Saimah
op 21 oktober 2017
bestemming: Tanzania / Zanzibar, reisperiode: februari 2017
We hebben echt een geweldige vakantie gehad in het reef & beach resort in Zanzibar. Hele erge goedkope prijs en wat was het daar prachtig! Het enige nadeel was dat het alleen van woensdag tot donderdag kon,(woensdagavond al wegvliegen daar) en je daarvoor dus 2 weken vrij moet nemen
... Lees meer
N.Y. Reitsma
op 20 oktober 2017
bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: oktober 2017
De reis was goed verlopen. Contact en informatie van tui/reisleiders was top! 👌🏼
... Lees meer
Melissa Schouten
op 20 oktober 2017
bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: oktober 2017
Beste mensen van Tui,
van een groot gerenommeerd bedrijf als Tui zou je verwachten dat klanttevredenheid hoog in het vaandel staat. Ik had gedacht dat een bedrijf als Tui bij problemen samen tot een oplossing zou willen komen. Niks is minder waar. Tui is een bedrijf dat zich absoluut niet flexibel toont en zelfs winst wil maken over andermans leed. Omdat ik het te bizar voor woorden vind hoe jullie omgegaan zijn met mijn situatie en ik door de telefonisten enkel verwijzingen krijg naar standaard regels probeer ik via deze weg alsnog mijn beklag te doen.
Binnen 24 uur na het boeken van mijn reis, neem ik contact op om de reis om te boeken. Mijn kind is die nacht erg ziek geworden en de volgende dag na een bezoek aan de huisarts en spoedeisende hulp opgenomen in het ziekenhuis. Artsen geven aan dat hij een zeldzame ziekte heeft opgelopen die goed te behandelen is. Ze raden het aan om de vakantie door te laten gaan, vooral om de heftige gebeurtenis van een ziekenhuisopname te kunnen verwerken, maar om binnen Nederland te blijven en niet te gaan vliegen.
Binnen 24 uur na het boeken van mijn reis geef ik jullie aan bij te willen betalen voor een goedkopere vakantie. Jullie kunnen dan mijn vakantie opnieuw verkopen en ik kan met het gezin binnen Nederland er even tussenuit om de situatie te verwerken. Maar dit is voor jullie geen optie. Voorwaarden zijn voorwaarden en ookal is de reis nog geen 24 uur geleden geboekt ik kan alleen annuleren en jullie geven enkel 10% terug. Omboeken is geen optie. Ik moet de rest maar met mijn verzekering regelen.
Uiteindelijk annuleer ik mijn reis. En zoals ik al vermoedde staat de reis een paar uur later weer te koop aangeboden op Tui.nl. En de 10% die ik terugkrijg van het gehele bedrag beslaat enkel de luchthavenbelasting en het geld voor de koffers. In jullie voorwaarden staat echter dat luchthavenbelasting in dit soort situaties teruggevraagd kan worden en het lijkt me logisch dat ik het geld voor het vervoer van koffers die nooit vervoerd zijn terug krijg. Al met al heb ik dus 100% van mijn reis en verblijf betaald en daarvan geen cent teruggekregen. Ik heb hier meerdere telefoontjes aan gewaagd, maar jullie blijven wijzen op deze voorwaarden. Voorwaarden waarin staat dat ik meer kan terugkrijgen indien ik aannemelijk kan maken dat de schade van de reisorganisatie lager is uitgevallen. Dus Tui; willen jullie mij nu echt gaan vertellen dat jullie binnen 24uur na een boeking 100% van het verblijf en de vlucht moeten betalen?
Beste Tui, je maakt mij toch niet wijs dat dit de manier is hoe jullie problemen met klanten op willen lossen. Klanten die proberen gezamenlijk tot een oplossing te komen om een kind van 3 jaar, na een moeilijke tijd alsnog een vakantie te geven afschepen om vervolgens winst te maken op deze situatie. Klanten die zelf willen meedenken en willen bijbetalen voor een goedkopere vakantie. Ik vind het geen stijl en eigenlijk te schandalig voor woorden hoe jullie hiermee omgaan! Weet dat ik als jullie dit niet beter oplossen nooit meer een reis boek bij Tui. En ik hoop ik niet alleen!!!
... Lees meer
Suzanne Bekkers
op 20 oktober 2017
bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: augustus 2017
Ik geef deze reis een 10, omdat ik heel erg heb genoten en het perfect geregeld was. Toen ik bij TUI aankwam wist ik nog niet precies wat ik wilde en de organisatie daar heeft perfect ingeschat wat goed bij mij zou passen. Een heerlijk hotel in een mooie stad, waar ik precies kon doen wat ik leuk vind. Zelf had ik nog helemaal niet aan Valencia gedacht! De reispapieren, vlucht, het hotel. Alles goed geregeld en heel attent. Daarom echt een 10, omdat ik er echt niks op aan te merken heb en nog steeds kan nagenieten van deze vakantie!
Bianca Ras
op 20 oktober 2017
bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: februari 2017
Goed georganiseerd, fijn hotel met een ruime kamer én zeezicht! Lekker genoten met ons kleine zoontje van het zwembad en het heerlijke eten. Transfer en dergelijke was prima geregeld, alles was duidelijk.
