1
op 25 april 2018 bestemming: Bulgarije / Sofia, reisperiode: april 2018

Te weinig beenruimte, gedonder over handbagage die toch in het ruim moest, onvriendelijk personeel, nog geen bekertje water onderweg.

  • Algemeen 4
op 15 april 2018 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: april 2018

Inchecken, boarding ging snel. De heen en terugvlucht ervoer ik als prima. Wat jammer is is dat als je boekt op transavia.com je de prijs ziet, en pas later erachter kom tijdens het online boekingproces die je doorloopt op de website dat er ook nog de prijs voor de stoelkeuze erbij komt, ook al is dit een economy stoel komt stoelkeuze bedrag er altijd bij op de prijs. Dat is niet helemaal transparant. Wat irritant is op de vlucht is dat men van alles wilt verkopen, leuker zou ik het ervaren als we een gratis koffie kregen en het steward personeel een leuk praatje met ons zou maken als tijdsbesteding in plaats van onzin produkten proberen te verkopen. auw aan mijn oren 'we gaan zo bij u langs om koffie, drank en onze produktenlijn te verkopen', alsof Rome zelf geen winkels heeft, or Rdam Airport. Ja zo zie je geld is een grote drijfveer, zou het anders kunnen is de vraag?

  • Algemeen 6
op 5 april 2018 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: maart 2018

Mijn koffer was niet aangekomen in Nederland, na 3 dagen kreeg ik bericht dat de koffer was gevonden en weer in Nederland was, maar tot mijn grote verbazing moet ik nog 2 dagen wachten voordat mijn koffer bij mij thuis komt. Hele slechte communicatie , dit kan gewoon niet . Als ik via Ryan air had geboekt was mijn koffer s’avonds Al bezorgd, maar bij Transavia duurt het nog 2 dagen. Ik ben mijn koffer dus 5 dagen kwijt. Schandalig Transavia. Jullie maken de fout niet ik.

  • Algemeen 2
op 30 maart 2018 bestemming: Italië / Napels, reisperiode: juli 2018

Eerst de kosten voor één persoon gezocht, daarna voor 5 personen. Blijkt dat je dan € 170 meer betaalt (retour) dan wanneer je iedereen los boekt. Is daar een goede reden voor? Zijn er meer mensen met deze ervaring?

  • Algemeen 3
op 26 maart 2018 bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: maart 2018

Vertrokken op tijd geen vervelende dingen heb meer met transavia gevlogen en geen klachten, alleen de bagage liet bij terug komst lang op zich wachten

  • Algemeen 9
op 24 maart 2018 bestemming: Tsjechië / Praag, reisperiode: maart 2018

We hadden tickets geboekt bij KLM, die echter op dit moment voor bepaalde vluchten een Transavia vliegtuig inzetten. Beenruimte is echt heel erg weinig, wordt naar ons idee ook steeds minder. Blij dat deze trombosevlucht maar 1,5 uur duurde

  • Algemeen 2
op 14 maart 2018 bestemming: Kaapverdië / Sal, reisperiode: maart 2018

Op de heenreis hadden we 2,5 uur vertraging. Overmacht door het slechte weer. Erg vriendelijke stewardessen die attent hielpen bij de extra zorg die we nodig hadden omdat we met een baby vlogen. Het vliegtuig en de catering zijn eigenlijk niet toegerust op de vliegduur. Max 3/4 uur zou range moeten zijn.

De terugreis was een aanfluiting met 2 pedante jonge stewardessen die drukker waren met het lakken van hun nagels dan met het verzorgen van de passagiers. Dagje meelopen met de collega’s van de heenreis zou goed zijn voor jullie. Zeer gemengde ervaring dus

  • Algemeen 5
op 27 februari 2018 bestemming: Spanje / Marbella, reisperiode: februari 2018

Helaas moet ik 4 x pwk vliegen met Transavia en al anderhalf jaar niets dan ellende. Betaal altijd voor Max fair maar de service die daar bij hoort ( kiezen uit alle beschikbare plaatsen, priority boarding en checkin) is een regelrechte leugen. Priority checkin doen ze bijna nooit aan, of ze “vergeten” het. Alle vrije stoelen worden niet weet gegeven , vaak worden daar collegas geplaats. Allemaal prima hoor maar ik betaal daar vaak meer dan 200 euro meer voor per vlucht. Nee bij Transavia behandelen ze iedereen gelijk (als vee).

  • Algemeen 1
op 19 februari 2018 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: augustus 2018

Ik heb nog geen 24 uur geleden geboekt. er werd niet aangegeven hoeveel handbagage ik mee mocht nemen en dat ik binnen 10 minuten moest boeken omdat prijzen dan niet gegarandeerd waren. Ik klik snel door, heb per ongeluk ruimbagage bijgeboekt. bel de volgende dag naar transavia, maar die kan niks voor mij doen. je kan alleen meer geld uitgeven maar niet geld terugkrijgen. betalingen die eenmaal gedaan worden, worden niet meer teruggestort. Service doet Transavia niet aan. echt de grootste onzin die ik ooit heb meegemaakt van een bedrijf.

  • Algemeen 1
op 2 februari 2018 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: januari 2018

Op de terugvlucht naar Amsterdam stelde de stewardessen en zelfs de piloot mijn zusje gerust, omdat zij erg bang is om te vliegen. Ook tijdens de vlucht checkten ze of alles goed met haar ging. Daarnaast verplaatsten ze iemand die op tijd de trein moest halen, en zetten ze stelletjes die niet naast elkaar zaten, maar dit wel wilden, naast elkaar. Allemaal kleine dingen, die weinig moeite kosten, maar ze namen het wel, echt top!

