Jordi
op 3 januari 2016
bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: augustus 2014
Halverwege ander hotel aangeboden gekregen was een top service
... Lees meer
A. de Vrieze
op 29 december 2015
bestemming: Egypte / Marsa Alam, reisperiode: november 2015
Geweldige vakantie in een super hotel, perfecte begeleiding
... Lees meer
Rani
op 29 december 2015
bestemming: Verenigde Staten / Miami, reisperiode: december 2015
Onkundig en bijna onbeschoft, jong personeel. Op een vlucht van ca. 10 uur enkel 2 kleine glaasjes water aangeboden gekregen en een warme maaltijd die nergens naar smaakte. Het eten en drinken dat je kunt kopen is belachelijk duur. Je kunt entertainment van te voren bijboeken voor €7,50 per enkele reis, maar dit betreft een zeer beperkt aanbod. Ook staat er op de website dat je stoelen kunt reserveren vanaf €5 per enkele reis en wanneer je dit wilt boeken blijkt de goedkoopste stoel €25,- per enkele reis te zijn. De tickets zijn volledig uitgekleed: geen stoelreserveringen, geen bagage, geen entertainment (films). En dan is €700 voor zo'n kaal ticket naar Florida toch behoorlijk prijzig. Ik reis regelmatig naar de VS, normaliter met Amerikaanse vliegtuig maatschappijen en dat ga ik dan ook zeker weer doen. TUI kan nog aardig wat leren van de Amerikaanse gastvrijheid, vriendelijkheid en service.
... Lees meer
G Kasius
op 19 december 2015
bestemming: Cuba / guardalvaca, reisperiode: november 2015
Alles verliep prima naar wens, een fijn land, lieve mensen
Irene Winters
op 18 december 2015
bestemming: Verenigde Staten / Florida, reisperiode: september 2015
Alles was tot in de puntjes geregeld en goed verzorgd!
Michael van Nieulande
op 17 december 2015
bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: juli 2015
Zeer goede service van Tui tegen een goede prijs!
Ajm carolus
op 13 december 2015
bestemming: Jamaica / Negril, reisperiode: november 2015
Ik zar in riu hotel maar licht te ver van de locale bevolking. wat heel jammer was niet dat spontane dat mis ik. geef mij maar legent dat is zuper puur tussen de gewonen bevolking. overdag super leuk alijd wat te zien en muziek dus legend is beter voor mensen die van gezelligheid houdt.
Piet vierstraete
op 13 december 2015
bestemming: Thailand / Phuket, reisperiode: november 2015
Hotel saeview goed. verlenging laatste dag kamer 9uur 90 euro wat abnormaal veel is. dag prijs kamer 65 euro
Margreet verver
op 29 november 2015
bestemming: Kaapverdië / Sal, reisperiode: november 2015
De reis en het super verblijf waren geheel conform aan de folder en informatie op internet.
Leidy Beijers
op 27 november 2015
bestemming: Curaçao / Cura, reisperiode: november 2015
Slechte ervaring. We hadden ons verheugd om te vliegen naar Curaçao met de dreamliner. Deze droom viel al snel in duigen. Beenruimte een drama. Als het eten door de catering wordt verzorgd beginnen ze vooraan, als je achteraan zit kan je nog krijgen wat er over is. Op een vlucht van 10 uur ontvangt je 1 x gratis eten, de rest alleen met betaling. Wat ook nog eens vet duur is. Scherm voor film te kijken of spelletjes te doen kan je kopen voor € 10.00. Wil je een stoel reserveren voor de terug reis staat er op de site € 5.00, wil je boeken dan betaal je €10,00 per stoel. Alles bij elkaar een duur ticket. Volgende keer weer KLM of Air Berlin, maar zeker niet meer Tui.
Jo/mer
op 25 november 2015
bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: november 2015
RIU Tikida Garden. Nadat wij geboekt hadden naar Egypte(hurgahda) en na de aanslag wilde wij beslist niet naar Egypte....uiteindelijk heeft Tui ons aangeboden om kosteloos om te boeken en we zijn ook super vriendelijk geholpen en zijn uiteindelijk 2 dagen later naar Marokko vertrokken....prachtig resort, vriendelijk personeel,heerlijk eten, kortom we hebben genoten....na thuiskomt werden we ook nog gebeld of we een goede vakantie hadden gehad.....hierbij wil ik dan ook zeggen TUI ga zo door, wij zijn zeer tevreden met alle goede zorgen en klant vriendelijkheid
Jolanda
op 22 november 2015
bestemming: Kaapverdië / Sal/Santa maria, reisperiode: november 2015
Accommodatie Hotel Garopa echt perfect niets op aan te merken.. Maar schandalig dat je op een vlucht van 6 uur nog geen glaasje water krijgt zelfs niet 1 film!! Stoelen moet je van te voren reserveren en extra betalen anders kan je niet online inchecken,beetje jammer!! Van te voren kan je ook voor 7,50 pp entertainment aanvragen in het vliegtuig anders kost het 10,- euro pp het word niet eens aangeboden in het vliegtuig!!! Maar Kaapverdie is echt aan te raden,super!!!
Marieke
op 17 november 2015
bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: september 2015
Arke/TUI laat op de website zien wat ze in het echt ook kunnen bieden. Het reizen verliep prima, op locatie ook goede hulp gehad bij het zoeken van leuke uitstapjes en de huur van een auto. Goed geregeld!
Lianne clappers
op 14 november 2015
bestemming: Mexico / Playa de carmen, reisperiode: oktober 2015
Goede reis. Goede all inclusief resort
Lyn van der Poel
op 12 november 2015
bestemming: Curaçao / Spaanse water, reisperiode: december 2013
Wat hebben wij genoten van deze prachtige vakantie! Alles top geregeld en goed georganiseerd! Wat is Curaçao toch een heerlijk eiland.. De vlucht was ook helemaal top. Enthousiast personeel en goed eten. We hebben van de vlucht ook genoten, het was zeker een goed begin van de vakantie.
Texvdbree
op 8 november 2015
bestemming: Cuba / Varadero, reisperiode: oktober 2015
TUI; zeer slechte ervaring
Vertraging eerste dag opgelopen tot ruim 7 uur
Geen koffers; kwamen pas 4 dagen later
Nauwelijks excuus en geen info
Fooi als goedmakertje
Ter plekke ook nog eens geen info verstrekking
Lakse houding TUI
Gabey
op 6 november 2015
bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: juni 2015
Wij boeken onze vakanties altijd bij TUI ( arke) je weer dat Zij kwaliteit leveren en een goede service. Als er ook maar iets mis is proberen de hostess het ter plaatse op te lossen, anders word het in Nederland voor u opgelost. Hebben een heerlijke zon vakantie gehad in Egypte
Dick
op 4 november 2015
bestemming: Curaçao / Chogogo resort, reisperiode: oktober 2015
Dit cijfer betreft uitsluitend de vlucht met de TUIFly Dreamliner. Onze cruise met MS Monarch en verblijf op Curacao verdienen een dikke 8.
