J.C van Haaren
op 2 december 2012
bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: november 2012
Over het verblijf in Antalya ,Royal Wings kan ik kort zijn ,goed en de prijs kwaliteit verhouding bij Holland International is goed.Er zijn mensen die al meer dan 7 tot 11 keer geweest zijn ,dus dat is voldoende duidelijk.
Wat betreft Arke Fly: Premium Comfort geboekt (€30 )en dat heeft veel extra's ,maar als ontbijt 6 uur in de morgen een warme maaltijd geserveerd te krijgen ,aardappelpuree , een slap worstje en wat onduidelijke groenten,heeft niet mijn voorkeur en dat van vele reizigers .Een sandwich krijgen is dan niet mogelijk,wel tegen betaling.
... Lees meer
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Wim Ramselaar
op 20 november 2012
bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: oktober 2012
Over de reisorganisatie Holland International niets dan goeds, alleen de vliegmaatschappij en dan vooral de verzorging tijdens de vlucht was waardeloos.
... Lees meer
-
Algemeen
6
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
6
-
Prijs / kwaliteit
7
M.verschuuren
op 16 november 2012
bestemming: Spanje / Fuerteventura, reisperiode: augustus 2012
Geweldig apartement,schoon en ruim. Eten was goed volop keus,Voor herhaling vatbaar. Jammer dat je met de rollator tot het vliegtuig kunt alleen bij de landing lag de rollator op de lopende band zodat client het hele stuk onder begeleiding van ons moest lopen wat hem erg veel energie kostte. Geboekt bij Holland International.
... Lees meer
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
7
-
Prijs / kwaliteit
8
Albert den Ouden
op 3 november 2012
bestemming: Turkije / Kemer, reisperiode: september 2012
Het ging allemaal heeol goed en door ziekte kregen we extra faciliteiten in het hotel zoals een kaart met goede wensen van Holland International, een fles wijn en een bord met fruit. Toen we terug wileden bleek dat er een vertraging was maar dat was niet goed gecommuniceerd in het hotel. We stonden met 12 mensen te wachten toen bleek dat het die dag wel was doorgegeven aart een hotelmedewerker had dit niet bovenop de lijst bijzonderheden gehangen maar juist achteraan (blad 9). We mocht een extra warme maaltijd nuttigen in he hotel. Ook op het vliegveld nog een uur vertraging kortom in totaal 4 uur vertraging en dat was niet prettig omdat we nu om 6 uur in de ochtend terug kwamen en nog naar Twente moesten en we natuurlijk doodmoe thuis aankwamen en omdat we zelf terugreden was dit niet geheel ongevaarlijk. Samen kwamen we veilig thuis.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
8
-
Excursies
9
-
Prijs / kwaliteit
8
E Hebben
op 3 november 2012
bestemming: Mexico / Playa del Carmen, reisperiode: oktober 2012
Het Hotel Sandos Playacar Beache resort was helemaal super. Goed eten vriendelijk personeel het was helemaal perfect. Alleen waren wij niet tevreden over ons hostesse van hi.nl. Kwam de eerste dag al niet opdagen na een telefoontje naar kantoor kregen we te horen dat ze niet kwam voor zondag dus de excursie voor vrijdag zelf maar geregeld. Zouden s'avonds nog terug gebeld worden of alles geregeld was voor vrijdag maar werden weer niet gebeld dus maar weer zelf bellen. Vrijdag excursie was goed alleen werden we niet om 7 uur opgehaald maar om 8 uur dus weer gebeld. Zondag toen onze hostesse kwam kregen we nog geen sorry of wat dan ook voor het ongemak. Nog net 1 excursie kunnen boeken voor dinsdag deze was wel geweldig Sian Kaan .