  • Algemeen 10
op 2 februari 2018 bestemming: Egypte / Marsa Alam, reisperiode: januari 2018

Vertrek uit Egypte, opgehaald 16.00 uur vanaf hotel.
aankomst vliegveld waar we buiten in de rij stonden, 4keer(vier) volledige check van handbagage en daardoor de 2 uur nodig hadden om te boarden.
In het vliegtuig eindelijk wat eten dachten we ook al stelt dat normaal al helemaal niets voor. Toen de trolley eindelijk bij ons was en ik vertelde dat ik diabetes heb en daardoor graag iets stevigs (sandwiches) wilde eten kreeg ik te horen dat er niets meer was ...maar deze slimme serveerster wilde me wel wat stroopwafels verkopen !! tja verder kon ze niets doen en zeker niet bedenken.
Een vlucht die tijdens etenstijd ,5.5 uur, vliegt zonder te eten aan board..je verzint het niet. Tja waar is de tijd gebleven dat een stewardess charmant en vooral slim moest zijn.

  • Algemeen 2
op 24 januari 2018 bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: december 2017

Zeer tevreden maar die nieuwe broodjes.....

  • Algemeen 10
op 23 januari 2018 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: oktober 2017

Als je met Transavia vliegt, staan er geen stewardessen om te checken of je je handbagage op de juiste plek neerlegt.

Bijv. Als mensen als eerste binnenkomen, droppen ze hun koffertje meteen in het begin, terwijl ze achterin hun plek hebben. Waardoor wij, stoel nr. 5, helemaal achterin ons koffertje plaatsen. Dus als je geland bent, wachten tot iedereen eruit is, zodat jij dan eindelijk je bagage kunt pakken. Dit is niet de eerste keer dat dit ons gebeurd is. Vueling heeft dit veel beter in de hand.

  • Algemeen 5
op 10 januari 2018 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: december 2017

Je moet zelf erachter komen welke vertrekhal je moet aanmelden in Dubai is het niet even verder lopen als op schipol, je krijgt geen mail of iets dat je herinnerd waar hoelaat of wanneer je moet melden. Dus sta je in hal 1 op Dubai omdat daar alle int vluchten vertrekken.
De vlucht duurde in tot 9 uur met tussen stop op Burgas voor tanken. Niet eens een flesje water kan er van af bij transavia alles moet je kopen. Voor zo een lange vlucht verwacht je toch een beetje water minimaal. Het vliegtuig is niet gebouwd voor zo'nlange tijd zitten het was zeer oncomfortabel na 4 uur.
Ik reis vaker met transavia in Europa dat zijn prima vluchten ik denk dat Dubai een km te ver is voor transavia.

  • Algemeen 3
op 5 januari 2018 bestemming: Kaapverdië, reisperiode: oktober 2017

1 van de slechtste vliegmaatschappijen waar ik ooit mee heb gevlogen. Transavia als het echt niet anders kan...

  • Algemeen 2
op 28 december 2017 bestemming: Zweden / Stockholm, reisperiode: december 2017

Op de terugreis werd ineens de cabintrolley aangemerkt als ruimbagage tegen betaling, terwijl op de heenreis explicietwerd toegestaan naast de handtas.

  • Algemeen 3
op 12 december 2017 bestemming: Italië / Florence, reisperiode: december 2017

Onze terugreis werd geannuleerd door weersomstandigheden. Dat kan gebeuren, echter was Transavia onbereikbaar terwijl we al op het vliegveld waren. Na heel wat uurtjes kregen we een Engels sprekende medewerker aan de telefoon die ons nergens in tegemoet kwamen. Boodschap: we moesten het maar uitzoeken, ze waren niet verplicht ons te helpen. Ondertussen zaten wij met onze spullen in een Italiaanse stad, mijn vader was doodziek en we hadden geen hotel. Uiteindelijk zijn we naar ryanair gegaan die ons de beste service ooit hebben gegeven. Het was een beetje mosterd na de maaltijd, maar zij hebben er nog enigszins een fijne reis van gemaakt.

  • Algemeen 5
op 22 november 2017 bestemming: Griekenland / Athene, reisperiode: november 2017

Vanmiddag met mijn moeder van 78 jaar vanaf Athene naar Amsterdam gevlogen....mijn moeder vond dat de piloot goed kan rijden haha.
De stewardessen vonden dat ze dat de piloot dit moest weten natuurlijk mocht ze de piloot ontmoeten topservice gehad van de crew.....dikke dikke 10... Groetjes Mevrouw Sarioglu

  • Algemeen 10
op 10 november 2017 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juni 2017

Goede servies, vriendelijk personeel

  • Algemeen 10
op 10 november 2017 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: november 2017

Gereserveerde stoelen online betaald maar helaas als kwajongen weggestuurd ,met de mededeling dat de stoelen niet bestonden veranderd toestel en daar kon je t meedoen . later passagiers op laten schuiven om de pijn enigszins te verzachtten.Dit is ons al meerdere keren overkomen zodat ik nu mijn rechtsbijstand heb ingeschakeld.Daar je wederom een excuus en je geld terugkrijgt maar je voor de rest in de kou laat staan ,waarom bieden jullie dit aan terwijl je het niet waar kunt maken .Ook vervelend voor het cabine personeel want deze moeten het maar zien op te lossen .Een groot issue bij TRANSAVIA

  • Algemeen 5
op 9 november 2017 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: december 2016

Transavia is een goede vliegmaatschappij ,zeer netjes en correct.er zijn mensen die altijd wat te janken hebben .moet je met eerste klas vliegen betaal je 4x zoveel, en hoef je niet te mopperen. van mij krijgt transavia een dikke 8

  • Algemeen 8
op 5 november 2017 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juni 2017

Een ruime voldoende. Alles was prima geregeld. Geen vertraging.