Dana van heuven van staereling
op 20 oktober 2017
bestemming: Verenigde Staten / Miami, reisperiode: augustus 2017
Een mooie prijs kwaliteit verhouding. Zo kan iedereen eens buiten europa komen.
Cilia
op 19 oktober 2017
bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: juni 2016
Het ***hotel deed niet aan verwachtingen locatie was goed direct aan strand maar accomodatie verdient in mijn ogen geen ***.
Benninga
op 19 oktober 2017
bestemming: Sri Lanka / Rondreis, reisperiode: juni 2017
Wij hebben een brief met een aantal gegronde klachten in Juni verstuurd. Tui heeft de arrogantie om hier niet op te reageren. ik zal verdere stappen ondernemen
Roos
op 19 oktober 2017
bestemming: Turkije / Aranka, reisperiode: november 2015
Ik heb echt een super reis gehad. Bij een erg mooi en fijn hotel. Eten was iets minder.
Minet Wijers
op 19 oktober 2017
bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juli 2017
Alles was goed geregeld, we kregen zelfs vanuit tui korting bij het huren van een auto. Alleen de busreis van het vliegveld naar het hotel duurde extreem lang..
Christiaan
op 18 oktober 2017
bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: februari 2017
Erg leuke bezienswaardigheden, goed verzorgde voorzieningen in het hotel.
Mark
op 18 oktober 2017
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2017
Alle documenten van TUI waren duidelijk.
Helaas de heen- en terugreis flinke vertragingen gehad waardoor we bijvoorbeeld op de heenreis pas na 00.00uur de volgende dag in onze hotelkamer waren! Vond het erg toevallig dat alleen de TUI vluchten vertraging hadden in beide gevallen.
Verder was het hotel prima!
Transfer vanaf de luchthaven naar het hotel en andersom was goed geregeld.
Hotel was qua prijs- kwaliteitsverhouding ook in orde!
Jane Kloosterman
op 18 oktober 2017
bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: augustus 2015
Super fijns reis en top vakantie . Fijne reisorganisatie!
Daphne Schuijffel
op 18 oktober 2017
bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: augustus 2017
Het was een top reis! Mooi hotel, alles tot in de puntjes geregeld. Enige minpuntje was dat je een stukje moest lopen naar de winkeltjes en restaurantjes, maar daar in tegen wel heel veel rust terug gekregen en de drukte kon je makkelijk opzoeken. Bij aankomst stond er iemand van TUI op ons te wachten en kregen we te horen in welke bus we konden gaan zitten, allemaal heel netjes geregeld. Dit geldt ook voor de terugweg.
Anne
op 18 oktober 2017
bestemming: Spanje / Costa adeje, reisperiode: augustus 2016
Goed eten
Mooie plaats
Leuke excursies
Carla
op 18 oktober 2017
bestemming: Canada / Canada, reisperiode: juni 2017
Was een héle mooie reis maar had meer afwisseling van uitzicht verwacht (véél bomen bergen en meren) maar wèl wilde beren en orka's gezien 😊
Anne de Jong
op 17 oktober 2017
bestemming: Gambia, reisperiode: januari 2017
Een onvergetelijke reis naar Afrika, goed georganiseerd ondanks de spanningen die er heersden in het land. We kregen goed advies en er werden leuke tripjes georganiseerd!
Kelly den Ouden
op 17 oktober 2017
bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juni 2017
Vliegmaatschappij TUI is een fijne reisorganisatie. Alles word goed geregeld, zowel de vlucht als het verzorgen op de bestemming zelf. Mocht je het ergens niet mee eens zijn, kan je altijd bij TUI terecht.
Elvira oosterkamp
op 16 oktober 2017
bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: september 2017
Mooi land, mooie bezienswaardigheden, vriendelijke mensen, zeker de moeite waard om er heen te gaan!
Erik Goethals
op 15 oktober 2017
bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: oktober 2017
Heel mooi hotel ,grote kamer ,fijne omgeving ,all inn goed.Min punt heel veel lawaai in restaurant door de vele engelsen met weinig opgevoede kinderen.
Am
op 13 oktober 2017
bestemming: Mexico / Yucatan, reisperiode: augustus 2017
4 persoonskamer geboekt voor 7800€, ergens vermelding van de bedden, noch op hun website noch in de boeken. rnTer plaatse staan er twijfelaars klaar , breedte van 125cm voor 2 personen.rnHostess ter plaatse geeft aan dat je nat thuiskomst moet mailen..na meer dan 2 maanden gewoon standaardbriefje van TUI. Klasse!rnrnBedankt jarenlange trouwe klant..Iberostar proberen??
