Schrijf een review

Reviews over TUI

Url:
Aangesloten bij: ANVR / SGR / Calamiteitenfonds
Type reizen: allround
Volmerlaan 3, 2280 GC Rijswijk NL
088-0885885

Logo van TUI

Pagina 6 van 15 met 1438 resultaten

op 11 september 2018 bestemming: Oostenrijk / Wenen, reisperiode: augustus 2018

Hotel Mercure Westbahnhof Wenen staat volgens website te boek als 4 sterren, ik verwacht dus enige luxe. Deze eindigt bij de receptie.
Na ingecheckt te zijn bij een chagerijnige mederwerkster ga ik naar mijn kamer, De lift is zeer klein, de kamer ook, bloedheet en lawaaiig, ligt aan de straatkant. Het is geen goede buurt, zwervers en alcohllisten .De hele avond en nacht geluid van ambulances. De badkamer is nog kleiner en heeft een douchedeur die klemt. Alles is nodig aan vervanging toe. Safe en airco onbreken. De koelkast is meer een frisse kast. Ik vind een briefje op de telefoon om de kamer te beoordelen. Vul dit in en leg dit neer voor de volgende dag. Enige pluspunten : het is schoon en een goed ontbijt.
Bij mijn vertrek moet ik Euro 3.80 betalen voor een flesje water dat op de kamer stond, dit kan alleen contant, krijg geen bon.....
Ik vergeet mijn toilettas en mail het hotel voor teruggave. Dit is alleen mogelijk als ik mijn creditcard opstuur of het nummer opgeef.
Vragen aan TUI hierover worden beantwoord met het hotel werkt alleen met betalingen per creditcard op uw eigen verantwoording.
Voor een reisorganisatie als deze reactie vind ik dit een teleurstellend iets . Bij Trip advisor en Zoover gekeken naar beoordelingen over dit hotel, daar blijkt in 2007 al sprake te zijn van een hoog nodige renovatie.
TUI geeft dit hotel nog steeds 4 sterren. ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 11 september 2018 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: augustus 2018

Zeer ontevreden over de terugreis. We zouden 13 augustus om 10.00 uur in de ochtend vliegen. Na lang wachten, zonder informatie over de vertraging, kregen we rond 14.00 uur te horen dat onze vlucht gecanceld werd. We moesten terug naar de bagageband om onze koffers op te halen om vervolgens met bussen naar een hotel gebracht te worden. Uiteindelijk kwamen we pas rond 18.00 uur (hele middag op het vliegveld moeten wachten, zonder duidelijke informatie, eten of drinken) aan in een hotel midden op de strip van Laganas (onze vakantie bewust aan de andere kant van het eiland geboekt om dit soort toeristen te vermijden!).

We kregen te horen dat we 'misschien'. dezelfde avond nog zouden vliegen. Niet dus. Via een smsje werd beloofd dat we in de nacht om half 3 opgehaald zouden worden om vervolgens de volgende ochtend te vliegen. om 2.00 uurs nachts kregen wij ALWEER een smsje dat de vlucht WEER niet door ging. Meer duidelijkheid over een nieuw tijdstip konden ze niet geven. Ook de receptie van het hotel wist van niks, terwijl er in de bus werd verteld dat we daar voor meer informatie terecht konden. Zeer slechte communicatie dus.

Omdat we sowieso al meer dan 24 uur vertraging hadden en nog steeds geen nieuws hadden over de nieuwe vlucht, waren wij noodgedwongen zelf een vlucht terug te regelen. We hadden namelijk al 1 werkdag gemist en wisten niet met zekerheid of we de volgende dag wel weer konden werken, terwijl we daar hard nodig waren en niet NOG een dag konden missen.

Overal op internet stond aangegeven dat we met een gecancelde vlucht, een hele dag vertraging en de kilometerafstand naar Zakynthos een compensatie kregen van 400 euro + uiteraard een nieuwe terugvlucht.

Wat blijkt nu??? We hebben geen recht op de 400 euro, omdat we zelf een vlucht terug hebben geboekt en niet met de nieuw vlucht van Tui terug zijn gegaan. Met andere woorden, omdat TUI gezichtsverlies lijdt omdat we met een andere maatschappij zijn teruggevlogen, hebben we geen recht op de compensatie. BELACHELIJK!

We begrijpen dat de terugvlucht geheel op onze eigen kosten is, omdat dit onze eigen keuze is niet te hebben gewacht op de nieuwe vlucht. Maar dat we nu ook nog eens geen recht hebben op 400 euro compensatie per persoon, terwijl we wel meer dan 24 uur vertraging hebben gehad, is echt zwaar belachelijk.

Zeer ontevreden, en zullen daarom ook nooit meer met TUI vliegen. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 6 september 2018 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: augustus 2018

Mijn vrouw en ik zijn op vakantie geweest naar ibiza cala llonga in het sirenes hotel heel groot we wilden even zeggen dat we een uitstekende vakantie gehad hebben alles ook echt alles was heel goed het eten personeel muziek de zee het terras we kwamen op aanraden van tui zoetermeer in dit hotel nou onze complimenten het is een 3 sterren hotel maar wat ons betreft mogen ze nog een ster er bij hebben een zeer schoon hotel kamers toiletten alles was schoon nogmaals we hebben genoten 10 dagen lang veel te kort en van ons een DIKKE 10 voor tui en al het personeel van sirenes hotel in cala llonga ibiza groetjes willem en henriet schonewille ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 31 augustus 2018 bestemming: Curaçao / Jan Theil Baai, reisperiode: maart 2018

De reis naar Curacao was fantastisch. De hulp van Tui was waardeloos. Ik was beroofd van mijn tas met alle inhoud, maar heb op geen enkele wijze hulp gekregen van Tui. De receptie van het resort en taxi chauffeur hebben meer voor ons gedaan. Uiteindelijk heb ik alles zelf moeten regelen om terug te kunnen reizen naar Nederland binnen 3 dagen; anders hadden we 2 weken zonder geld vastgezeten op het eiland.

  • Algemeen 2
op 31 augustus 2018 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: mei 2018

Heenreis- 24 uur vertraging
Terugreis 8 uur vertraging, moesten via Brussel naar Schiphol, Zijn drie mnd verder, maar service met een glimlach, is ver te zoeken. Van Tui hoor je niets, jammer dat dit opgelost moet worden via Arag.

  • Algemeen 1
op 31 augustus 2018 bestemming: Portugal / Lagos, reisperiode: september 2018

Wij hebben 9 maanden geleden een vakantie geboekt naar Lagos met vertrek op 10 sept a.s. Wij konden tijdens boeking kiezen uit 2 pers kamer zwembadzicht of 2 pers kamer zwembadzicht annex. deze annex staat voor bijgebouw. Wij kozen dus 9 maanden geleden voor 2 pes kamer zwembadzicht. Eergisteren 12 dagen voor vertrek krijgen we een mail dat we worden ondergebracht in het bijgebouw, dit lieten ze weten om teleurstelling te voorkomen.!!! Dus wij gebeld dat we het hier niet mee eens waren en wat ze voor ons konden doen. Uit coulantie konden ze ons 25 euro pp aanbieden! Ze zeiden ook nog erbij dat het een aanname van ons was dat we in het hoofdgebouw terecht zouden komen. Dat als je niet de annex had geboekt maar de gewone kamer dat je er dan niet vanuit moest gaan dat je in het hoofdgebouw terecht zou komen. Ik vroeg me af waarom ze dan deze mail hadden gestuurd?!! Ik zei dat het misleiding was, dus wat er op hun site staat klopt niet. Je boekt een bepaalde kamer maar je krijgt uiteindelijk wat hun het beste uitkomt.
Uiteindelijk konden we kosteloos annuleren, wij worden namelijk niet graag misleid. Maar ondertussen hebben ze wel onze vakantie verpest! Bedankt TUI, nooit meer.....!!
Wat ik nog vergeten ben te vermelden is dat ten tijde van boeken stond onze vlucht op 7.30u gepland, een dag na aanbetalen veranderen ze de vlucht naar 15.30u. Tja toevallig?????

  • Algemeen 1
op 29 augustus 2018 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: augustus 2018

We gingen op reis met twee kleine kinderen (2.5 en 6 jaar). Twee weken voor vertrek kregen we een mail dat als we samen wilde zitten op het vliegtuig dat we onze stoelen konden reserveren. Online kon ik nergens een garantie vinden dat als je dit niet doet je samen kan zitten met je minderjarige kinderen. Mensen met reservaties hebben namelijk voorrang op al de rest.

Dus ik kon niet anders dan hiervoor betalen. Een extra 28€. Het is misschien een principes kwestie maar dit is een verdoken kost voor mensen met kinderen.

Toen ik dit aankaarte bij tui fly kreeg ik de volgende zin in een mail terug.
"Graag willen wij u erop wijzen dat bij TUIFLY wij steeds streven naar een plaatsbezetting waarbij kinderen naast hun ouders zitten."

Mijn antwoord: Wij gingen op rijs met twee minderjarige. Met wij streven ben ik niks. Een garantie had ik niet. Dit is dus duidelijk een verborgen kost.