  • Algemeen 7
op 2 november 2017 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: augustus 2017

Slechte communicatie, 1,5 vertraging en vies vliegtuig. Wel goedkoop.

  • Algemeen 5
op 2 november 2017 bestemming: Ierland / Dublin, reisperiode: mei 2017

Reis was goed, geen vertraging bijv. Comfort bij standaard was niet heel hoog, beenruimte en opbergruimte zou groter kunnen. Maar verder prima goedkope reis.

  • Algemeen 8
op 2 november 2017 bestemming: Gambia / Banjul, reisperiode: maart 2016

Goed bereikbaar, goede service, vriendelijk personeel

  • Algemeen 8
op 2 november 2017 bestemming: Italië / Sardinië, reisperiode: september 2017

Op tijd, vriendelijk personeel, voldoende beenruimte, personeel ziet er verzorgd uit.

  • Algemeen 8
op 2 november 2017 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juni 2017

Het personeel was heel vriendelijk en alles verliep mooi op tijd.

  • Algemeen 9
op 2 november 2017 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: augustus 2017

Fijne service, wel veel turbulentie. Vriendelijke mensen.

  • Algemeen 7
op 31 oktober 2017 bestemming: Slovenië / Ljubljana, reisperiode: mei 2017

Ik reisde alleen en had het geluk/toeval dat ik de heen weg een stoel had met extra beenruimte (zonder hierom te vragen) en de terugweg niemand naast me. Dus dat was fijn ingedeeld. Ze hadden me ook naast mensen kunnen zetten.

  • Algemeen 10
op 31 oktober 2017 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: april 2015

Ik had veel ruimte tijdens de vlucht omdat het niet volgeboekt was. Geen vertraging opgelopen.

  • Algemeen 8
op 31 oktober 2017 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: oktober 2014

De vlucht verliep prima, geen vertraging gehad.

  • Algemeen 8
op 31 oktober 2017 bestemming: Griekenland / Pefkohori, reisperiode: mei 2017

Alles was goed geregeld. Fijne vlucht en transfer.

  • Algemeen 10
op 31 oktober 2017 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: oktober 2017

Geen problemen tijdens de reis. Aardig personeel en goede service. Alleen de beenruimte was wat aan de krappe kant.

  • Algemeen 8
op 31 oktober 2017 bestemming: Portugal / Barcelo, reisperiode: oktober 2017

Alles was prima geregeld, aardig personeel. Kortom: een aanbeveling.

  • Algemeen 10
op 31 oktober 2017 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: juni 2016

Pluspunt: op tijd. Minpunt: vervelende vliegtijden.

  • Algemeen 7
op 31 oktober 2017 bestemming: Italië / Milaan, reisperiode: augustus 2015

Vlucht gemist omdat de gate 10 minuten van te voren dicht ging en niemand meer van de organisatie aanwezig was. Nieuwe vlucht geboekt vanaf Venetië en 300 euro lichter.

  • Algemeen 5
op 31 oktober 2017 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: oktober 2017

Vlucht ging heel voorspoedig, aardig personeel en een goede service. Daarnaast ben je binnen 2 uur in een super leuke bestemming.

  • Algemeen 8
op 30 oktober 2017 bestemming: , reisperiode: oktober 2017

Grote rij bij bagage afgifte, veel te weinig balies open en alle vluchten door elkaar. Veel ergernis en onduidelijkheid. Vraag iets meer voor een ticket en regel het goed.

  • Algemeen 4
op 27 oktober 2017 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: augustus 2017

Goede vlucht, de medewerkers waren vriendelijk en de tijd vloog voorbij.

  • Algemeen 9
op 25 oktober 2017 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2017

Goede vlucht (weinig last gehad van mijn oren).

  • Algemeen 10
op 16 oktober 2017 bestemming: , reisperiode: oktober 2017

Vliegen in Megastallen. Online inchecken werkte niet, extra lange wachtijden Niet geschikt voor Tachtig jarigen

  • Algemeen 1
op 15 oktober 2017 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: oktober 2017

Extra laten betalen voor prio en je mag met baby niet eens voor. Oplichting!

  • Algemeen 1
op 9 oktober 2017 bestemming: Cyprus / Pafos, reisperiode: oktober 2017

Omdat ik mijn vlucht niet kon wijzigen, ondanks dat dit binnen de vervoersvoorwaarden viel, kon ik niet gaan.

  • Algemeen 1
op 2 oktober 2017 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: september 2017

Hoewel de vlucht goed (niet geweldig) was, was het vooral de dienst na verkoop die me zorgen baarde.

Mijn koffer werd onherstelbaar beschadigt, waardoor ik een claim invulde. Zij vertellen me echter dat dit "kleine" schade is en weigeren het verdrag van Montreal te handhaven (hoewel ze het erkennen op hun site).

Hoe slecht ze me daar behandeld hebben, zal ervoor zorgen dat ik nooit meer met Transavia zal vliegen.

  • Algemeen 1
op 29 september 2017 bestemming: Italië / Pisa, reisperiode: september 2017

De medewerkers aan boord waren erg vriendelijk en een gast die aan het zeuren was behandelde ze op de juiste wijze zodat deze gast het toch naar het zin had.

  • Algemeen 8
op 29 september 2017 bestemming: Egypte / Marsa Alam, reisperiode: september 2017

De terugvlucht met Transavia was verschrikkelijk. Vroeger vaker met Transavia gevlogen maar dit was de laatste keer.
Ik zat tussen 2 armleuningen ingeklemd en ik ben niet dik. Met mijn 1.90 ben ik niet overdreven lang maar terwijl mensen steeds langer worden neemt de beenruimte alleen maar af, werkelijk schandalig. Ook langs het gangpad zitten maakte weinig uit, je kan gewoon niet meer je benen kwijt. Vanuit Egypte hadden wij niet de mogelijkheid vooraf online in te checken waardoor je maar moet afwachten waar je komt te zitten. Maar dit had toch ook niet uitgemaakt, tenzij je extra zou betalen voor meer beenruimte maar dan moet je ook wel heel snel zijn met inchecken want anders zijn die plaatsen al vergeven. De heenreis met TUI fly was beter en toen zat ik ook op een soortgelijke plaats aan het pad.