Ook tijdens ons vertrek woensdag wenste ze ons nog geen fijne reis. Van ons krijgt ze een dikke onvoldoende. Ook wat betreft de uitleg over het geld kwam voor ons te laat. 1 nadeel op het resort was dat er geen pinautomaat het deed. Bij de winkeltjes was de pin automaat leeg altijd een verrassing wanneer die weer gevuld worden. Dus bij een ander resort gepint. Tijdens de terug weg hoorde we van de andere reizigers dat de hostesse in het andere Sandos resort wel was geweest op donderdag. Maar ondanks dat was het een heerlijke vakantie.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
1
-
Excursies
9
-
Prijs / kwaliteit
10
Rinus
op 3 november 2012
bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: oktober 2012
Wij zijn op reisbureau van Holland International in Oostvoorne prima geholpen.Informatie door hostess in app. op Rhodos was voldoende.
Trouwens geweldig app.Continental in Rhodos stad. Prima ligging om oude en nieuwe stad te bezoeken
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
8
H. Weijdema
op 2 november 2012
bestemming: Griekenland / mastichari, reisperiode: oktober 2012
Bij aankomst hostess gezien verder niet. In geval van nood konden we een noodnummer bellen.Excursies zelf geregeld, de aangeboden excursies waren erg duur. Hotel prima eten erg lekker veel grieks. Voor mensen die graag stappen niet veel te doen.
Geen problemen met Arke-fly, prima vlucht netjes op tijd. Hotel lag in een prachtige tuin die uitstekend onderhouden werd. Personeel vriendelijk en behulpzaam.
Samenvattend fijne vakantie in een goed hotel in een land waar de mensen niet erg opdringerig zijn.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Cornelia
op 28 oktober 2012
bestemming: Turkije / oludeniz, reisperiode: oktober 2012
Bijna alles was goed bij Holland International,ik ben echt tevreden,maar wil wel zeggen dat dit GEEN 4 sterren hotel is.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
6
-
Prijs / kwaliteit
7
J.van.oostveen
op 16 oktober 2012
bestemming: Dominicaanse Republiek / Playa Dorada, reisperiode: september 2012
Hebben de excuersies gewoon daar geboekt
dus niet bij de hostess van Holland international
en waren fantasties
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Van der zwaag
op 16 oktober 2012
bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: september 2012
Alleen bij aankomst luchthaven iemand van Holland International gezien. In het hotel slechts 1 x per week aanwezig, geen duidelijke map aanwezig in het hotel. Wij zijn echter al vaker in dit hotel geweest en hadden zodoende geen vragen, maar toch is duidelijk een verschil met mensen die geboekt hadden via neckermann en jetair. Zij kregen meer info en ook werden er kortingsbonnen gegeven voor o.a. boottrip naar Mogan!
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
7
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
7
Jcfreke
op 14 oktober 2012
bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: oktober 2012
Een goede waardering voor Holland International.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
9
-
Reisbegeleiding
8
-
Prijs / kwaliteit
8
K&H
op 11 oktober 2012
bestemming: Marokko / Agadir, reisperiode: september 2012
Ons verblijf en aankomst was zowel bij de hosstes als in het hotel onbekend.
Hosstes was alleen geintreseerd in het verkopen van excursie's
Hotel niet Riu waardig Geboekt bij Holland international.
-
Algemeen
5
-
Accommodatie
6
-
Vervoer
6
-
Reisbegeleiding
4
-
Excursies
4
-
Prijs / kwaliteit
4
EA Snisevorg
op 9 oktober 2012
bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: september 2012
Negatieve ervaring met hostes van Holland International, kwam afspraken niet na en er kwam niemand bij het ontvangst in het hotel. Daar moest ik voor bellen, en kwam nog veel te laat. zodat we geen excursies hebben geboekt, Ja bij de concurrent. Het hotel en de vakantie verder prima.
-
Algemeen
7
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
7
-
Reisbegeleiding
5
-
Prijs / kwaliteit
8
A.Jansen
op 8 oktober 2012
bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: september 2012
Toen we in de avond op Faro (Portugal) aankwamen wilde we naar onze vakantievilla rijden. Maar het tel.nummer dat we opgekregen hadden werd niet beantwoord.
De reisleiding van Holland International die we via een "nood"-nr. konden bellen, wist alleen de naam van het dorp waar het kantoor stond. Vragen dus daar! Op de deur van het kantoor vonden we eindelijk het mobiele nummer.....