  • Algemeen 6
op 27 augustus 2018 bestemming: Kroatië / Porec, reisperiode: juli 2018

Onze hostes met de naam Amber heeft ervoor gezorgd dat onze vakantie er een is geworden om niet te vergeten. Er was bij het boeken een misverstand tussen ons en het reisbureau , wij hebben duidelijk aangegeven dat mijn man wegens gezondheids redenen niet goed te been is en we dus niet teveel trappen konden lopen. De accommodatie waar wij zaten was dus niet geschikt voor ons er waren heel veel traptredes om of bij de zee of bij het zwembad te komen. Amber heeft toen voor ons gekeken wat er mogelijk was en heeft dezelfde dag een naast gelegen hotel met alle goede voorzieningen en verzorging voor ons kunnen regelen. Daarom van ons een dikke 20 ipv een tien , dit verdient ze zeer zeker. Want hierdoor hebben wij een super vakantie gehad.

  • Algemeen 10
op 25 augustus 2018 bestemming: Oostenrijk / Mayerhofn, reisperiode: augustus 2018

Prachtige reis met alles erop eraan . Prachtig , goed , verzorgd , vriendelijk hotel NEUHAUS . Ontbijt ,ruime keuze , voldoende voor iedereen . Avondeten ,zeer goed voor zoveel mensen tegelijkertijd
Slechts èèn klein minpuntje , het avondeten , gerechten TE snel achter elkaar, geen tussenruimte

  • Algemeen 10
op 24 augustus 2018 bestemming: Turkije / Izmir, reisperiode: augustus 2018

2 uur vliegtuigvertraging+ uur bagagevertraging betekende geen treinen meer, hoge taxikosten gemaakt. Maar totaal geen begrip of coulance regeling vanuit tui. Er wordt kort door de bocht verwezen naar de voorwaarden bij vertraging

  • Algemeen 1
op 24 augustus 2018 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: september 2018

Wij gaan 4 September met het vliegtuig naar Turkije.
Wij hebben geboekt van vliegveld Eindhoven naar Turkije.
Dit is een bewuste keuze vanwege de afstand.
Nu is de reis gewijzigd op de terugreis naar Rotterdam i.p.v. Eindhoven.
Wij natuurlijk na het zien van deze wijziging bellen.
Hun reageren met, meneer u had binnen een week moeten reageren, we kunnen nu niets voor u doen.
In de mail stond niet wat er gewijzigd was en geen deadline.
Volgens Tui wel.
We hadden ook al een parkeerplaats gereserveerd in Eindhoven bij het vliegveld.
Ze willen niets doen voor hun trouwe klanten om tegemoet te komen.
Erg slechte service. De volgende keer geen Tui meer voor ons!!!

  • Algemeen 1
op 21 augustus 2018 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: augustus 2018

Een zeer slechte ervaring met Tui,zo wel tijdens de reis als na de reis.

  • Algemeen 2
op 17 augustus 2018 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: juli 2018

We zouden 29 juli aankomen op Rhodos, we vlogen voor het eerst via TUI. Door een computerstoring op Diagoras besloot de piloot ons te “droppen” in Dalaman Turkijke.

Het begin van een chaotische of erger nog catastrofale begin van een vakantie. Er ging van alles mis en geen enkele bemanningslid van TUI was op de luchthaven aanwezig om ons te helpen of bij te staan. Dit duurde en duurde van 23.45 tot 7.45 uur in de ochtend! We verbleven met de hele bemanning op AirPort Dalaman om een toegang voor elkaar te krijgen. Uiteindelijk is het ons gelukt met veel gesprekken en verzoeken. TUI noodnummers 24/7 bereikbaar?? Vergeet t maar! Hebben met zoveel leden van de vlucht gebeld naar de verschillende noodnummers vn TUI en elke keer een bandje ... zelfs dat ze pas om 8.00u bereikbaar zijn! Zit je dan... om 2.00u snachts met kinderen en overstuurde mensen volledig machteloos..

Ook transfer naar het hotel was een ramp. Je was letterlijk een nummer!

2 uur later hoorde we in het Turkse hotel dat we een kwartier na een telefoontje zouden worden opgehaald voor transfer naar Rhodos! Het was een rollercoaster waar TUI geen verantwoordelijkheid voor neemt. Stroomstoring en onmacht wordt er gezegd.

We hopen dat de gemaakte kosten en schade wel vergoed zullen worden want dat zijn ze minstens verschuldigd. We zijn teleurgesteld in de gang van zaken. En vliegen nooit meer met TUI Fly!

De 2 sterren zijn bedoeld voor de service van TUI Fly want Rhodos Kalithea is en prachtig en beeldschoon eiland! Verdient absoluut een 9!! Wat een lieve mensen en prachtige bezienswaardigheden! Wij hebben een paar excursies gedaan om iets te kunnen zien en toch te kunnen genieten van onze vakantie. Maar op eigen initiatief en met behulp van de bevolking daar. Niet via TUI! Veel te duur en ongeloofwaardig.

Jammer TUI hoop echt dat jullie aan verbetering zullen doen. Mensen zo aan hun lot overlaten is niet waar een reisorganisatie voor kan staan. En dat is niet wat jullie verkopen in de brochures van TUI FLY.

  • Algemeen 2
op 17 augustus 2018 bestemming: Suriname / Berg en Dal, reisperiode: augustus 2018

Ja mensen, ik ben ook ‘gepakt’ via TUI: goedkoop is dus toch duurkoop.

Advies: betaal wat meer en kies voor een andere organisatie.

Heenreis 3,45 uur vertraagd;
Geen Dreamliner maar een oud toestel;
Ben 2.08 meter dus extra beenruimte besteld, maar u kunt het al raden: geen extra beenruimte want ander toestel dus geen plaats meer;
Voor vriendin lactose vrije maaltijd besteld, maar natuurlijk kreeg ze een gewone;
Resort werd druk verbouwd toen ik er was, omdat er een nieuwe manager was;

Ik kan bovenstaande verder aanvullen, maar het ergste is als je een mailwisseling aangaat met deze mensen. Je krijgt allemaal standaard reacties en je realiseert je al snel; ik ga dat geld nooit meer terug zien. Ze hopen gewoon dat je een leven hebt en na verloopt van tijd een afweging maakt en dus de handdoek in de ring gooit. Zo verdiend TUI toch weer 5 tot 8% extra aan je.

Prijs-kwaliteit is het de moeite niet waard.

  • Algemeen 5
op 16 augustus 2018 bestemming: Malta / St Juliens, reisperiode: augustus 2018

Het vervoer van het vliegveld naar het hotel verliep in een volledig afgeschreven personenbusje, dat niet harder dan 45 km per uur kon rijden, zonder airco bij een buitentemperatuur van 36 graden. Op de terugreis kwamen we er achter dat we opeens voor onze ruimbagage 40 euro per koffer moesten bijbetalen. Oorzaak: heen vlogen we met Air Malta (ruimbagagevrijstelling tot 20 kg), terug met Transavia. Bij een pakketreis verwacht je dat je bij het voldoen van de factuur je voor je terugreis niet nog eens apart ruimbagagevrijstelling moet 'bijkopen'. Ik had er immers niet voor gekozen om met twee verschillende maatschappijen mijn reis te maken, dat had TUI zo geregeld. Als je op je heenticket ziet dat je 20 kg ruimbagage mag meenemen, verwacht je dat ook op de terugreis. "Maar dat had u kunnen lezen in de voorwaarden van Transavia" is de reactie van TUI. Dat vind ik beneden peil. Vandaar een 5. Niet voor Malta of het hotel, maar voor de niet-krantvriendelijke houding van TUI.

  • Algemeen 5
op 15 augustus 2018 bestemming: Gambia / Kololi Beach, reisperiode: juli 2018

Wij zijn voor tweede keer naar Gambia geweest met TUI.

In januari 2018 was het oké MAAR in Jullie 2018 verschrikkelijk.
Wij zijn overdag op het strand overvallen door iemand met een groot kapmes.
Alleen een gouden ketting is ons afgenomen.
Nu naar hotel en geprobeerd de host te bereiken.
Dat viel niet mee dus hebben wij TUI Nederland proberen te bereiken die zij zg 24 7 bereikbaar!

Nouw dus niet we kregen een bandje te horen om bij dringende zaken een sms te sturen. Dit hebben we gedaan op 22 juli van 2018.
Nu in augustus 2018 nog niets vernomen WAARDELOOS DUS.

Ter plaatse na enkele uiren de host kunnen bereiken die ook niets doet.
TUI doet alleen veel te dure tochten organiseren en geld ontvangen.

Wij gaan NOOIT meer met deze reisorganisator.

En mensen GAMBIA is echt niet VEILIG. En politie is zo corrupt als ze groot zijn je staat er geheel alleen voor

  • Algemeen 1
op 13 augustus 2018 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: augustus 2018

Juist terug van een trip naar New york. Pakket besteld bij tui.nl: vlucht, hotel en vervoer naar het hotel. Bij aankomst op de luchthaven newark naar een balie gegaan om ons vervoer te regelen. Groot bleek onze verbazing dat het vervoer niet naar ons hotel reed. Dus maar een taxi genomen: 68 dollar extra.
Mail naar tui gestuurd met de vraag hoe dit kwam, na 3 dagen nog geen antwoord. Nogmaals mail gestuurd. Antwoord: wij hadden vervoer gevraagd naar Manhattan en ons hotel lag in New Jersey. Mail teruggestuurd dat ik vervoer had gevraagd vd luchthaven naar het hotel en als dat niet mogelijk was ze dat ook niet moesten aanbieden in het pakket. Geen antwoord terug. Vervoer terug naar de luchthaven moeten regelen: 86 dollar.
Klantvriendelijkheid: 0
Dus mensen uitkijken als je vervoer boekt dat het naar de juiste buurt is. Zie dat je weet waar alles is in een land of stad waar je nog nooit bent geweest. Want blijkbaar is het mijn fout dat als ge een hotel boekt in New York en er wordt gevraagd of er vervoer moet zijn dat het vervoer niet naar u hotel rijdt???
Tot op heden nog steeds geen antwoord op mijn laatste mail, ook beweren ze dat ze binnen 48u antwoorden.