De Dreamliner draagt mijnsinziens deze naam uitsluitend om redenen van de uitmuntende technische vliegeigenschappen van dit toestel. Wat betreft service, zitcomfort en sanitaire voorzieningen aan boord is vliegen met TUIFly allesbehalve een"dream". Ik zal puntsgewijs aangeven waarom:
1. We hadden voor 120 Euro pp "comfort" klasse stoelen geboekt. Daarvoor krijg je circa 7 cm extra beenruimte maar beslist geen extra armruimte. Met maar liefst 9 stoelen op een rij zit je nog steeds als haringen in een ton. Hoevaak mijn buurvrouw en ik elkaar met de ellebogen aanstootten is ontelbaar. De beenruimte in comfortklasse is beslist niet meer dan in gewone KLM economy class stoelen.
2. Er zijn veel te weinig toiletten aan boord. Er was maar 1 toilet op circa 20 rijen stoelen. Aan de linkerkant van het
toestel had men het toilet plaatst laten maken voor nog meer stoelen.
3. Vlak voor vertrek ontvingen wij een e-mail met daarin het aanbod om voor 5 Euro een stoel te kunnen reserveren. Echter op de website bleek (een uur later) deze aanbieding niet meer van toepassing. Het minste was 10 Euro tot veel hogere bedragen aan toe. Ronduit absurd, zeker gelet op onze bijbetaling van 2x 120 Euro voor "comfort"!
Nog nooit eerder hebben we meegemaakt dat er zou moeten worden betaald voor online inchecken. Omdat we (heen+terug) minstens 40 Euro moesten bijbetalen hebben we geen gebruik van dit aanbod gemaakt, met als gevolg dat we zowel heen als terug niet naast elkaar konden zitten.
Nee TUI, zo moet het dus niet! Online inchecken moet je stimuleren, niet demotiveren!
4. Het entertainment systeem was ook een aanfluiting. Wij delen de mening van velen dat dit systeem ronduit waardeloos is, zeker als je niet bereid bent er 10 Euro per persoon per vlucht (dus nog eens 40 Euro) voor neer te tellen. We kregen dan ook geen hoofdtelefoontje, dus konden niet luisteren naar het zwaar uitgeklede pakket aan gratis TV series. Dat betrof slechts 2 afleveringen van 2 TV series die zowel op de heen- als terugvlucht hetzelfde waren. De games en speelfilms waren niet voor ons toegankelijk, zelfs niet TUI's eigen reclame filmpjes.
Het aantal betaalde speelfilms was ook snert: in totaal circa 6 moderne films, 8 klassieke films en 1 kinderfilm. Hoe moet je met dit aanbod een 2x9 uur durende vlucht doorkomen?!
Het navigatiesysteem gaf steeds de foutmelding dat dit scherm niet in onze taal beschikbaar is. TUI, TUI toch!
5. Over het eten kan ik kort zijn: Van de meer dan 1000 vluchten die ik in mijn 61 jarige leven (privé en zakelijk) heb gemaakt was dit de slechtste ooit! We kregen drie vieze, taaie mini gehaktballetje in pindasaus met een schep rijst en een theelepel atjar. Het zoete nagerecht was te vet voor zelfs een varken om te eten. Qua kostprijs heeft deze maaltijd naar mijn inschatting minder dan een Euro per persoon gekost. Een gaarkeuken levert betere kwaliteit. Een buurman liet het gerecht totaal onaangeroerd staan.
6. Wat de emmer bij mij deed overlopen was dat ik ook nog eens 2,50 zou moeten betalen voor een simpel blikje ijsthee bij de maaltijd. In plaats daarvan was slechts een klein glaasje water "gratis" beschikbaar.
Nee TUI, zo moet het dus beslist niet! Doe gewoon 10 Euro op de prijs en serveer een fatsoenlijke maaltijd en verstrek gratis twee blikjes fris in plaats van al dat omslachtige betalingsgedoe. Het moeten bijbetalen valt in de categorie "verborgen kosten" hetgeen de overheid de laatste jaren probeert uit te roeien. Zorg dat passagiers weer van hun reis kunnen genieten en biedt een gratis entertainment systeem aan met een veel meer gevarieerd aanbod en geef bij passagiers die "comfort" klasse boeken het gevoel dat ze inderdaad geen deel hebben uitgemaakt van "cattle class" vervoer. Ga in vredenaam terug naar 2+4+2=8 stoelen per rij. Voller dan dit kun je een dreamliner niet proppen!
Een volgende keer zullen we nu wel drie keer nadenken alvorens een reis te boeken waar een "Nightmare liner" deel van uitmaakt.
C HOEGEE
op 4 november 2015
bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: oktober 2015
Ze hebben bij mij ingebroken en hebben helemaal niks gedaan was alleen op vakantie ze komen niet eens kijken of ze nog iets moeten doen ik lach te slapen en werd om 5.45 ingebroken.
Esther
op 28 oktober 2015
bestemming: Italië / Cefalu (Sicilië), reisperiode: augustus 2015
Een prachtige bestemming voor de eerste vakantie van mijn vriend en mij samen. Cefalú is romantisch, idyllisch en gastronomisch. Wij hebben een heerlijk verblijf gehad, mede door Tui die met haar beschrijving van Cefalú niets teveel heeft gezegd!
John
op 18 oktober 2015
bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: oktober 2015
Couples only geboekt bij TUI en 100 % gekregen wat wij wilden. Zelfs meer upgrade bij incheck. Hotel plus mensen overstegen onze verwachtingen ondanks dat we hier een half jaar geleden ook waren heel knap.