We hadden geen enkele route info gekregen, en ik was blij dat ik tevoren via Google Maps veel had opgezocht.
We hadden een mooie grote villa voor onze groep van 7 personen, voorzien van BQ, zwembad, voldoende kamers en sanitair, afwasmachine, wasmachine, e.d. . 'n Klein stukje lopen naar het strand. Echt prima.
Heerlijke vakantie gehad, met ook nog eens prachtig weer .
Van de gehuurde auto hebben we erg veel plezier gehad, openbaar vervoer is erg schaars.
-
Algemeen
7
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
7
-
Reisbegeleiding
6
-
Prijs / kwaliteit
7
A SOMMERS
op 6 oktober 2012
bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: september 2012
Fijne vak gehad alles goed geregeld door holland international, Maspalomas Prinses een topper.
Heerlijk eten hele schone kamers,lekker water in de zwembaden ,goed voor je spieren water is heel fijn op temprateur.als er een klein probleempje is op je kamer wordt meteen opgelost.
Ik heb maar een nadeel dat is er zijn geen parasols bij het zwembad,daar mijn man uit de zon wou en ik in de zon.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
8
-
Excursies
7
-
Prijs / kwaliteit
8
T.j SMIT
op 4 oktober 2012
bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: september 2012
Niets op aan te merken
-
Algemeen
6
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Schilders
op 1 oktober 2012
bestemming: Griekenland / Skala, reisperiode: september 2012
Holland International was de reisorganisatie die was verder prima, hostes 1 keer gezien verder kwam ze niet in het hotel konden bellen als er wat was.Hotel was prima, netjes, eten goed.
Goede accomodatie.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
7
-
Prijs / kwaliteit
8
B.Zweers
op 1 oktober 2012
bestemming: Spanje / Menorca, reisperiode: september 2012
Vriendelijk personeel tijdens vlucht.Appartemt Royal Son Bou Family Club is een aanrader,zeker met kleine kinderen,elke dag wat te doen.Zeer vriendelijk personeel zowel op het park als ook in het restaurant.
Wij waren met 6 volwassen personen en 2 kleinkinderen van 5 en 1 jaar.
De vlucht naar huis zou smiddags zijn maar werd uitgesteld naar 23.55 uur.Dit was verder geen probleem omdat we nog in ons appartement mochten blijven. Geboekt bij Holland International.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
9
-
Reisbegeleiding
8
-
Prijs / kwaliteit
9
Fam.J.H.Boeree
op 28 september 2012
bestemming: Tunesië / Monastir, reisperiode: september 2012
Rosa Beach hotel,een lawaaerig feest hotel,volgepakt met met polen en russen.24 uur drankservice,waardoor veel jongelui snacht,s flink dronken zijn.slecht eten en onbeschofte mensen aan de balie.ik ben rolstoel gebruiker maar mijn vrouw moest alles zelf doen,geen mens die een hand uitstak.wij zijn RIU hotels gewend,wat dan ook vele malen beter is.kortom dit nooit meer. geboekt bij Holland International.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
6
-
Vervoer
4
-
Prijs / kwaliteit
4
M. van Oosterhout
op 26 september 2012
bestemming: Griekenland / Mykonos, reisperiode: september 2012
Fantastische reis met veel variatie. Veel gezien en gedaan.
ter plaatse scooters gehuurd en (ondanks dat dit werd afgeraden door de reisleiding) hiermee over de eilanden getourd. dit was goed te doen. geboekt bij holland international.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
7
-
Vervoer
9
-
Reisbegeleiding
7
-
Prijs / kwaliteit
7
P.Waijers
op 20 september 2012
bestemming: Griekenland / Pelopenessos, reisperiode: september 2012
De groene rondreis van Holland international was een mooie reis,alleen het hotel in Diakofto (Chris Paul) waren de kamers mooi, maar elke keer werd te pas en te onpas de airco uitgezet. Ook het ontbijt was zeer karig. Voor twee personen een kuipje jam, een kuipje honing, twee kuipjes boter,en ieder een ei en drie kleine sneetjes brood.Het water dat we vroegen moesten we betalen. Geen aanrader voor de mensen die nog moeten gaan. Je kunt beter elders gaan ontbijten.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
6
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
7
R. Mullenders
op 19 september 2012
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: september 2012
Begeleiding cq. contact tijdens reis was goed, helaas geen tijdstip voor vertrek vanaf hotel mbt. terugreis door gekregen, heb hiervoor zelf op laatste moment kantoor van Holland International voor gebeld.