  • Algemeen 3
op 10 augustus 2018 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: augustus 2017

Alles was zo top geregeld
wij kunnen niets vinden wat niet oke was Als je mewt vragen zit was de reisleiding top
De heenreis top verzorgt 10 volle dagen gekregen in tegenstelling met corendon die veel reklame maken over goedkope reizen maar dan 2 dagen van je afnemen door ongunstig te vliegen
wij adviseren ieder om te boeken bij tui Wij hebben zelfs met de dreamliner mogen vliegen en weet je daardoor ben ik van mijn vliegangst afgekomen en durf weer te vliegen
heel hartelijk bedankt tui

  • Algemeen 10
op 8 augustus 2018 bestemming: Turkije, reisperiode: augustus 2018

Wijziging in terugvlucht tijden

  • Algemeen 4
op 6 augustus 2018 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: mei 2018

Staande voor de deur wordt verteld dat 4 maanden tevoren gereserveerde villa niet beschukbaar is.

Het alternatieve huis voldoet niet.
* niet veilig; gaten in terras naar kelder met een looplank, Loshangende electriciteitsdraden en stopcontacten zonder afwerkkapjes
* niet kidsproof; geen babybed, geen kinderstoel, veel trappen (deels zonder leuning), op en afstapjes tussen kamers
* niet ingericht voor 10 personen. Zowel binnen als buiten geen tafel met 10 stoelen, onvoldoende bestek
* niet schoon
* achterstallig onderhoud, gedateerd, niet gezellig ingericht
* geen wasmachine of droger, geen BBQ, veel minder luxe dan oorspronkelijk geboekte huis.

TUI geeft enkel dit niet passende, onveilige, vieze alternatief en vraagt ons dit te accepteren met een kleine korting. Tui Nederland, Duitsland en Zwitserland verwijzen naar elkaar en lokale aanbieder en beeindigen hun werkdag zonder een passende oplossing te bieden. We hebben via booking.com een alternatief geregeld voor de eerste nacht en daarna via airbnb een andere villa geregeld.

De terug betaling van TUIvilla kwam niet zoals afgesproken en vergde meerdere herinneringen. Uiteindelijk pas weken na het einde van vakantie ontvangen.

Nooit meer TUIvilla

  • Algemeen 1
op 6 augustus 2018 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2018

Wij hebben via Tui alle extra’s bijgeboekt om een heerlijk zorgeloze vakantie te hebben (zoals hun slogan doet voordoen). Van al deze extra’s hebben wij 0,0 gekregen. Oftewel veel en veel te veel betaald.

Wij hebben 3 maanden van te voren een vakantie geboekt naar Mallorca via Tui. De extra beenruimte in het vliegtuig, stoelen bij het raam, een auto voor op het eiland en een kamer met zeezicht of zwembadzicht (indien mogelijk). Bij het Tui kantoor kregen we een aantal categorieen voor een huurauto. Bewust hebben we besloten voor een hogere categorie te gaan (VW Polo) aangezien we de bergen in wilden rijden en daardoor een Fiat Panda ‘te min’ is. Een dag of 2 voor onze vlucht, kregen we een e-mail van Tui dat wegens een wijziging onze gereserveerde stoelen waren gewijzigd. Ze hadden ons random ingedeeld in het vliegtuig, apart van elkaar aan het gangpad. Ten eerste is deze actie niet netjes zo kort voor een vakantie en ten tweede hebben we betaald voor plaatsen bij het raam die we niet krijgen. Restitutie hiervan gehad, maar toch...

Bij aankomst in de kamer in het hotel, werden we gestuurd naar de kamer met zwembadzicht, klonk ons goed in de oren. Tot onze schrik was dit een soort bezemkast. Mijn vriendin en ik konden onze koffers niet opbergen in de kast of ergens op een tafel. 1.40m 2p bed... al met al niet te doen. Wij hebben dit aangegeven bij de receptie en konden een andere kamer krijgen zonder mooi uitzicht. Toch gedaan, liever een ruime kamer. Deze kamer was mooi, modern en schoon.

Na een aantal dagen konden we via Sunnycars (samenwerking met Tui) onze VW Polo (of gelijkwaardig) ophalen. We kregen uiteindelijk een Lancia Ypsilon aangeboden met 69pk (even ter verduidelijking: VW Polo +85pk). Aangezien er geen andere auto voor ons was hebben we deze auto meegenomen. In de bergen was dit uiteraard te weinig vermogen om lekker te touren.

We hebben er het beste van gemaakt samen op Mallorca. Echter hebben we voor alles extra betaald om goed voorbereid te zijn en nergens tegenaan te lopen, maar niet gekregen. Dit heeft behoorlijk wat stress ontwikkeld bij mijn vriendin tijdens onze vakantie. Mijn vriendin en ik willen daarom nooit meer met Tui reizen.

Vorig jaar hebben we gereisd via Sunweb, dít was pas onbezorgd op vakantie gaan!

  • Algemeen 3
op 5 augustus 2018 bestemming: Dominicaanse Republiek / Punta Cana, reisperiode: augustus 2017

Wij hebben onze vakantie genoten tijdens orkaan Irma, tui organisatie had veel omhanden om de vakantiegangers bijeen te krijgen, vervelend was ook nog de stroomstoring bij onze tussenlanding waardoor een terugreis iets langer op zich liet wachten. Het leukste vind ik nog dat ze de vakantiegangers van riu macao vergeten zijn,als wij ze zelf niet op attendeerde om ons op te halen voor de terugreis. Hoe dan ook het was een geweldige accommodatie, lieve hartelijke personeel van het hotel, zou zo graag een keer terug willen om het zo te beleven zonder orkaan gevoel.

  • Algemeen 10
op 4 augustus 2018 bestemming: Thailand / Phuket, reisperiode: juli 2018

Rustig heel mooie ligging

  • Algemeen 9
op 1 augustus 2018 bestemming: Verenigde Staten / Orlando, reisperiode: juli 2018

Na het lezen van diverse reviews, twijfelden we of we via TUI zouden boeken. Maar het is ons 200% meegevallen en zijn zeer tevreden over zowel heen als terugreis. Heen hadden we 4 uur vertraging op Schiphol, wegens een technisch mankement. Door de piloot werden we op de hoogte gehouden van de reparatie en hij liep zelfs rond bij de Gate, zodat iedereen vragen kon stellen. We kregen van TUI ook een voucher aangeboden om eten en drinken te halen. De service aan boord was ook prima. Volgende reis naar USA boeken we zeker weer via TUI.

  • Algemeen 9
op 29 juli 2018 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juli 2018

De heenreis gevlogen met Transavia prima gegaan. Terugreis met Tui helaas was er iets mis met de verwarming in het vliegtuig het middenstuk bleek een vrieskist te zijn. De gehele reis met kippenvel en ijskoude armen en benen gezeten. Het personeel gaf aan dat dit bekend is en dat er al drie weken gezocht wordt naar een oplossing. Als men dit weet waarom dan geen dekentjes? Heel slecht dit van Tui !

  • Algemeen 5
op 28 juli 2018 bestemming: Turkije / Kemer, reisperiode: juli 2018

Geboekt via tui en bij aankomst in hotel bleek dat de kinderen een kamer hadden op een andere verdieping als wij . Nu hebben we extra betaald zodat we zeker bij elkaar in de buurt zaten met kamers . Na gebeld met tui en de hostess van tui in Turkije was het zo geregeld . Kregen zelfs een upgrade van kamer en doosje met chocolade met excuus kaartje .
Dus netjes opgelost .
Documenten prima verzorgd , met terugreis gevolgen met tui Dreamliner 👍🏼( meer plaats en beter dan andere maatschappij )

  • Algemeen 8
op 27 juli 2018 bestemming: Macedonië, reisperiode: juli 2018

Een aantal weken geleden gingen mijn vriend en ik op vakantie naar Macedonië. Mijn vriend heeft een Nederlandse verblijfsvergunning, maar nog een Zimbabwaans paspoort. Om deze reden had ik van te voren contact opgenomen met D-reizen (de organisatie waar wij hadden geboekt) om na te vragen of hij een visum nodig had. Daar werd verteld dat hij dat niet nodig had. Toen wij in Macedonië waren aangekomen, werd mijn vriend meegenomen door de politie. Daar kregen wij te horen dat hij het land niet mocht betreden, omdat hij een visum nodig had. Onze hele vakantie viel in duigen. Wij waren ontzettend verdrietig, aangezien wij het hele jaar hard hadden gewerkt om deze vakantie te kunnen betalen. Wij moesten toen met hetzelfde, lege toestel terug naar Nederland.
Na 30 minuten werd ons verzocht in het vliegtuig te stappen. Daar werden wij erg vriendelijk en begripvol ontvangen voor het vliegtuigpersoneel van TUI. Wij legde het verhaal uit en zij toonden veel begrip. Gedurende de vlucht kwamen er steeds stewardessen met ons praten en bij ons navragen of wij nog iets nodig hadden.
Na afloop van de vlucht mochten wij zelfs even in de cockpit kijken. Via de crew ingang van Schiphol kwamen wij weer terug.
Ondanks deze ontzettend grote tegenslag van onze vakantie, heeft het personeel van TUI het een stuk beter voor ons gemaakt. Met hun meelevendheid, vriendelijkheid en hun grapjes zijn wij de reis goed doorgekomen. Wij waarderen hun stuk voor stuk allemaal heel erg. Daarom willen wij een speciaal bedankje uitgeven aan:
- Tamara;
- Amy;
- Sherida;
- Myrthe;
- Gerben.