  • Algemeen 1
op 26 september 2017 bestemming: Griekenland / Athene, reisperiode: september 2017

Wat een slecht bedrijf is dit zeg en dan als t nie erger kon, krijg je nie eens n drankje zonder 3 eu te betalen GEEN SERVICE shitplane

  • Algemeen 2
op 25 september 2017 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: september 2017

We hebben het nieuwe interieur en stoelen van Transavia mogen meemaken..... Nog minder beenruimte waarbij iemand van gemiddelde lengte al met de knieën tegen de voorstoelen aanzit. Ben je iets langer ben je genoodzaakt om scheef/schuin te gaan zitten. Verder is de zitting erg hard en comfortabel. Ook de rugleuningen staan meer rechtop, zover zelfs dat je het gevoel krijg een beetje naar voren te leunen. Ook al was het maar een vlucht van ongeveer 4 uur, dagen nekklachten en spierpijn van gehad. Dit draagt niet bij aan het vakantiegevoel. Vroeger kozen wij juist voor Transavia maar het is geen fijne maatschappij meer om mee te vliegen. Verder bij ongeveer 3 uur vertraging (vertrek) minimale info beschikbaar.

  • Algemeen 1
op 21 september 2017 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: september 2017

Ik ben erg tevreden over Transavia. Wij vlogen heen en terug van Schiphol naar Alicante in Spanje. Ik was toen 20 weken zwanger waardoor mijn hormonen nogal door mijn lijf gierde. Door deze hormonen kreeg ik bij het instappen hele erge vlieg angst. 1 stewardesse heeft mij toen ontzettend goed opgevangen, ze gaf mij gelijk een glaasje water en kwam de hele reis meerdere malen bij mij zitten om mij gerust te stellen en mij op de hoogte te houden van de gebeurtenissen met deze vliegreis. Dit heeft mij gekalmeerd en heb daardoor 2 goede vluchten gehad! Toppie

  • Algemeen 10
op 17 september 2017 bestemming: Spanje / Gerona, reisperiode: september 2017

Leuke crew geweldige piloot. Piloot zwaait uit het raampje onze kleizoon van 3 jr nog even na.

  • Algemeen 10
op 13 september 2017 bestemming: Spanje, reisperiode: november 2017

Ik wilde bij transavia een ticket boeken naar Gran Canaria. Na alle gegevens incl betalingsinfo ingevoerd te hebben kreeg ik de melding dat de reis niet meer voor de getoonde prijs leverbaar was. Bah. Het is geen enkele moeite voor Transavia om de vlucht gedurende het boekingsproces voor b.v. een kwartier vast te houden. Andere luchtvaarmaatschappijen doen dat ook. Transavia verspilt je tijd en gooit gedurende het boeken snel de prijs omhoog. Nogmaals Bah.

  • Algemeen 1
op 31 augustus 2017 bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: september 2017

Berlijn is een super gave multiculturele stad met grote mogelijkheden mensen, en bezienswaardigheden hier ga ik graag nog eens naartoe met transavia

  • Algemeen 9
op 31 augustus 2017 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juni 2015

Al 4 zomers lang reis ik af naar Spanje om te gaan werken aan de Costa. Het is een korte vlucht van 2 uurtjes waarbij alle veiligheidsvoorschriften altijd netjes door de stuwards en stuwadessen gedaan worden. Deze zomer vloog ik voor de 3e keer met Transavia terug naar de Costa om aan het werk te gaan. De veiligheidsvoorschriften hadden deze vlucht een humoristisch tintje gekregen wat ik nog nooit eerder meegegaan had. Mochten we bijvoorbeeld in het water belanden, zat er een lampje op het reddingsvest zodat we toch nog een boekje konden lezen. En zo waren er nog wel aan aantal grapjes tussendoor die de welbekende veiligheidsvoorschriften een stuk leuker waren om opnieuw voor de zoveelste keer naar te luisteren. Hierdoor zal ik nooit vergeten wat ik moet doen mocht er iets gebeuren in het vliegtuig. Helaas heb ik zulke veiligheidsvoorschriften niet vaker mogen meemaken maar het was een heel leuk begin van mijn werk 'vakantie'. Top transavia!

  • Algemeen 10
op 28 augustus 2017 bestemming: Italië / Venetië, reisperiode: mei 2014

We hadden ruim 4uur vertraging. Als compensatie kregen we op Schiphol een tegoedbon van 2,50 om wat te drinken. Het goedkoopste drinken was 3,95. Ook kwamen we hierdoor in het donker aan en was het een hel om het hotel te vinden.

  • Algemeen 3
op 28 augustus 2017 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: augustus 2017

Minder ruimte dan bij andere prijsvechters, slechte service, bloedheet of ijskoud binnen en geschreeuw uit het niets over de speakers over verkoopartikelen net als je in slaap bent gevallen tijdens een nachtvluchten. De prijzen daarentegen zijn totaal niet concurrerend maar gewoon hoog.

  • Algemeen 1
op 28 augustus 2017 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: augustus 2017

Alles was prima geregeld! De vlucht verliep vlekkeloos en het hotel was super zoals er in de recensie geschreven was.