-
Algemeen
7
-
Accommodatie
7
-
Vervoer
7
-
Excursies
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Lianne clappers
op 16 juni 2012
bestemming: Verenigde Staten / Plaats, reisperiode: september 2010
Deze reis was een rondreis door west amerika,aan de cijfers is wel te zien dat we erg genoten hebben,alles was perfect geregeld van aankomst tot vertrek,we hebben de reis geboekt zoals in de reisgids stond van Holland International,het klopte allemaal
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
8
-
Excursies
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Anne Bella
op 24 mei 2012
bestemming: Cyprus / rondreis met huurauto, reisperiode: mei 2012
Perfecte rondreis, uitstekende hotels,prima huurauto en Arkefly vloog op de minuut op tijd; echt niets op aan te merken! Personeel heel vriendelijk. Geboekt bij Holland International.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
9
-
Prijs / kwaliteit
9
Jelani van Woudenberg
op 8 mei 2012
bestemming: Dominicaanse Republiek / Sosúa, reisperiode: april 2012
Wat een contrast tussen de reisorganisatie en de accommodatie!
Ik ben niet tevreden over de reisleiding van Holland International en de vliegmaatschappij. De dame heb ik amper gezien en was naar mijn mening niet goed op de hoogte. Tripjes geboekt via andere contactpersoon van andere organisatie, ook nog eens 15 dollar per persoon goedkoper!
De vlucht met Arke was gewoon slecht. Zeer onvriendelijk personeel op de heen vlucht. Terug waren ze al niet veel beter. Om naar maar niets te zeggen over de geboden service bij de lange vertraging (3,5 uur). Er was geen catering aan boord, daardoor moest er snel iets geregeld worden. Er was alleen een warme maaltijd en geen sla, brood, oid.
Erg karig dus. Ter compensatie zouden we drankjes krijgen waar we niet voor hoefden te betalen. Bij het serveren was de crew dat alleen vergeten en ze hadden de helft al laten betalen, dus de rest moet ook betalen!
Schandalig dat ze dan ook nog geld durven te vragen voor de 'Arkefly grand cafe' Coup-A-Soup voor 2,75!
Wat dat betreft geen Arke en Arkefly meer voor mij.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
6
-
Reisbegeleiding
5
-
Excursies
9
-
Prijs / kwaliteit
9
Lia goossens
op 7 mei 2012
bestemming: Dominicaanse Republiek / Sosúa, reisperiode: september 2012
Ik was erg tevreden over de reisleiding van Holland International. Daarom van het jaar weer bij Holland International geboekt. Ik vond de bijeenkomst de volgende dag bij Don Andres een aanrader, goede uitleg.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
9
-
Reisbegeleiding
9
-
Prijs / kwaliteit
8
M.J.Louter
op 19 januari 2012
bestemming: Mexico / Puerto Vallarta, reisperiode: november 2011
De negatieve ervaring bij Holland International is dat je in het vliegtuig te weinig eten en drinken krijgt aangeboden en wat je moet kopen zijn ook nog eens een keer WOEKER prijzen.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Aad zwaan etten-leur
op 15 november 2011
bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: december 2008
Heel lekker weer 28 dec 25 graden op boulevard in t shirt.in holland was toen -15 !!!!!!!!.Enige nadeel van een excursie was Gruene paradis trip voor een dag naar het noorden van het eiland ook naar arucas.hier staat de grootste vrumstokerij van gran canaria.alleen die was op 31 dec wel open, maar de fabriek zelf werkte niet.je kom ook de rum proberen, erg leuk en lekker.een grote aanrader. geboekt bij holland international.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
9
-
Reisbegeleiding
8
-
Excursies
9
-
Prijs / kwaliteit
10
Josephine
op 24 oktober 2011
bestemming: Jamaica / Runaway Bay, reisperiode: september 2011
Met vliegmaatchappij arkefly, weer waardeloos,voor ons echt de laatste keer.