Vrindts Pascal
op 18 oktober 2015
bestemming: Kaapverdië / Sal, reisperiode: september 2015
Op zondag avond aan gekomen met vrienden op het eiland Sal in het prachtige resort Melia Dunas. We waren nog op tijd om mee te eten aan het uitgebreide buffet. Waar je genoeg keuze had snap niet dat er mensen zijn die er niet niks naar hun zin vinden wat krijgen die thuis te eten.Toen we klaar waren zijn we onze kleren gaan uit pakken op onze mooie en éénvoudige kamer met een boxspring een 2 zitsbank een grote kledingkast en een éénvoudige badkamer meer moet een mens niet hebben.Wat zo fijn is aan dit resort bij alle kamers of villa's ligt een eigen zwembad en daarom zijn de mensen verdeeld en is het niet massaal liggen met zijn allen aan 1 zwembad en er word ook aan de kinderen gedacht bij alle zwembaden is er een klein bad.Wat men zeker mee moet nemen is zonbescherming 50 want die heb je daar zeker nodig met de zon en de wind wij liggen het gehele jaar onder de zonnebank maar hadden die ook nodig zelfs onder een parasol word je nog bruin.Het personeel is er vriendelijk er zeer dankbaar als ze een fooi krijgen we kregen genoeg handdoeken aan het zwembad en op de kamer en de lakens worden op vaak verschoont zonder dat je vraagt.Als je een jeepsafari wilt gaan doen een goede aanrader boeben met Fernando op het strand kost 25e en je gaat over het eiland echt de moeite.Wij gaan zeker nog eens terug we hadden er ook maar 6 uurtjes over gevlogen vanaf Amsterdam.We waren er 12dg geweest alleen het enige minpunt was dat je niet overral internet verbinding had alleen maar rond de Lobby en het resterant.Aanraders zijn ook de resterants die je kunt reseveren deze zijn allemaal All-Inn behalve het visresterant die moet je betalen en het eten bij het snackresterant tussen 12.30/17.00 is ook netjes gepresenteerd.Wij waren heel tevreden komen zeker terug.
Francine Pothoven-van Rooij
op 14 oktober 2015
bestemming: , reisperiode: oktober 2015
Wij hebben een erg leuk familieweekend gehad, we zijn erg tevreden over Tui dat het ons erg gemakkelijk gemaakt heeft om te boeken en we zaten in een prima accommodatie met als bonus prachtig zonnig weer.
Wendy Hörchner
op 13 oktober 2015
bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: juni 2015
Het was een hele mooie, goed verzorgde vakantie. Het enige nadeel was dat de kamer niet goed geregeld was, maar na het aan te hebben gegeven is dat gelijk opgelost.
Linda lochtenberg
op 12 oktober 2015
bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: augustus 2014
Het hotel was niet super maar ben dankzij de hulp van de hostess daar naar een ander hotel gegaan en alle hulp was geweldig
Kristy
op 11 oktober 2015
bestemming: Mexico, reisperiode: december 2013
Het was een erg fijne vlucht, voor mij was het de eerste keer vliegen en vond dat het prima is verlopen.
Michael Kooi
op 8 oktober 2015
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2013
Na een geweldige vakantie bleek onze terugvlucht overboekt. Wij zijn toen, een dag later, teruggevlogen. De afwikkeling van de extra dag en ongenoegen is door Arke (Roermond) heel deskundig en servicegericht opgelost. Ik zou iedereen ook willen aanraden om bij een reiswinkel te boeken i.p.v online. Bij Arke (nu TUI) werken deskundige en klantvriendelijke werknemers.
M. Duivenvoorde
op 8 oktober 2015
bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: september 2015
Goed verzorgd en alles klopte.
Wim Dictus
op 7 oktober 2015
bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: september 2015
Met het boeken van deze vakantie zijn wij heel goed geholpen en ons appartement in Ohrid was ronduit goed. De reisleiding van TUI in Ohrid viel flink tegen. De bijeenkomst was maar een uur na aankomst en de mensen werden wat overvallen. Waren moe van de reis en hadden niet de kans om ergens over na te denken, het was ook meer een verkooppraatje. Wij zijn er gelukkig niet ingetrapt om een dure excursie te boeken. Ook liet TUI twee keer na om de vertrektijd aan te geven bij de appartementen van Mite, heel slordig. Ook is de reisleiding niet eenmaal daar geweest terwijl dit wel was aangegeven. Verder was alles goed.
Sylvia
op 6 oktober 2015
bestemming: Turkije / Gümbet, reisperiode: mei 2015
Alles goed geregeld, goed vliegtuig, fijn hotel.
Rijk richard welgraven
op 6 oktober 2015
bestemming: Verenigde Staten / Las Vegas, reisperiode: februari 2015
Perfect verzorgde reis was tot in de puntje verzorgd ,taxi voor transfer was er op tijd ,vluchten op tijd ,tophotel in las vegas het bellaggio ,schitterend mooi,geweldig verzorgd en voor een hele lage prijs ,beste reistijd mei en september ivm ticketprijs.
Reiny van den Elzen
op 6 oktober 2015
bestemming: Dominicaanse Republiek / Punta Cana, reisperiode: oktober 2014
Een heerlijke vlucht met de dreamliner en een uitstekend verzorgd verblijf in een all inclusive hotel direct aan het strand. Ik heb van elke minuut ontzettend genoten van een heerlijke relaxvakantie in Dominicaanse Republiek.
R.Santing
op 6 oktober 2015
bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: september 2015
Organisatie klopt helemaal op vakantie adres echt 24 uur bereikbaar, geen probleem wat niet opgelost kan worden geen moeite teveel, duidelijk en vriendelijkste hosstes.
M. Brouwer
op 5 oktober 2015
bestemming: Griekenland / Skiathos & Skopelos, reisperiode: augustus 2015
Via Tui (Arke) een 15-daagse combinatiereis geboekt naar Skopelos en Skiathos. De reis was goed geregeld; vliegreis, transfer/bootovertocht (informatie) en reisleiding compleet. Ook is TUI goed telefonisch bereikbaar voor eventuele vragen, dat vond ik erg fijn. Helaas viel de eerste accommodatie wat tegen, maar de tweede accommodatie maakte dit ruimschoots goed. Accommodaties op goed bereikbare locaties, waarvanuit ook diverse activiteiten konden worden ondernomen. Skopelos heeft prachtige stranden, op Skiathos is het 's avonds wat levendiger/toeristischer.
Dave Meuwese
op 5 oktober 2015
bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: augustus 2015
De vlucht met Tui is prettig verlopen en tijdens de reis werden passagiers goed verzorgd met eten en drinken. Ook was er genoeg beenruimte.
Merel van Huijstee
op 5 oktober 2015
bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: juli 2015
Omdat ik erg tevreden was over de accommodaties. Het is geen 10 waard omdat er toch wat dingen beter konden, zoals de prijs van tripjes. De trip naar het nationale park Mavrovo was erg mooi. Ze waren goed bereikbaar en de reisgids was erg vriendelijk.