  • Algemeen 9
op 25 augustus 2017 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: augustus 2017

De bagage koffer werd totaal vernield ,ik kreeg een vergoeding van 37,50€ schandalig voor een koffer van 125€. Transavia nooit meer

  • Algemeen 1
op 25 augustus 2017 bestemming: Israël / Tel Aviv, reisperiode: mei 2017

Het is een ongelooflijke stad, de vlucht was goedkoop en goed geregeld. niets op aan te merken.

  • Algemeen 8
op 25 augustus 2017 bestemming: Griekenland / Stalis, reisperiode: augustus 2017

Prima appartement, terugvlucht via Transavia helaas 3 uur vertraagd.

  • Algemeen 7
op 10 augustus 2017 bestemming: Frankrijk / Toulon, reisperiode: juli 2017

Een reis geboekt naar Toulon, vanaf de luchthaven in Rotterdam.
Tijdens de vlucht, werd duidelijk dat we niet konden landen bij Toulon i.v.m. bosbranden. Daarom werd er uitgeweken naar Marseille . Van daaruit zouden wij met bussen vervoerd worden naar Toulon.
Eenmaal geland bij Marsseille, moesten we ruim een half uur in het vliegtuig blijven wachten op de bussen. Hiermee werden wij echter niet naar Toulon, maar naar de terminal gebracht.
Langs de paspoortcontrole gegaan en ruim een uur op een bus staan wachten die niet kwam. Wij werden ook niet geïnformeerd door iemand van Transavia.
Na ruim een uur wachten, hebben wij zelf een bus en trein richting Toulon gepakt. Een klacht ingediend over het feit dat er geen bus kwam en wij niet werden opgevangen en wij nu zelf de kosten hebben moeten betalen van de reis van Marseille naar Toulon. Aangegeven dat we die kosten graag vergoed willen hebben. Maar ze doen er helemaal niets mee.
Bosbranden is voor Transavia ook overmacht, maar de service in Marseille was waardeloos. Dit zijn situaties waarvoor ze een plan klaar moeten hebben liggen. En snel kunnen handelen. Al is het maar een contactpersoon waar je met je vragen terecht kunt.

  • Algemeen 3
op 5 augustus 2017 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: augustus 2017

Wandelwagen zoek, daarna aan je lot overgelaten, telefoonummer overbezet (na 30 min. opgehangen) na endelijk contact kastje, muur, kastje, muur maar geen oplossing steeds naar Schiphol verwijzen terwijl ik een vliegticket bij Transavia heb gekocht dus zij zijn mijn aanspreekpunt (als ik bij media markt een tv van sony koop hoef ik bij een klacht ook niet zelf met sony te bellen). weigeren je echter verder te helpen

  • Algemeen 1
op 28 juni 2017 bestemming: Marokko / Agadir, reisperiode: juni 2017

Onze terugvlucht vanuit Agadir naar Amsterdam is bijzonder prettig verlopen, we hadden een steward met een hoog amusement gehalte. hij gaf veel informatie op een grappige manier, daarbij was hij toch zeer behulpzaam.kortom een feest om met deze steward te vliegen. (hv6882) 27 juni.

  • Algemeen 9
op 21 juni 2017 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: juni 2017

Heenreis met een toestel van ruim 17.5 jaar oud. dit komt in het sterk verouderd interieur goed naar voren.
Terug met een toestel van 12 jaar en ja ook hier mankementen, airco werkte niet, dus zeer warm .
in 18 maanden tijd nu 3x met transavia gevlogen en steeds in oude toestellen, in de tussentijds ook met andere maatschappijen gevlogen en daar gaat men wel met de tijd mee. dus voor mij geen transavia meer

  • Algemeen 6
op 13 juni 2017 bestemming: Spanje / Sevilla, reisperiode: juni 2017

Transavia qua service steeds meer op easyyet lijken

  • Algemeen 6
op 11 juni 2017 bestemming: Nederland / roterdam, reisperiode: juni 2017

Alicante...10 juni 8 uur smorgens 500 veelal oudere nederlanders proberen in te checken voor rdam en amsterdam. 2 balies open met ongemotiveed alleen chinees sprekend personeel. Balies gaan te laat open. onrust. duwpartijen. mensen die zwaar overspannen raken. personeel stuurd staart van rij naar nieuwe balie..die later niet bijkt open te gaan. Platgetrapte hondjes en huilende omas!! Schaam me diep...een Nl maatschappij!!
om 9.30 half uur voor vertrek ..met borden LAST CALL staan er nog 100 in de rij, allemaal zwaar over de rooie. Meer dan 150 man in de dounane rij om 9.45 uur..Rennende rollators en sprintende rolstoelen van de douane naar B33..
Weet niet hoeveel er hun vlucht niet hebben gehaald ..wat een rampzalige manier om kosten te besparen. En de juf aan de transavia vertelde dat dit de de gewoonste zaak van de wereld is !! Dus vooral geen koffer inchecken bij Transavia en als er alternatief is NOOIT meer met Transavia!!!

  • Algemeen 1
op 10 juni 2017 bestemming: Portugal, reisperiode: juni 2017

Ik ben telefonisch 3x opgehangen en niet terug gebeld. Toen ik iemand aan de telefoon kreeg werd er na 6 minuten verteld meneer uw tijd is om ik moet andere klanten helpen. Niet echt hoe je met klanten omgaat die een probleem hebben. Toen ik zei dat je zo iets niet zegt tegen je klanten kreeg ik een van meneer Rico van Transavia een agresievere toon meneer als u niet mee werkt dan kan ik u niet helpen. Ik dacht hoe wil je mij helpen als je andere klanten wilt op nemen. Ik zat toen nog steeds met mijn probleem. Ik kreeg te horen als u klachten wilt melden kan dit via een formulier online. Dat heb ik ook gedaan. Vervolgens kreeg ik na mijn zei pas een reactie na dat ik zelf weer moest mailen. Excuses voor het late bericht. Uw vluchten zijn ondertussen al enkele dagen geleden, en volgens ons systeem bent u wel aan board geweest. Wij hopen dat u een fijne vlucht had.