Reisorganisatie Holland international is goed,maar kunnen beter met klm in zee gaan,10 keer beter,is onze ervaring. Voor een alin, club,hotel decamaron,was dit super,en niet duur,allen zaten er heel veel engelsen,en die zijn zo onbeschoft,bestellen niet een drankje maar gelijk 3,en wat met het eten betreft daar praat ik maar niet over,dus voor ons geen alin meer,jammer van dit mooie hotel.
-
Algemeen
5
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
2
-
Reisbegeleiding
3
-
Excursies
8
-
Prijs / kwaliteit
9
Johan Pieterse
op 13 september 2011
bestemming: Marokko, reisperiode: maart 2011
Dit was een rondreis op een hele relaxte manier vol pension en zeer goed van eten en drinken. De naam van de rondreis is "De ontdekking van Marokko".
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
9
-
Excursies
8
-
Prijs / kwaliteit
9
Aad zwaan
op 5 september 2011
bestemming: Griekenland / Agios Nikolaos, reisperiode: juli 2011
Alles positief. nu is hermes een iberostar hermes, dus nog beter.alleen min punt was de staking van 2 weken van de taxis maar dan noch arkefly of holland int iets aan doen.op een gegeven moment was het zo bezopen dat de toegangsweg tot HER vliegveld terminal geblokkeerd was, en je dus ca 1 km met je koffer moest slepen.Gelukkig was dat voor ons op vrijdag, maar wij kwamen vanaf en gingen op maandag dat daar hadden wij geen last van.Denk er maar eens aan met 4 personen met de familie ca 1 km met je koffers slepen, en dat met ca 35 graden, voor de rest echt alles super. eennog steeds zeer aan te bevelen vakantie adres.trouwens agios nikolaos ligt op Kreta, maar dat even ter zijde.ook weer geboekt bij The Travel Company w/ctrm etten-leur.Aad Zwaan uit etten-Leur.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
10
-
Reisbegeleiding
10
-
Excursies
10
-
Prijs / kwaliteit
9
Anja van etten
op 29 augustus 2011
bestemming: Spanje / Torremolinos, reisperiode: augustus 2011
Torremolinos is een prima plek om te vertoeven, hotel was centraal gelegen veel restaurantjes en winkels 5 minuten afstand van het strand ideale ligging afstand vanaf luchthaven half uurtje. Personeel heeft moeite met engels praten maar dat neem je er maar bij! kortom geweldige vakantie gehad met Holland International!!!
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
8
-
Prijs / kwaliteit
8
G. Kok
op 15 augustus 2011
bestemming: , reisperiode: mei 2011
Het hotel was niet goed; ik was de enige Nederlander en verder was de bezetting volledig oost Europees. Dit gold ook voor de bediening en de schoonmaak. Het hotel was absoluut niet schoon. Op eigen kosten een andere kamer gekregen omdat ik een heel koude kamer met met de noorderwind er op. De hostes van Holland International heeft dit ook gevraagd maar vertelde mij dat ik het een uur later maar zelf moest proberen. Bij het verlaten van het hotel de laatste dag ben ik via een poortje aan de zijkant van het hotel weggegaan. Ik heb de werkster de sleutels en de afstandbedieningen gegeven, zonder woorden want mijn Pools is niet zo goed en zij sprak geen Engels. Geen ontbijt, geen koffie niets. De receptie zat op slot en er was niemand van het hotel aanwezig (7.00 uur in de ochtend). Een groep Polen had in die week bij het verlaten van het hotel een ontbijt gekregen om 6.00 uur. Verschil moet er zijn nietwaar?