Bedankt voor het stukje beter maken van deze vervelende ervaring!

  • Algemeen 10
op 25 juli 2018 bestemming: Frankrijk / La Chapelle-d'Abondance, reisperiode: augustus 2018

Bevestiging blijkt GEEN bevestiging!
Via TUI een appartement geboekt in Frankrijk. Kreeg onderstaande mail: Bevestiging van boeking met nummer 2691498670 bij TUI.nl
En daaronder de volgende tekst:
Uw zoektocht naar de perfecte vakantie is geslaagd. De boeking is rond! U heeft TUI aan uw zijde om u de leukste tijd van het jaar te bezorgen. Wat een heerlijk vooruitzicht.
Met term 'BEVESTIGING' en 'BOEKING IS ROND' mag je er toch vanuit gaan dat de vakantie vaststaat en ga je met dit 'VOORUITZICHT' verdere voorbereidingen treffen, kaarten van gebied kopen, tennisrackets voor op de tennisbaan en aantal andere zaken.
Groot is daarna de verbazing dat TUI de dag erna doodleuk annuleert en verwijst naar kleine lettertjes, dat TUI gerechtigd is om dit te doen.
Vervolgens gebeld met TUI en Marieke gesproken. In 99% van de gevallen gaat het goed, maar in 1% van de gevallen kan het voorkomen dat de afstemming tussen TUI en verhuurder niet goedgaat (ivm afstemmen van computers?) en dan annuleert TUI. TUI is verder niet bereid enige coulance te bieden en beroept zich op de kleine lettertjes.
Wel wordt toegegeven dat de mails misverstanden kunnen opleveren.
KORTOM: ONZORGVULDIG/MISLEIDEND EN NIET BEREID OM COULANCE TE BIEDEN

  • Algemeen 1
op 25 juli 2018 bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: juli 2018

Vlucht 3 uur vertraging, boeken in hotel een uitstap met tui komen niet eens opdagen want ze vonden het niet nodig om onze boeking door te geven. Amateuristisch!!

  • Algemeen 3
op 24 juli 2018 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: oktober 2017

De reis verliep soepel en we werden prima begeleid

  • Algemeen 8
op 20 juli 2018 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2018

De reis op zich was oke! Mooi hotel, maar waar was tui zelf? Waar kon ik naartoe als ik een vraag had? Ik MOEST bellen! En dit heeft mij ENORM veel geld gekost! Dus de service van tui is en dikke 0! Ik mag €200 gaan betalen aan tui aan belwaarde, omdat ik hun NIET te pakken kreeg wanneer het hards nodig was! Als ik ze dan te pakken kreeg werd ik steeds door verbonden. Naar , jawel, steeds de zelfde mensen. Dit is dan ook de LAATSTE KEER dat ik met tui op vakantie ga! Dit was de duurste reis van heel mijn leven!
Kleine uitleg.
Ik werd ziek, en wilde een vlucht zo rap mogenlijk terug. 3 dagen voor we normaal naar huis gingen. Ik wilde naar mijn vertrouwde omgeving. We belden naar tui om dat te kunnen regelen. Dat was vlot gegaan. Enkel sprak die damen precies NIET het zelfde nederlands als ons! Ook ging ze ons de reisdocumenten direct opsturen. Nooit gebeurt! Daarvoor moesten wij HEEL lang aan de telefoon zitten om uiteindelijk te kunnen weten wanneer de bus ons kom ophalen om naar de vlieghaven te gaan. EN rond wat uur dat we gingen opstijgen! Dit hebben we allemaal zelf moeten gaan uitzoeken! Uiteindelijke na 5u aan een telefoon te hangen, doorverwezen te zijn EN €200 kwijt te zijn! Hebben we een ,toch wel, vriendelijke man aan de lijn gehad. Die ons heel snelle service heeft kunnen geven. Dus mijn ervaring hier uit! Als u toch met tui wil vliegen! Zie dat er altijd iemand van tuis NAAR je hotel komt! En jou PERSOONLIJK kan helpen! Anders krijgt u het zelfde als wat ik heb meegemaakt! Ik ben hier dan ook enorm kwaad op! Ook mag ik niet vergeten te vermelden dat ik voor mijn terug vlucht een fly Delux heb betaald en dit NIET heb gekregen!!

  • Algemeen 1
op 20 juli 2018 bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: juni 2018

We vragen een hotel met zeezicht. Betalen hiervoor 163€ extra en krijgen hiervoor een startbaan van de luchthaven van Corfu met daarachter een lagune, prijs exclusief oordoppen. Klachten genegeerd. Hotel zelf was verder eveneens niet naar onze wens. Versleten, oubollig, badkamer ontbrak aan ruimte en comfort. Refter met ongereinigde tafels.

  • Algemeen 1
op 16 juli 2018 bestemming: Portugal / Porto, reisperiode: juli 2018

Wanneer je 2 dagen voor je reis de verkeerde reispapieren hebt gekregen en nog steeds niet de juiste tickets en papieren hebt ontvangen dan is de vakantiepret, vakantie stress geworden. Dank je wel TUI/Kras. De een wijst naar de ander en niemand komt met de oplossing!!!

  • Algemeen 1
op 15 juli 2018 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: mei 2018

Komen een gemaakte afspraak niet ba.

  • Algemeen 3
op 11 juli 2018 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: juni 2018

Weer onze vakantie bij Tui geboekt en het was weer top! Goede organisatie, top vlucht en super mensen van TUI op locatie. Ik had een vraag over een stoelreserving en mijn mail was over het hoofd gezien. Als compensatie hebben ze voor mij een stoelreservering geplaatst zonder extra kosten (terwijl ik hier niet om had gevraagd). Dat noem ik klant vriendelijk en top service! Tui ga zo door! Onze volgende vakantie boeken we weer graag bij jullie.

  • Algemeen 10
op 11 juli 2018 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: juli 2018

Je zit 4 uur lang krap als sardientjes in een blik. Vervolgens krijg je een buggywagen terug met een kapotte handvat omdat ze overgooitje spelen met je bagage.

  • Algemeen 3
op 11 juli 2018 bestemming: Mexico / Playa del Carmen, reisperiode: mei 2018

We hebben een prachtige reis gemaakt met tui naar Playa del Carmen. Fijne reisbegeleiding en een erg mooi complex. Op de terugweg hadden we echter bijna vijf uur vertraging. Zonder moeilijk te doen heeft tui de wettelijke vergoeding uitbetaald van 1200 euro. Een dikke pluim voor de fantastische vakantie en service van tui.

  • Algemeen 8
op 11 juli 2018 bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: juli 2018

Reis goed geregeld maar ter plaatse word je aan lot overgelaten en na tig keer bellen en uren in wacht afspraak gemaakt vandaag 11-7 met hostess en komt vervolgens niet opdagen en afspraken omtrendt kamer is heel anders dan afgesproken
BEN ZEER TELEURGESTELD EN ZAL NOOIT MEER BOEKEN HIER !!!

  • Algemeen 7
op 3 juli 2018 bestemming: Spanje / Mojacar, reisperiode: juni 2018

Hotel op zich is goed, goede ruime kamers, het eten is goed. Alleen in het weekend en vanaf de spaanse schoolvakantie heel veel spaanse families met kinderen. Veel te luide animaties die elke dag hetzelfde waren. De eetzaal was overbevolkt en heel lawaaierig. Rustig eten is hier onmogelijk. Personeel spreekt alleen Spaans, bij de balie wel een beetje. Geen hostess van Tui die langs kwam. Telefonisch onmogelijk te bereiken blijkbaar. Animatie voor volwassenen 's avonds uiterst ondermaats. Voor ons niet voor herhaling vatbaar !

  • Algemeen 6
op 3 juli 2018 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: mei 2018

De reis was Okee. Het verblijf in Time to Smile Osiris was weer geweldig!
De staff is geweldig in ontvangst, verblijf én vertrek.
Overnachten in heerlijk ruime kamers, het uitgebreide ontbijt, heerlijke koffie en ‘s-avonds een heerlijke plate met verse ingrediënten.
In een woord; Geweldig.
Je voelt je er een geziene gast en gewaardeerd.
We zijn er nu drie keer geweest en blijven er voorlopig nog naar terug gaan.
Till Next time!!

  • Algemeen 10
op 2 juli 2018 bestemming: Griekenland / Karpathos, reisperiode: juni 2018

Hotel prima super mensen daar...heen reis prima..terug reis drama bijna 3 uur vertraging ..tussen landing..geen vriendelijk personeel aan boord..jankende kids ..wij boeken comfort stoelen en zaten eerste stuk economy stoelen ivm bezet.. kortom terug reis hel

  • Algemeen 9
op 1 juli 2018 bestemming: Spanje / isla del moral, reisperiode: juni 2018

Hotel was top.complimenten voor de reisleiding.door omstandigheden hadden we op de terugreis hulp nodig en die was super geregeld van begin tot eind.wij gaan zeker weer.

  • Algemeen 9
op 29 juni 2018 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: juli 2018

De aanhef van mijn zoon stond op mvr terwijl het dhr moest zijn en zo was het aangegeven, nu hebben ze 27 euro in rekening gebracht, terwijl dat enkel een vinkje is verdomme! Het kost ze geen drol om die wijziging aan te brengen!! Nooit meer tui!