Dat is alles wat ik kreeg per mail dat kan tog niet eerst 3x worden opgehangen zonder terug te bellen, ongeschofte klanten serviece krijg je aan de telefoon daar betaal je dus 4,- voor en dan zo een mail sturen na dat je te laat bent met reageren op een mail. Leiding gevende kunnen ook niet te woord staan dat snap ik ook niet. Zeker geen aanrader ik zal iedereen in mijn omgeveing hier over vertellen en zorgen dat ze nietmet transavia vliegen

  • Algemeen 2
op 27 mei 2017 bestemming: Spanje, reisperiode: mei 2017

De heen vlucht was vreselijk met een slechte crew , terug precies het omgekeerde top crew kreeg zelfs flesje water en ook een groot Fins gezin dat moest overstappen op Schiphol werd optimaal geholpen om de vlucht te halen , dat maakt de teleurstellingen in een keer meer dan goed!

  • Algemeen 9
op 17 mei 2017 bestemming: Turkije, reisperiode: juli 2014

2014 was het laatst dat ik en m'n dochter in Turkije was bij familie en vrienden. Twee keer in 2012 en in 2014 had ik en m'n dochter geen ontbijt/lunch gehad 😡
Twee keer werdt mijn dochter bijna onwel enige minpuntje is dat niet met lira kon betalen en met creditcard moest betalen dat heb ik niet
M'n dochter zei al dat ze niet goed werdt van honger
Beide keren offerde de crew een deel van hun lunch op voor m'n dochter 😳😍☺️
Plus twee ronde fruit en de duurste vd menu pakketten
We werden naar voren geroepen en mijn dochter mocht kiezen wat ze wilde, Natuurlijk koos ze voor kleine dingen en een saucijsebroodje ik was alleen met dochter toen nu met zoontje van twee erbij alleen maar ze was toen al geld bewust en bescheiden. Is dit genoeg zei de stuwardesse. Mijn dochter bescheiden' ja hoor. En de stuwardesse greep naar haar lunch en offerde wat van haar lunch op, Druiven,snoepjes en twee rondjes dure pakketjes die ze verkochten. Bless you all Transavia
I am forever thankful
Kon ik ze nog een keer zien om hen te vertellen hoe dankbaar ik hiervoor nog ben zo'n service krijg je nergens

  • Algemeen 10
op 9 mei 2017 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: april 2017

Het is een beetje krap in het vliegtuig en de broodjes etc. zijn naar verhouding best prijzig. Maar goed, dat is bij alle low cost carriers zo. Wij hebben een prima vlucht gehad, mooi op tijd en geen turbulentie.

De kindjes krijgen altijd een tekening en potloden om ze even bezig te houden, dat vind ik een leuk aardigheidje van Transavia.

  • Algemeen 7
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 7
op 9 mei 2017 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: mei 2017

LET OP: als je een wandelstok of een zitkussen met uitsparing voor je stuitje mee moet nemen zijn zij NIET coulant. Ze verwijzen je alleen maar naar de medisch specialist voor een verklaring. Voor een klein zitkussen. Andere mogelijkheid was. Inchecken als cabine bagege maar dan moet je andere handbagage betaald in het ruim. Ze zijn echt van de pot gerukt bij Transavia. NOOIT maar dan ook NOOIT meer.

  • Algemeen 1
op 24 april 2017 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: april 2017

Zaterdag 22 april 2017, op de drukste dag in de mei vakantie hebben wij de auto geparkeerd op lang parkeren. Bij de shuttle bus naar de vertrekhal had Transavia als Één van de weinigen een tweetal incheckbalies voor bagage ingericht. Dit heeft ons enorm veel wachttijd bespaard in de vertrekhal en konden direct door naar de douane om rustig onze vakantie te starten. Onze complimenten voor deze extra service!! Fam. M. de Wit

  • Algemeen 10
op 24 april 2017 bestemming: Frankrijk / Nice, reisperiode: april 2017

Bagage niet mee op 10 uur vlucht op 18 april. Ok kan gebeuren. Op 19 april verneem ik rond 15.00 uur (na zelf 4 x bellen) dat hij gevonden is op Nice. Maar Transavia is zo vriendelijk deze niet op de 17.00 uur KLM vlucht mee te geven of de 19.30 vlucht - nee hij gaat mee op de 22.00 uur vlucht dus onnodig nog een dag moeten wachten op de bagage die vervolgens met schade wordt afgeleverd waarbij Transavia zich verschuild achter allerlei artikelen zodat ze niet aansprakelijk zijn. Betaald 50 euro voor bagage die met 300 euro schade terugkomt en ik krijg 20 euro aangeboden als tegoedbon. Alsof ik nog met transavia wil vliegen. De servicedesk kan beter de geen service desk noemen. Buiten we doen niks en wat vervelend doen ze niks.

  • Algemeen 1
op 18 april 2017 bestemming: Nederland, reisperiode: april 2017

Helaas had ons 1 jarig zoontje last van doorkomende tandjes tijdens de terugvlucht. Maar wat een fantastische (oprechte) aandacht en service hebben wij van alle bemanning ontvangen. Echt top! Daarbij hadden wij zowel op de heen als terugreis een extra stoel gekregen voor onze kleine man. Volgende keer kiezen wij zeker weer voor Transavia.

  • Algemeen 10
op 15 april 2017 bestemming: Tsjechië / Praag, reisperiode: april 2017

Terugvlucht uit Praag vandaag met HV5234. De stoelen met extra beenruimte waren niet bezet. De stewardessen gingen rondlopen om lange mensen te zoeken en zo werd mij deze plek aangeboden. Top service

  • Algemeen 9
op 15 april 2017 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: april 2017

Ga je een weekend weg, vertrek 9.30 uur. Hoor je op het vliegveld dat ze pas om 13.00 uur vertrekken. Ben je dus bijna een dag kwijt die je moet doorbrengen op Schiphol. Vergoeding een kopje koffie. Schandalig. De volgende keer de trein!