Adry
op 13 oktober 2017
bestemming: Macedonië / Orchid, reisperiode: september 2017
Prima reis, goed hotel, mooie excursies
Hoste
op 11 oktober 2017
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: september 2017
De reis was niet goed hosstes spraken op de terugweg geen nederlands en geen ontvangsr-t op de luchthaven voor vertrekin antalya
F roelfsema
op 10 oktober 2017
bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: oktober 2017
Op zich best goed alles
Aleen ingehuurde vlucht te laat vanuit Amsterdam vertrokken 2 uur
En nu weer vanuit Tenerife bijna 3 uur te laat vertrokken staan nog aan de grond
Als tui zo doorgaat met continu vertragings vluchten aanbieden
Betaal ik liever paar euro meer maar wel op tijd treinen niks Reid meer Zometeen dus mooi lastig op deze manier
Rachel
op 9 oktober 2017
bestemming: Cuba / Quardelavaca, reisperiode: september 2017
Tui liet ons mooi stikken tijdens de orkaan Irma...kregen totaal geen gelegenheid geboden om elders onderdak te zoeken of terug te keren naar huis . We moesten maar afwachten en TUI vond het best spannend. Dat was het antwoord van TUI drie dagen voor de orkaan. Uiteindelijk werden we in een oude muffe bunker geplaatst op een steenworp afstand van de zee...als ratten in de val. TUI wijst gewoon naar de Cubaanse autoriteiten en neemt afstand van alles. TUI gaf later wel toe dat er wat steekjes zijn gevallen. Wij hebben nog steeds last er van....
Betty
op 8 oktober 2017
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juli 2017
Allincl geboekt alleen spuit cola sinas bier en wijn was gratis. Voor mij kleinzoon van 5 jaar appelsap 3,00 betalen niets zonder koolzuur. Animatie ahhaha ja moest betaald worden anders kregen we geen eten 10,00 pp luizen in sla rauw vlees verschrikkelijke vakantie ,dit was totaal niet wat in de reisgids stond.
Gert en Annette
op 8 oktober 2017
bestemming: Griekenland / Lesbos, reisperiode: september 2017
Zonder info extra reizigers aan boord t.w. honden die niet op HUN plaats zaten!!
Lt
op 7 oktober 2017
bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: oktober 2017
Een dag voor de terugvlucht ontvangen we een mail dat we vanaf de stoelen op de 1e rij in de comfortclass naar rij 28 zijn geplaatst. Geen overleg, geen reden, geen excuses, niks. Het bedrag wat ze terug storten is minder dan betaald. Deze stoelen boeken wij echt met een reden. Onze laatste vluchten met TUI naar Turkije zijn voor zo wel de mei vakantie als de herfstvakantie 3 x gewijzigd en dat heeft ons in beide gevallen 1 dag gekost. Je weet dit bij chartervluchten maar TUI maakt het momenteel bont. Ze zetten vanwege het hoogseizoen extra vliegtuigen in van andere maatschappijen. Dan is het zeker al het hele jaar hoogseizoen want ik heb dit jaar nog niet anders gevlogen dan met een vliegtuig van een andere maatschappij. De stewards en stewardessen zijn lief. In feite zijn zij ook het slachtoffer van een werkgever waar je niet van op aan kan. Wij hadden op de heenweg een purser Isabelle, compleet incompetent. Gestressed en vergeetachtig. Was de taal niet machtig. Fijn gevoel in het geval van noodsituaties! Kan je om deze maatschappij heen dan zou ik dat doen.
T Merceij Snijder
op 6 oktober 2017
bestemming: Griekenland / petra, reisperiode: september 2017
Zwembad half leeg en groen van algen
Shelley
op 4 oktober 2017
bestemming: Costa Rica / Overal, reisperiode: september 2017
Een prachtige rondreis door costa rica gehad met dank aan tui!!!
We hebben vollop genoten alles was tip top in orde geregeld dit kon niet beter!
Bedankt voor onze mooiste vakantie tot nu toe volgende keer boek ik zeker weer bij jullie! :)
Jarno
op 3 oktober 2017
bestemming: Spanje / La Palma, reisperiode: oktober 2017
Wat een waardeloze maatschappij. Ticket geannuleerd en alle daardoor extra kosten (hotel enz) kan je zelf betalen. Geen compensatie of iets anders. Ze laten je gewoon STIKKEN
Vandoorne Gerda
op 29 september 2017
bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: september 2017
We hebben met ons 2 vrienden een heerlijke tijd gehad ,wij waren 50 jaar getrouwd op 2 september en zijn op 5 september vertrokken ,we wisten niet echt of het goed was ,maar het was heel proper elke dag nette lakens en handdoeken ook de kamer was prima in orde ,het eten was héél lekker en afwisselend ,ook vriendelijke bediening ,s'avonds was er ook altijd ontspanning ,en was het te warm aan het zwembad dan maar naar zee door de ondergrondse tunnel daar kreeg men een frisse bries en was het aangenaam vertoeven op de strandzetels die gratis van het hotel voorzien waren ,het enige minpunt maar dat kunnen we in het vervolg vermijden was het eten op het vliegtuig heen en terug juist geproefd en wij alle 4 hadden direkt genoeg dus volgende keer broodje meedoen of gewoon broodje kopen ,anders alles heel goed hoor goede vlucht beetje moeten wachten in Kos maar geen probleem we zijn veilig thuis gekomen daar wil ik elke reis voor tekenen groetjes Gerda
Julie
op 26 september 2017
bestemming: Cuba / Varaderro, reisperiode: september 2017
Geen goeie reis vuile kamers slecht eten dan orkaan Irma was dan helemaal flip
Kok J H
op 22 september 2017
bestemming: Griekenland / Koutsounari, reisperiode: september 2017
Ook dit jaar had Tui geen slot op het vliegveld van aankomst beschikbaar. Dus ruim 1 uur vertraging. Ondanks een forse meerprijs voor de comfortklasse moet je extra bijbetalen om stoelen te reserveren. Dus niet naast elkaar, terwijl daar vele mogelijkheden voor waren. Ruim 1 uur extra in het vliegtuig wachten, stewardessen achter de gordijnen aan de koffie, wij op een houtje bijten.