Elina
op 5 oktober 2015
bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: september 2015
Op vakantie geweest naar Mallorca met Tui (toen nog Arke). De vlucht had iets vertraging maar voor de rest was het een voorspoedige reis. Aardige stewardessen, goed vliegtuig en goede service. Extra koffer bijboeken was maar 8 euro per koffer, dat vind ik een goede prijs! Vlieg graag weer met Tui.
Sophie
op 5 oktober 2015
bestemming: Aruba / Aruba, reisperiode: september 2015
Via Arke (dat inmiddels Tui heet) ben ik in september naar Aruba geweest. De vliegreis met de dreamliner verliep voorspoedig en het toestel was prachtig, al moet men met dit vernieuwde vliegtuig niet rekenen op extra beenruimte. Het eten aan boord was prima in orde, al zou je bij zo'n lange vlucht verwachten dat je meer dan één maaltijd aangeboden krijgt. Een minpunt is het feit dat je voor series en films 10 euro moet betalen, waarbij het aanbod bovendien vrij beperkt is. Het hotel waar ik verbleef, het Riu Palace, was fan-tas-tisch! Hier kan ik werkelijk geen enkel negatief woord over schrijven: geweldige service, vriendelijk personeel, héérlijk eten (waanzinnig veel keus en zeker voor all-in van erg goede kwaliteit), toplocatie, pas gerenoveerd en goede faciliteiten (aan het strand, heerlijk zwembad, overal WIFI, leuk entertainment, een gezellige sportbar). Het enige mindere onderdeel, als ik dan toch iets moet noemen, vond ik de fitnessruimte; de apparatuur was roestig en duidelijk verouderd. Dan maar een extra rondje zwemmen!
Al met al echt een geweldige vakantie, wij gaan het liefst morgen terug!
Jozefa bovens- janacek
op 5 oktober 2015
bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: september 2015
Heel goede organisatie. Alles was zoals beschreven in de brochure👍
De Leest
op 4 oktober 2015
bestemming: Bulgarije, reisperiode: september 2015
Hotel prijs kwaliteid was niet wat we gewend waren in bulgarije
W.schouten
op 3 oktober 2015
bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: juni 2015
Bij aankomst geen geboekte transfer aanwezig. zelf vervoer geregeld. arke/tui heeft binnen het gestelde termijn het geboekte geld terug gestort
Nancy alexander
op 2 oktober 2015
bestemming: Portugal / Azoren, reisperiode: augustus 2015
Inmiddels al 4x met Arke-TUI naar Terceira geweest waarvan 2x dit jaar naar Terceira & 2 x naar Sao Jorge. Grootste voordeel vind ik dat de goede prijs-kwaliteitverhouding. Daarnaast kun je bij Arkefly-TUIfly kiezen voor meer beenruimte. Groot aanbod zowel qua bestemmingen als ter plaatse.
De medewerkster van Arke-TUI zorgde ervoor dat er voor alle passagiers naast elkaar geboekt konden worden (mijn man en ik krijgen apart een stoel toegewezen ivm assistentie). Volgend jaar wordt het aanbod voor de Azoren nog verder uitgebreid. Reden van geen hoger cijfer: assistentie is al meerdere keren niet goed doorgelopen in het systeem. Is desondanks door de crew goed opgelost.
BNSLKY
op 2 oktober 2015
bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: september 2015
Alles voortreffelijk geregeld
Truus van Dam
op 1 oktober 2015
bestemming: Malta / Sliema, reisperiode: september 2015
De Arke / Tui is een fijne reisorganisatie vangt je goed op , heet je Welkom in je hotel , en verzorgd ook een taxi van het vliegveld naar het hotel , en als de vakantie afgelopen is word je ook weer naar het vliegveld gebracht en dan staat een van de mensen bij het inchecken in het vliegveld, alles is keurig verzorgd.
EIM Fleuren
op 1 oktober 2015
bestemming: Zwitserland / Rondreis, reisperiode: september 2015
Bij de treinrondreis, was een perfecte omschrijving met tijden, perrons en de route va station naar de perfect uitgezochte *** hotels. Alles klopte tot in de puntjes.
Ingrid Blommestijn
op 1 oktober 2015
bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: juli 2015
Geweldige bestemming. Voor Nederlanders interessant: zeer voordelig. Heerlijk eten, lekkere wijn. We raden je aan een of meerdere boottochtjes te maken over het meer en in ieder geval een fiets te huren. Bij ons was de huur van de fietsen inbegrepen in de prijs van het appartement. Zeer vriendelijke mensen. Kortom: doen!!!
Dieuwke Feenstra-Haarsma.
op 1 oktober 2015
bestemming: Spanje / Maspalomas, reisperiode: september 2015
Fantastisch park, grote schone zwembaden, buffet iedere dag heerlijk en bijna gratis, iedere dag schoonmaak en schone handdoeken en heel erg rustig. Na een jaar van ziek zijn is dit de ideale plek om weer vitamientjes op te doen voor de komende Nederlandse winter
A.C. Peters
op 1 oktober 2015
bestemming: Spanje / Torremolinos, reisperiode: mei 2015
Ivm slecht ter been hebben ze overal een rolstoel geregeld.
Alie van soeren-vd berg
op 1 oktober 2015
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juni 2015
We worden altijd heel goed geholpen,zijn erg vriendelijk
Lia maas
op 1 oktober 2015
bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: september 2015
Alles erg goed geregeld vanaf luchthaven naar hotel en ook weer terug goede prijs voor 5 dagen was een geweldige stedentrip. Veel informatie gehad via het reisbureau welk hotel vlakbij centrum beziens waardig heden eigenlijk alles wat je moest weten en doen geweldig.
S.Tatti
op 1 oktober 2015
bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: augustus 2015
Ik heb hele goede ervaringen met Tui. De reisleiding was voldoende aanwezig. De reisleiding was betrokken en professioneel. Ik had verwacht de zee te missen, maar dit meer heeft al mijn verwachtingen overtroffen. Het meer was fantastisch om in te zwemmen. Superzuiver en helder. het uitzicht op het meer was zo mooi, rustgevend en adembenemend. Ohrid is een gezellige plaats met zeer voordelige eet en drink gelegenheden. Ik ga zeker terug!
Joke Dijkhuizen
op 1 oktober 2015
bestemming: Spanje / Madrid, reisperiode: september 2015
Prima georganiseerd; zowel hotel (schitterend hotel Regina), excursies, informatie over Madrid en (retour) KLM vlucht tegen een prima prijs.