  • Algemeen 3
op 7 april 2017 bestemming: Nederland / nederland, reisperiode: april 2017

Graag deel ik een compliment uit voor mevrouw Vos. Deze ontzettend lieve stewardes maakte de vlucht voor onze misselijke dochter en ons een stuk prettiger. Ze gaf goede tips stelde onze dochter gerust en kwam steeds vragen hoe het ging. super, dank je wel daarvoor!! Ook de daling ging heel soepel waardoor niemand van ons oorklachten had. We gaan in de toekomst zeker nog eens vliegen met Transavia!

  • Algemeen 10
op 23 februari 2017 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: februari 2017

Ik snap eerlijk waar echt niet dat zoveel mensen zoveel slechte recencies over transavia hebben. Dit is de 2e keer dat ik met transavia vloog en ging me nog beter af dan de eerste keer, ik ben iemand met enorme vlieg angst en stap met veel tegenzin het vliegtuig in, eenmaal onderweg met een vlucht van 4,5 uur had ik best de zenuwen, het transavia personeel kwam bij me en hebben denk wel een half uur met me staan kletsen vanalles over zichzelf verteld en vanalles uitgelegd over het vliegen en het vliegtuig, ik was daarna zeer op mijn gemak en zelfs de zware turbulentie waar we inkwamen deed me niets meer, transavia super vriendelijk personeel goede bediening goede vlucht idd weinig beenruimte maarja dan moet je maar meer betalen als je het niet goed vind toch? Vond het best raar dat ik alleen maar negatieve reacties zag en dacht ik zal eens mijn ervaring delen want die was super, en heb een super lekkere vakantie!!

  • Algemeen 9
op 21 februari 2017 bestemming: Italië, reisperiode: mei 2017

Ik heb werkelijk nog nooit zo'n klant onvriendelijk bedrijf als Transavia meegemaakt. Ik belde zojuist met het service centrum. Let wel service centrum. Het woord service staat erin. Ik heb enige maanden geleden tickets naar Venetië geboekt vanaf Schiphol. Ongeveer 1,5 week terug krijg ik een mail dat zij de vlucht annuleren en dat ze een alternatief bieden vanaf Rotterdam op andere dagen. Ik zit direct met een probleem ivm kosten vervoer luchthaven, kosten hotel, kosten autohuur. Nu belde ik om te zeggen dat we op deze vluchtdatum niet eens kunnen en dat we willen omboeken. Zegt de trut aan de lijn dat het niet kan omdat ik op een knop accepteren zou hebben gedrukt en dus op die vlucht mee ga. Ik heb daar nota bene niet eens een bevestiging van gehad. Kosteloos annuleren kan niet en wijzigen kost me 50 euro per persoon per enkele vlucht. En vervolgens word ik boos dat dit niet acceptabel is en wordt gezegd dat ze wel vaker boze klanten hebben. Nooit nooit nooit meer Transavia. Transavia kan het service center beter opheffen en een computer neer zetten die zegt dat niks kan. Bij Transavia kan alles, bij de klant niks. Hoe gaat Transavia dit oplossen?

  • Algemeen 1
op 20 februari 2017 bestemming: Duitsland / munchen, reisperiode: februari 2017

Had extra een annuleringsverzekering afgesloten op de site van transavia. vervolgens ivm met werk de vlucht moeten annuleren. Krijg ik te horen dat dit geen goede reden is en ik niks gedekt krijg. Waardeloze firma

  • Algemeen 1
op 19 februari 2017 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: september 2016

Samsonit koffer gesloopt door bagagemedewerkers. Transavia vergoedt niet. Schande

  • Algemeen 3
op 27 januari 2017 bestemming: Frankrijk / Ajaccio, reisperiode: juni 2017

Reis zelf niet eens gemaakt, maar ticket helaas moeten annuleren-en dat netjes 5,5 maand ervoor. Krijg alleen belastingen terug, maar NIET de gereserveerde stoelen van totaal 12,-! Die gaan ze gewoon NOG eens verkopen over mijn rug! EN ook nog 10,- extra adm.kosten! Dieven zijn het! Tip: zo laat mogelijk annuleren zodat ze niet ook nog eens extra over jouw rug verdienen aan je geboekte extra's!!!

  • Algemeen 1
op 26 januari 2017 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: oktober 2015

Top vakantie Tenerife.. Vriendelijk personeel . Goede en fijne maatschappij.

  • Algemeen 9
op 11 januari 2017 bestemming: Griekenland, reisperiode: januari 2017

Heel slechte organisatie.
Jullie moeten je schamen als transavia

  • Algemeen 1
op 1 januari 2017 bestemming: Italië, reisperiode: oktober 2016

Wij hebben via Transavia tickets voor Pisa gekocht vanuit Adam, en ook via TRansvia een auto gehuurd, (voorwaarden kun je zien als je een link opent die in een e-mail verschijnt met de header: bedankt dat u via Transavia een auto gehuurd hebt!!). De vlucht moet omvliegen naar Rimini vanwege mist, de avond zelf en de volgende ochtend naar de autoverhuur bedrijf gebeld om te vertraging te vermelden, avond neemt niemand op, volgende ochtend onduidelijk verhaal over dat we zelf een aanvraag moeten indienen. Als we uiteindelijk aan komen, na 2,5 uur in de rij gestaan te hebben, blijkt de aanvraag geannuleerd te zijn, en moet mijn man een nieuwe aanvraag doen en betalen, door online te bellen met een bedrijf dat in Ierland gevestigd is en waarbij de lijn steeds verbroken wordt en je iemand anders aan de lijn krijgt, het geld zijn we kwijt, Transavia neemt geen verantwoordelijkheid want heeft huur uitbesteed, ik had de link moeten openen en de voorwaarden moeten lezen, als je het niet redt, moet je het verhuurbedrijf zelf in Ierland bereiken, en annuleringen binnen 24 uur gelden niet. Klacht gestuurd naar Iers bedrijf, nooit meer wat gehoord (oktober 2016) . Met Consumentenbond gebeld, doordat Transavia link in e-mail heeft gezet, konden wij formeel op de hoogte zijn van deze voorwaarde. Wijze les: nooit meer via Transavia auto huren.