Terugreis 2,5 uur opgesloten in het vliegtuig i.v.m. de september storm. Kregen toen een glas water. Maar alle info die de piloot gaf klopte niet. Het zou een turbulente vlucht worden met veel turbulentie zeker boven Duitsland en Amsterdam. Vlieg veel, maar het was een normale vlucht. Geen enkel probleem.
Kortom de afgelopen jaren mist Tui de slots bij het vliegveld van aankomst en maken zij een omweg van 3 uur om daarna nog een slot te missen. Eten aan boord (kopen) onder de middelmaat.
Robert desloover
op 22 september 2017
bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: juni 2017
De service was gewoon perfect !!!
Marlou Boemen
op 22 september 2017
bestemming: Spanje / Novo sanccta petri, reisperiode: augustus 2017
Super hotel Royal Hideaway, prachtige kust, fantastische gilfbanen, heerlijke spa en super kekker eten, vis, ves en nog eens vis heeerlijk
Lisa van Deutekom
op 21 september 2017
bestemming: Kaapverdië / Sal, reisperiode: mei 2017
Deze reis heb ik een 8 gegeven omdat het een erg indrukwekkende bestemming en daarmee ook reis was. Kaapverdie heeft zoveel moois te bieden en is een echte 'nog niet ontdekte' bestemming. Verder zou ik iedereen aanraden naar deze bestemming te gaan en lekker te genieten van het lekkere eten en de altijd schijnende zon :)
Inge Boonzaayer
op 21 september 2017
bestemming: Spanje / Cadiz, Canil Park, reisperiode: september 2017
Prima hotel, prima hotelregels alleen het hotel zelf houdt zich daar niet aan. Met het gevolg ; het badhanddoeken drama. Jammer! Pluim voor Julie (medewerkster Tui) ter plaatse. Qua menselijkheid / manieren kan Xander (Benidorm) daar nog veel van leren.
Familie holland
op 20 september 2017
bestemming: Spanje / Almeria, reisperiode: juni 2017
Uitstekend heerlijk uitgerust
Kitty
op 17 september 2017
bestemming: Cuba / Varadero, reisperiode: september 2017
Dit lage cijfer geef ik gelet op mijn slechte ervaring die ik heb gehad met TUI. Ik was op vakantie en er kwam vervolgens een orkaan. Van TUI heb ik helemaal niets gehoord, op 1 klein lullig briefje dan na waarin stond dat ik de aanwijzingen van het hotelpersoneel op moest volgen. Na de orkaan ontving ik geen enkele informatie van TUI, niet hoe het met me ging of mij informeren of ik nu ook naar een ander hotel moest. Nee niets nada noppes. Dat vind ik echt schandalig. Het hotel waar ik in zat liep leeg en ik hoorde allerlei tegenstrijdige informatie dat het hotel zou gaan sluiten etc etc en dat ik contact op moest nemen met TUI. TUI Nederland gebeld zij zeiden: er is niets aan de hand en de lokale TUI medewerkers waren uiteraard nergens te bekennen, geen contactgegevens van hen. Allerlei reisleiders van TUI van andere landen, maar van TUI Nederland, niemand te bekennen. De volgende dag in de avond, nadat ik vanwege klein beetje stroom mijn telefoon kon opladen, ontving ik een sms van TUI Nederland dat er een uur geleden een vlucht naar Nederland was vertrokken. Verder niets gehoord van een transfertijd of iets, alleen maar één lullig smsje. Dit terwijl algemeen bekend is dat er geen/weinig stroom is. Toen meerdere keren met TUI NL gebeld en uiteindelijk na meerdere keren bellen kreeg ik eindelijk duidelijkheid dat ik alsnog mijn oorspronkelijk geboekte vlucht kon terugpakken naar NL. De lokale reisleiding zou contact met mij opnemen voor transfertijd, maar uiteraard toen niets vernomen. Gelukkig was ik daadkrachtig genoeg om tijdig een taxi te regelen naar het vliegveld. Had ik dit niet gedaan dan was ik daar vast blijven zitten. Dus TUI moet die lokale reisleiders van TUI NL die in Cuba zitten echt ontslaan en er dient betere communicatie plaats te vinden. Beetje medeleven tonen mag ook. Schandalig vind ik het. Een orkaan meemaken is al erg genoeg en dan dit gedoe er nog bij, nog meer stress. Bedankt TUI.
Wetterhahn
op 16 september 2017
bestemming: Tunesië / Sousse, reisperiode: oktober 2017
Op 28 aug. reis geboekt naar Sousse voor 6 oct a.s. : vertrektijd Schiphol : 13.00 uur.
Gisteren werd het ticket gestuurd : vertrektijd : 06.45 !!!
Met die vertrektijd zou ik het ticket nooit gekocht hebben.