  • Algemeen 1
op 25 juni 2018 bestemming: Curaçao / Willemstad, reisperiode: juni 2018

Super goed hotel,zeker de vlucht was goed verzorgd,in het hotel probeerde magriet en haar man de gasten van alle gemakken te voorzien

  • Algemeen 10
op 20 juni 2018 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juni 2018

Mooi hotel , maar dan is alles ook gezegd , 1ligzetel per 50 gasten , bijgevolg loopt iedereen doelloos rond met zijn handdoek in zijn handen , even in het water zou je dan denken , maar dan valt het op dat alle zwembaden leeg zijn , water is ijs en ijskoud , aan de bars is het personeel zeer vriendelijk , maar wat er geserveerd wordt is ronduit slecht
Tui sensatori Kreta , blijf er weg want je vakantie is om zeep !!!!!!

  • Algemeen 1
op 19 juni 2018 bestemming: Frankrijk / lourdes, reisperiode: juni 2018

Het was een plezante bedevaart reis 1bus vol voor 1hotel we hebben veel
plezier gehad en iedereen sprak iedereen aan het was net of we ze al kende het was net 1grote familie leuk heb al anders gekend

  • Algemeen 10
op 18 juni 2018 bestemming: Cuba / Playa Costa Verde, reisperiode: mei 2018

Daar waar nog echt vakantie gevierd kan worden, super vakantieoord, fijne bediening, goede keukens , lieve mensen , mooie baai, goede kamers, al bij al heeeel prettig. Onze volgend vakantie gaat weer naar Playa Costa Verde

  • Algemeen 10
op 17 juni 2018 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: mei 2018

Geachte mevrouw Messcher,
Vanwege de drukte hebben wij uw e-mail niet binnen 48 uur kunnen beantwoorden, onze excuses daarvoor.

Vervelend om te lezen dat u een klacht heeft over de service aan boord van onze vliegtuigen. Ik kan met het boekingsnummer dat u heeft doorgegeven uw melding niet in behandeling nemen. De afdeling Klantenservice van TUI beantwoordt vragen en reacties na afloop van de reis en probeert samen met u een oplossing te vinden. U kunt een klacht indienen via ons webportaal: https://www.tui.nl/klantenservice/?faqnodeid=10480.
Door het invullen van uw boekingsnummer en achternaam kunt u het portaal invullen.

Als u nog vragen heeft dan helpen mijn collega's van de afdeling Klantenservice u graag verder. Klantenservice is bereikbaar op telefoonnummer 053-4880055.

Ik wens u een fijne dag!


Met vriendelijke groet,

Stacey
Customer Services Center TUI

Heeft u al een reis- en/of annuleringsverzekering? Het is mogelijk om deze bij ons af te sluiten. Kijk voor meer informatie op www.tui.nl/verzekeringen of neem telefonisch contact met ons op.

Uw bericht, geregistreerd onder nummer 3704111:

Geachte Tui, afgelopen zaterdag 2 juni ben ik met mijn partner terug gevlogen met toestel OR644 uit Las Palmas. Bij vertrek bleek dat de gordel niet werkte. Dit heb ik meteen gemeld bij u collega voor de opstijg procedure van start ging. Omdat er haast was van vertrek zou tijdens de vlucht hier naar gekeken worden en dit is niet gebeurd. Uit het oogpunt van de bedrijf veiligheid is dit onacceptabel. Ik voelde mij in een onveilige situatie waar u collega zeer luchtig mee om is gegaan. Ik verwacht op kort termijn een respons over deze onverantwoordelijke handeling.
mvg Sandra Messcher

Beste Tui, jullie sturen mijn klacht weer dezelfde link waar ik hem al heb gemeld. Blijf niet iets sturen waar geen oplossing voor wordt gevonden. Vandaar maar hier geparkeerd. Volgende stap wordt gratis reclame facebook en internet.

  • Algemeen 5
op 15 juni 2018 bestemming: Spanje / Fuerteventura, reisperiode: juni 2018

Oktober 2017 stoelen gereserveerd zodat wij met 2 pax naast elkaar konden zitten, (1 pax heeft vliegangst) worden de stoelen weg gegeven aan een meneer die het land uitgezet moet worden. Helemaal niet erg, hebben wij begrip voor maar dan worden wij op stoelen geplaatst naast een gezin met een jong kind. Kind heeft de hele vlucht ons wakker gehouden met zijn gekrijs (Vlucht van 10 uur). Nu hebben we weer de stoelen gereserveerd en al betaald (net als eerst een maand van tevoren). Krijgen we te horen dat wij niet naast elkaar kunnen zitten omdat een kind en ouder naast elkaar moeten zitten. Wij begrijpen dat het niet anders kan maar ik begrijp niet waarom dit ons probleem is?! Geef ons dan een andere plek! En geen een personeelslid kon ons helpen. Te zot voor woorden. Laatste keer tui voor ons.

  • Algemeen 1
op 15 juni 2018 bestemming: Nederland, reisperiode: juni 2018

Na een heerlijke vakantie in een prima hotel, was de terugreis naar Nederland vreselijk. Doordat er bij de gate van alles mis ging, mochten de passagiers 1,5 uur in het vliegtuig wachten tot vertrek. Een sjacherijnige stewardess, die blies dat mijn stoel rechtop moest bij opstijgen. Ik zou wel willen, maar de stoel was stuk, zodat ik gebroken aankwam.
Door de late aankomst op Schiphol geen personeel om de slurf aan te sluiten. Dus nog 20 min. wachten tussen gillende kinderen ( die er ook wel klaar mee waren) Bijna weer aan vakantie toe !

  • Algemeen 3
op 15 juni 2018 bestemming: Curaçao / Jan Tiel baai, reisperiode: juni 2018

Het reisbureau Travel XL te Roosendaal hebben ons zeer goed geïnformeerd van onze vakantiebestemming.
We zijn naar de Jan Tiel baai geweest bij "Time to Smile Chogogo".
De huizen zijn mooi gerenoveerd met iedere slaapkamer een eigen badkamer.
Er waren genoeg uitgaansgelegenheden met goede restaurants.
Ook een AH in de buurt.
Een auto gehuurd en verschillende plaatsen bezocht.
Al met al een vakantie die voor herhaling vatbaar is.
We komen zeker nog hier terug.
Maar reserveren we weer via "Travel XL"!

  • Algemeen 9
op 13 juni 2018 bestemming: Griekenland / Rethymnon, reisperiode: mei 2018

Het appartement was prima.
Service TUI slecht.
In vakantie gebeld, ge-SMS, t
over bouwput pal naast het appartement. Geen gehoor.
Iemand van TUI aanspreken bij appartement, loopt ze weg...
Na vakantie nog een aantal keren gemaald, zeer laat antwoord, nee dan moet je daar en daarheen mailen, kortom van kastje naar de muur.
Dus een dikke DOEI tegen TUI
Laat maar

  • Algemeen 7
op 13 juni 2018 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: juni 2018

Wat een ontzettend leuke piloot op vlucht OR 681 op woensdag ochtend 13 juni om half 8 in de ochtend! We hebben met het hele vliegtuig ontzettend zitten lachen en het maakte de ‘lange’ zit een stuk aangenamer! Dankjulliewel voor jullie fantastische service!

  • Algemeen 10
op 13 juni 2018 bestemming: Curaçao, reisperiode: juli 2018

De vakantie is nog niet eens begonnen en TUI heeft het nu alweer verpest! Super bedankt! Dit was de laatste keer dat wij een vakantie geboekt hebben bij TUI.

  • Algemeen 1
op 13 juni 2018 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juni 2018

Hotel Prima een 10! Maar omgeving 0 Adviseer dit nooit aan senioren die komen voor rust. Het lawaai van (zatte) Duitsers is dag en nacht aan de gang.

  • Algemeen 10
op 10 juni 2018 bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: mei 2018

Hotel prima. Bellen met Tui niet om door te komen, mailen met Tui antwoord na 4-5 dagen en niets zeggend. Auto huren via Tui veel te duur. Tripje boeken via Tui echt veel te duur en weer geen kontakt te krijgen. Hostess ter plekke van Tui kan geen antwoord geven op vragen. Jammer! De vuilnis ophaaldienst werkt niet op Corfu. Bergen afval en 35 graden. Niet gezond.

  • Algemeen 7
op 9 juni 2018 bestemming: Bonaire / Kralendijk, reisperiode: juni 2018

Ik had 2x gevraagd om ons reis te overboeken voor een dag eerder. Je zou binnen 48 uur een reactie krijgen. Dus niet.

  • Algemeen 4
op 8 juni 2018 bestemming: Mexico / Cancún, reisperiode: juni 2018

Ik was tijdens mijn vakantie gevallen. Gevraagd of ik een upgrade kon krijgen omdat ik last had van mijn been. Dit kin allemaal niet. De stewardessen waren tijdens de vlucht aan het kibbelen over wie welke rijen moest doen. Want anders zou de een meer passagiers moeten serveren/opruimen. Verder hadden ze het nog over een rode lippenstift die ze graag wilden. Niet echt professioneel. Ging om vlucht OR336 op 7 juni vertrokken uit Cancun en8 juni aangekomen.