Jbboschvandergraaf
op 1 oktober 2015
bestemming: Curaçao / Willemstad, reisperiode: januari 2016
Wij reizen al jaren via Arke/ tui worden altijd uitstekend geholpen op het reisbureau in nijmegen alles wordt voor ons geregeld Ik had een reis naar curacao geregeld voor een maand januari 2016 ( had dit in april geregeld kon niet in de starclasse maar wel in premium comfort. heb dat dus gedaan. in sept jl kreeg ik te horen dat we een upgrade naar starclasse kregen zonder bijbetaling ( starclasse zou nl verdwijnen in de dreamliner maar dat kregen ze niet voor elkaar voor januari 2016 dus mogen wij kostenloos genieten vd starclasse nu, als dat geen SERVICE is dan weet ik het niet meer. Voor mij kan TUi niet meer stuk!
Joke Sants
op 29 september 2015
bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: juni 2015
Heerlijk weekje relaxen op dit mooe eiland. Superleuk appartement, Valsami, met ontbijt. Overal op het eiland geweldig vriendelijke mensen. Stukken fijner dan Italianen en Fransen :-) Enige nadeel waardoor geen 9 of 10: vliegroute luchthaven, daar ligt het appartementencomplex nét onder. 's Nachts gelukkig weinig last!
Marian Ossewaarde
op 28 september 2015
bestemming: Griekenland / Rethymnon, reisperiode: augustus 2015
Wel wat onzorgvuldigheden. Nadat die opgelost waren, verder heerlijke vakantie gehad.
Letitia de Vries
op 25 september 2015
bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: juni 2015
Met hooggespannen verwachtingen zaten we te wachten op Schiphol. We zagen reizigers met bruin glanzende huiden terugkeren en ondertussen fantaseerden we over onze eigen vakantie. TUI heeft ons blij verrast! De informatievoorziening op de website was uitgebreid en accuraat. Wat? Waar? Wanneer? Prijzen? Alles was duidelijk en gemakkelijk te vinden. Ook het vliegen met Arkefly is goed bevallen; vriendelijk personeel en een prima vlucht, zowel de heen- als terugreis. Terwijl we op vakantie waren werden we ook niet teleurgesteld. De eerste avond vond er een informatiebijeenkomst plaats. We werden daar bijgepraat over de economische crisis in Griekenland en de eventuele gevolgen voor ons (groot pluspunt aangezien je je daar als toerist zorgen om maakt!). De excursies werden besproken met absolute enthousiasme door de reisorganisatie medewerkster. Direct boeken was mogelijk en dan werd je gewoon met een busje op een bepaalde plek opgehaald. Niets moeilijk doen door eigen vervoer te moeten regelen. De prijzen waren prima te doen en de excursies waren fantastisch goed georganiseerd. Heel interessant! We hebben de tijd van ons leven gehad op Zakynthos, grotendeels door de goede informatievoorziening van TUI en het vriendelijke personeel. Bedankt!
De heus
op 24 september 2015
bestemming: Spanje / el arnal, reisperiode: september 2015
Het was goed ,hotel schoon vriendelijk personeel mooie omgeving, eten was ook goed
Lianne clappers
op 23 september 2015
bestemming: Curaçao / Willemstad, reisperiode: november 2014
Goed geregeld,fijne vakantie en echt genoten!!
Peter pompe
op 21 september 2015
bestemming: Griekenland / Kos-stad, reisperiode: september 2015
Top vakantie was echt fantastisch
Hetty Cuperus
op 20 september 2015
bestemming: Zuid-Afrika / Johannesburg, reisperiode: oktober 2014
Een prachtige vakantie van de eerste tot de laatste minuut.
Alles was goed geregeld en voor elkaar. In één woord een fantastische vakantie, de herinneringen en het fotoboek blijven.
Astrid Kok- van Valkengoed
op 20 september 2015
bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: augustus 2015
Alles TOP geregeld, bus al vertrokken toen we aankwamen in Palma. we werden met een luxe taxi naar de accommodatie gebracht! alles zoals we hadden gehoopt! volgend jaar weer TUI, echt geweldig!!
Mirian Broere
op 16 september 2015
bestemming: Dominicaanse Republiek / Punta Cana, reisperiode: augustus 2015
Arke/TUI is een goede reisorganisatie die klaarstaat voor haar klanten en je een onbezorgde vakantie wil bezorgen. Transfer zijn goed geregeld en de reisgidsen geven je veel informatie. Ze zijn behulpzaam en er zijn regelmatig contactmomenten in/op je vakantie accommodatie.
Kaya Groen
op 15 september 2015
bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juli 2015
Heerlijke super goede georganiseerde vakantie! Zelfs het vergeten van het inchecken vd koffers werd op Schiphol snel en vakkundig geregeld zonder extra kosten! Top:-)
Ingrid
op 13 september 2015
bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: september 2015
Heerlijke vakantie gehad. Vriendelijk personeel. De kamers zijn schoon. Op ongeveer 20 min loopafstand van Ohrid waar je voor weinig geld heerlijk kunt eten en drinken. Je hebt alle mogelijkheden je kan aan het meer liggen op de bedjes of je kan er voor kiezen bij het zwembad de dag door te brengen. Er is ook heel veel te bezichtigen. Kort om een prima vakantie gehad. Volgend jaar gaan we weer. Geboekt bij TUI.
Samantha saes
op 13 september 2015
bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: augustus 2015
Tijdens onze fantastisch reis door Thailand hebben wij voor ons hotel Un Bangkok gebruik gemaakt van het aanbod van Holland International. Wij hebben in totaal drie nachten geslapen in het Furama Simon hotel in Bangkok. Dit mooie vier sterren hotel is van alle gemakken voorzien. Het is een modern vier sterren hotel gelegen in de wijk Silom. De deluxe kamer is voorzien van een luxe bad, wastafel toilet en aparte douche met regendouche. Vanuit de badkamer kun je door middel van een omheinde glazen wand de slaapkamer in kijken. De slaapkamer heeft een uitgebreide uitrusting, uitzicht over Bangkok zodat u zich na het bezoeken van deze stad in alle rust terug kunt trekken. De metro is op loopafstand. Wij kunnen dit hotel absoluut aanraden, betreft een goede prijs kwaliteitsverhouding. Kortom ; haar 4 sterren meer dan waard.
Frans van hooijdonk
op 10 september 2015
bestemming: Italië / baveno, reisperiode: augustus 2015
Acomedatie was heel goed alleen klopte het huisnummer niet en de straat niet volgens de papieren was het via sempione 28 maar het goede adres was via carlo zacchera 2
Japke
op 10 september 2015
bestemming: België / Gent, reisperiode: december 2012
Heel mooi hotel met erg fijne bedden. We hadden een ruime hoekkamer met mooi uitzicht.