Je wordt met een aangename vertrektijd verlokt , de realiteit is anders.
Heel slecht, riekt naar oplichting
Sebastien
op 12 september 2017
bestemming: Gambia / Senegambia, reisperiode: september 2017
Reeds 10 jaar komen wij in Gambia
TUI uit zich zeer negatief over de bevolking en het land. Gevaarlijk en niemand is tevreden. Vooral geen zaken doen met locals en je trips boeken met TUI.
Het maakt me boos, we kregen van de reisleidster hier het advies om de locals te negeren als we ze lastig vonden.
Niet s avonds het hotel verlaten want dit is te gevaarlijk.
TUI verdiend genoeg aan deze vakantie bestemming en op deze manier natuurlijk nog meer.
De locale bevolking merkt een omslag in de touristen, vooral degenen die hier voor het eerst zijn.
Schandalig vind ik het, mensen zijn daadwerkelijk vriendelijk en ja in een land als Gambia.. everybody wants to make a living.
Zuur detail is dat TUI de kosten van trips verlaagd heeft zodat het voor de locals amper te beconcureren is.
Wat een zeer slechte bedrijfsvoering. Enkel verdienen aan het land over de rug van...
Enkel als het noodzakelijk is zal ik reizen met TUI.
Maar NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT zal ik een excursie doen met deze maffia bende.
Bah bah bah.
Ben blij dat ik enkele gasten in ons hotel heb kunnen koppelen aan goede betrouwbare lokale gidsen. Deze jonge mannen zorgen dat hun familie te eten heeft.
Ja uiteraard moet je info opvragen en maak gebruik van de contacten van de locals.
Het gevaarlijkste in heel Gambia is TUI.
Fred koppelrath
op 12 september 2017
bestemming: Macedonië / pestani, reisperiode: juni 2017
Veel vertraging heenreis
René Roos
op 10 september 2017
bestemming: , reisperiode: september 2017
Ik geef dit cijfer voor de gehele services. De grootste waardering is er voor Garud Indonesia werkelijk een top services zelfs al voor de reis.
Schaumburg Jeannine
op 8 september 2017
bestemming: , reisperiode: september 2017
Mijn kleindochter en vriend zijn in de Dominicaanse van Samana naar Peurto Plana gevacueerd,nu ter plaatse weten zij van tui niks er is geen reisagent,wanneer terug vlucht?
Anasja Pieneman
op 7 september 2017
bestemming: Griekenland / Anaxos, reisperiode: augustus 2017
Goed geregeld. Aangekomen 4 bussen voor de reis naar de bestemming. Erg comfortabel.
Fam Cortebeek
op 6 september 2017
bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: augustus 2017
Je boekt een reis bij Tui en je vliegt met freebird . Deze vliegtuigen zijn de slechtste waar wij al mee gevlogen hebben . Niet confortabel , weinig beenruimte . Niet leuk voor u vakantie mee te beginnen en eindigen . Tui neemt vliegtuigen van een low cost maatschappij . Goedkoop zeker ?
Al 4 jaar vakantie Turkije met Tui en 4 jaar freebird . Nu het laatste geweest . Zeer ontevreden .
Ann Mestdagh
op 5 september 2017
bestemming: Verenigde Staten / Orlando, reisperiode: september 2017
Manman, wat is dat met Tui flight? Mijn dochter zit momenteel al 1u35min vast op het vliegtuig van Orlando naar Miami. Ze zei dat ze een vertraging had van 50 minuten en ik lachte...bij Tui is het minimum 2u vertraging. Uit ondervinding ...vorig jaar 2x in december met Tui gevlogen en 2x 2u vertraging gehad. Crew weet van niks, maar wij wisten al voor vertrek naar de luchthaven dat er vertraging was. Snappen wie snappen kan. Voor alles hebben ze een uitleg...en hun eisen voor je een schadeclaim kunt aanvragen zegt genoeg. De reden die ze zullen geven voor de vertraging zit zeker tussen de lijst van niet vatbaar voor schadeclaim.
Katja Fransen
op 5 september 2017
bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: september 2016
Alles was eigenlijk prima geregeld. De vliegreis, de transfers en n geweldig mooi en goed hotel. Dus niets op aan te merken.
Veeloo
op 4 september 2017
bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juli 2017
Totaal geen begrip vanuit TUI voor de aardbeving in KOs, terwijl andere mindere bekende reisorganisaties wel n vergoeding geven, is TUI een arrogante lub, bah, bah. Nooit meer TUI
Randolph Brion
op 1 september 2017
bestemming: , reisperiode: augustus 2017
Zeer slechte ervaring met Tui, personeel wat onbeschoft en onveiligheid bevorderd, onvoldoende zitruimte en onveilige situatie met zelfs vechtpartij aan boord door onervaren cabin crew. Zwaar teleurgesteld
Anne Floor
op 1 september 2017
bestemming: Polen / Krakau, reisperiode: augustus 2017
Krakau is een prachtige stad! Ik ben samen met mijn vriend geweest. We hebben ons daar uiterst vermaakt.