  • Algemeen 3
op 6 juni 2018 bestemming: Italië / Italië, reisperiode: september 2018

Ik voel mij bedrogen,dat noemen Jullie Vroegboek korting,ik moet 750€p,p betalen en staat nu 288 in een hoger sterren hotel,ik zal nooit nog een reis bij jullie boeken

  • Algemeen 1
op 6 juni 2018 bestemming: Kroatië / Split, reisperiode: juli 2017

Omdat dit kapot slechte kamers zijn hier in split. alle mensen zijn chagerijnig en het eten is vies. toen we met het tui vliegtuig vlogen waren er weinig stuardessen en de piloot stond niet bij de in gang. dit gaf mij en mijn kinderen een onfijn gevoel.

  • Algemeen 1
op 4 juni 2018 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: mei 2018

Omdat het een slechte accommodatie was voor toeristen! En een helse nacht hebben gehad!

  • Algemeen 1
op 26 mei 2018 bestemming: Namibië / rondreis, reisperiode: april 2018

Buiten de hoogtepunten als de zandduinen en Sossusvallei viel de reis qua bezienswaardigheden wat tegen. Eén game-drive was pure nep omdat er met de auto voer werd meegenomen zodat er een paar agressieve zebra's op afkwamen. Het buffet onder de sterrenhemel op de eerste avond was geweldig. Etosha-park was prachtig. Al met al erg veel in het busje zitten (gemiddeld 4 uur per dag, en niet in de beste bus, meestal over onverharde wegen. De lodges waren goed verzorgd, ook het eten was prima. Onze chauffeur (aardige man) was tevens gids, maar in die laatste functie vonden wij hem ondermaats. Onderweg kregen we een minimum aan informatie en hij was nooit duidelijk over wat we per dag zouden gaan doen en hoe lang het zou gaan duren. Door de herrie in de auto was hij niet goed te verstaan. Hij vertelde dat hij van Tui/Kras Zuidafrikaans móest spreken; Engels ware beter geweest, dan had iedereen het begrepen. Hierdoor ontstond heel wat irritatie.
Het bezoek aan de krokodillenfarm vonden wij niet de moeite en niet fris, door het gegooi met dooie kippen.
Over de organisatie TUI zijn we tevreden.

  • Algemeen 7
op 25 mei 2018 bestemming: Curaçao / Willemstad, reisperiode: mei 2018

Vragen over de vlucht en eventuele bijboeken kunnen niet gecontroleerd worden omdat de site ze niet aanpast op het boekingsformulier en TUI telefonisch gewoon niet, maar dan ook niet bereikbaar is. Ik heb 2 maal 28 min aan de lijn gehangen, maar nog steeds niemand gesproken, men neemt niet, maar dan ook helemaal niet op!! Wat een waardeloze maatschappij. Men heeft het vaak over low budget, maar ook hier moet ik extra betalen om naast mijn partner te zitten op een vlucht van 10 uur. Ook zij kloppen hier geld uit. wat is de reden om personen die samen boeken niet naast elkaar te laten zitten, juist geld dat is de enige reden. Ik ben echt boos.

  • Algemeen 2
op 23 mei 2018 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: mei 2018

Omdat lager niet kan. Bestemming is oude zooi en kamers zijn vies & buiten de hekken lijkt het wel een oorlogsgebied Mijn vrouw en haar zus zijn vandaag 23-05-2018 daar aan aan gekomen. de zusen Schenk.

  • Algemeen 1
op 22 mei 2018 bestemming: Griekenland / Karpathos, reisperiode: mei 2018

Goede prijs kwaliteitverhouding

  • Algemeen 9
op 22 mei 2018 bestemming: Portugal / Alhos D'Agua, reisperiode: mei 2018

Afreis Portugal op 6 mei , opgehaald door Billo thuis, reis naar hotel (Riu Guarana) was dik in orde , hostessen en uitleg in het hotel meer dan genoeg . plaatselijk auto besteld bij de hostess , auto dik in orde ( was een nieuwe ) hotel zeer mooi en zeer netjes , het eten was niet overweldigend maar we hadden toch genoeg keuze ( hebben zeker geen honger gehad ) De wijn was wel wat van mindere kwaliteit ( de witte toch want andere hebben we niet gedronken ).

We hebben daar toch 12 dagen een fantastische reis gehad .

Bedankt Tui en alle medewerkers daar , dikke pluim .

  • Algemeen 10
op 20 mei 2018 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2018

Vlucht ging ineens naar amsterdam ipv rotterdam hoop vertraging reisleiding kortaf en geen compensatie

  • Algemeen 2
op 19 mei 2018 bestemming: Griekenland / Petra, reisperiode: augustus 2017

Voor ons eenmalig met TUI. Wat een arrogantie die firma. Eens en nooit weer. Op klachten wordt niet gereageerd en kritische reviews op de site van TUI worden niet geplaatst !!!. Dit jaar weer met een prettige professionele reisorganisatie gereisd. Wat een verademing. NOOIT MEER TUI !

  • Algemeen 1
op 15 mei 2018 bestemming: Kaapverdië / Boa Vista, reisperiode: mei 2018

Zeer slecht hotel word momenteel gerestaureerd is ook dringend nodig overal werkzaamheden en na klachten geeft tui niet thuis..word vervolgd via omroep max.slechte service diverse restaurants gesloten 3 zwembaden gesloten eten middelmatig dus geen 5 sterren kamers niet goed schoon informeer jullie klanten over dit hotel of ga na restauratie verder met met dit te boeken

  • Algemeen 2
op 15 mei 2018 bestemming: Spanje / La Palma, reisperiode: september 2017

Onze vakantie was heerlijk maar we hadden een zeer slechte ervaring met TUI mbt gevaarlijke huurauto's. Deze zal ik hieronder beschrijven.
Wij gingen via TUI naar La Palma. Op vliegveld geen hostess. Gebeld met TUI, werd bevestigd dat er idd geen hostess aanwezig zou zijn op vliegveld. Geen probleem. Auto - zat bij reis in - opgehaald. Bleek gladde banden te hebben. Dit aangekaart bij autoverhuurder in hotel. Kreeg volgende dag nieuwe auto maar deze bleek wederom gladde banden te hebben en versleten remschijven. Werd bevestigd na bezoek aan een garage. TUI gebeld om situatie uit te leggen, werd doorverwezen naar hostess ter plekke. Hostess ter plekke gebeld (bleek er dus wel te zijn). Die werd kwaad omdat ze ons gemist had op vliegveld. Ik kon mijn verhaal niet eens doen, niet over de auto's en niet over het telefoontje met TUI waarin bevestigd werd dat er geen hostess op het vliegveld aanwezig was. Vroeg naam van hostess want wou klacht indienen over de gang van zaken. Hostess drukte telefoon gewoon uit! Weer TUI in NL gebeld. Daar werd gewoon gezegd dat die gladde banden en remschijven mijn eigen schuld zouden zijn. Had ik zelf gedaan werd gezegd. Had ik maar op moeten letten toen ik auto meenam werd gezegd. Alsof die gladde banden en versleten remschijven binnen een dag na normaal gebruik ontstaan. Ik moest maar aantonen dat dat niet het geval was. Als ik een auto huur via TUI mag ik er toch vanuit gaan dat deze in orde is??? Gesprek beeindigd en geen stap verder gekomen. Werd toen echt kwaad. Nogmaals gebeld met TUI. Vriendelijke medewerker bied nu een luisterend oor maar kan helaas niet helpen. Zelf maar direct contact opgenomen met kantoor verhuurder auto. Spreek af daar heen te rijden - rit van anderhalf uur - en auto te wisselen. Kaart daar bij een grote nors kijkende medewerker de problemen nogmaals aan maar het heeft geen zin, ik krijg de indruk dat het hem allemaal allemaal niets interesseert. Krijg een nieuwe auto mee. Deze is in orde. Conclusie: communicatie met TUI was echt waardeloos en chaotisch, beneden alle peil. Autoverhuurder Avia op La Palma waar TUI mee samenwerkt gaf ons tot 2x toe een auto mee met gladde banden en een van die auto's had versleten remschijven. Deze waren hier in NL niet door de APK gekomen!!! En toch worden die auto's keer op keer via TUI verhuurd aan touristen. Wat gaat TUI doen om dit in de toekomst te voorkomen?

  • Algemeen 1
op 10 mei 2018 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: december 2017

Slechte service en niet schoon

  • Algemeen 2
op 10 mei 2018 bestemming: Spanje / Albir, reisperiode: mei 2018

We werden netjes opgehaald van Airp. Alicante , en afgezet bij ons Hotel in Albir. De terug reis idem dito , netjes op tijd , en next stop Benidorm ,alwaar onze Bus Chauffeur Arthuro ruim 5 min. heeft gewacht maar niemand kwam op dagen . Dit was op de ochtend van 6 Mei rond 6 :15 in de ochtend. Dit ter onderbouwing , mocht Tui een klacht van deze mensen hebben ontvangen. Complimenten voor Arthuro onze chauffeur ,we hebben een aangename bus reis terug naar Alicante airport gehad.

  • Algemeen 9
op 9 mei 2018 bestemming: Griekenland / Heraklion, reisperiode: mei 2018

Reis met 3 personen via Kras/TUI en 1 persoon [9 jaar] ook via TUI apart geboekt. Drie personen hadden transfer vliegveld naar hotel en terug, Voor jongetje van 9 was transfer bijboeken "niet mogelijk" en dit moesten wij maar plaatselijk oplossen. Aangekomen verzocht of hij mee mocht met busje naar hotel en daar netjes voor willen betalen. Geen discussie mogelijk en men liet hem [9] gewoon om 22.30 uur staan. Gedwongen taxi te nemen [€ 60,--] terwijl busje genoeg zitplaatsen over had. Reis en hotel verder prima maar op bovenstaand deel geen enkele empathie en service. Teleurgesteld!