Rene van gils
op 8 september 2015
bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: augustus 2015
Goede communicatie, vanaf bestellen, reisgegevens, telefonische hulp; Prima en duidelijke ontvangst bij het vliegveld; in duidelijk blauw uniform; wat een welkom en duidelijkheid; chappeau
Erik brilman
op 7 september 2015
bestemming: Cuba / Varadero, reisperiode: juni 2015
Na 3 jaar terug in Cuba. 3 jaar geleden Cubanen leren kennen op het strand. 5 maand naar mijn reis kregen zij een dochter die ze na mij hebben vernoemd. erika, ik heet erik. prachtige vakantie. hotel tuxpan was ook goed. ook nog een trip van 2 dagen na zuid Cuba gemaakt. ook ben ik in maart nog na gambia geweest. ook met arke/tui. ook daar heb ik veel vrienden gemaakt. ik reis nu al enkele jaren met arke. ben tevreden en ook over het reisbureau in Enschede. hier geef ik reistips en drink er af en toe een kopje koffie om ervaringen uit te wisselen. gewoon top voor een goede prijs
Joop
op 7 september 2015
bestemming: Griekenland / Potakari, reisperiode: augustus 2015
We worden er altijd perfect geholpen en vriendelijk personeel zo als het hoord
Lorraine Löhr
op 7 september 2015
bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: juli 2015
Een super gezellige citytrip naar Parijs met vriendinnen. Contact met Tui was makkelijk. Toen ik een vraag over de tickets voor de Thalys had werd ik vriendelijk geholpen aan de telefoon. De site was duidelijk en alle formulieren kon ik downloaden van de site. Ik was erg tevreden over de reis en het verblijf en heb een top mini vakantie gehad!
Kevin Wood
op 7 september 2015
bestemming: Spanje / benalmaldena, reisperiode: augustus 2015
Niemand van Holland International gezien bij het verlaten van luchthaven. zelf de bus gevonden, transfer naar hotel duurde veel te lang. voor een afstand van plusminus 16 km deden we er 2 uur over! Malaga naar Benalmaldena. verder een prima vakantie gehad. goed hotel, prima weer enz. geen gebruik gemaakt van de diensten van hostess ter plaatse.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
7
-
Reisbegeleiding
6
-
Prijs / kwaliteit
8
Lynn Ritterbeeks
op 7 september 2015
bestemming: Thailand / Rondreis Het beste van Thailand, reisperiode: juli 2015
Samen met mijn goede vriendin en tevens reisgenootje overgehouden aan onze reis naar Indonesie in 2013, gingen wij dit jaar met z'n 2en op rondreis door Thailand, georganiseerd door TUI Nederland. Ik ben 18 en mijn vriendin 17, vandaar dat we ervoor gekozen hebben (deels een verplichting van onze ouders ;)) om met een georganiseerde reis te gaan. Wat hadden wij er zin in!!
Onze reis begon in het bruisende Bangkok, ging door via een prachtig resort op de River Kwai, door uiteindelijk aan te komen in Chiang Rai en Chiang Mai. Hierna met de nachttrein terug naar Bangkok, wat was dat een vette ervaring! Eenmaal in Bangkok aangekomen was het eindelijk tijd voor strand, we begonnen in de badplaats Cha-Am, vervolgens Chumphon en als laatste Phuket. Hier hebben we onze reis afgesloten op Bangla Road.Thailand was prachtig, we hebben kunnen genieten van alle mooie plekken in Thailand, zonder dat we na moesten denken over reispapieren, tickets, visa, hotelbestemmingen e.d. Heerlijk zorgeloos reizen dus!
De reis was tot in de puntjes geregeld en er waren altijd genoeg excursies e.d. bij te boeken, ik ben wel iemand van druk bezig zijn en avontuur, dus voor mij ideaal.
Ook de Nederlandse als de Thaise gids waren zeker aan te bevelen. Met de cheque zou ik als jonge reiziger erg erg erg blij zijn! Groetjes Lynn
Marije Poot
op 7 september 2015
bestemming: Verenigde Staten / Boston, reisperiode: juni 2015
Samen met een Duitse travel agent van TUI heb ik een super mooie reis gepland met 2 vriendinnen (waarvan één Duits en één Nederlands). De travelagent had perfect door wat onze eisen waren voor hotels en kwam voor elke stad met een aantal goede opties. En daarbij waren haar prijzen erg scherp, wat voor ons jonge studenten/jong professionals ook erg prettig was! De hotels waren zoals verwacht en we hebben echt onze droomreis waar kunnen maken!
Jimmy
op 7 september 2015
bestemming: Curaçao / Jan Thiel, reisperiode: juni 2015
Ik kreeg het gevoel alsof ik in dromenland terecht kwam. Wat een geweldige sfeer, om nooit te vergeten!
Harald
op 12 juli 2015
bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: juni 2015
Goed en netjes geregeld van begin tot het eind
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
7
-
Excursies
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Wolters, D.
op 7 juli 2015
bestemming: Duitsland / Reit im Winkl, reisperiode: juni 2015
De accommodatie was keurig schoon, wel erg klein en heel erg donker. We hadden de hele dag binnen de lamp aan.
Tot onze spijt en wat ons ook verbaasd, dat we in januari geboekt hebben en opgegeven hebben dat we een balkon wilden. We kregen een terras, met als uitzicht op gras en struiken. We gingen voor de bergen en met het aangeven van balkon hadden we verwacht uitzicht op de bergen te krijgen. Dit viel heel erg tegen.
Verder was het een schitterende omgeving.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
7
-
Vervoer
7
-
Prijs / kwaliteit
7
J g maat
op 5 juli 2015
bestemming: Turkije / cumbet, reisperiode: juni 2015
Hotel luvi slechte ervaring ,eerste 2 dagen kamer een honden hok, door bemiddeling reis bureau een andere kamer gekregen die we hadden geboekt onze hostess kon niets voor ons doen. Personeel liepen er slecht gekleed bij met gaten in hun kleding.2 flesjes water in de ijskast voor twee weken want deze flesjes moest je vullen bij het zwembad.de bar sluit om 23.00 uur koffie aan de bar daar moest je voor betalen want de koffie bonen zijn daar duurder dan in het restaurant zij de hostess. heel veel klachten over dit hotel we zijn al 10 keer in Turkije geweest maar dit hadden wij nog nooit meegemaakt .directie had ruzie onder elkaar op vechten af waar het publiek getuigen van was. nooit meer naar luvi hotel.