Yasmin
op 1 september 2017
bestemming: Kaapverdië / Het eiland Sal, reisperiode: juni 2015
Prachtig hotel en het eiland is echt heel erg mooi! Ook heel erg leuk dat je meer van het eiland kan zien met de georganiseerde tours(: Enige nadeel is de reis er naar toe. Zelfs onze woestijnratjes hebben nog meer ruimte dan dat wij in het vliegtuig hadden(':
Lotte
op 31 augustus 2017
bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: juli 2016
Ik was zeer tevreden over de deal die ik gemaakt had van vlucht en hotel in een keer. De kwaliteit was van beide ook gewoon goed.
Kelly
op 31 augustus 2017
bestemming: Bonaire / Kralendijk, reisperiode: juni 2017
Prima reis, alles top geregeld! Moesten even wachten op Curacao tijdens de terugreis maar dat was allemaal netjes aangegeven.
Gijs
op 31 augustus 2017
bestemming: Spanje / Fuengirola, reisperiode: augustus 2017
Ik ben met m'n vriendin naar Fuengirola, Spanje geweest. Vanaf daar ook maar Malaga, Marbella, Mijas en Gibraltar. Was een mooie en leuke vakantie. Niet alleen luieren, maar ook op pad. Daar is het een goede plek voor! Tui was prima geregeld, behalve dat het boeken van Gibraltar via een speciaal nummer moest en ik de mail niet gelijk kreeg. Verder prima. Mooi plekje, dat Fuengirola, zeker heen! En naar de omliggende steden dus.
Tony
op 31 augustus 2017
bestemming: Verenigde Staten / Miami, reisperiode: juni 2017
Prettige vlucht met goed geregeld vervoer naar appartement.
Voldoende informatie over locatie beschikbaar gesteld
Wendy
op 31 augustus 2017
bestemming: Spanje / Fuengirola, reisperiode: augustus 2017
Wat een topbestemming! Vanaf Fuengirola uitstapjes gemaakt naar Malaga, Gibraltar, Mijas en Marbella. Met TUI richting Gibraltar gegaan. Lange reis, maar zeker de moeite waard. Fuengirola is een bestemming met zon, zee, strand, maar je kan er dus veel meer van maken. Heerlijk gegeten ook bij o.a. Bing en Ciao Italia en ook Gali Gali Beach is een aanrader!
Sanne
op 31 augustus 2017
bestemming: Curaçao / Curacao, reisperiode: mei 2017
Geweldige reis gehad. We zijn 2 weken in Curacao verbleven en alles gezien en gedaan. Lekker met z'n tweetjes weg geweest.
D. Schuller
op 31 augustus 2017
bestemming: Bulgarije / Zonnestrand (Sunny Beach), reisperiode: augustus 2017
Voorspoedige reis naar Sunny Beach, zonder vertragingen. Kregen een uitgebreide introductie over de excursies (met name stappen, de rest wist de hostess niet veel van terwijl daar nu juist de interesses niet lagen) Verkeerde informatie gekregen over de excursie die we uiteindelijk gedaan hebben. Van de 9 dagen werden de kamers 5x schoongemaakt. Eten zowel 's ochtends als 's avonds koud. Over beide hier beklag over gedaan, geen respons. Hele week achter een reclamatieformulier aangezeten en 2 dagen voor vertrek gekregen. Communicatie tussen TUI NL en ter plaatse is slecht, van het kastje naar de muur gestuurd.
M. Tuithof
op 30 augustus 2017
bestemming: Griekenland / Tigaki, reisperiode: mei 2017
We waren met ons gezin (5 personen) om ons 25 jarig huwelijksfeest te vieren en hebben een TOP vakantie gehad. Veel wandelen, lekker eten en leuke uitstapjes gemaakt. Voor herhaling vatbaar!!
Lynn
op 30 augustus 2017
bestemming: Gambia / Kololi, reisperiode: november 2016
Prima prijs/kwaliteit verhouding, we hebben een leuke vakantie gehad.
JPM van der Pol
op 30 augustus 2017
bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: augustus 2017
Ik heb een prima reis /vlucht gehad met Tui. De dreamliner was dan ook echt een "Dream" waardoor de vlucht voorbij is "gevlogen"
Peter Macquine
op 30 augustus 2017
bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: september 2015
Tui weet wat service is.
Ruime keus tegen een goede prijs.
Mooie selectie van accommodaties.
Duidelijke omschrijving van het hotel.
Nette en verzorgde vliegtuigen.
Laten je op je gemak voelen als je met kinderen reist.
Ook ter plaatsen zijn de organisatoren zeer vriendelijk en behulpzaam.
Kortom een top reis organisatie.
Sanne
op 30 augustus 2017
bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: juli 2017
Ik geef het een 8 omdat we goed verzorgt werden en we een hele fijne vlucht hadden en de mensen aanboord waren echt super aardig
Yvon de Vries
op 30 augustus 2017
bestemming: Verenigde Staten / Davenport, reisperiode: augustus 2017
Met het hele gezin en oma in Disney vieren dat ik 50 geworden ben dit jaar. De vliegreis was super, comfortclass en het appartement was zeer luxe. Een zee geslaagde vakantie!
Antoine Meirsman
op 29 augustus 2017
bestemming: Kaapverdië / Boa Vista, reisperiode: juli 2016
Fantastisch Rui hotels , karamboa en touareg. De rust de stilte en de zon overgoten gebieden. Hotels met super eten. Vóór De 8e maal aldaar.