  • Algemeen 4
op 1 januari 2017 bestemming: Oostenrijk, reisperiode: januari 2017

Lange rijen bij checkin,
Slechtste reis ervaring in jaren
Deze website heeft trouwens geen 2017 mogelijkheid

  • Algemeen 3
op 29 december 2016 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: december 2016

Prima vlucht gehad, zowel heen als terug. Geen vertragingen, we lagen ruim voor op schematijd. Vriendelijk personeel. Vooraf hebben we diverse maatschappijen met elkaar vergeleken, maar Transavia was veruit de goedkoopste (incl. 2 x 20 kg ruimbagage)

  • Algemeen 9
op 21 december 2016 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: december 2016

We zouden op 15 december vanuit München vertrekken naar Alicante om 10.40.
We stonden om 09.00 al in de rij voor het inchecken. De rij was enorm lang en er zat maar één iemand achter de balie. Het schoot maar niet op. Voor de zekerheid gingen we vragen of we wel in de goede rij stonden en of we het wel zouden halen. We werden verteld dat de vlucht vertraging had, zoals veel andere vluchten en dat we gewoon weer in de rij moesten gaan staan. Toen we om 10.10 eindelijk aan de beurt waren ( al een uur en 10 minuten in de rij) werd ons verteld dat we te laat waren en de vlucht gesloten was. Mijn vriend en ik waren niet de enigen. Er waren nog vijf anderen, zeven in totaal dus die niet mee konden vliegen. We hebben een klacht ingediend bij Transavia. Die vindt het vervelend voor ons, maar ze adviseren om twee uur voor de vlucht te arriveren.
Zeven passagiers van die vlucht hebben dus een ticket moeten kopen bij een andere maatschappij: Norwegian. Daar vlieg ik wel vaker mee en dat blijf ik ook doen in het vervolg, tenzij Transavia alsnog doet wat je van ze zou verwachten. Excuses en onkostenvergoeding.

  • Algemeen 1
op 19 november 2016 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: november 2016

Zeer slechte service. vliegtuig is komt ieder keer telaat en eten is zeer slecht

  • Algemeen 2
op 31 oktober 2016 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: oktober 2016

Terugvlucht HV5106 op 23 oktober vanuit Valencia was gecancelled vanwege dichte mist in Eindhoven. Transavia verzoekt passagiers om zelf een terugvlucht te regelen!!! Wij waren samen met enkele andere passagiers een van de weinigen die diezelfde dag nog een vlucht hebben kunnen boeken. Weliswaar met KLM en via Amsterdam maar we moesten terug vanwege zakelijke verplichtingen. De rest van de passagiers is gestrand en konden op zijn vroegst de volgende dag terug. Transavia biedt geen enkele vergoeding want het wordt afgedaan met een "onvoorziene omstandigheid" en voor vervolgkosten zijn ze niet aansprakelijk. Dit is werkelijk absurd!! Wij zijn een frequent flyer van Transavia maar als dit niet op een normale correcte manier wordt opgelost zijn ze ten eerste een klant kwijt en ten tweede zullen we er alles aan doen om deze absurd slechte service bij zoveel mogelijk mensen kenbaar te maken. Wij verwachten op zijn minst een vergoeding voor de niet gebruikte terugvlucht en de treintickets.

  • Algemeen 1
op 28 oktober 2016 bestemming: Griekenland / Heraklion, reisperiode: oktober 2016

Fijne vlucht gehad.
Zoals zoveel vluchten die we eerder hebben genoten.
Alle vluchten waren geannuleerd ivm met een bijna staking.
Maar we konden toch nog op de normale dag vertrekken met een kleine vertraging.
Complimenten voor Transavia.
Super vrouwelijke piloot die persoonlijk live zichzelf voorstelde.
Helaas toen we al weer even thuis waren kwam het bericht van het sex schandaal. Zoiets gebeurd natuurlijk overal.
Maar wat veiligheid betreft met zoveel mensen mensen aan boord mag dit echt niet kunnen met zo'n verantwoordelijke baan.

Gr.

  • Algemeen 7
op 20 oktober 2016 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: oktober 2016

Heen en terug zeer goede vlucht gehad heb altijd wat vliegangst maar voelde echt goed Ook zeer vriendelijke bemanning.

  • Algemeen 10
op 20 september 2016 bestemming: Portugal / Lagos, reisperiode: september 2016

Leuk zo'n menu kaart, zeker als er niets van te kopen is. Het enige aan boord zijn de repen. Slechte schoonmaak, zat gewoon op de rommel van de passagiers van de vorige vlucht. Airco stond zeker uit want het was er bloedheet. Dit was de zoveelste keer dat wij vlogen met Transavia maar als het niet meer hoeft dan ook zeker niet meer. Vreselijke luchtvaartmaatschappij.

  • Algemeen 5
op 19 september 2016 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: september 2016

Omdat op terug reis de meeste broodjes en luchtjes niet meer aanwezig was.

  • Algemeen 5
  • Vorige
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Volgende