-
Algemeen
5
-
Accommodatie
5
-
Vervoer
7
-
Reisbegeleiding
5
-
Prijs / kwaliteit
5
J.van Nieuwenhuyzen
op 23 juni 2015
bestemming: Griekenland / Samos, reisperiode: 62
Wat een prachtig eiland is Samos en wat een buitengewoon vriendelijke mensen.Ze doen echt alles om het je naar de zin te maken.
Maria,eigenares van het complex "Maria"is ook een en al vriendelijkheid.
Alles was zeer schoon de tuin was heel mooi,maar het was wel gehorig.Er waren alleen oudere rustige gasten,dus het was geen probleem.Kokkari is ideaal,maar niet voor jonge gezinnen.Kiezelstrandje en flinke golven,lekker verfrissende (harde) wind.ik kom er graag nog eens terug! Geboekt via Holland International/TUI.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
9
-
Reisbegeleiding
8
-
Excursies
8
-
Prijs / kwaliteit
9
Waijper
op 18 juni 2015
bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juni 2015
Voor meer herhalingen vatbaar
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
8
-
Prijs / kwaliteit
10
Angelina
op 13 juni 2015
bestemming: Turkije / Içmeler, reisperiode: mei 2015
Net terug van vakantie naar Icmeler.
Hotel en transfer prima. Echter begeleiding van Holland International is minimaal.
Tijdens de transfer naar het hotel vertelde de begeleidster waar de welkomstbijeenkomsten waren en we kregen een envelop overhandigd. Verder weinig tot geen informatie. Natuurlijk wel over de te boeken uitstapjes.
Ons hotel (Munamar Beach Residence) werd niet door de hostess bezocht. Wij moesten zelf naar een ander hotel lopen. Dit was voor meerdere hotels van toepassing.
Voor de terugreis was er geen informatie te vinden. Er hing informatie van ruim een halfjaar oud. De receptionist heeft tot tweemaal toe voor ons gebeld om achter de vluchttijden te komen.
Tijdens de transfer naar het vliegveld kwam de reisleiding buiten adem 3 minuten op de bus om in sneltreinvaart haar verhaal af te steken over de gang van zaken op het vliegveld.
Kortom: slecht geregeld; geen aandacht/tijd voor de klant. Het enige wat telt is de verkoop van excursies
Volgende keer ga ik met een andere organisatie.
-
Algemeen
7
-
Accommodatie
7
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
4
-
Prijs / kwaliteit
8
Oosting res bqc838
op 11 juni 2015
bestemming: Spanje / sa coma, reisperiode: mei 2015
Mooi proper hotel met veel animatie, het eten is zeer goed en de ligging vlakbij het strand is super
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
6
-
Prijs / kwaliteit
7
Marie los
op 10 juni 2015
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: mei 2015
Ik ben met mijn kleindochter op vakantie geweest wat een pech, het hotel zat vol russen ,en dat was ergeren.ik heb het wel een beetje aangenaam gemaakt met een paar belgen.wij zaten in hotel side prences.jammer van onze reis.
-
Algemeen
6
-
Accommodatie
7
-
Vervoer
7
-
Reisbegeleiding
7
-
Excursies
6
-
Prijs / kwaliteit
6
W. Nieklin Horrevoets
op 9 juni 2015
bestemming: Spanje / Torremolinos, reisperiode: mei 2015
Het hotel was prima. De transfer was slecht geregeld. Heenreis een half uur moeten wachten. Terugreis zelf moeten regelen met een taxi. Niet opgehaald, omdat het verkeerd was aangekondigd.
-
Algemeen
6
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
4
-
Reisbegeleiding
5
-
Excursies
9
-
Prijs / kwaliteit
8
Janssen
op 6 juni 2015
bestemming: Mexico / Playa del Carmen, reisperiode: mei 2015
Hotel en personeel was goed,vervoer vliegtuig belachelijk dat je op zo'n reis 10 euro moet betalen voor entertainment en 2,50 euro voor koffie of thee. Reisbegeleiding was niet te bereiken, werkte wel voor de provisie op de uitstapjes, alles wat ze vertelde was alleen voor haar portemonnee . Ze spiegelt het heel mooi voor maar achteraf klopt er helemaal niks van, en als je haar erop aanspreekt is het niet waar. Excursies zijn veel te duur voor wat je er voor krijgt. Dus als je alles bij elkaar telt, is reis veel te duur voor wat je er voor krijgt.
-
Algemeen
4
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
5
-
Reisbegeleiding
1
-
Excursies
1
-
Prijs / kwaliteit
5
Cock Francke
op 8 april 2015
bestemming: Spanje / Playa Del INgles, reisperiode: maart 2015
Waikiki is een heel mooi ,schoon , leuk personeel en alles voor de al in prijs. Goed en lekker eten en drinken. Heel goed verblijf gehad. Zeker hier terug tekomen.
-
Algemeen
9
-
Prijs / kwaliteit
10
Filippo
op 2 april 2015
bestemming: Mexico / Playa del Carmen, reisperiode: maart 2015
Het is jammer dat de vertegenwoordigers van Holland International daar niet erg attend zijn We begonnen al in de bus naar het hotel waar verkeerde ontvangst tijden werden gegeven. Verder op bezoektijd geweest,niemand gezien.Bleek dat wij verkeerd zaten dus een mail gestuurd .Geen sorry dat ze niet verder hadden gekeken.Op de terug reis naar het vliegveld aan ons lot overgelaten.Normaal staat er iemand op het vliegveld om de informatie te geven maar niemand gezien.Ik vind dat ze daar slecht vertegen woordigt worden.Zeker na dat we het altijd beter gewend zijn.Wij zijn niet de enige die er zo over dachten.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
5
-
Excursies
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Nauta
op 18 februari 2015
bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: januari 2015
Ontbijt volop keuze. diner zeer wisselende buffets en meer dan genoeg.
entertainment: elke avond zeer professioneel en gezellig.
bediening : vriendelijk en behulpzaam.
kamer netjes en schoon
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Graham
op 17 februari 2015
bestemming: Oostenrijk / mayrhofen, reisperiode: februari 2015
Dit is echt de allerslechtste reisorganisatie die ik ken. Hadden met vrienden een wintersport vakantie geboekt. Zij wonen in Groningen en wij in Amsterdam dus we hebben apart van elkaar geboekt. Nu is het eenne hotel een week van tevoren overboekt en is de enige oplossing een vakantie die ruim 3 keer zo duur is als de originele geboekte reis. Andere optie is ons ruim een uur uit elkaar te plaatsen. Eenne groep krijgt dus geld terug en de ander is 90% kwijt.