Kevin Brouns
op 29 augustus 2017
bestemming: Italië / Garda, reisperiode: juni 2017
Prima geregeld allemaal. Duidelijke uitleg van te voren over de reis. Alles digitaal kunnen regelen. Zou zo weer bij ze boeken.
Wilma
op 29 augustus 2017
bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: augustus 2016
Was super echt genoten goeie vlucht goei hotel goed geregeld wat wil je nog meer
Ada van der Plaat
op 29 augustus 2017
bestemming: Kroatië / Dubrovnik, reisperiode: mei 2017
Goed geregeld, mooi hotel en goede huurauto. Ter plekke ook info gekregen van een Tui medewerker. Goede excursies gehad via Tui. Geen zorgen, alles was goed geregeld! Top.
Brigitte Kers-Benjamins
op 29 augustus 2017
bestemming: Turkije / Torba, reisperiode: september 2015
Bij reizen met Tui altijd goed geregeld, plaats van bestemming ook goed geregeld , je vindt er wat je verwacht en zijn er zaken anders, bv kamer is niet okè dan wordt het vlgnde dag geregeld, eten goed, communicatie met hostess is mogelijk, dit hotel Izer Beach heeft een warme sfeer met voor elk wat wils,,dichtbij zee en zwembad, vriendelijk personeel....meerdere keren geweest, thuiskomen...
M. van neer
op 29 augustus 2017
bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juni 2014
Top verzorgd
Kim
op 29 augustus 2017
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: augustus 2017
Omdat het echt een hele leuke vakantie was alles was gewoon prima in orde !!!!!!!
M. Janssen
op 28 augustus 2017
bestemming: Spanje / Granada, reisperiode: oktober 2016
We zaten een kleine week in mooi hotel midden in het centrum. Comfortabele huurauto!
Lotte Grijmans
op 28 augustus 2017
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2017
Het hotel was perfect, excursies door Tui geregeld waren ook erg leuk, op wat kleine communicatiefoutjes na.
Daphne
op 28 augustus 2017
bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: augustus 2017
Vliegen met tui was super, het was een fijne vlucht, leuk personeel! Alleen als je eenmaal op locatie bent is het heel slecht geregeld. Wij kregen op de eerste dag van de reisleidster een presentatie, daar zat niet veel nutige informatie in en als er iets werd verteld dan was dit niet het belangrijkste dat wij moesten weten. Ik heb met drie vrienden drie excursies geboekt en de informatie daarvan was schaars. In de excursies was er heel veel reclame voor winkeltjes en kraampjes waarvan veelal hetzelfde, (wat niet is vermeld) is dat je bij veel excursies nog dingen moest bij betalen (het is niet erg dat dit zo is, maar dan verwacht ik ook dat dit vermeld word, dan kan je hier rekening mee houden). Wij hebben een excursie gedaan waar is gezecht dat je daar eten kreeg in de middag. Toen we daar een maal waren moesten wij betalen voor het middag eten (wat voor Macedonische begrippen ook niet heel goedkoop was) en dit is ook niet vermeld. Veel dingen die je ging bezichtigen moest je ook voor bijbetalen.
Mitchel Egberts
op 28 augustus 2017
bestemming: Dominicaanse Republiek / Punta Cana, reisperiode: juni 2017
Heerlijke vakantie in een heerlijk hotel! Perfecte service van Tui en een heerlijke terugvlucht in de Premium Comfort Class!
Sharon
op 28 augustus 2017
bestemming: Cuba / Rondreis, reisperiode: maart 2017
Super mooie reis! Geweldige natuur/cultuur. Geboekt bij het reisbureau in het dorp.
Babet
op 28 augustus 2017
bestemming: Vietnam, reisperiode: oktober 2016
Alles maar dan ook echt alles was tot in de puntjes verzorgd. De pick-up bij de vliegvelden, de reisleiders, de route, de gekozen bezienswaardigheden en de uitstekende uitleg en advies natuurlijk! Echt top! We zijn alweer de volgende vakantie bij haar aan het boeken!
Roel
op 28 augustus 2017
bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: juli 2017
Als je op tijd wil vliegen, vlieg dan NIET met TUI. Op de heenreis 1,5 uur vertraging, op de terugweg 2 uur en 48 min. Dat laatste was slim getimed van TUI zodat je binnen de 3 uur blijft en ze geen compensatie hoeven te geven. Enige service (drankje, maaltijd, taxi) kan je vergeten. Doei TUI, mij zie je niet meer!
Janny
op 28 augustus 2017
bestemming: Spanje / Fuerteventura, reisperiode: mei 2017
Heerlijk eiland,uitstekende lokatie met prima verblijf en ook het eten en drinken en service kon niet beter. Ook Tui verdiend kompliment ivm de snelke afhandeling van klacht over vertraging. Super!
Lianne clappers
op 28 augustus 2017
bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: augustus 2016
Geweldige vakantie,gekregen wat we wilden en goede uitleg en hulp bij het boeken van excursie
Trudy
op 28 augustus 2017
bestemming: Griekenland / Nidri, reisperiode: juli 2017
Leuk geregeld, eiland niet te druk. Vriendelijke mensen. Prachtige stranden aan westkant.