  • Algemeen 7
op 8 mei 2018 bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: mei 2018

Geweldige ervaring .... zeker waar we zaten bij riad dar sbihi in marrakesh , echt een aanrader 👍🏻👍🏻👍🏻 Geweldige gastvrouw , en personeel ... 👍🏻👍🏻 Een geweldig onderkomen...

  • Algemeen 10
op 5 mei 2018 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: mei 2018

Zouden om 7.10 vliegen, voorovernachting geboekt, krijgen we om 2 uur s’nachts een berichtje, vlucht wordt een dag later. En vanaf 8 uur pas weer bereikbaar, hoe onfatsoenlijk kun he zijn. Dus nog een hotelovernachting boeken, en ons vandaag zien te vermaken. Echt service met een glimlach

  • Algemeen 1
op 4 mei 2018 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: april 2018

Een compliment aan de aardige hostess Rosalie. Zij bewerkstelligde het (juiste) schema van de aankomsttijd van de terugvlucht, via Schiphol Travel Taxi, tijdens mijn verblijf in Las Faluas appartementencomplex - PLaya del Ingles.

  • Algemeen 10
op 2 mei 2018 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: april 2018

Fijne vakantie gehad op Kos. Vluchten waren volgens schema, aardige stewardessen. Ook ter plekke werd alles op tijd en duidelijk geregeld(vervoer van en naar vliegveld, reisinfo, autohuur en excursie naar Nisyros). top!

  • Algemeen 9
op 29 april 2018 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: mei 2018

Hebben bij Tui geboekt. Konden ivm kleinkind overdag vliegen met Onur air, Nu blijkt dat plaatsreservering ondanks belofte niet kan, zijn met 5 man dus nu maar afwachten. Inchecken kan alleen op Schiphol dus lekker in de rij staan, betaal voor Tui de volle mep maar de beloofde Tui fly service is nergens te bekennen.Ben op zoek naar Turks woordenboek want de crew schijnt alleen Turks te spreken. Waardeloos. Tui ga je schamen.

  • Algemeen 1
op 25 april 2018 bestemming: Tunesië, reisperiode: april 2018

De dag voor dat ik op vakantie ging brak ik mijn hiel beentje wij gingen inchecken op brussel waar deze mevrouw zei u gaat met de rolstoel ik ben nogal eigen wijs en dacht echt niet toch maar gedaan van we ge de pijn heeft ze gelijk geregeld dat op e nfidha er ook een stond wat was ik deze mevrouw dankbaar dat ze dit ge zegt had op de terug weg werdt ook zo geregeld daar om deze 10 soms moet je wel naar andere luisteren bedankt tui je heb er een klant bij en dit verhaal vertel ik ook aan andere goeie service

  • Algemeen 10
op 22 april 2018 bestemming: Egypte / Luxor, reisperiode: februari 2018

Ik ben al 3maal met Tiu naar Egypte geweest en was altid zeer tevreden,alles ok en lekker eten,vriendelijk onthaal Laate keer reis geboekt betaalden op betaling staat mijn correcte naam ,maar op het ticket de naam
van mn man (al 7 jaar overleden ) Ik heb dat thuis niet gezien,maar in Zaventem wel Ik kon nie vertrekken,gezien hey niet de naam van mn pas was Ik heb moeten een nieuw ticket kopen 250 euro Het normaal ticket koste 229 euro Eenmaal thuis heb ik contact genomen met Tui ,maar de is bijna onmogelijk en heb 3 mails gestuurd,zonder een antwoord te krijgen
Hadden ze mij een boete gegeven voor mn naam op het ticket te wijzigen, had ik het nog begrepen ,maar zomaar 250 euro betalen of niet vertrekken dat kan toch niet

  • Algemeen 10
op 22 april 2018 bestemming: Curaçao, reisperiode: augustus 2018

Als ik een 0 kon geven had ik dit gedaan. Wat een slechte service.. We hadden 11 dagen geboekt tot 9 september en zouden op 8 september daar al gaan vliegen zodat we 9 september sochtends in NL terug waren.. wegens ziek familie lid hebben wij besloten om een vakantie dichter bij huis te boeken TUI wilde niet mee werken kon alleen maar een verre bestemming met de zelfde prijs klasse zijn.. wij de reis geannuleerd met onze reisverzekering wat denk je TUI houd de gehele aanbetaling in hun zak van €800 euro.. echt te triest voor woorden en dan te bedenken dat je 4 dagen te laat ben voor gratis te kunnen annuleren. TUI discover your smile... nou echt wat een dieven! Zowel van je geld als van je vakantie! TUI nooit meer!!!

  • Algemeen 1
op 21 april 2018 bestemming: Curaçao, reisperiode: april 2018

We wachten al 30min en baggage band is nog niet aan het draaien. Volgens de airport taxi wacht je soms 1 of 2 uur op je koffers bij Tui. Ik baal nu dat ik moet wachten na een vlucht van 9uur, dus schrijf ik een slechte review

  • Algemeen 5
op 16 april 2018 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: maart 2018

Niemand gezien van TUI op Bali.Was verwarrend op meedelingenbord in hotel.De tijden van terugvlucht stonden 2x KL836 ophalen 0m 15.00 uurin het hotel en ophalen KL836 om 17.00 uur. Hadden gedacht dat we een telefoontje of briefje zouden ontvangen. We hebben zelf kontact moeten leggen met TUI over de terugvlucht.Andere gasten in het hotel kregen wel allemaal een bericht van hun reisorganisatie over de terugvlucht.

  • Algemeen 6
op 14 april 2018 bestemming: Turkije / Turkije, reisperiode: mei 2018

Hebben een reis geboekt voor de enige vacantie die wij hebben 8 dgn
Met vertrek en terugkomst hebben we 7 echte vavantiedagen
Plots wordt het vertrek vervroegd en hebben we 6 dgn .
Bellen met TUI om te kijken wat er mogelijk is ,zouden eerder kunnen maar met betaling extra ,maar dan moet je de comfort plekken en de koffers wederom opnieuw betalen ,terwijl deze al bij de eerste boeking gedaan zijn diefstal vindt ik dit .we hebben nog gevraagd of TUI hier nog iets wat aan kon doen gezien de enorme prijsverhoging ,dit was niet mogelijk.
Hebben dus de reis geannuleerd .vorig jaar hetzelfde meegemaakt .
Mensen een worst voorhangen noem ik het.
EEN VETTE 0 voor TUI slechter kan niet

  • Algemeen 1
op 12 april 2018 bestemming: Gambia / Kotu Beach, reisperiode: april 2018

Allereerst veel verwarring. Ik boekte 9 dagen en rekende op terugvliegen de 12e. Bleek dit de 11e te zijn. Je betaalt dus voor 9 dagen (waar is mijn 9e dag?) en krijgt er, als je de dagen van de vluchten even weghaalt, maar 6. Ohja en ik heb wel verzekering gekregen tot de 12e.. Ook een dag teveel? Want ben toch echt gisteren thuisgekomen. Tui in het hotel gevraagd, foutje in het systeem. Kon zij niets aan doen, dus daar sta je dan weer. Ik ben blij dat ik het goed heb gecontroleerd, andere mensen stonden gewoon een dag te laat op de luchthaven.. Wilde ook genieten van mijn vakantie, dus maar bij neergelegd en besloten dit thuis verder af te handelen. Ben benieuwd... Verder, elke dag veel herrie bij het hotel, mega gehorige kamers, dus amper geslapen. Ook gaf Tui verkeerde informatie over taxi kosten en OV kosten, en excursiekosten. Ik wist al dat excursies van Tui altijd minstens het dubbele kosten dan bij een lokale gids (hoezo wij willen mensen belazeren.. zonde Tui, dat dat zo duidelijk is), dus heb dat deze keer niet gedaan. Dezelfde excursies waren deze keer ook bijna het drievoudige van de lokale prijs. Vorige keer dat we bij Tui boekten waren er al problemen (Tenerife) en ons ook hele verkeerde informatie en hielp hij ons totaal niet. Had ik al een klacht over ingediend, waar volgens mij niets mee wordt gedaan. We kwamen destijds bijna vast te zitten in the middle of nowhere, waar geen taxi's reden. Omdat xxx ons vertelde dat daar nog wel bussen reden en je in een uurtje wel om het eiland zou zijn. Zeg dan gewoon dat je het niet weet, maar ga niet iets lopen verzinnen. In een uurtje ben je nog niet eens op een tiende, en na 17 uur reden er op veel locaties geen bussen meer.. Gelukkig spreek ik Spaans en had dat ons op het laatste moment gered, konden we nog net ergens een half uur lopen verder een bus pakken.., want de locals spreken daar ook geen Engels. Maar als het aan xxx lag, zaten we daar helemaal vast. Na deze ervaring hoopte ik een betere te krijgen, maar ook deze keer mislukt. Dus tsja, dit was mijn laatste keer Tui na twee hele slechte ervaringen.

  • Algemeen 2
op 7 april 2018 bestemming: Gambia / Kololi Beach, reisperiode: april 2018

Ik ben nu op de derde dag van mijn reis (incl. Vlucht). Eigenlijk had ik 9 dagen geboekt maar incl. heen en terugreis is t maar 8 dagen. Toen ik me daarbij had neergelegd ben ik weer vol enthousiasme de reis aangegaan. Ik heb twee excursies geboekt bij Tui omdat me dat betrouwbaar leek. Nu krijg ik om 22:00 savonds te horen dat een excursie van de volgende dag 5:40 vertrek niet doorgaat. Dit is te laat om andere dingen te plannen en tegen de afspraken in want dit zou op een andere manier en op een ander tijdstip gemeld worden. Heel erg jammer want omdat mijn reis met een dag is ingekort heb ik nu geen mogelijkheid meer deze excursie nog op een andere dag in te plannen. Locatie en vlucht zijn wel heel goed, daarom toch nog een 5.