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
1
-
Reisbegeleiding
1
-
Excursies
1
-
Prijs / kwaliteit
1
R. van Vliet
op 3 februari 2015
bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: januari 2015
Reis geboekt met all inclusive . Ter plaatse wegens te weinig
bezetting ( 6 personen het totale hotel ) van de kaart eten.
Bij boeken uitdrukkelijk om all inclusive gevraagd!!!!!
In januari t/m maart is er bina geen bezetting DIT IS IEDER JAAR ZO Holland international ( hostess) verschuild zich achter algemene voorwaarden.
tevens geschil over mini bar en kluisje gratis in folder/ter plaatse niet.
Over hotel personeel allen maar lof.!!!!!!! 9
cijfer 3 voor prijs/kwaliteit is voor niet nakomen voorwaarden van de boeking
Auto huur bij Sunny cars een oltimer van 11 jaar oud meegehad. Heeft de kilometers wel doorstaan.
Dus wees gewaarschuwd bij deze touroperator
-
Algemeen
6
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
7
-
Reisbegeleiding
2
-
Prijs / kwaliteit
3
Nelly wijsen - schoonderwoerd
op 19 januari 2015
bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: juni 2014
Het hotel is erg goed voor jong en oud het personeel is erg vriendelijk
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
7
-
Excursies
7
-
Prijs / kwaliteit
7
Wilhelmien
op 28 december 2014
bestemming: Dominicaanse Republiek / Bahia Maimon, reisperiode: oktober 2014
Fijne tijd, Personeel in hotel vriendelijk, behulpzaam. Als er iets stuk is wordt alles zo snel mogelijk gerepareerd. Prima verzorging.
Reisleiding super
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
10
-
Excursies
7
-
Prijs / kwaliteit
7
Rc
op 28 december 2014
bestemming: Kaapverdië / Boa Vista, reisperiode: december 2014
Alles was prima in orde behalve de hostess. De dame die in riu karamboa was en helemaal niet vriendelijk antwoorde op vragen. Wat is dat een chagerijnig mens. Ze kan beter niet met mensen werken
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
4
-
Prijs / kwaliteit
8
Albert
op 16 december 2014
bestemming: Spanje / Los Cristianos, reisperiode: november 2014
Goed verzorgd door hi.nl heerlijke vakantie gehad
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
7
-
Reisbegeleiding
8
-
Excursies
8
-
Prijs / kwaliteit
8
T. Molenaar-Donker
op 28 november 2014
bestemming: Spanje / Puerto Del Carmen, reisperiode: november 2014
Verlichting in huiskamer kan veel beter.
Ontbijt prima, avondeten kan veel beter, vlees -en visgerechten zijn worden niet goed bereid.
Jammer, dat bij hevige regenval, het dak van het restaurant behoorlijk lekt, doet armoedig aan.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
7
-
Vervoer
9
-
Prijs / kwaliteit
8
Coremans
op 17 november 2014
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: oktober 2014
Beoordeling ingevuld 2x boeking totaal 10 personen. Hotel superaccomodatie. Reisbege(leiding) Holland International zwaar tegengevallen,vanaf boeking t/m verblijf. Klacht opgesteld ism reisbureau volgt.
-
Algemeen
7
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
5
-
Prijs / kwaliteit
5
E.M.Eggink
op 12 november 2014
bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: september 2014
Hotel Plaza is een prima locatie om de oude stad te bezoeken. Op enkele minuutjes lopen vindt je een gratis parkeerterrein.Voor het huren van een auto heeft H.I. keurig bemiddeld.Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op Rhodos!
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
9
Tes
op 6 november 2014
bestemming: Jamaica / Montego Bay, reisperiode: november 2014
Als je de vlucht ZELF boekt, kun je zelfs tegen betaling GEEN vervoer naar het hotel krijgen! Dit vind ik echt BELACHELIJK, het argument was: het is de policy mevrouw. Goed begin van de vakantie bij Holland International.
-
Algemeen
4
-
Accommodatie
6
-
Vervoer
1
-
Prijs / kwaliteit
1
Chantal
op 23 oktober 2014
bestemming: Sri Lanka / Rondreis door midden, zuid en west Sri Lanka. Op de Malediven was het hotel Kurumba., reisperiode: augustus 2014
De Malediven was uiteraard duur. Maar de vakantie was waanzinnig. Geweldige reisleider, hierdoor op Sri Lanka ook tussen de locale kunnen leven. En op de Malediven ten huwelijk gevraagd tijdens een verrassings dinner voor twee met privé butler. Mijn verloofde had ook een taart laten maken. Dus super service daar. HI heeft onze reis helemaal op maat kunnen maken, waardoor het wel duurder uitviel door de combinatie met de Malediven. Fox reizen had die combinatie wel, maar de groepsreis was al vol. Toch blij met HI want de accomodaties waren super. Ook veel luxe hotels in Sri Lanka, hadden wij niet verwacht. De accomodaties van Fox reizen waren minder van kwaliteit. Wij hadden de groepsreis klassiek Sri Lanka van Holland International en 3 dagen Malediven op Kurumba. Een vakantie om nooit te vergeten!
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
10
-
Prijs / kwaliteit
7
Mariska Buijs
op 22 oktober 2014
bestemming: Dominicaanse Republiek / Punta Cana, reisperiode: juli 2014
Ons resort bestond uit vier afzonderlijke gedeeltes. Bij aankomst bleek dat wij in een ander gedeelte ingedeeld waren. Hierdoor moesten we de eerste nacht in een andere kamer slapen dan we hadden geboekt. De dag erna moesten we zelf met onze koffer slepen naar het andere deel. We hebben een aantal keer bij beide recepties moeten vragen wat nou van ons verwacht werd: konden we niet in de kamer blijven waar we bij aankomst heen gebracht werden en hoe laat moesten we ons de tweede dag bij welke receptie melden? We konden niet onze koffer uitpakken en zijn dus een dag in de weer geweest om dit te regelen. De tweede dag kwam iemand van Holland International, om excursies te boeken. We vertelden dat we nog geen kamer hadden en zij ging meteen naar de receptie. Ook nu werkten de mensen van het hotel weinig mee en direct ging de medewerkster van HI achter compensatie aan. Heel fijn. Rest van de vakantie was top.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
9
-
Prijs / kwaliteit
9