Bjorn Geerdink
op 28 augustus 2017
bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: augustus 2017
Het was een supervakantie, alleen vond ik de hulp daar vanuit de tui reisleiding minder
Mariska
op 27 augustus 2017
bestemming: Griekenland / Amoudara, reisperiode: augustus 2017
Op het toeristische eiland Kreta toch een heerlijk rustig plekje in het Time to Smile Minoa appartement. Centraal gelegen om met de auto erop uit te trekken naar kleine dorpjes en stranden. En niet vergeten een geweldige service in het appartement! Ze zijn ook nog eens gerenoveerd in het voorjaar van 2017, dus alles tip top in orde! Kleinschalig, sfeervol met een zwembad in de knusse tuin vol tropische begroeiing.
Ilse
op 26 augustus 2017
bestemming: Egypte / Hurgada, reisperiode: mei 2016
Goed geregeld, prettig verblijf, top vakantie!!
Kimberly de Graaf
op 26 augustus 2017
bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: augustus 2017
Alles was goed geregeld en er was een fijn hotel. De vlucht verliep soepel en wat een fijne stad!
Linda Snauwaert
op 26 augustus 2017
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: september 2017
Er was bij boeking een vroege en late vlucht. Wij betaalden voor de vroege vlucht (duurder dan late vlucht). Nu 3 weken voor vlucht is de vroege vlucht geannuleerd, moeten wij de late vlucht nemen. Kosten blijven dezelfde maar wij verliezen 1 dag + 1/2 nacht. Bij het vragen naar een andere oplossing was dit bijna onmogelijk, daar er bij onze boeking een korting was (die er nu nog altijd is) en er zouden ook kosten zijn voor de omboeking. Mensen wees gewaarschuwd bij het boeken van een ochtendvlucht als er ook een late is. Het geld in hun zakken en wij maar knikken, zuiver bedrog. Dus een vol vliegtuig van 200 pers. aan €100 per dag= €20.000 netto in de winst. Niet moeilijk om te adverteren!!!
Peter van der Wal
op 26 augustus 2017
bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: september 2017
Daar kan ik heel erg kort over zijn! Het was namelijk fantastisch!! De reis verliep super en het hotel was grandioos. Een volgende keer gaan wij zeker weer boeken via tui
Esmee
op 25 augustus 2017
bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: januari 2016
Organisatie van de reis was goed. Op tijd een visumaanvraag
gedaan op aanraden van het reisbureau. Transfers extra bijgeboekt via TUI (dit vonden we trouwens erg tegenvallen). Het bedrijf waarmee ze ter plaatse samenwerken was lastig te vinden op het vliegveld (Newark) en het personeel onaardig en ongeïnteresseerd. Uiteindelijk wel op tijd van A naar B gekomen maar tijdens de terugreis was de chauffeur 45 minuten te laat. Hotel locatie perfect; naast Macy's. Hotel zelf was oud en smerig maar dat wisten we van te voren.. (wij vallen trouwens onder de doelgroep "jongeren" haha). Verder vanuit TUI alles netjes geregeld. Boek graag verre reizen via het reisbureau voor een stukjes extra contact, geruststelling en expertise.
Van eijk
op 25 augustus 2017
bestemming: Turkije / Konakli, reisperiode: juni 2017
Hotel heeft mooi zwembaden en glijbanen.eten smaakte goed.
Demi
op 25 augustus 2017
bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juni 2017
Langs veel plaatsen geweest en veel gezien. Onwijs leuk.
Sandra devies seelen
op 25 augustus 2017
bestemming: Tunesië / Tunnes, reisperiode: maart 2017
Kon beter maar ging wel gezellig maar wil wat korter bij huis.
Emma Swaters
op 25 augustus 2017
bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: juli 2015
Leuke reis, hotelkamer voldeed eerst niet maar daarna kregen we een nieuwe
Karin Nijenhuis
op 25 augustus 2017
bestemming: Griekenland / Lefkas, reisperiode: juni 2017
Alles van vlucht (tijden), transfers, reisleiding en accommodatie was top!
Tiara
op 25 augustus 2017
bestemming: Malta, reisperiode: juli 2014
De beste vakantie die ik ooit gehad heb, zon, zee& strand, mooi verzorgd hotel. Elke dag nieuwe leuke activiteiten enz
Niels
op 25 augustus 2017
bestemming: Egypte / Marsa Alam, reisperiode: april 2017
Alles was tot in de puntjes geregeld. Erg goed mailcontact en een prettig vervoer van de luchthaven naar het hotel.
Suusodijk
op 25 augustus 2017
bestemming: Nederland / Valkenswaard, reisperiode: juli 2017
Goed geregeld. Zeker met de kinderen rekening gehouden!
Marion
op 25 augustus 2017
bestemming: Verenigde Staten / Florida, reisperiode: februari 2016
Rondreis samengesteld, geweldig geholpen, meedenkend met goed advies
Lisette Bitter
op 25 augustus 2017
bestemming: Sri Lanka / Rondreis, reisperiode: mei 2015
Prachtig land, veel gezien van deze parel in de Indische Oceaan. Druk programma, maar daar houden wij juist van!