  • Algemeen 5
op 6 april 2018 bestemming: Curaçao / Jan Thiel, reisperiode: maart 2018

Heenreis kleine technische storing met dreamliner extra tussen landing dominicaanse republiek met heel veel brandweerauto’s met zwaailicht, terugvlucht geen dreamliner maar een vliegtuig Airtanker uit 1980 zonder entertainment maar meest belangrijk veilig heen en weer, bij terugkomst 1,5 uur bagage vertraging... ik weet het niet maar dit patroon lijkt bij tui te passen.

  • Algemeen 5
op 5 april 2018 bestemming: Tunesië / Capelle aan den ijsel, reisperiode: mei 2018

Zeer slecht geïnformeerd tui capelle aan den ijssel ik vroeg of turnesie even als Egypte van weer was en ze zeiden ja hoor dat ligt naast elkaar toen ben ik zelf even gaan zoeken het schilt maarliefst 20 graden bij de betaling stond ik binnen 5 minuten weer buiten met een koffie in mijn han hier boek ik nooit meer volgend e x weer dreizen die nemen ook de tijd voor je ik hoop dat het opknapt want het weer daar is nu 16 graden Egypte overgens 36

  • Algemeen 1
op 4 april 2018 bestemming: Zweden / Stockholm, reisperiode: maart 2018

Voor de tweede keer geboekt bij TUI, wederom slechte service, verkeerde informatie doorgegeven aan accommodatie en dat wordt vergoed met een karige vergoeding. Daarnaast erg onvriendelijk personeel en je moet minstens een week wachten voordat je antwoord krijgt.

  • Algemeen 1
op 3 april 2018 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: maart 2018

Omdat we meer dan 5 uur vertraging hadden zonder daar van op de hoogte gesteld te worden

  • Algemeen 1
op 29 maart 2018 bestemming: Spanje / Fuerteventura, reisperiode: maart 2018

Het TUI vliegtuig is echt goed. De accommodatie op Fuerteventura was ver beneden peil. De ligging van het appartement (Galera Beach in Corralejo) was naast een restaurant met alle lawaai- en stankoverlast van dien. Regelmatig bezoek van kakkerlakken van 3 tot 4 cm grootte. Gevraagd om een andere accommodatie bij de klantenservice, TUI laat je gewoon barsten. Ze hebben niets anders of ze willen niets anders. Na ettelijk getelefoneer biedt TUI een compensatie van € 220,- op een reissom van ca € 1.400,-. Dat was het dan, je wordt doorverwezen naar de geschillencommissie reizen, in de hoop of verwachting dat je het erbij laat zitten. TUI is een keiharde winstmachine en alle mooie verhalen over klantvriendelijkheid en service zijn alleen maar marketing. NOOIT MEER TUI!!!

  • Algemeen 3
op 28 maart 2018 bestemming: Curaçao, reisperiode: maart 2018

Álles duurt te lang bij TUI!

  • Algemeen 4
op 27 maart 2018 bestemming: Aruba, reisperiode: maart 2018

Op tijd vertrokken met de Dreamliner. Fijn toestel en fijne service aan boord. Kwamen geregeld met gratis drinken en 2 keer eten. Moesten uitwijken naar Dominicaans Republiek vanwege een lekke band die ze op Aruba niet hadden. Veel mensen boos en de stewardessen kregen de volle laag van passagiers. Onbegrijpelijk. Veiligheid staat voorop! Na een uurtje daar te hebben gestaan om 2 banden te verwisselen door naar Aruba. In die tijd kregen we nog eens eten en drinken. Goed opgelost Tui!

  • Algemeen 8
op 24 maart 2018 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: maart 2018

In het opgaan naar Málaga : 1 uur VERTRAGING!
In het terugkomen, 1 week later, 1 1/2 uur VERTRAGING !!!
2 vakantiedagen VERPEST, dankzij TUI.
In het terugkomen, GEEN BESTELDE ETEN GEKREGEN, WEGENS FOUT IN "HUN SYSTEEM"...
Triestige maatschappij !

  • Algemeen 1
op 19 maart 2018 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: februari 2018

Omdat de reis echt top was! Maar de hulp van Tui op zijn zachtst gezegd nogal jammer. Eerst werkt hun app niet naar behoren waardoor we 2 x ingecheckt leken op verschillende dagen en ook op verschillende dagen zouden moeten uitchecken. Toen we hier over belden wisten ze niet hoe of wat. Uiteindelijk belde ze terug... hoe het kwam wist ze niet maar de datum bleef zoals geboekt. De foto's die wij in nederland van Tui te zien kregen lieten mooie en redelijk moderne kamers zien. Wat we kregen was een oud hok met een verwarming die super veel herrie maakte en waar het de hele dag door naar wiet en rook stonk. En als klap op de vuurpijl krijgen we onze borg niet terug. Tui reageerde erg verbaasd en zei zelfs dat hun de borg al betaald hadden dus dat we dat niet hadden hoeven doen... ze hebben wonder boven wonder gebeld met het hotel en het zou terugbetaald worden... wij zijn inmiddels alweer 3 weken thuis en de borg nog altijd niet terug. Het hotel reageerd amper op mails en Tui zegt gewoon ja jammer niet ons probleem! Ik zou dus niet weten waarom je bij Tui zou moeten boeken... je denkt ondersteuning en hulp te krijgen bij problemen maar niks is minder waar.

  • Algemeen 4
op 16 maart 2018 bestemming: Oostenrijk / flachau, reisperiode: februari 2018

5783,50 betaald voor weekje skiën, inbegrepen vliegreis, taxi naar hotel, hotel met ontbijt en 4 x skipas (2 volwassenen en 2 kinderen)
Allemaal door TUI geregeld, door omstandigheden komen wij aan in Salzburg, blijkt dat onze koffers er niet zijn, die komen pas 3 dagen later aan.
We hadden dus geen skikleding tot onze beschikking, geen ski schoenen, helmen, lenzen vloeistof, tandenborstels enz.
Zo goedkoop mogelijk nieuwe spullen moeten kopen die bij -13 graden in get dal -20 op de berg, echt heel erg nodig waren.
Totale kosten slechts rond de 400 euro.
Wat doe je dan ? je neemt contact op met de organisatie die dit voor jouw geboet heeft, TUI verwijst ons door naar EASYJET en we moeten het allemaal maar zelf regelen.
Wat is dan de toegevoegde waarde van met TUI boeken ??????
Ze hebben niets maar dan ook helemaal NIETS gedaan om het op te lossen, nog geen telefoontje voor ons gepleegd waar onze koffers waren en wanneer ze zouden komen.
Later hebben wij via via gehoord dat onze koffers in Hamburg stonden ??? HAMBURG ???? what the fuck, we vlogen van amsterdam naar salzburg.
Bijna 6000 euro lichter aan TUI en ze doen niets anders dan een paar dingen voor je boeken, maar zorgen dat er bij problemen een passende oplossing komt ho maar.
Dit was een eenmalige actie, ik hoop dat TUI geniet van deze veel te dure boeking maar ze moeten zuinig zijn op die centjes want ze zullen er van mij ook geen cent meer bij krijgen.
Wat een waardeloos bedrijf.

(ps, moet eerlijk bekennen dat ze uiteindelijk een mailtje hebben gestuurd dat we bij fleurop een gratis bosje bloemen kunnen bestellen om " alles goed te maken wat ze fout hebben gedaan".
Het lijkt me logisch dat we daar GEEN gebruik van hebben gemaakt.

Ruud Blom

  • Algemeen 3
op 10 maart 2018 bestemming: Spanje / Calpe, reisperiode: juli 2018

Tui.be is voor 60 percent duurder dan tui.nl dit voor dezelfde locatie, vergelijk Esmeralda suites maar in dezelfde periode !!!!!

  • Algemeen 3
op 8 maart 2018 bestemming: Spanje / La Palma, reisperiode: februari 2018

Ik geef dit cijfer omdat ten gevolge van een gecancelde vlucht (door harde wind), wij niet op de geplande dag huiswaarts konden keren. Het hierdoor ontstane probleem is door TUI, wat ons betreft, naar volle tevredenheid opgelost. Prima informatievoorziening (SMS) en uitstekend hotel. Ook de service tijdens de terugvlucht was goed.

  • Algemeen 8
op 8 maart 2018 bestemming: Curaçao / Hato, reisperiode: mei 2018

Starklasse geboekt en betaald. Door ander toestel Premium Comfort. De zoveelste keer gewijzigd. NOOIT MEER TUI.

  • Algemeen 1
op 6 maart 2018 bestemming: Kaapverdië / Boa Vista, reisperiode: februari 2018

Riu Karamboa geboekt 2 personen 2300 euro ai. Kopje koffie aan boord 2 euro maaltijden eveneens betalen, geen schermpje voor film, Riu zelf oke echter geen merk drank alleen lokaal en deze zijn verdunt. Voor een vlucht van 6,5 uur valt dit tegen. Toekomst zal wel een schoteltje komen bij de toiletten.

  • Algemeen 6
  • Vorige
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Volgende