-
Algemeen
4
-
Accommodatie
4
-
Vervoer
7
-
Reisbegeleiding
4
-
Excursies
6
-
Prijs / kwaliteit
5
Karin van buul
op 21 september 2010
bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: juli 2010
Villa romana in salou geboekt bij TUI. Het is een super goed hotel, fantastich eten heb nog nooit in 25 jaar reiservaring zo goed en verzorgd eten gehad gewoon super. veder is villa romana rustig gelegen vlak bij port avontura op 10 min lopen
naar het centrum van salou is het 10 min lopen. veder net hotel prachtig groot zwembad volop ligbedjes bij het zwembad. s,avonds leuke animatie,muziek,minidisco,groot teras. gewoon in een woord geweldig een echte aanrader!
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
7
-
Reisbegeleiding
7
-
Prijs / kwaliteit
8
Smit J
op 12 oktober 2008
bestemming: Spanje (Fuerteventura) / Jandía, reisperiode: september 2008
Wij hebben een hele mooie vakantie gehad, de begeleiding van TUI bij aankomst was prima! Wij werden bij onze late aankomst bij het hotel ontvangen met een glaasje champagne en wat eten, onze koffers werden naar de kamer gebracht. Het eten was fantastisch, heerlijke buffetten waar veel ter plaatse werd klaargemaakt. Het uitzicht direct op zee en strand was prachtig. Ook terug werden we van uit het hotel tot aan de inchekbali gebracht, alwaar de hostess daar van ons afscheid nam. Prima allemaal!
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
9
-
Excursies
8
-
Prijs / kwaliteit
8
L. A. Weijdema
op 23 mei 2008
bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: mei 2008
Geboekt bij TUI. We hebben genoten, hotelkamer was schoon en goed verzorgd, personeel vriendelijk en altijd opgewekt. Heenreis met transavia was goed, maar de terugreis met ArkeFly slecht. 1.5 uur vertraging, geen beenruimte, je kon niet ontspannen. We zouden om 02.05 uur terug zijn op schiphol maar dit werd 04.10 uur.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
7
-
Excursies
9
-
Prijs / kwaliteit
8
Miranda
op 14 mei 2008
bestemming: Griekenland, reisperiode: april 2008
Excursie TUI: Je had maar 1 keuze omdat het vroeg in het seizoen was.
Hotel was geweldig. Ze mogen op de hotel kamer wel iets aan brand veiligheid doen. We hadden een locked sleutel zodra je het uit de locked haalde had je geen licht meer.
-
Algemeen
7
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
7
-
Reisbegeleiding
9
-
Excursies
5
-
Prijs / kwaliteit
8
Anja
op 15 december 2007
bestemming: Spanje / Nerja, reisperiode: september 2007
We kwamen aan en toen bleken er geen sleutels te zijn. De chauffeur wilde ons niet helpen en sprak geen Engels. Noodnummer gebeld, werd onbeschoft te woord gestaan door de hostess die zei dat we maar een ander hotel moesten pakken en verder wist ze het ook niet. Volgende dag geklaagd bij de hostess die kwam bezoeken, bleek een ander te zijn als aan de telefoon. En wat blijkt. De hostess die kwam bezoeken had net de dag daarvoor gehoord dat haar vader was overleden en zat haar tranen weg te vegen terwijl wij zeer ontstemd waren en onze gevoelens en onvrede hiervoor opzij moesten zetten. Ze had van haar werkgever gehoord dat ze even de tandjes op elkaar moest zetten en verder moest werken want ze zaten al met een personeelstekort.
Klachten heeft ze wel genoteerd en gemeld bij de accommodatie maar er is nooit wat mee gedaan. Na slechte service van TUI en het verhaal van de hostess op bestemming en hoe zij behandeld werd door haar werkgever hebben wij in elk geval besloten niet meer met deze organisatie te reizen.
-
Algemeen
3
-
Accommodatie
5
-
Vervoer
5
-
Reisbegeleiding
1
-
Prijs / kwaliteit
6